- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- bambano: Bambanő háza tája
- Rák
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
alvaro
senior tag
válasz
[lAyCsI] #11196 üzenetére
Na, most én is élvezem, hogy fog a fék. Rajta volt Teresán a "műszakis tárcsa", és az eredeti állapot visszaállítása után (nem vagyok hajlandó egy újabb tárcsát agyongörbíteni ismeretlen okból egy hónap alatt, 4 már bőven sok volt, ami rajta van, az meg úgyse lesz már ennél rosszabb, fogni legalább fog) hihetetlen, mennyire nem fogott először.
Érdekes, mert mindig mindenki mondja, hogy ha új betét, új tárcsa, akármi van, először össze kell kopniuk, és akkor fog rendesen - de ilyen durva hatáscsökkenést eddig még sose éreztem, mint most - így elég rendesen meglepődtem.
-
[lAyCsI]
addikt
tesztelgetem
és sztem maradok 2 kerékkel a földön
de legalább élvezem hogy ott fog a fék ahol kell,
kellemesen adagolható szal elégedett vagyok
Rétság fölött nálam is próbálkozott egy 7-es Bömbi,
2 kilánál elmaradt... -
Integra
titán
szomorúan konstatáltam mai nap, hogy lillafüred ilyen időben élvezhetetlen lett... az első 12 km ok, a többi absz felejtős, nincsen tapadás, azt hittem olajon csúszkálok, 3x vágtam majdnem oda 40-nel, 10 cm-es homok és sárpúpok az átfolyások miatt.. a mátra is fos volt. ez a mai napi úgy ahogy volg fos volt. szarrá is áztam, aztán le is száradtam az autópályán visszafelé, hős dízel bmw-sek próbálkoztak páran még pluszba, velük legalább el lehetett szórakozni.. elefeljtem gyorsan ezt a motoros napot és húzok alundi.
-
[lAyCsI]
addikt
az "új" fékrendszer kipróbálva...
fényévekkel jobb lett mint a gyári -
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #11189 üzenetére
Ok, csak olyan hihetetlen, h többet forog, mint egy flex, és mellette ilyen tartós.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #11179 üzenetére
Ha nem ütöd, bírja bármelyik.
Inkább használatfüggő, meddig bírja. -
Varoz
addikt
Rég jártam erre. Üdv mindenkinek!
Látom csak bevezetik a 24 évet.
-
Djuree
félisten
nekem qrta messze volt, aki eddig max 170km-t ment egyhuzamban motorral
kb. 10 óra alatt értünk oda, persze sokszor megálltunk, tankolni, nézelődni, fotózkodni.
ja mi történt!!!
előttünk 100m-rel kirepült egy kamion kereke a horvát pályán!!! telibe vert egy magyar kocsit, benne 4 magyar fiatallal akik nyaralni mentek. szerencsére csak a kocsi elejét találta el, hűtővíz elfolyt, ha a szélvédőt találja el akkor végük. megálltunk mi is hátha tudunk segíteni, mert láttuk hogy magyarok. nem tudtunk. de bakker előttünk 100m-rel! ha az minket talál el akkor most nem írkálnék
ezután nagyon gyorsan igyekeztünk le a pályáról. nagyon befostam... -
shiNIN
tag
válasz
Djuree #11177 üzenetére
Én is megnéztem, no igen, elvben lehetséges, de ha mi már horvát tengerpartoznánk, akkor hosszabban
Mondjuk mi nem is voltunk még ott, kihasználnánk
De Pula nincs messze, még mi is odaérnénk egy nap alatt nem autópályán, nem is látszik túl kanyargósnak a nem autópálya se. Pedig nekünk nagyon kicsi az átlagsebességünk, kicsit kanyargósabb terepen van vagy 40 (megállásokkal, bolt, evés, kis fotózás)... Főúton, ha megyünk 80-90-nel, akkor 60. Érdekes dolgok ezek, persze meg is áll az ember, de anélkül is bekavarnak a városok, miegymások.
Alpesi hágókon nem tudom, mit hoznánk össze, amikor van pár km-en belül 10 U kanyar...A 48 óráson 16.5 óra alatt lett meg vagy 760 km? De a vége lassú volt, igen szürreális volt éjfél után fáradtan átszelni a töksötét Bakonyt, a falvakban mindig jól felgyorsultunk
Az pazar volt, kivilágított falvak egy szál ember nélkül...
Azt mondtam, hogy Szlovákia összezavart minket? Sokszor nem tudtuk, hogy mikor vagyunk lakott területen belül. Nem úgy van, mint itt, hogy max. párszáz km-es erdősáv van ház nélkül a falu végén. Ott mentünk, mentünk, itt egy napraforgótábla, ott egy bozót és egyszercsak, km-ekkel az utolsó ház után kaptunk egy meglepő falu vége táblát. Egyszer, egészen biztos vagyok benne, két faluvég tábla volt egymás után. A falukezdetek is még hirtelenebbek voltak, mint itthon. Életemben nem mentem közel se ennyit 80-nal faluban.Az normális, hogy a térképek teljesen hülyén mutatják azt, hogy hol kell letérni? Már a 48 óráson is belefutottunk abba, hogy csak mert az úttól arrébb rak egy falut, lazán átmehet rajta az út. Most két falu (kis szabványköröcske, sokkal apróbb, mint a települések) közé rakott egy T elágazást, ahhoz képest a falvak összeértek és rendesen benne volt a másodikban.
-
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #11173 üzenetére
kijött 1600-ból, közel volt ez a 3 part, igaz más más ország, de majd teszek fel térképet és azon látszani fog. volt olyan nap hogy nem is motoroztunk. 550km autópálya oda is meg vissza is, na az durva volt, pedig megálltunk kb. 100-120km-enként, volt hogy már majd bealudtam, énekeltem teljes hangerőn
de valahogy le kellett érni Pulába 1 nap alatt, ígyis estére értünk oda, még éppen fel tudtuk húzni a sátrat.
-
Prof01
veterán
válasz
Prof01 #11174 üzenetére
Milyen jó összehasonlító videót találtam a régi 4T 250-esekről (bár érteni nem sokat lehet belőle japán nyelvtudás hiányában
).: [link]
Jó is lenne, ha készítenének még ilyen erős 250eseket. Mai technikával 50le biztos meglenne, 120-125kg-val. Igazi kanyarvadász lenne.
Csak hát egy 600as sportgép árat senki se fizetné meg értük a mai világban... -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #11169 üzenetére
Igazából az első 3 fokozatban a legjobb, 100-110 körülig, utána folyamatosan érezni a gyengülést és 160tól csak lassan kúszik felfelé a mutató. Főleg mostanában vettem észre, hogy 170-175-nél nem akar többet menni. Tavaly, ősszel egy kis hátszéllel 190 megvolt, most ugyanazon az úton lassabb. Igaz én is híztam azóta egy 6-7kg-t,
de inkább a moci gyengült valamiért szerintem.
-
Djuree
félisten
na hazaértünk egyben! 5 nap, 3 ország, 1600km. horvát-szlovén-olasz tengerpart, minden nap más part, ezt sem sokan mondhatják el magukról
ezeken a tájakon igazán élvezetes motorozni...jövőre is megyek az tuti!
voltak kalandos dolgok, olasz motorszervizes összetöri a motorunkat meg hasonlók
majd írok valami blogot asszem.... -
Prof01
veterán
válasz
zenwalk #11157 üzenetére
Persze, hogy bírják. Ezt ne úgy képzeld el, hogy mész 100-zal, és amikor előzni kéne 120-nál tönkremegy.
Ezek precízem meg lettek tervezve, bírniuk kell a magas fordulatszámot. Nyilván nem ajánlatos folyamatosan úgy menni velük, de 1-2 kigyorsítástól semmi bajuk nem lesz.
Az enyémnél 100-nál visszakapcsolok 2-t és már mehet az előzés. 160ig szépen szedi is a lábát, utána már csak lassabban. -
Prof01
veterán
válasz
zenwalk #11164 üzenetére
Nem tesz jót, minél nagyobb a fordulatszám, annál gyorsabban kopik a motor. Egy ilyen 250-es sor4-gyel soha nem fogsz 100ezer km-t, vagy többet elmenni. Egyszerűen nem végsebességre (utazóra), hanem gyorsulásra van áttételezve. Az én 250esem is 10ezret pörög 110km/h-nál, 12ezret 130-nál és így tovább. Folyamatos utazó tempóban én se szoktam 120-130 felett menni. Előzésekkor viszont kihasználom a 16-17ezres fordulatszám-tartományt, mert másképp nincs bennük erő.
-
zenwalk
senior tag
Videókban néztem, hogy 8-9ezres fordulaton ment 110-el a 250-es ninja. Olvastam, hogy nem tesz jót a motoroknak ha folyton magas fordulatszámon járnak velük. a 8-9 ezres is káros huzamosabb (250km) utazás alatt?
-
ALI_G
veterán
válasz
yodamastah #11160 üzenetére
Haveromnak volt 250-es hornetje, japán belpiacos, nem túl öreg. Piszok jól ment, óra szerint akár 180-nal is, kb. annyi erő volt benne mint a 600-as hornet-ben 6000-es fordulatig, ami már elég fasza. Soha semmi baja nem volt, amíg nála volt, csak olajcsere és benzin kellett bele.
1 az 1000-ből sajnos
Ja, hozzátenném, hogy biztos nem fért bele A korlátozottbade papíron az volt.
-
yodamastah
őstag
válasz
zenwalk #11157 üzenetére
Az en velemenyem, csak egy a sok kozul. Nem fontos erre hallgatni. Berakhatod a tobbi velemeny melle, es merlegelj.
A lenyeg hogy most bele vagy szerelmesedve ebben a 250es ninjaba, es azok a szempontok elegge hatterbe szorulnak, amik 2-3 ev mulva lesznek fontosak amikor mar nagymotor jodgsid van.
Van olyan 250es ami egesz jol megy. 250es RS Aprilia. Palyan is jo gep. De hogy ebbol mindennapokra lehet e talalni hasznalhatot es megbizhatot..... azt nem tudom.
-
zenwalk
senior tag
Az a baj, hogy nagymotorra csak 20-21 éves koromban fogom tudni letenni a jogsit. Ha jól olvastam 2 év A korlátozott vagy A2 után lehet menni A-ra. Addig szerettem volna egy 250-es motort ez jónak tűnt. Akkor most azt mondjátok, hogy ennyit egyáltalán nem ér, és hosszabb távra nem is érdemes vele menni? Én 2 hetente hétvégén 500 km-ert utazok. Van olyan 250-es ami bírja a 100-as tempót, de azért egy előzésnél a 120 se sok neki?
-
yodamastah
őstag
válasz
Daywalker #11151 üzenetére
Hat en elhiszem hogy jo gep gurulaszni, meg hogy kezdok kezebe nem valo egy eros spormotor. De ha arra gondolok hogy az uj 250R arabol 2 olyan motort lehet venni mint az enyem, akkor nem igazan tunik jo vetelnek
Igazabol az ujraeladhatosag a kerdeses. Egy kezdo nem fog ezen maradni 2-3 evnel tovabb. Es az uj ara kozeleben nehez lesz eladni.
-
yodamastah
őstag
válasz
zenwalk #11150 üzenetére
Vehetsz barmit, de szamolj azzal, hogy ezeknek kicsi a piaca, foleg ha ujat veszel, akkor szerintem nagyon rossz aron lehet majd eladni mondjuk 2-3 evesen. A jelenlegi hasznalt piac mellett ujonnan ez a motor egyszeruen brutalisan draganak tunik. Persze lehet nincs igazam, mert mindig lesz egy-egy fiatal akinek pont egy 250R kell
Egy biztos, ha 1x is raulsz egy 600asra egy ilyen utan, azonnal azt akarsz majd. Masik hogy kozutra nem art egy kis plusz motorero. Nagyon jo amikor a problemas szitukbol elorefele is tudsz menekulni. Ezert irtam hogy utcara nem az igazi. Persze ez igaz akkor is ha mondjuk egy 250es sportrobogot veszel. Ahhoz kepest biztos jobb a Ninja
-
Daywalker
addikt
válasz
zenwalk #11147 üzenetére
Van
A régi ZXR például sor 4 volt, az újabbak sor 2
Egyébként a mostanin új kipuff van, simán lehet más hangja. De ha hangot akarsz, rakass rá sportdobot. Én hallottam Bodissal, durván szép hangja volt.Yoda: attól függ mire kell. Mindennapos ide-oda járkáláshoz bőven elég, és állítólag még élvezni is lehet, mert elég jó kis gép. Én is ilyet vennék a Zasszonynak, ha egyszer letenné a jogsit motorra. Sőt, én is azt használnám városban
De annyit beszéltünk róla, hogy szerintem hétvégén szétborítom haverral a 250-es Suzukit
-
zenwalk
senior tag
válasz
yodamastah #11148 üzenetére
Hát akkor milyet vegyek? Még csak a korlátozott A-t vagy jövőre már az A2-őt tehetem le aminek a korlátozásai a 35kW és 3-400cm3?
-
zenwalk
senior tag
A 250-es ninják hangjában van különbség? A jutubos videók alapján a 2009-esnek van a legszebb hangja. Rosszul hallom, vagy tényleg lehetséges,hogy más a hangja az újabbaknak?
-
ALI_G
veterán
gecc [link]
-
Integra
titán
válasz
yodamastah #11138 üzenetére
igen, de nincsen türelmem kivárni meg ott ülni előtte, max ha másnapos vagyok és mozdulni sincsen kedvem és éppen megy...
&rew:
majd jövőrede akkor az isle of man-en is ott leszek végre ismét
-
tutis
őstag
válasz
TayRol #11135 üzenetére
Nézted a múltkori első futamot? Eszméletlen volt, az évtized futama volt szerintem..
Itt a link ha esetleg lemaradtál róla..
[link]Nekem motogp-be ez a sztárolgatás nem tetszik, nemhiába lép le Stoner is, látszik hogy minden a pénzről szól.. Már rendesen űrhajókkal fognak versenyezni annyira fejlesztgetnek, tök értelmetlen az egész.. Egyenlő büdzsét mindenkinek, abból gazdálkodjon. Akkor megértem ha valaki jobb a másiktól, de így ami most van egy kalap szar.. Az 1000-es utcai blokkos motorok meg tiszta viccesek, csak azért vannak ott hogy meglegyen a létszám..Nem is mutatják őket egész futam alatt..
-
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #11126 üzenetére
Tanulság 4
járj busszalSajnos a helyzet volt ilyen.
Kubanitos, akkor részletesen.
Egy motelben szálltam meg, volt egy parkoló mögötte, de semmilyen tereptárgy, amihez láncolhattam volna a motort. Az ottaniak mondták, hogy hozzam fel a terasz alá, s láncoljam a terasz oszlopához, a kamera is ott van, ott nagyobb biztonságban lesz. Viszont a terasz felé kétoldalt egy kb 20cm-es járda van, maradt harmadik oldalon a tuja-soron át, ott alacsony a padka. Igenám, de eléggé hepehupás-gödrös volt, amihez jócskán magam felé kellett volna a motort döntenem, hogy egy váratlan ferde hupán ne dőljön fel, a 60 kilómmal nem bírnám megtartani a motort. Ergo több hely kellett volna, annak viszont már eleve szűkében voltam, rajta ülve is a tujákon nyomtam keresztül a motort, mert egy motornyi hely sem volt köztük. Állva tolva egyszerűen nem fértem volna mellé a tujától. S így esett, hogy a lábam beakadt egy levegőben lógó tujagyökérbe. -
Daywalker
addikt
No, Rossi aláírt két évre a hangvillásokhoz, Lorenzo mellé. ehh..ehh...
-
stifi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #11126 üzenetére
nem akartam gecizni, de ez nekem is átfutott az agyamon
.mf védelmére legyen szólva hogy a passzív védelmi felszerelés (mint például a hosszú motoros nadrág) pont az ellen véd, hogy 5 évente lámázol egyet..ha 200-zal mész neki a villanyoszlopnak, teljesen mindegy hogy rövidnadrágban vagy protektorban vagy :\
-
KoVee84
senior tag
Tudja valaki innen, hogy hány napom van átíratni autót? 5 vagy 15? Banki vagy naptári nap? Mindenhol mást olvasok, szóval vmi biztos info kellene. köszi
-
TayRol
nagyúr
válasz
yodamastah #11117 üzenetére
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #11117 üzenetére
Én sem értem, mi nem érthető ezen
-
KubanitoS
veterán
válasz
Daywalker #11115 üzenetére
Megtettem, de ezek szerint probléma van a felfogóképességemmel.
Vissza is értem, parkoltam is volna le a kis zugba ahol szoktam, toltam volna át a motort a szűk helyen, de beakadt a lábam és érzem, hogy valami nyom, nemis, szúr, nem, éget: nekiszorult a forró kipufogónak.
A mondat elején parkolásról, utána tolásról van szó. Parkolásnál gondolom a lábtartón van mindkét (vagy legalább az egyik) láb, tolni bal oldalról szokás a motort. Ebből én nem látom, hova tud beakadni egy láb. Talán a fal és a kipufogó közé? Esetleg leszálláskor?
Majd .mf elmeséli hogyan is történt.
-
KubanitoS
veterán
Nincs is jobb dolog a klotyón olvasásnál.
Azt hiszem én is elolvasom ezt a könyvet, csak valahogy meg kell oldanom a számítógép elhelyezését a budiban.
alvaro: Köszi szépen, nincs neve a gépnek.
.mf: Köszi neked is és jobbulást kívánok. Annyi előnye talán van a kellemetlen balesetednek, hogy ezután mások is jobban figyelnek majd.
-
.mf
veterán
válasz
KubanitoS #11079 üzenetére
Ja igen, még nem is gratuláltam
Aztán vigyázz is rá. Bár úgyis el fogod párszor ejteni, egyhelyben eldőlni, stbde ezen mindenki átesik.
A köcsög autósokkal ne törődj. Ne szívd mellre az ilyen kicsinyességeket, a nyugodt élet titka.
A józan meg nyugodt sofőrt én is komolyan gondoltam az elején, de mostanában én is egyre többet csodálkozok rá, hogy néha milyen fasz módjára vezetek.
A motorozz ésszel alapnak jó, de ajánlott még elolvasni a Twist of the Wrist II-t, ez is sokat merített abból.Prof: sajnos nem csak a bőrömön
ez már félúton volt a harmadfokú felé, tehát már a bőrön továbbment.
Inti: nem tudom, hason feküdtem és a seb a lábam hátoldalán van, szemből nem is látszik. 3 vágás volt (derült égből villámcsapás, csak arra számítottam, hogy bekenik fertőtlenítővel, és a fertőtlenítő csípni fog, de megnyugodva konstatáltam, hogy nem. Aztán egyszercsak érzem, ahogy a szikével hasít egyet), olyan 5-6 cm hosszúnak tippelem őket, tehát a sebet (ami volt kb 4 cm átmérőjű, de már körülötte is jött a váladék) körbevághatta. Utána még matattak kicsit, majd egyből bekötözték, úgyhogy nem láttam az eredményét. Reggel megyek megint kötözésre.
Most, hogy felálltam, most érzem, hogy a seggem sem az igazi azon az oldalon, ahol a tetanuszt kaptam, valami zsibbadt tompa fájdalom. Vazz ilyen kis fasság miattmeg belegondolni, hogy akár a lábam is amputálhatták volna. Vidámság és rákendrol.
Daywalker: ja tényleg, még csak 9. van. Akkor jó.
Kenegetés gondolom majd lesz, de most hozzáérnem sem szabad, be kell járnom kötözésre. -
KubanitoS
veterán
Keresgélés közben találtam egy netre feltöltött "kezdőbarát motoros kézikönyvet". Olvasgattam egy kicsit és nem tűnnek hülyeségnek az ott elhangzottak.
Ha valakit érdekel. http://www.motorozzesszel.hu/
-
.mf
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Felújított laptopok / PC-k Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost! 04.24
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Intel Core i7-9700 CPU, processzor (SRG13)- Számla, garancia
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest