- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- bambano: Bambanő háza tája
- Rák
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zedok
őstag
válasz
KubanitoS #10797 üzenetére
Volt szerencsém egy Honda Hornethez élőben, eléggé szmpatikus, illetve még a Bamditon gondolkozom. Persze egyelőre a motorra gyűjtés fázis van. Illetve ma volt forgalom gyakorlat és egyszerűen az az érzés hihetetlen, már-már felülmúlhatatlan. oké h maxa 80-al mentem, olyan helyen ahol szabad, de ááh. Leírhatatlan
-
-
zedok
őstag
Hali!
Erről mi a véleményetek? Mi lehet a gond vele?
Honda CBR600 -
csoki46
senior tag
válasz
Daywalker #10788 üzenetére
Volt szerencsém menni 250-es sor 4-el, (kawa ZXR). Szép hangja volt meg minden, nem rossz nézni mikor az óra túlsuhan 18000-en, de azért na
10-12ezer alatt nem nagyon akar menni. Tényleg pálya fegyver.
A nagy hangú kis motorokról mindig ez a videó jut eszembe. Először csak hallgasd meg aztán nézd meg
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #10781 üzenetére
hehe.
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr #10785 üzenetére
igen, és általában mindez este 11-kor
-
-
Integra
titán
-
Daywalker
addikt
válasz
KoVee84 #10779 üzenetére
Nekünk áll itt a garázsban egy sor 4 (!!!) 250-es Suzuki, csak szét kéne borítani a karbit, mert valamiért megint nem indul a kis rohadék
Pedig kimennék vele valami kis pályára, tuti faxa lenne. Igaz, pörgetni kell. Na majd ha lesz időm (megvárom vele a nyugdíjas éveket).
-
yodamastah
őstag
GP motorral lapon lehet fordulni a soderon is.
-
yodamastah
őstag
-
stifi
senior tag
válasz
zenwalk #10766 üzenetére
szerintem ennek eltekergették az óráját (ha a konkrét hirdetés érdekel)
lánc, lánckerék, fékbetét, féktárcsa, gumicsere 9000 kilóméterrel? a gumit még megértem a kor miatt, de a láncot minek? állt és berozsdált? 20-30ezret kell kibírjon egy ilyen kis motoron.. a betétekről nem is beszélve...egyébként amikor én nézelődtem akkor jött be a kawa és a honda, olyan szinten túl voltak árazva hogy a hyo egy szép és reális alternatívája volt a másik kettőnek.. ez a hirdetés szerintem ennyiért drága, de a hyosung nekem akkor is a szívem csücske, ha nem lett volna szériahibás a 650-es blokkja olyat vettem volna.. második motornak még talán most is bevállalnám!
-
KoVee84
senior tag
válasz
zenwalk #10766 üzenetére
Tegnap előtt vett egyet az egyik ismerősöm. Eredetileg 250-es Ninját akart, de közben vett egy gitárt, szóval nem volt már annyi pénze rá
lol
Én voltam vele megnézni a motort, szerintem nem rossz. A Suzuki GS500 vázába tették be a 250-es (állítólag szintén Suzuki) blokkot. Szóval a 250-es kategóriában ez a legnagyobb testű. Mellesleg a 650-es is ugyanekkora, csak a blokk más. Ki is próbáltam, nem rossz. 4000 km a szerviz intervalluma, ismerősöm 27.000-el vette. A blokk meggyőző, a futómű kurva puha, a váltó meg Hyosungde tényleg nem rossz!
mod: ja, a fék is elég takony
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #10770 üzenetére
de, van valami ilyesmi. talán az arai ami kapából megfelel az usa és az eu-s szabványnak is. nem hiába más a neve a shoeinek odaát és idehaza.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
TayRol #10752 üzenetére
nem volt régen valami sisakmizéria az USA sisakokkal, h ott más szabványnak kell megfelelniük?
amikor bejöttek ide az 50-60 papíros amcsi shoei ek, akkor még valaki be is linkelt a cikket a topicba. nem E szabványosak ezek a sisakok, és kevesebb követelménynek kell megfelelniük? meg nincs benne E cimke... -
vendingo
veterán
Nekem a 250-esek közül a WR250 jön be, igaz ebből csak supermoto illetve enduro van.
-
Daywalker
addikt
válasz
zenwalk #10766 üzenetére
Inkább egy megbízható japó, mint egy koreai...minden tekintetben. Nem mintha bajom lenne a hyo-val.
Másfelől, épp aug 1-én mutatták be hivatalosan az új, 2013-as 250-es Ninját, amire ráhúzták a mostani ZX10 külsejét, csak épp ram air nélkül. Új műszerfala is vanEgy rakás kép
Na inkább ezt venném, vagy a KTM 250-esét. -
KubanitoS
veterán
válasz
zenwalk #10766 üzenetére
A Hyosung koreai márka, sokan ódzkodnak tőle főleg a presztízshiány miatt. A GT 250-es egy jól sikerült konstrukciónak mondható (a GT 650 már kevésbé). A netet böngészve nagyjából azt lehet leszűrni, hogy a tulajok nagy része általában meg van elégedve a GT 250-nel, de persze vannak rémtörténetek is sajnos.
-
zenwalk
senior tag
HYOSUNG GT 250R
Erről mi a véleményetek? Még sose hallottam erről a márkárólEsetleg van olyan, aki kawasaki ninjat és ilyen Hyosungot is látott élőben? Melyik a testesebb?
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #10762 üzenetére
mármint letétben. akkor mehetsz bármelyik bukóban bármelyik boltban. lagalabbis a sohaj, arai, schubi boltokban Pesten tuti.
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #10760 üzenetére
lehet, csak ott kell hagyni az árát.
-
yodamastah
őstag
Schuberth S2-t probaltam fel ma. Meglepoen jo az S1-hez kepest is. Nagyon jo minosegu anyagokkal dolgoznak, fejen is kivalo erzet az S1hez kepest. Nem olyan oriasi bumszli nagy mint az S1 volt, de meg igy is eleg nagy. Sajnos motorozni nem lehetett benne
-
vendingo
veterán
Nekem se jön be a külseje, viszont jó benne lenni. Nagyon kényelmes, minőségi a bélése és a súlya se vészes. Amikor felvettem olyan volt mintha direkt a fejemre tervezték volna. Ha annyiba kerülne mint az exo, akkor tuti ezt veszem meg kiegészítve egy sötétített plexivel.
-
TayRol
nagyúr
értem. de ennyiért inkább már nagyobb múlttal rendelkező kupakot vennék - való igaz nincs benne beépített napszemüveg de én jöttem már haza késő este sötétített plexivel, megoldható.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
KubanitoS #10744 üzenetére
Tovabbra is 2 es 4 utemrol beszelsz, nem pedig sport es postasmotor kivitel miatti kulonbsegrol. Erre akartam kilyukadni
Pl nezzuk a 250 es sornegy 4t belpiacos motorokat. 45 loero. Eleg sok kifekudt 30 e km utan.
Hasznalt motornal erzekenyebbek, persze, mivel a kutya nem koltott rajuk. -
KubanitoS
veterán
válasz
Topiccsendőr #10741 üzenetére
Ez rendben is van, én nem azt állítottam, hogy a kétütemű technológia úgy, ahogy van rossz lenne, viszont az tény, hogy a négyütemű motorok sokkal inkább megbízhatóak és modernebbek, ezért próbáltam a kérdezőt feléjük terelni. Persze használt motorok esetében minden relatív. Egy széthajtott négyütemű ugyanúgy tönkre fog menni, mint egy kétütemű.
-
vendingo
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
KubanitoS #10722 üzenetére
a kétütemnél szeretném ezt a pörgés vagy nemtommi dolgot tisztázni.
annyira nem pörgős. a 250 es ninja szerintem tud ugyanannyit pörögni, lusta vagyok utánnézni, d eha van különbség az nem olyan hatalmas nagy.
nem azért erősebb, a 2t mert pörgőssebb. azért mert minden egyes főtengelyfordulatra jut egy durranás a 4 t vel szemben, ahol minden másodikra.4 üteműek megbíhatóbbak... visszafelé fejtegetjük a dolgot sztm.
az alu 2t 125 ösök sportmotorok. több gondozást igényelnek, ez költségben jelenik meg leginkább, nem a megbízhatóságban, de a vashengeres 125 ösök 12-18 lóerővel 50 000 km ert is elmennek nagyobb felújítás nélkül, tehát igazából a kiviteltől függ a dolog, nem az ütemtől.mod az RS 13 ig van kottázva, a kawa meg 12 től pirosodik
-
vendingo
veterán
Voltam louisba a hibás exo1000-el. Egyből látták, hogy selejt és mondták, hogy levásárolhatom. Majdnem shoei qwest-et vettem, brutál az a sisak. Egy baj van vele, hogy nem éppen túrázásra való. Végülis megint csak az exo1000-nél tettem le a voksom, de sajna csak a golyó ütötte mintás volt. Brutál jó ez az exo. Pumpálás nélkül is frankó, de ha rápumpálok akkor hihetetlenül tart, és halk. Vettem aláöltöző ruhát is, na meg egy fejmaszkot.
