Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz PociAti #9198 üzenetére

    körültekintő közlekedés százszor többet ér, mint bármelyik protektor
    Maximálisan osztom a véleményed! Ellenberger, mikor elszáll az összes fék
    (G-Booster), vagy kitörik a kerék (Kugoo S1), esetleg a kormányrúd marad
    a kezedben (régi Mantis), akkor igen jó lenne, ha az ember épp nem puszta
    kézzel, vagy arccal, esetleg "poló-protektoros" bordákkal hárítaná az esést.

    Nem beszélve előre nem látható kátyúkról (G2 Pro), bokorból kiugró gyalog
    csövesről (utóbbiból nem lett esés!), vagy "simán" egy gázolásról (e-Twow):
    van olyan, mikor kvázi nem tudsz mit kezdeni, nem tudtál elég defenzív lenni.

    (A protektor természetesen passzív biztonsági elem, így sokkal jobb dolog,
    ha soha nincs rá szükség, és csak "dísznek" hordod, de nem hinném, hogy
    hamis biztonságérzeted adna. Annak, aki amúgy tisztában van a kétkerekű
    közlekedés mibenlétével. Oké, sokan vannak full retardáltak két keréken is,
    de azok sajnos akkor is azok lennének, ha van rajtuk sapka, ha nincs.:R)

    Szerk: jozsi252 azt mondja, hogy kellene. Szerintem nem tenné kötelezővé,
    ahogy a kerékpáros-országokban is az egyén döntési joga ez: valószínűleg
    ott rolleren is lehet bukó nélkül közlekedni. Az első esés után majd vesznek.

    Régebben amúgy SMKP-ra se volt kötelező lakotton belül. Aztán mégis az
    lett. Viszont a mai napig látni postásokat bukó nélkül grasszálni. (A szabály
    az szabály, viszont ők meg kifejezetten nem száguldoznak = megértem...:K
    A magam részéről motoron bukó és gerincvédő nélkül soha... Kesztyű és a
    többiek néha-néha elmaradnak, de nyilván nem akkor fogok köridőt javítani.
    Ha mondjuk versenypályára akarsz felmenni motorral, akkor bizony ott meg
    fogják követelni a védőfelszerelést is, és nem hagyják rád a döntést...:R)

Új hozzászólás Aktív témák