- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Tele a hócipőm
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
NOKA32 #35141 üzenetére
Ha feltételezzük, hogy gyártási hiba miatt akár csak 1 db cella miatt kezdődött a probléma, ami esetleg negatív hatással járt a cellacsoportra (esetedben 13 x 6 csoport például), akkor a hibaszázalékot tekintve érezheted úgy, hogy többen jól jártak, neked nem volt szerencséd.
Hogy a hideg viselte meg, vagy a cellánként 4,25 V-ig is engedett töltés némelyik típusnál, ezt már utólag nehéz lenne megmondani. De amikor már ilyen baja van, nem is nagyon merném használni, mert járhat olyan hatással is, hogy töltés vagy terhelés közben a hibás tag hőmegfutásba mehet, utána gyújtja a többit is. Lehet éppen ártatlan eset is, de ezt sem lehet pontosan tudni.
Leírásokból csak következtet az ember, de volt arra utaló eset, hogy a tulajdonos nem adta fel, kínozta, töltögette, míg egyszer fellángolt a gép. Másképp fogalmazva: már előtte voltak vészjelek, amint kitűnt a szövegből. Vagy lehetséges beázás miatti berohadás is.
#35142 Thunderzolee
Mivel a hiányos csoport hamarabb feltöltődik, hamarabb eléri a 4,25 V küszöbértéket, emiatt a BMS a töltést megszakítja, holott a többi még nem töltődött fel. Terhelésnél hasonlóan, a gyengébb tag hamarabb esik 2,5 V szintre, amitől szintén letilt, holott a többi tagban még maradt töltés.
-
válasz
NOKA32 #35139 üzenetére
Ne szervizbe vidd.
Facebookon van Li-ion akku építő csoport, oda lépj be, és kérdezd meg ki tudná átnézni az akksidat.
Vagy pl kérdezd meg Fidet, hátha javasol konkrét tagot.Akkor szokott ilyen lenni, ha leválik a Nikkel szalag, és kiesik egy cella, emiatt nem is tölti fel teljesen, mivel a hibás sor feszültségét veszi teletöltöttnek. Okosabb bmsből kiolvasható az ilyesmi info.
-
-
polo493
tag
válasz
NOKA32 #25087 üzenetére
van benne motorfék 0-5-ig meg tempomat 0 vagy 1 ,ezeket a kijelző P menüben tudod beállítani a kézikönyvbe benne van le van írva miket lehet állítani,kapcsold ki a őket és az aksit ragaszd le csavart old meg ne menjen be simán áthúzhat az áram ha nem is ér hozzá teljesen és a cella is arra felé néz de ha az eleje akkor lehetséges hogy a BMS van pont ott ha kis típus , általában egy műanyag lappal van és arra megy rá a zsugorfólia ha a lap átszakadt ott már az aksi cellák vannak akkor már baj lehet belőle ha fémcsavar jut be,ha szerencséd van megoldod az aksi burkolat szakadást meg a csavart és jó lesz a gép.
-
polo493
tag
válasz
NOKA32 #25074 üzenetére
ez a vége a pakknak? ha a cellák fekszenek akkor lehet hogy ami kinyeste és fém bele érhet a cellába is és az nem jó ,zárlat lehet van nagyobb baj ,lehet a rázkódástól hozzá ért és azért rángatott ,így nem sokat látni mi van benne és mi van a cellákkal ,esetleg ragaszd le és meg nézd meg mi ér bele , próbáld ki a gépet
A P beállításokat átnézted? -
polo493
tag
válasz
NOKA32 #25033 üzenetére
Hello
Gyorsabban is merül az aksi használat közben?
Esetleg gyorsabban is feltölti mióta ez a hiba vagy tovább tart a töltése?
Motorfék be van kapcsolva?
Tempomat be van kapcsolva?
Meg nézd át a P settinget minden gyári értéken van-e
Nézd át a P setting menut a kijelzőn kapcsold ki a motorféket meg a tempomatot, esetleg a fék kart nem e laza és menet közben jelet ad a motornak,vagy a gazkar ha tempomaton mész és rezgésre elmozdul annyira hogy jelet ad mintha bele nyúltál volna és elveszi a motortol a feszt,kábeleket nézd át nincs szakadás fék motor vezetékeken
Szedd le a fedelet nézd meg a kábeleket vezérlőn aksin
Esetleg húzd le a töltő csatlakozót az aksirol és kapcsold be a gépet hátha eltűnik a hibakód
Aksi kábelet is húzd szét nézd meg nincs megégve
Meg a motor kábelt ami a motorba megy nézed át hogy ép-e nem szakadt és áthúz és letestel valahol vizet kap
Elsőnek ezeket nézd át ez nem kerül pénzbe
Akár a kijelző vagy a gázkar is hibás lehet
Meg lemérhetnéd az aksit direktben ha széthúzód a kábelt hány volton van -
válasz
NOKA32 #21111 üzenetére
Ő foglalkozik F sorozat módosításával:
https://hardverapro.hu/apro/ninebot_f20_f25_f30_f40_javitas_bovult_lista/friss.html -
PociAti
őstag
válasz
NOKA32 #21111 üzenetére
G30 max sebesség növelésére legáltalánosabb mód, hogy amerikai régióra állítják a rollert, mivel ott más szabályok vannak érvényben, így a leszabályzás határa kitolódik.
Modolásnak van külön Telegram csatornája a G30-nak, napi kb. 500 hozzászólás születik
https://t.me/g30modYoutube-on a ninebot max suspension kifejezésekre elég sok videót mutat.
Ilyen tuningnak mennyire van értelme, majd mások megmondják. Hatékony és biztonságos géphez mélyebben a zsebbe kell nyúlni. De akkor már egy magasabb kategóriájú komplett gép vásárlása jobb megoldás lenne. Viszont az már egész más liga. Például ott van a Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra, hozzá képest a kiindulási alap, az iScooter i9Max egy béna fostalicska. -
PociAti
őstag
válasz
NOKA32 #21109 üzenetére
Tömör gumi + ilyen olcsó kinézetű lengéscsillapító helyett egy normális ballonos gumi jobb összeállítás.
Nézz körben a hardverapró hirdetései között.
230k - Xiaomi Pro 4 roller 1 hónapos, megtett táv: 20 km, 3 év gari.
235k Garanciális Seagway Ninebot G30 MAX II eladó! (65km hatótáv). Doboza papirja megvannak.
250k Segway ninebot max G30E. Megtett táv: 400 km, hazai vásárlás.
Szerintem a többségünk egyet ért azzal, hogy ezek jobb vételek annál a noname példánynál, ami sokat ígér magáról. Lehet nem ez a fenti 3 gép a legjobb vétel, de inkább ezekből indulj ki, ne abból.
-
PociAti
őstag
válasz
NOKA32 #21106 üzenetére
Tapasztalat nincs, vélemény van: ne vedd meg kategória!
Nem tudnék védhető érvet felhozni amellett, miben jelentene jobb vételt a bejáratott márkáknál.
Nem igazán lehet gyártási tapasztalatuk, ha elromlik senki nem fogja neked szervizelni, mert ehhez az egzotikus példányhoz nincs alkatrész, nem ismerik. Ha mondjuk másfél év múlva el szeretnéd adni, használtan nem nagyon találsz rá vevőt, nem tartja az értékét.Ha hasonló összegért olyat választasz, ami nem csak ígéri ezeket a paramétereket, hanem hosszú távon hozza is, azzal jobban jársz.
-
válasz
NOKA32 #18518 üzenetére
Mi a kérdés?
Én már eleve 10"-os kerekűt vennék, ha úgyis át akarnám alakítani.
A Sencor valóban rugós, a Mi 3-as meg nem.
A Sencorban plusz még a Pro 2-es akksijánál is nagyobb akkupack van. (Gondolom a Long Range-re gondoltál, mivel azokat hirdetnek HA-n többet is.)
Egyikkel se jársz rosszul.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3530
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Prime H370 i5 8600K 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 BitFenix 550W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2927, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15IRH8 15 Gamer notebook - i5 12450H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050 6GB WIN11
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest