Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22851) c4 válasza Tamoo (#22849) üzenetére


c4
őstag

1: próbavetítés. (de félig fekve nem lesz gond a képmagassággal.)

2: majd megszokod a hangképet. ( egy átlaglakásban úgyis annyi a visszavert hang, észre se fogod venni...)

(#22852) Vikthor válasza AVhelper (#22850) üzenetére


Vikthor
nagyúr

ezért érdemes 200-300 között venni használtan és az már messze nem belépő kategória lesz.

~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~

(#22853) devil-k válasza Tamoo (#22849) üzenetére


devil-k
nagyúr

Nem lenne a legszerencsésebb. :(

- mozi bolondéria -

(#22854) Tonyo válasza Vikthor (#22852) üzenetére


Tonyo
őstag

Melyikre gondolsz pontosan?

(#22855) z123456789 válasza Tamoo (#22849) üzenetére


z123456789
addikt