-
KubanitoS
veterán
válasz
zenwalk #10732 üzenetére
Nyugi, én februárban jöttem ide először érdeklődni, a motoromat a jövő héten kapom kézhez végre.
A 125-ösek igazából eléggé biciklik, a kettőötvenesek azért testesebbek. Ha van lehetőséged mindenképpen ülj rá egyre és feltehetőleg ott helyben el tudod majd dönteni, hogy kényelmesnek találod-e. Szerintem egy kicsit valóban magas vagy ezekre a gépekre, de ha te megfelelőnek / kényelmesnek találod a majdani kiválasztottat, akkor szerintem csak magaddal foglalkozz, ne azzal, hogy ki mit gondol.
-
zenwalk
senior tag
válasz
KubanitoS #10730 üzenetére
Igazából csak azért kérdeztem rá, mert ma délután láttam egyet és nagyon megtetszett. Még ráérek motorokat nézegetni. Szerintem 250-es motort fogok venni. Nem is kerülnek sokkal többe a 125ösöknél.csoki46: Nekem igazából gyorsasági/sport motor kellene.
Ezek a 250-esek testesebbek mint egy 125ös? Az a gondom hogy nagyon magas vagyok és vékony, (ˇ~190cm, de inkább több és 60kg) nem tudom, hogy néznék ki rajtuk
-
csoki46
senior tag
válasz
KubanitoS #10729 üzenetére
Ezek a DRZ-k minimális karbantartás mellett is szinte örök életűek én is csak azért vennék. Amúgy is a kor a legkevesebb általában. Apumnak K3-as 600 GSX-R-e van, nem mondanád meg, hogy mikor. Meglátszik rajta, hogy vigyázva van rá, Minden féle efogultság nélkül írom ezt. De tényleg, kinek mi..
-
KubanitoS
veterán
válasz
zenwalk #10725 üzenetére
Itt van egy CBR 125-ös videó. Itt látni lehet azért a különbséget a 250-es Kawához képest, de az RS 125-höz képest is. A lényeg: a csávó húzza, húzza a gázt és 8000-en pörgetve százzal tud előzni egyet.
-
KubanitoS
veterán
válasz
csoki46 #10728 üzenetére
Nos hát...
De igazad van, ezt embere válogatja. Számomra sokkal fontosabb a megbízhatóság, mint a nagyobb teljesítmény, de ez csak én vagyok.
Igazából én az általad linkelt gépet sem venném meg, tizenegy éves korához képest elég sok pénzt elkérnek érte, de hangsúlyozom, ez is csak az én véleményem és ne vegye magára senki.
-
csoki46
senior tag
válasz
KubanitoS #10727 üzenetére
125-ös 4 ütemű.. hát
Mint egy 50-es 2 ütemű. De tényleg, maximum nyomatékosabb. Az a kawa 250-es jó választás tényleg. Mondjuk én ezt venném de kinek a pap kinek a paplan..
-
KubanitoS
veterán
válasz
zenwalk #10725 üzenetére
Sajna a kávédarálós hang a kétütem egyik velejárója. Jól mennek ezek az RS 125-ösök, de szerintem maximum arra valók, hogy a városban, vagy környékén tökéletlenkedjetek kicsit haverokkal.
Én mindenképpen négyütemű gépet javasolnék. A kettőötvenes kategóriában ott van ugye az általad is kinézett Kawa, ami szerintem egy kiváló gép. Ha csak a 125-ös kategória felé kacsintgatsz később, akkor érdemes lenne megnézni pl egy Yamaha YBR 125-öst, vagy egy Honda CBR 125-öst. Ugyan egyik sem erősebb egy Aprilia RS 125-ösnél, de ezek az életben nem fognak otthagyni az út mellett.
-
csoki46
senior tag
A kawába egyedüli kivetnivaló nekem a műszerfala. Már mióta kiadták a motort azóta gondolkodom rajta, hogy miért kellett ilyen ronda műszereket rakni rá. Volt belőle raktáron elfekvőbe egy pár tízezer darab vagy, mi?!
-
zenwalk
senior tag
Én se csak városban használnám majd. Nekem is nagyon megtetszett ez a kawa. Ma délután láttam egyet a városban. Még csak a jogsinál tartok, de ez a motor nagyon tetszik nekem.
KubanitoS én is pont azt akartam írni, hogy olyan kávédarálós hangja van mint az 50-es robogóknak. Amikor délután láttam és hallottam a kawát, nem gondoltam volna, hogy csak 250-es a hangja alapján.
-
stifi
senior tag
válasz
zenwalk #10717 üzenetére
én ezt a kawát vettem volna ha nem mérik annyiért, amennyibe akkor került amikor néztem...
1 millió felett mentek ezek a vasak akkor, azért meg gyönyörű hatszázasokat lehetett kapni, így végül inkább váltottam felfelé.első motornak viszont tökéletes választás. nem csak szebb mint a honda cbr 250, megbízhatóbb mint a hyosung gtr 250 (annál azért nem szebb), de karakteresebb is a sor2, kiváló motor. simán rábeszélnélek egy ilyen motorra.
-
KubanitoS
veterán
válasz
zenwalk #10720 üzenetére
A motorjogsi kategóriákat a motor hengerűrtartalma és teljesítménye alapján határolják be, nem a végsebesség alapján. Nyugodtan elhiheted.
Négyütem vs kétütem. A kétütemű technológia az elavultabb és az egyszerűbb kategória. A kétütemű motoroknak más a működési elvük, nagy fordulatszámon pörögnek, nagy igénybevételnek vannak kitéve az alkatrészek és ezáltal könnyebben meghibásodhatnak, ha nincsenek normálisan karbantartva. A különbségeket inkább nem írnám le, nézz utána a dolognak, ha érdekel. Csak egy egyszerű példa: a régi Trabantok kétüteműek voltak, szemben bármelyik mai, modern autóval, amelyek kivétel nélkül mind négyüteműek.
Főleg robogókban és kis hengerűrtartalmú motorokban, azt hiszem maximum 125 köbcentiben (pl Aprilia RS 125) gyártanak még ma is kétütemű motorokat, mivel a pörgős motor miatt jobban mennek, mint a négyütemű társaik. A négyüteműek cserébe sokkal megbízhatóbb és modern motorok.
A 125-ös motorok inkább városi szaladgálásra valók, szerintem 90-100 körül mehetnek, ha van lehetőség (nagy táv) a gyorsulásra. Egy 250-es motorral viszont bátran ki mernék menni közútra is. Utóbbiaknak az utazójuk szerintem simán 90-100 km/h, végsebességük változó, de szerintem olyan 160-170-et mennek. Nézz Youtube videókat különféle motorokról és látni fogod a különbséget!
Kawa 250 Youtube Aprilia RS 125 Youtube
Ég és föld a kettő szerintem!
csoki46: Persze, kétütem vs négyütem.
Én RS 125-tel nem mernék elindulni nagyobb távra, a Kawával a világból kimotoroznék.
-
zenwalk
senior tag
válasz
KubanitoS #10719 üzenetére
Nem tudom hol olvastam azt a 100-as keretet, mert elég sok autósiskolát néztem már. A 125-ös és 250-es motorok utazó sebessége között van különbség? Miért baj az, hogy 2 ütemű és nem 4? Vagy fordítva?
Igazából a 800k már nagyon a maximum. Ahhoz is még több mint fél évet dolgoznom kell
-
KubanitoS
veterán
válasz
zenwalk #10717 üzenetére
Az első kérdésedre, miszerint Ak-val csak max 100-zal lehet menni, nos ez egy oltári nagy baromság.
Véleményem szerint a 125 és 250-esek között olyan hatalmas nagy különbségek nincsenek, kivéve, hogy az egyik kétszer olyan erős, mint a másik.
Komolyra fordítva a szót: még a z AK-s tanulómotor is 250-es volt annó ott, ahol én tanultam vezetni, szóval nem hinném, hogy probléma lenne a nagyobb lökettérfogat. A 125-öst sokkal hamarabb ki fogod nőni.
Amiket nézegettél: Kawa Ninja 250 szerintem kitűnő választás lehet, de van a Hondának is 250-ese. Szerintem jó helyen tapogatózol árban is. Ennyi pénzért, mint amennyibe a linkelt Kawa került, már lehet jó gépeket venni. Szóval, ha rá keret, mindenképpen valami hasonló motort nézegetnék.
Az Aprilia RS 125 kétütemű a 250-es Kawával szemben, ezt azért vedd figyelembe. Pörögnek, mint az állat és ha emellett nem foglalkoznak a géppel, akkor ott csak a baj lesz...
