Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/cheetah.gif)
curbowka
csendes tag
Az ilyen beletörődöm hozzáállás miatt van olyan termék és szolgáltatás minőség MO-n amilyen. Ha valami nem tetszik, nem rendeltetésszerűen működik, akkor igenis jelezni kell és elmenni a falig. Nekem a magyar fogyasztóvédelem segített egy lengyel cégtől 800ezres kártérítést beszedni.
Mit tapasztalnak most a cégek, szerelők? Valamit elcsesznek, van pár kellemetlen hívásuk, levelezésük az ügyféllel és le is kopnak. Ha majd időt kell eltölteniük azzal, hogy mossák maguk után a ganajt, akkor igenis ráállnak a jobb minőségre. Aki olyan negatívan gondolkodik, hogy állandóan sír, hogy így nem éri meg, úgy nem éri meg, az tartsa meg magának ezt a hozzáállást a négy fal között és ne vegye el mások kedvét, hogy visszaszerezzék a pénzüket!