Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yutani #21582 üzenetére

    Az AAA játékoknál valószínű. Az ID tech 6, az új Frostbite, a Dawn, az új Asura biztosan. Állítólag az ID tech6 leszármazottak is, mint például a Void. De ezek egyébként olyan motorok, amelyek nem licencelhetők, vagy rendkívül drágák.

    Ha egy motor használja a gyors kódokat, akkor az erősorrend nagyjából az lesz, ami a Doom Vulkan módjában. Ha nem, akkor nagyjából az az erősorrend, amit a mostani modernebb játékokban látsz.

    Aztán lehet olyan is, amikor a konzolos optimalizálást NV-re is áthozzák persze módosított kóddal. Ezt egyedül talán a Dice tudja megpróbálni, mert nekik jóval letisztultabbak a fejlesztéseik, így hogy túl vannak az egységesítés nehezén.

    (#21584) Petykemano: Egy PC-s fejlesztőt nyilván sosem fog annyira érdekelni egy PC-s hardver, mint egy konzolost egy konzol. A cél sokkal inkább az, hogy ha már a PC-s kutatásukból hiány van, akkor a konzolos kutatásokat hasznosíthassa a PC.

    (#21588) gollo91: Gondolom ezt is számításba vették, amikor kitűzték a célokat.

    (#21589) NetTom: Attól messze van mindenki. Nem szaktudásban, hanem inkább időben. Az EA mindenkinél hamarabb felismerte az összevont fejlesztések értékét, és mára egy kész stratégiájuk van erre. A többiek még csak a berendezkedésnél tartanak. Nyilván a Zenimax sem véletlenül vette meg az ID-t. Le se szarták a Doom vagy a Quake jogokat. Az igazi érték a technológia volt, ami mostantól ott van házon belül. Most az Eidos számára is a Dawn egy jó alap a házon belüli kiterjesztésre.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés