Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22951) Osynho válasza Rick4 (#22950) üzenetére


Osynho
addikt

Nade a videó használata közben is ugyanez volt a hiba, épp ezért próbáltam ki a tv-t.

cinemazealot: Egy erősítő + hangfalak vannak a közelben, megpróbálom azokat kiiktatni. Persze nem ártana valami hang is a kép mellé. :)

[ Szerkesztve ]

(#22952) cinemazealot válasza Osynho (#22946) üzenetére


cinemazealot
addikt

Érdemes még azon is eltörpölni, hogy nincs-e olyan kábel bedugva valamelyik eszközbe, ami okozhat ilyen Rick4 által is említett járulékos zavart. Én lekopasztanék minden eszközt minden sallangtól és csak a létfontosságú kábeleket hagynám rajtuk, hátha felfedi magát a tettes.