Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21351) Q válasza Hobbbyt (#21348) üzenetére


Q
senior tag

Ezek a hobbik csak K-Európának drágák. Az a szint amit mi éppen meg tudunk fizetni, tőlünk nyugatra belépő kategória alja. Ott sincs minden aranyból, de akinek van munkája, az általában megengedhet magának valamilyen hobbit.

(#21352) devil-k


devil-k
nagyúr

Dexar megint pihenőre ment?

(#21354) Rick4

Ez a saját ház téma viszont nem illik ide. Odakint inkább a bérlés a divat, nincs görcsös ragaszkodás egy ingatlanhoz, mint idehaza.

[ Szerkesztve ]

- mozi bolondéria -

(#21353) Hobbbyt válasza Q (#21351) üzenetére


Hobbbyt
őstag