Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22351) Bobolit válasza Rick4 (#22350) üzenetére


Bobolit
aktív tag

Valahogy én is így gondolom, de tudom, hogy ez hitvita, nem is akarom szítani.
Amit még ki fogok próbálni, az egy passzív jelerősítő, ami van elfekvőben a melóhelyen :DDD

(#22352) Rick4 válasza Bobolit (#22351) üzenetére


Rick4
félisten

Mondom, vállalom akármilyen drága és márkás kábel ellen a vaktesztet, írtam már a múltkor is, de alkalom ne akar születni. :-))

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#22353) Norbi 72 válasza Vikthor (#22347) üzenetére


Norbi 72
veterán

Miért kell lapos?Ebből vágass 8 métert,azt kész. :)

(#22354) Rick4 válasza Bobolit (#22351) üzenetére


Rick4
félisten