-
csoki46
senior tag
Sziasztok, most találtam csak meg ezt a topicot, örülök, hogy itt is akad 1-2 motoros
-
zenwalk
senior tag
Még a jogsim sincs meg, de azért elkezdtem nézegetni a motorokat
Valahol olvastam hogy Korlátozott A-s jogsival többek közt olyan motort vezethető amivel max 100-zal lehet menni. Ezt azt hiszem, csak 1 oldalon olvastam, de ti tudtok erről valamit? Illetve nézegetem a 250-es motorokat is. Első motor lenne, még robogót se vezettem, de nem is akarok mert nem tetszenek. Nekem a gyorsasági/sport motorok tetszenek. 125-ösök között csak aprilia rs-t találtam, amihez én túl magas és vékony vagyok. Mondjuk a 250-esek se sokkal testesebbek. A kérdés az, hogy először inkább egy 125-össel kezdjek, vagy lehet 250-es is? Egyáltalán mit jelent, ha 125 helyett 250 köbcentis? Sok különbség van a kettő között?
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #10715 üzenetére
lehúzás, ez semmi más.
-
yodamastah
őstag
válasz
Integra #10711 üzenetére
Basszak meg az evente vizsgat telibe.
Amugy en hulye elkovettem azt a hibat hogy elvittem vizsgazni az elozo motorom muszerfalaval a 750est. Azert hasznalom ezzel, mert ez kicsit ossze van torve, a jo allapotu meg otthon figyel a polcon. Most faszan ott van a viszga lapon hogy 65e km van benne
Soha nem fogom senkivel elhitetni hogy 40ezerrel kevesebb van benne...
-
stifi
senior tag
válasz
Integra #10711 üzenetére
hát pedig én is úgy gondolom, hogy rendszámot minden robogóra, hulljon a férgese..
az évenkénti vizsgáztatás mondjuk elég szopó.. de van szlovák rokon, majd megoldjuk, vagy kivonatom a picsába a forgalomból és akkor se súlyadó, se biztosítás, se műszaki vizsga.. addig feszítik a húrt amíg lehet, én benne vagyok!
a rendszámom olvashatatlanná tételén már így is erősen elgondolkodtam, nem fogom megvárni az első csekket sokszázezerről a semmiért... -
Integra
titán
-
vlevi
nagyúr
válasz
Djuree #10705 üzenetére
Ráadásul a Nascarban szándékosan olyan technikai nulla szint van, hogy az már külön történet. Az egész autó folyamatosan csúszkál, közel sem az a fajta tapadás, mint amit Európában megszoktunk a legalja suzuki kupától a GT versenyekig. De az direkt ilyen, és nem azért, mert nem tudna jobb lenne. Tudna, ha akarnának, lásd, a GT1-es Dodge Viper, Corvette, Saleen, satöbbi.
-
vlevi
nagyúr
A képeken videókon is látszik, hogy a színe alapján az már majdnem inkább beton, mint aszfalt, az pedig tud nagyon érdekes dolgokat művelni. Szlovákiában láttam hasonló aszfaltot, például az 50-es út, ami Kassa-Rozsnyó között van, azon ilyesmi burkolat van. Tényleg nem a legjobb. Főleg vizesen.
-
stifi
senior tag
-
Integra
titán
remélem mindenki olvasta az új vizsgáztatási rendszert, amely a törvényhozás előtt vár elfogadásra és örül és boldog
-
Integra
titán
-
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #10704 üzenetére
ki volt állítva a millenárisban régebben, pár éve, talán 3-4 éve, ott próbáltam, elég komolyan meg volt csinálva, meg egész élethűnek tűnt. el tudom képzelni hogy a valóságban is olyasmi lehet, megizzadtam az alatt a 15 perc alatt
-
Djuree
félisten
nascarban qrta könnyű ám kicsúszni azzal a sebességgel. kicsit fordítasz a kormányon, lecsúszol az ívről, ami annál az enyhén döntött útnál azonnali kipörgést jelent. próbáltam egy elég komoly nascar szimet, hát vért izzadtam hogy a pályán tudjak maradni legalább egy darabig, főleg ha még lökdösnek is, ha mentem egy kört már örültem. sokkal nehezebb mint amilyennek kinéz, nem gondoltam volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nincs még weboldala, vagy szeretne újabbat? 50.000-ért teljes oldalt kap
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- NVIDIA Quadro M2000 4GB 128bit GDDR5 videokártya
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest