Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajthabalazs
senior tag
válasz z123456789 #21732 üzenetére
Ahogy hal ki a plazma technológia, és egyre kevésbbé lesz releváns a fóruma, valószínüleg Dexar-t is egyre kevésbbé tiltják majd ki.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz lajthabalazs #21751 üzenetére
-
Dexar007
veterán
válasz lajthabalazs #21751 üzenetére
2 hete is """""offolas""""" miatt tiltottak ki. Igaz, a plazmas topikban,mert ott került szoba,hogy a Csillagok között mekkora egy istenkiraly film (nem). Az mas kerdes,hogy nem is tolem indult a vita,es hogy legalabb 30 ember irkalt baromsagokat,de kozuluk csak en kaptam ban-t. Irtam is a ph-nak,hogy moderalja magat.
Give me your cum,bull!
-
Gigi01
őstag
Nálam asszem 50-en van,és a gammát állítottam,hogy a sávok jobban látszanak.