- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
félisten
válasz
Venyera7 #21594 üzenetére
Nem látok én itt semmi problémát.A 4XSSAA az mindig is ilyen gyilkos volt,lévén hogy 4Kban renderel.A High presetben már nem az az alapértelmezett élsimitás,meg is látszik.Meg talán nincs erőltetve a soft shadow,ami egyébként az én véleményem szerint unrealisztikus, (mosottá válik minden)de ez egyéni preferencia.Leszokhatnának már végre ezekről az értelmetlen dolgokról mint DOF,Motion Blur,Soft Shadow,SSAA,mert zabálják a gépet és cserébe még rosszabbul is néznek ki néha.Az SSAA is jó dolog,csak nincs olyan gép ami a 4Xest elbírná még FHD felbontás esetén sem,DX7 óta nem voltak képesek PC-re egy normális nem temporal élsimitást kidolgozni ami nem negyedeli az fpst,de legalább az MSAA-t kukázták.Akkor egy mókusvakítás ez az egész DX,hogy rossz nézni.Az utolsó kézzel fogható DX váltás a DX7röl DX9re volt,az legalább látszott is [link].Azóta csak a maszatolás megy.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Fogalmuk már van róla, mert a DX11-ben aktív az AGS 4.0, és ugyanannyit nyernek vele DX12 alatt is. DX11-ben pedig a Fury X 6%-ra van a GTX 1080-tól.
Maximumon, 4K-ban nem valószínű, mert az MSAA az deferred, tehát azt aktiválva a sebesség nem fogja elérni a 20 fps-t egy VGA-n sem. Maximum a Radeon Pro Duón lesz játszható így. Ezért lesz a DX12-ben több GPU-s támogatás. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #21582 üzenetére
Az AAA játékoknál valószínű. Az ID tech 6, az új Frostbite, a Dawn, az új Asura biztosan. Állítólag az ID tech6 leszármazottak is, mint például a Void. De ezek egyébként olyan motorok, amelyek nem licencelhetők, vagy rendkívül drágák.
Ha egy motor használja a gyors kódokat, akkor az erősorrend nagyjából az lesz, ami a Doom Vulkan módjában. Ha nem, akkor nagyjából az az erősorrend, amit a mostani modernebb játékokban látsz.
Aztán lehet olyan is, amikor a konzolos optimalizálást NV-re is áthozzák persze módosított kóddal. Ezt egyedül talán a Dice tudja megpróbálni, mert nekik jóval letisztultabbak a fejlesztéseik, így hogy túl vannak az egységesítés nehezén.
(#21584) Petykemano: Egy PC-s fejlesztőt nyilván sosem fog annyira érdekelni egy PC-s hardver, mint egy konzolost egy konzol. A cél sokkal inkább az, hogy ha már a PC-s kutatásukból hiány van, akkor a konzolos kutatásokat hasznosíthassa a PC.
(#21588) gollo91: Gondolom ezt is számításba vették, amikor kitűzték a célokat.
(#21589) NetTom: Attól messze van mindenki. Nem szaktudásban, hanem inkább időben. Az EA mindenkinél hamarabb felismerte az összevont fejlesztések értékét, és mára egy kész stratégiájuk van erre. A többiek még csak a berendezkedésnél tartanak. Nyilván a Zenimax sem véletlenül vette meg az ID-t. Le se szarták a Doom vagy a Quake jogokat. Az igazi érték a technológia volt, ami mostantól ott van házon belül. Most az Eidos számára is a Dawn egy jó alap a házon belüli kiterjesztésre.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem lehet kiszámolni mondom. A lényeg, hogy a fejlesztők célja az, hogy 4K-ban a Fury X a GTX 1080-nál gyorsabb legyen a DX12 módban. Ezért tartalmaz a játék olyan dolgokra támogatást, mint az AGS 4.0. Ezért finanszírozta az AMD éveken át ezt a projektet. Illetve nem pont a Deus Ex-et, hanem magát a kutatási részleget, ugyanis az Eidos Montreal olyan modellre vált, amilyet az EA/Dice használ. Felépítettek egy kutatási részleget Jean-Normand Bucci vezetésével, és ez a részleg a GPUOpen egyik legszorosabb támogatója. Maga a csoport korábban is megvolt, hiszen velük dolgozta ki az AMD a TressFX-et, de akkor csak pár ember volt a Crystal Dynamicsnál. Azóta több emberrel bővült az egész, és különváltak minden stúdiótól. Mostantól a feladatuk az, hogy az Eidos Montreal projektjeihez fejlesszenek technológiát, effektet, motort, bármit. És emiatt gyakorlatilag be vannak olvadva az AMD GPUOpen kezdeményezésébe is, mert ez lehetővé teszi számukra, hogy minden kutatásuk működjön konzolon és PC-n. Ennek a fejlesztési iránynak az első projektje az új Deus Ex. Ehhez csináltak egy új motort (Dawn), ami a Glacier 2 módosított verziója, illetve pár GPUOpen effektet átalakítottak, mint a TressFX, az AOFX és a GeometryFX. És nyilván az átalakítás része az volt, hogy kihasználják az AGS 4.0 lehetőségeit PC-n, mivel célplatform a multiplatform elterjedtség miatt a GCN.
-
-
Petykemano
veterán
Tehát tulajdonképpen a cél nem az, hogy lehetőséget nyissanak a fejlesztőknek, hogy az amd hardverét jobban megismerve jobb, gyorsabb kódot írjanak. Hanem az, hogy gyorsabban és jobban tudjanak dolgozni pc-re, de legalábbis amd hardverre mindenképp, amely mód az amd hardvernek feltehetőleg jobban vagy inkább kedvez. (Mint a gameworks esetén is, ugye)
-
Értem. Tehát a nagy stúdiók motorjai tartalmazni fogják az AMD specifikus kódokat, és ezzel azok is jól járnak, akik azokat licenszelik. Emellett marad az NV sebességelőny a "sima" DX12 játékokban, nem is beszélve az esetleg korábbi API-kra érkező játékokról. Vagy hogy képzeljem ezt el?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #21580 üzenetére
A szoftveres csoport, aki ezen dolgozik nem fogja mérlegelni, hogy mi kell az eladáshoz, mert nekik olyan feladatuk van, hogy tegyék a PC-s játékfejlesztést elfogadhatóvá a legtöbb stúdió számára. Olvasszák össze a multiplatform kutatásokat, így a konzolra kifejlesztett kódok is használhatók lesznek PC-n. Ez a szoftveres csoport a GPUOpenben csak erre koncentrál, és láthatóan nagyon jól végzik a dolgukat. Fél év alatt igen sokat tettek azért, hogy a PC-n is elérhetők legyenek bizonyos konzolos képességek. Ennek nagyon fontos költségcsökkentő hatásai vannak, mert úgy sem fog senki direkten PC-s kutatást végezni. Ez az elmúlt évekből már kiderült. Ilyen szempontból egyébként a GPUOpen nem más, mint egy reakció egy problémára. Sőt, a GameWorks sem más, csak más oldalról közelíti meg a problémát, de egyértelmű, hogy az NVIDIA is ugyanazt látja: nincsenek direkt PC-s kutatások.
A GPUOpen és a GameWorks ilyen formában még ki is egészíti egymást, hiszen más a célcsoport is. A GPUOpen a top stúdiókat tudja megszólítani, míg a GameWorks a függetleneket.A hardvereladás más lapra tartozik. Nem a GPUOpenben résztvevő programozóktól függ, nem is kell foglalkozniuk ezzel.
Marketing oldalról egyébként általánosan nehezebb bánni a GPUOpennel, mert az tulajdonképpen nem ad mást, mint hozzáférést a hardverhez. Tehát az ideális marketingje az, hogy a fejlesztő kap dokumentációkat, eszközöket, forráskódot, mindent, ami a fejlesztéshez kell, és a konzolos optimalizálást áthozhatja. Ennek az eredménye sebesség vagy extra effekt lesz, de nem tudsz kiemelni semmit, mert tök általános az egész, minden partner olyan innovációt hoz, amilyet akar. A GameWorksszel sokkal könnyebb bánni, mert az pont nem ad hozzáférést semmihez. Kínál pár előre megírt effektet és kész. Ha egy fejlesztő ennél többet akar, akkor ... nos akarni sok mindent lehet. Viszont a marketing teljesen kötött, mert a fejlesztő nem csinálhat mást, mint amire az NV lehetőséget ad, és az rendkívül szűkös, tehát nincs végtelen opció az innovációra, és arra pár lehetőségre ami van rá lehet építeni az egész marketinget.
De nyilván ez az egész nem ennyire fekete-fehér, mert például a GPUOpen adja meg a lehetőséget az AMD-nek arra, hogy az eddig megjelent Win32-es AAA DX12 játékokból hármat a Gaming Evolveden belül jegyeznek, és ugye csak egyet jegyez az NV. Tehát vannak itt előnyök a hátrányok mellett, ahogy az AAA játékhiány a GameWorks oldalán egy egyértelmű hátrány. -
Petykemano
veterán
Ez szép eredmény, vagyis hogy hardveres fejlesztés nélkül, a tavalyi kártyákat szoftveresen felfejlesztik arra a szintre, amihez a konkurenciának a hardveren is dolgoznia kell.
Csak ebből hogy lesz eladás, bevétel? Szép eredmény, csak nincs meg az a fajta átütő ereje, mint egy 1080-nak amit launchkor elképédve az eredményeken egyből mindenki meg akar venni -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Yutani #21577 üzenetére
A tendencia eléggé meredek fogalom lesz itt. Még az AMD szerint is biztos, hogy az AGS 4.0 és a SPIR-V kiterjesztéseik csak az AAA multiplatform játékokat fejlesztő stúdiókat érdeklik, mert ők írnak olyan kódokat a konzolra, amelyeket könnyű áthozni PC-re. Egy átlagos fejlesztő, aki esetleg nem is ad ki játékot konzolra, ezekkel nem nagyon tud majd mit kezdeni, mert nincs meg a használathoz szükséges kutatási alap. Csak PC-re pedig nem fognak ilyen dolgokat kutatni. Amit erről tudni, hogy a GPUOpen shader intrinsics az olyan partnereket érdekli, mint a DICE/EA, az ID software, az Eidos csoport (Nixxes/IO), az Ubisoft, a Rebellion, stb. De például az Oxide-ot nem igazán érdekli, annak ellenére, hogy nagy PC-s úttörőkké formálódtak pár év alatt. Szóval a Doommal kialakuló irány egy eléggé szűk csoportot megcélzó tendenciává formálódik, csak azért kap nagyobb figyelmet, mert az elitet célozza.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tudni, hogy mennyit jelent az aszinkron compute. Az új Deus Ex alatt a post process, az SSAO, a volumetrikus fények és a fizikai számítások (PureHair/TressFX) vannak párhuzamosítva a grafikával. A TressFX eléggé ismeretlen tényező, mert minden karakteren ilyen haj lesz.
A mostani tesztből kiindulva a shader intrinsics nagyjából +20-25%-ot jelent, ez az ami biztos ... tekintve, hogy DX11 alatt van AGS 4.0, míg DX12 alatt nincs.
Ha ezt hozzáadod a DX12 eredményekhez, plusz számolsz minimum +5%-ot az async compute-ra, akkor a Fury X már elkapta az 1080-at. Innen elég reális az a target, hogy 4K-ban a Fury X legyen a leggyorsabb VGA az új Deus Ex alatt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #21573 üzenetére
Ez bonyolódik egy picit, mert a Deus Ex már használhatja az új elérési módot az Anniversary Update miatt. Ilyenkor a multi-GPU úgy is használható, ahogy régebben használható volt DX11 alatt. Így már implicit a VRAM hozzárendelése a GPU-khoz, vagyis az SLI/CF-hez hasonló. De ha a hagyományos multiadapter módot használja, akkor nyilván a VRAM kezelése is explicit. 99%, hogy multiadapter még a vezérlési mód, mert a driverekben még nincs benne az Anniversary Update új multi-GPU-s rendszere, vagyis a VRAM tárolhat akármit, amit a fejlesztő kér.
-
Már látom, hogy az NV tulajok és Abu-ellenesek, mikor ezt olvassák, a vudu babáikat (amelyre valamelyik Abu-féle AMD jós cikk van rátűzve) szurkálgatják sátánian kacagva, miközben legbelül a félelem jeges marka szorítja össze szívüket és vízipisztoly-szerű hasmenés előérzete mocorog beleikben...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #21491 üzenetére
Nem ezért. Már leírtam, hogy az AGS 4.0 nem aktív a friss Radeon Software meghajtók DX12 driverében. Emiatt lassulnak a Radeonok a DX11-es módhoz képest mert ott gyors kódot futtathatnak, míg DX12-ben csak szabványost, nyilván a tesztproci mellett a procilimit nem tényező. Persze lehetnek még általános optimalizálások, de a fő oka a csúszásnak ez. A DX12 mód stabil, működik a multi-GPU, a gyengébb procikon jó eredményeket produkál, egyedül az async compute inaktív, de azt is csak aktiválni kell a végleges verzióra, illetve meg kell várni, amíg benne lesz a meghajtóban az AGS 4.0 DX12-re is, hogy a Radeonok ott is a gyors shadereket fordíthassák a szabványosak helyett, mert így a DX11 előnyben van, hiszen ott már most is a gyors shaderket futtatják. Ezért van a Fury X a GTX 1070 és 1080 között. A DX12 target az, hogy a Fury X 4K-ban verje a GTX 1080-at, de ahhoz kell ebben a módban is az AGS 4.0, mert gyors kódok nélkül nem tudná megverni.
Az lehet, hogy megdöbbentő, hogy az új Deus Exben a Radeonok sokat gyorsulnak, ha a gyors kódot futtathatják a szabványosak helyett, de régóta pofázom, hogy a konzolokra másképp történik az optimalizálás, és ha azt az optimalizálást áthozzák PC-re, akkor a konzolos optimalizálásokból a Radeonok előnyt kovácsolnak. Lásd a Doom Vulkan módja. Ott is veszettül gyorsul a Radeon, de nem a Vulkan miatt, hanem a SPIR-V kiterjesztések miatt. Ez nem az AGS 4.0, mert ez csak DX11/12-re van, de ugyanazokat a lehetőségeket biztosítja, tehát a várható előny is ugyanaz.
-
stratova
veterán
válasz
lezso6 #21559 üzenetére
Akkor kellemes kikapcsolódást neki, s ne engedjétek dolgozni amíg szabin van
Ez egy picit a PH-s meló átka is, ha hobbid a munkád, hajlamos vagy munkaidőn túl is tolni, néha komplett elemzést nyom le egy posztban. Mondjuk ennyi erővel egy-egy jobb logout elemzés is ingyen munka, de ott még más a jogviszony. Aztán nehogy elvegyem gbors kolléga kedvét az írástól.
Szerintem nem fogom.
hpeter10 az már majdnem nekem is TL,DR Alert volt, de erőt vettem magamon. Amúgy technikailag helytállónak is tűnik amit ott írt, csak ugye más ami ebből ténylegesen piacra kerül, vagy kérdés hogy mikor.
-
válasz
#Morcosmedve #21560 üzenetére
A fórumozás nem munka, a cikkírás az.
-
válasz
Petykemano #21552 üzenetére
Pár hétig Abu nem ír semmit, és már rögtön megy a spekuláció.
Amúgy szabin van.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Venyera7 #21550 üzenetére
van valahol normalis PC port review? pl van 48:9es keparany, beallitasok, etc?
egyebkent ez a human revolutionnal is igy volt, mas kerdes, hogy ultra es high kozott kepminosegre majdnem nulla volt a kulonbseg jatek kozben (vagy tenyleg kb elhanyagolhato) ellenben nalam kb dupla - triplazta az fpst.
ha VSR jellegu az AA (es gyakorlatilag 4Kt szamol a videokartya) akkor meg nem kell csodalkozni ha alig van meg valamin 1080p ultran a 60fps.
ja es a legfontosabb: lesz multiGPU support?
-
#00137984
törölt tag
Kaptam már ABU85 felől téves információt, ami egy AMD videókártya felé terelte a döntésemet. Megbántam ugyan, hogy megvettem azt a kártyát, de Nvidia oldalon sem volt akkor jobb döntés. Én nem haragudnék meg rá ennek ellenére sem, mert az architekturában és a hardverben levő tudást ellemzi és ismerteti meg velünk még alaposabban. Nem rajta áll, hogy ezt a tudás és ABU85 kijelentéseit az AMD vékonyan teljesiti közben. HD7850 után az R9 380 volt egy minőségi ugrás és részben egy itteni másik fórumozó véleményére alapozva most RX470-et veszek. Nem döntöttem még a 4GB és a 8GB variánsok között, de a gyártókat már kezdem leszűkíteni két szereplősre. Nem gond ha több véleményt meghallgatunk egy témában, de az értelmes válaszadás nélküli lehurrogások jobban rontják egy szakmainak induló eszmecsere értékét. A téves tudás felismerése és kiigazitása persze mindenkinél fontos lenne, ezért idővel ABU85 sem fog minden techreformnak olyan nagy jelentőséget szánni, főleg ha kihasználatlanul az idők feledésébe merül, mert nem használják ki. Mások is vannak a fórumon akik kártékony hatását mai napig nem veszik figyelembe, nem is látogatom azt topikot ezért. Nem vagyunk egyformák és nem minden kocka kockul értelmesen.
-
Petykemano
veterán
Ezt nagyon nehéz objektívan megítélni.
Tényszerűleg ki lehet mondani, hogy az AMD kártyák jobban idővel érnek, és nem csak öregednek. Azonos éra egykori vetélytársak közül - legalábbis a mai játékokban - jobban muzsikál az AMD. Hogy ez jó-e vagy se, elég-e vagy leszakadt fitymafék, na ezt nehéz objektívan megítélni.
Én azt szoktam mondani bárkinek, aki kérdezi a véleményemet, hogy akinek van kedve, affinitása a gpu cserélgetésére, hogy egy adott árszínvonal legjobb kártyáját tudhassa magának és azon árszínvonal grafikai képességeit realizálhassa is, akkor az vegyen nvidiát. Vegye meg, fizessen érte kicsivel többet, mert kicsivel jobb is. Aztán adja el és vegye meg a következőt, ami szintén picivel jobb, ezért picivel drágább.
Aki viszont 2-3 évre szeretne kártyát venni, természetesen elfogadva azt a kompromisszumot a tervezett amortizációjával, hogy a végefelé már nem lesz olyan penge és vissza kellhet venni a beállításokból, annak viszont azt szoktam javasolni, hogy vegyen inkább AMD-t, mert lehet, hogy most nem a legjobb, de annyival olcsóbb is és a tervezett amortizáció végén garantáltan jobb lesz, mintha nvidia kártyát vett és tartott volna meg.
Nyilván aki úgy áll hozzá, hogy én MOST akarom a LEGJOBBAT, annak ez sovány vígasz, sőt, teljesen hidegen hagyja, hogy 2-3 éves kártyák még léteznek.
De aki már használtan vette, vagy úgy, hogy bakker most ráfizetem a gatyámat, de legalább sokáig jó lesz, az nagyon örül ennek a helyzetnek.Ennek persze valóban csak a csúcskártyáknál van értelme. Egy 2-3 éves közép vagy alsókategóriás kártya esetén már nem biztos, hogy lehet lejjebb menni a kompromisszumokban. Ha egy játék már csak 10 fps-sel tötymörög, akkor valóban mindegy, hogy 10 helyett 12fps-sel tötymörög. (Épp ezért én az AMD helyében úgy csinálnám, hogy a csodamajdeljönaszépújvilág fícsöröket mindig csak a legnagyobb legerősebb variánsba pakolnám. Az alsóbb tierekbe pedig rebrand helyett kipakolt verziókat adnék el, ami viszont így keveset fogyaszt, kicsi és olcsó gyártani.)
-
Venyera7
senior tag
Kèpeken nagyon szép a Deus Ex, azèrt akkor is vicc, hogy 1080 kell a 60fps-hez 1080p-ben.
-
Peat;)
veterán
válasz
MiklosSaS #21548 üzenetére
Mivel a levest továbbra is főzi és a 480-asnál is információt csúsztatott, visszakövethetően, pl a fogyasztásról, 970-es képest teljesítményéről, így igazából nem értem miért vetődne fel hogy bármiért is sajnálni kellene. Ő biztos hogy nem bánt meg semmit mert nem változtatott semmit a hozzáállásán az elmúlt sok évben, maximum ügyesebben fogalmaz hogy ne kijelentéseket tegyen csak sejtelmes utalásokat. Szerintem csak mosolyog ezen az egészen...
baromira nem érdekli ki mit gondol róla szvsz. Van egy szimpátiája, egy meglátása, sok utánajárást eszközöl és leírja, az oldal ezt úgy gondolja szakmai, mi meg megszoktuk, lehet tovább lépni.
-
MiklosSaS
nagyúr
Abu témára reagálva Én tisztelem a gyereket, de ha megfõzte a levest most meg kell egye. Ha nem ment volna ez a térités meg a jövõbe láttás most nem volna ilyen helyzetben.
-
Habugi
addikt
válasz
#65755648 #21545 üzenetére
Az hogy jelen esetben párbeszédre alkalmasnak ítéltem a helyzetet a téves észrevételed kapcsán, mégis hogyan vonja maga után azt, hogy bármit bizonygatok vagy védekezem?!
Sehogy, ezt csak az a pozíció súgallja ahonnan a dolgot szemléled & ennek értelmében ahová engem valószínűsítesz, nem tudtál kimozdulni belőle.
Mint írtam is nekem mindegy, ettől még az én valóságom nem fog megváltozni. -
#65755648
törölt tag
válasz
Habugi #21543 üzenetére
"mert marha régóta nyíltan vállalom hogy piros/Radeon párti vagyok"
Akkor keverlek valakivel
De ha nem érdekelne hogy másoknak és nekem mi a véleményem arról, mennyire vagy objektív, akkor nem védenéd és bizonygatnád itt az elfogul-tságodat/-atlanságodat.
De persze szíved (és elidegeníthetetlen) jogod azt gondolni magadról, amit akarsz.
A többivel viszont egyetértek.
-
proci985
MODERÁTOR
Hawaii így lassan két generációval később azért egy jól sikerült kártya volt. Ahhoz képest, hogy a 780(Ti?) ellen kezdett, a 980 ellen is szépen tartotta magát extrém felbontásban (1080 startig gyakorlatilag 290X CF / 980 SLI volt a járható út 4Khoz, vagy drágábban a 980Ti/TX SLI).
Ahol szépen megy a multiGPU (pl Crysis3), ott a 295X2ot vegul most az uj titan tudta megfogni tempoban.
Más kérdés, hogy én elég óvatosan szoktam ajánlani, bármennyire is elégedett vagyok a saját setupommal. A járulékos költségek magasak (spec hűtés az irdatlan fogyasztás miatt, nagyobb táp) és azokon spórolva kb 2004es Northwood P4 EEket megszégyenítően élhetetlen setupok rakhatók össze a Hawaii kártyákkal. Amik tetejében problémásak lesznek játék közben is adott esetben, mert a kártyák hővédelme próbálja menteni a menthetőt.
-
Habugi
addikt
válasz
#65755648 #21542 üzenetére
A saját logikai csapdádba esel, pontosan azért hiheted el teljesen nyugodtan amikor azt mondom hogy egy adott postban semmi "vs" szándék vagy töltet nem szerepelt, mert marha régóta nyíltan vállalom hogy piros/Radeon párti vagyok. Marhára nem érdekel az, hogy saját magából kiindulva adott réteg vagy illető ehhez mit társít és ez milyen hatással lesz a megítélésemre.
Nem leplezem és nem tagadom, ugyan akkor ha éppen arról van szó hogy itt/máshol kiírnám magamból az NV-itiszemet akkor sem igazán szoktam szívbajos lenni.., visszatérő probléma hogy túlságosan is nyersen teszem mindezt.
Sokszor nem vigyázok eléggé az "elhivatottabb" zöldpártiak lelki világára mert egyszerűen nem érdekel, részben azért is ami az Abuval szemben képviselt "kultúrájukat" jellemzi. Ez a loreál érzés.., "mert megérdemlem" ugye.., sokan elvárják az alanyi jogon járó tiszteletet de pl Abuval/ról úgy beszélnek mintha éveken keresztül együtt lapátolták volna vele a csirkesz@rt, ami azért lássuk be valószínűsíthetően nem történt meg..(Ez utóbbit most csak azért hoztam fel példának mert épp terítéken van..)
Tisztelet a kivételnek persze..
-
-
kő pí
csendes tag
válasz
mcwolf79 #21528 üzenetére
"Nem közösíti ki őt senki, csak már mindenki magasról tesz a mondandójára."
Ne rugdoss valakit, aki a földön fekszik. Pláne ne sokan 1 embert.
(OFF: mindenhol meg szoktam említeni, itt is megteszem: szerintem több, de főleg jobb erkölcs-órák kénének. Nagyon fontos dolog hogy a tömeg ne kezdjen el rugdosni egy valakit csoportosan, akár ténylegesen, akár csak verbálisan. Szituációs játékokban például meg lehet mutatni hogy milyen érzés, meg lehet fogadtatni a gyerekekkel hogy ők ilyet sosem, sőt, még azt is, hogy közbeavatkoznak ilyenkor.
Én például elsőre leblokkoltam, amikor a villamoson valakit kiraboltak késsel (ahogy mindenki azt tette). Nem tettem volna, ha már látok előtte hasonlót. OFF bezár)(#21533) Petykemano: "És a hawaii bagázs 25%-kal megy a néhai nagy rivális 780ti-től. Dx11-ben."
Ez van a többi mai játékban is?
Na, akkor a Hawaii csak jobban megérte, igaza lett Abu-nak, nem? -
-
#65755648
törölt tag
válasz
Habugi #21538 üzenetére
"A topic címétől teljesen elvonatkoztatva írtam amit írtam, kvázi semmi "vs" töltete nem volt a mondandómnak, még gondolati szinten sem jutott eszembe közben az NV."
Miért nem hiszek neked?
Mellesleg, ahogy NetTom kolléga is írta, a Dx11-ben mért eredmények teljesen reálisnak tűnnek a grafikához mérten, ott nem várható sem nagy gyorsulás, sem változás (persze ki nem zárható, jöhet egy csoda-driver az Nv-től még).
És az AMD karik ott is "körbehugyozzák" az NV ellenlábasaikat (290X és RX480 a GTX980 előtt, Fury X az 1070 és 1080 közt stb.). -
Habugi
addikt
válasz
tailor74 #21536 üzenetére
Nekem kísérteties hasonlóságot mutat egyelőre a BF4-el bemutatkozó Mantle-vel.
Azt a részt ugojuk át hogy van aki a mai napig a "bukásáról" beszél mert azt víziónálta a kis fejében hogy az AMD a Mantle által kívánja meghódítani a galaxisunknak ezt a kvadránsát, kizárom mostmár ezt is inkább, hova-tovább nem hintaló volt a jelem az óvodában hanem vitorláshajó..
Ellenben a kezdeti megítélését, arra hogy az emberek hogyan viszonyulnak az új "API-érához" nagyon rányomta a bélyegét hogy azzal az akkor még bugos szeméthegynek is alig-alig nevezhető játékkal jelent meg..
Pepitában ugyan ez történik, csak most DX12 és a beharangozott "első igazi DX12-es game" mint DX:MD ..., hurrá-hurrá.
Megint más kérdés, hogy máshol is ekként volt-e "felvezetve" ez a játék vagy csak itt/nálunk kapott külön hangsúlyt az állítólagos fullos DX12-es szerepvállalása miatt.(#21537) toflehi:
A topic címétől teljesen elvonatkoztatva írtam amit írtam, kvázi semmi "vs" töltete nem volt a mondandómnak, még gondolati szinten sem jutott eszembe közben az NV.
Nulla értelme lett volna, látva milyen állapotban van a játék, az a post tartalmazott ilyen jellegű észrevételeket amire reagáltam.Ámbár ha ezt látnád bele és/vagy erre vágysz érintsük egy pillanatra ezt a síkot is.., szóval Nixxes.., vess egy pillantást az új Tombraiderre, történet vége.
Ebből még kb bármi lehet, megkérdőjelezhetőre sikerült DX12 port meg hyper-szuper okos GCN-eken szárnyakat kapó űrhajó is. -
-
Habugi
addikt
válasz
Petykemano #21533 üzenetére
A játék jelenlegi állapotát annyiban lehet summázni, hogy az összes létező VGA lassul benne DX12 mellett, ha ez nem meríti ki az end of sztory kategóriát és nem ad maximálisan kimerítő választ a kérdésedre, akkor semmi más sem fog!
Kb annyit ér ez a teszt most, mint véletlenül rápillantani random felületen, 38ezredik alkalommal is Kiszel Tünde egészségesen bozontos szemöldökére, tudtuk.., láttuk már, kb várható is volt de ettől függetlenül még mindig váratlanul éri az embert.
-
mlinus
őstag
válasz
Petykemano #21533 üzenetére
talán - day 1 patch ps4-en biztos lesz. driver már nv oldalon van.
-
Petykemano
veterán
-
=WiNTeR=
senior tag
válasz
->Raizen<- #21523 üzenetére
Elvileg ez még közel sem végleges DX12 kód, az csak szeptemberben jön majd (legalábbis ezt mondták).
-
->Raizen<-
veterán
Na nem megmondtam hogy dx12-ben lassulni fognak a radeonok deus exben? Nem túl jó ez a tendencia , máris van egy olyan játék ami épp hogy csak 30 fpsel fog szaladgálni fullon 970-el, ez nem fog 5+ évet kibírni.
-
wjbhbdux
veterán
csak reménykedni lehet hogy a dx13 nem lesz így félrefejlesztve és elfeledteti a 12-t mint annak idején a 11 a botrányos 10-et. A Microsoft valamiért kényszeresen rosszra csinál minden 2. verziót minden szoftverből
ha visszagondoltok akkor is mi volt, ilyen gears of war 1 meg hellgate london félékben megjelent opcionálisan a dx10, aztán csak rosszabbul futott mint a 9 ugyanazzal a látvánnyal. A történelem ismétli önmagát.
-
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #21509 üzenetére
Jó ez!
Az RX480 "min fps" annyi mint a 970 "átlag fps".
Tipikus GameGPU-s elrendezés, a 290x 32/43 < 980 32/41...A dx12-es érték meg elég gyászos. Ha nem foglal magába a dx12 néhány extra effektet és szebb látványvilágot, akkor bukta, értelme nem lesz nem a dx11-et használni.
Itt mondjuk meglepett, hogy dx11-ben ilyen jól szerepelnek a Radeonok.
Vártam a tipikus "dx11-ben nagyon elmarad, de mantle/vulkán/dx12-ben nagyon feljön" hatást. -
-
válasz
Venyera7 #21506 üzenetére
Igen, az ilyen csodafegyvereknek a közös jellemzője, hogy Abu bedobja őket a köztudatba, néhány lelkes apostol teleszemeteli vele a VGA-s topikok nagy részét, aztán amikor kiderül a frankó, akkor már a következő csodafegyverről fantáziálnak az érintettek. Így egyensúlyoz már 8 éve az nVidia a kihalás szélén
-
válasz
#85552128 #21505 üzenetére
Hát a DX12 nehéz dió... de nem csak nekik... láttál te bárhol eddig normális DX12 játékot?
Amugy a DX11 az nem rossz, ez kb egy reális sebesség a TR után, figyelembe véve hogy a DeXM elvileg sokkal jobb grafikával rendelkezik.
Ahhoz képest ez a mértékű lassulás a kettő között nem nagy.vs
-
#85552128
törölt tag
Ja hogy ezt is a Nixxes csinálta
Úgy látszik megoldódik a TR "rejtélye", a portoló/fejlesztő stúdióknak egyelőre nem megy ez a DX12...
Már csak a Quantum Break hiányzik, hogy gyorsabb legyen DX11 alatt /bár ott nem csak a teljesítménnyel volt baj/ ... -
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen okostelefont vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox Series X|S
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Gyúrósok ide!
- Exkluzív órák
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest