Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22751) Tamoo válasza Tonyo (#22750) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

Mikor veszed meg? :D Én is erre pályázok ... érdekelne tapasztalat.

(#22752) Tonyo válasza Tamoo (#22751) üzenetére


Tonyo
őstag

Szerintem augusztusban. Te? :D

(#22753) Janaboy válasza Tonyo (#22750) üzenetére


Janaboy
Topikgazda

Egész korrektnek tűnik!

Janaboy

(#22754) Tamoo válasza Tonyo (#22752) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

Úgy terveztem, hogy mostanában, de valószínűleg csúszik nyár végére vagy őszre. Még nincs hová rakni ...

(#22755) Janaboy válasza Tamoo (#22754) üzenetére


Janaboy
Topikgazda

Amilyen kicsi, zsebbe :DDD

Janaboy

(#22756) tejeskifly válasza Rick4 (#22749) üzenetére


tejeskifly
aktív tag

elvileg ebben új lámpa van :D