Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22201) z123456789 válasza robi222 (#22186) üzenetére


z123456789
addikt

Én nem tudom megmondani melyik tetszik jobban, ezért várom a választ. Remélem kapok.

(#22202) rutinka29


rutinka29
csendes tag

sziasztok,egy olyan kérdésem lenne,hogy szerintetetk létezik e upgrade a projektoroknál.
Amire gondolok,hogy például adnak e ki butított verziót.
Elmondom mire gondolok.
Van egy Acer X1373WH projektorom ami 720p nativ.
Az acer 5610BD ugyan igy néz ki csak 1080p nativ.
A képe az x1373-nak köztudottan nagyon jó és 50cm-ről is szinte nem látni a pixeleket.
Létezhet e,hogy költségtakarékossági okból felbontást módosítanak a firmwareban és amúgy a full hd panelt 720p nek eladják?
Magyarán 1 fajta panelt kell gyártani de több megoldásra jó.