- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
mlinus #21699 üzenetére
Utóbbi időben túl sok effekt "homályosítja" a képet... szerintem ezért látod így.
Nem is feltétlen szebb, csak valószínűleg tisztább élesebb a kép.... vagy hogy mondjam.
Ez részben a konzol/TV miatt is van, mert ott ezek jobban mutatnak a nagy képen. Monitoron meg nem.Nagyon sok játéknál az AA-t én pont ezek miatt kapcsolom ki, mert az pl hasonló homályosítást végez gyakran, akkor már inkább a zizi meg az a minimál rece ami van.
-
mlinus
őstag
most jászottam 3 órát a deus exxel, megmondom őszintén nekem csúnyábbnak nézett ki ultrán mint highon...
high preset plusz tessalation illetve 16xAF és majdnem mindenhol 90-100 fps környékén mozog gtx 1080-al 1080p-ben.(144hz monitor) hát nem ájultam el, mármint szépnek szép, de gtx 1080-al többet várnék, tekintve hogy azért még nem maxoltam ki (de mondom, nekem így jobban tetszik, lehet én vagyok a hibás)
amúgy a játék nagyon jó.
-
huskydog17
addikt
Tehát öt év alatt nem tudtak értelmes CHS-t és MSAA-t implementálni egy vadonatúj motorba, mikor a Codies már 5 évvel ezelőtt is kiválóan implementálta ezeket? Epic Fail!
A sajtónak kiküldött tesztverzióban amúgy működik a DX12, pontosabban nem működik: be lehet kapcsolni, csak állandóan és gyakran összeomlik a játék. "DX12 is the future", huh?
Ezt ki fogják kalapálni 2-3 héten belül? Valamiért nagyon erősen kételkedem ebben.
#21683 gbors: Pedig Medium és High szint között nagy különbség van. Nézd meg például a CB tesztjét, ott screenshotokat is találsz.
#21691 Szaby59: Ez mekkora fail! Jól átb*sszák a saját vásárlóikat, ugyanis a Fury szériás VGA-kon csak High szintig használható normálisan a játék, a fölött kifut a 4 GB VRAM-ból.
#21657 Abu85: "A PCGH-nak szokása kikapcsolni a GPUOpen cuccokat."
Forrás please! Eddig hány darab, GPUOpen effektet alkalmazó játék jelent meg PC-re és azok közül hányban kapcsolt ki effekteket a PCGH a tesztjeiben? Én egyre se emlékszem. Tudod az a vicc, hogy a PCGH meg sem említi a GPUOpen, egyszerűen azért kapcsolták ki, mert a szarul működik: szarul állították be a LOD-ot és túl sok sebességet emészt fel. A videóban láthatod a szar LOD hatását. Ez azért nagyon ciki, mert a Codies a CHS-t már 2011-ben hibátlanul tudta implementálni (Dirt 3), ahogy az MSAA-t is, de itt az új alapokon nyugvó vadonatúj motornál ezek nem működnek(jól).
-
Addigra lehet lesz Deus Ex implant... ki tudja lehet AMD GPU-val.
(#21694) gbors
Akkor biztos én értem félre a "kvázi láthatatlan" szöveged... mindegy. Most sem értünk egyet. Nem új.
Nem is kell, te tudod mit akarsz. No meg végülis szubjektív valóban ki mit lát.
Elromlott az értemező rendszerem, mint mindig.Igazából akkor nem azt kellet volna írni hogy nem azért veszel 460-at mert Deus Ex mediumra felesleges, hanem nem akarsz többet költeni. Máris érthetőbb a szitu-álláspontod.
-
válasz
Locutus #21684 üzenetére
Most látom, de lehet, hogy 5-10 év múlva már beépített FXAA-val fogok rendelkezni
(#21692) NetTom: és akkor megint - pls olvasd el, amit írtam. Nem azt írtam, hogy nem látom a különbséget, hanem azt, hogy nincs sok. Mozgás közben pláne.
A mostani vas januárig garanciális, úgyhogy ősszel csereérett lesz. Egyedül azért gondolkodom a megtartásán, mert jó minőségű kártya, garancia nélkül is eladható lesz.
Nem a rákölthető pénz a gond, hanem az, hogy hardver terén sóher vagyok(#21693) gollo91: ha valaha lesz jó áron 470, az akkor is 20-25e plusz. Kétségeim támadtak, hogy mennyi értelme van.
-
Én azért látom a különbségeket mediumnál már.
Mellesleg akkor a mostani vas is elég nem?
Minek új?Meg van más játék is azért...
Mellesleg azért a perf/price görbe nem csak felfelé romlik, hanem lefelé is... szerintem nem érdemes alsóházba invesztálni gamer géppel.
Hacsak nem vagy zsíroskenyéren élő csóródiák... ami meg nem vagy azt hiszem.
-
-
-
válasz
FollowTheORI #21675 üzenetére
Pedig csak el kellett volna rendesen olvasni, amit írtam
Segítek: a kulcs a "kvázi-láthatatlan eredményű effektek". Miután a játék medium beállításon majdnem ugyanúgy néz ki, mint Ultrán, még annak sem látom értelmét, hogy a High szintre lőjek hardvert.
(#21674) imi123: ez is egy opció - ráadásul ilyenkor AA sem kell
-
#85552128
törölt tag
válasz
mlinus #21677 üzenetére
Van ahol megy 80-on, máshol meg 50 FPS sincs meg egy 970-en (kb. vhigh-ultra mix, msaa off) szóval attól függ leginkább az adott részre mennyi figyelmet fordítottak.
A vicc, hogy van pár beállítás ami jobban néz ki csak "on" mintha vhigh/ultra lenne kiválasztva
Na meg a renderelt átvezetőknél néha fix 30-on megy valamikor meg átvált 60-ra. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus #21677 üzenetére
MSAA nélkül RX 480 vagy gyorsabb VGA-val jellemzően megvan. RX 480-nál lassabb VGA-val nincs meg. Az RX 470 és a GTX 1060 határeset.
MSAA-val sokat esik a sebesség, mert sok a számítás.A beépített benchmark egyébként az abszolút legrosszabbhoz közelítő terhelés, tehát a játék 95%-ban jobban fut. A benchmark azért olyan kemény, mert tele van volumetrikus fénnyel, illetve aránylag sok ideig 3-5 TressFX-es hajat számol. A valós játékban ezek a helyzetek ritkák.
-
-
-
-
Minél többet olvasok erről a Deus Ex-ről (a kaotikus teszteredményekkel és a kvázi-láthatatlan eredményű effektekkel), annál inkább érik bennem az elhatározás, hogy beérem egy RX460-nal, vagy marad az átmenetinek szánt 950. Most én vagyok a hülye?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hozzátéve ehhez: Az AA egy másik probléma, és nincs köze az árnyékokhoz. Azzal ugyanakkor egyetértek, hogy a PC-s szabványos API képességei az AA-ra vonatkozó lehetőségek tekintetében messze elmaradnak a konzolos API-któl. Már rég szabványnak kellene lennie a manuális interpolációnak és a fedettségmintáknak. Ezzel hozható lenne PC-re egy csomó konzolos analitikai AA, ami gyorsan ad kiváló minőséget.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #21666 üzenetére
Azzal az árnyékolási technikával, amit a Dawn motor használ bármelyik CHS-szerű effekt eltűnik. A PCSS is.
Mint írtam van egy megoldás erre, ami arról szól, hogy az árnyékolást két fázisban kell futtatni. Kell egy a lágy szélű, erősödő árnyékra, és ennek a határára után kell egy normál fázis, éles árnyékokkal. Ilyet alkalmaz a GTAV is, és ott megfelelő a CHS és a PCSS mellett is a távoli árnyékok kezelése. Néha a PCSS picit bugzik a határon, de elhanyagolható. Ugyanakkor az már nem elhanyagolható tényező, hogy a GTA5 jelenet- és grafikai komplexitása a Deus Ex MD tizedét sem éri el. Tehát ami ott relatíve jól működik, az tízszer komplexebb grafikai megvalósítás mellett sokkal jobban enné a teljesítményt. Bevethetik, de fájni fog (különösen a GeForce-oknak, mert nem szeretik a több fázisú megoldásokat), ha nem optimalizálják a CHS-t tovább. -
TTomax
félisten
"Egyrészt a CHS erőforrás-igénye még így is a fele PCSS-nek"
Persze csak akkor ha a 5m-en belül eltűnik...és igen pontosan az a gond,hogy nem létezik rá gyorsabb megoldás,nevetséges hogy DX9óta nincs pcre egy olyan élsimitási eljárás ami nem temporal és nem negyedeli az fpst ha megfelelő minőséget akarsz,brute force MSAA,ahh az kell a népnek...vicc....
A GameWorksöt is be lehet normálisan/paraméterezhetően építeni,és még jól is néz ki,lásd Dying Light,vagy Witcher,de hát beleh@nyni jóval egyszerűbb és olcsóbb lásd Batman...Azért gondolom az AMD ajánlása,az hogy ezeket kapcsold be tesztre valahol csak ki kell hozni a Tflops előnyt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #21663 üzenetére
Ez teljes tévedés. Egyrészt a CHS erőforrás-igénye még így is a fele PCSS-nek. Az AOFX esetében pedig a HDAO+ ugyanolyan paraméterezés mellett a HBAO+ teljesítményigényének a negyedéért elvégezhető. Tehát ezeken azért látszik az optimalizálás. Az viszont igaz, hogy ezek egy részét a fejlesztők végzik el, de ez a GPUOpen célja, hogy a fejlesztő a saját eredményeit visszaírja, hogy abból más fejlesztő is profitáljon.
Akkor lehetne a CHS-t és a HDAO+-t vádolni a gépigény növelésével, ha létezne nálunk gyorsabb effekt ugyanarra a célra, ugyanolyan paraméterezéssel. Ma azonban ezek a leggyorsabb effektek erre a célra.
A GameWorksöt azért támadják, mert az egyes effektek rosszabb minőséget állítanak elő, mint a GPUOpenes társak, és teszik ezt nagyobb erőforrás-igénye mellett. Például Hairworks kontra TressFX. Utóbbi jobb minőségű és gyorsabb is. -
TTomax
félisten
Ide is eljutottunk az óceán alatti város tesszelálásától....ez a GPUOpen sem jobb semmivel mint a Gameworks,csak máshogy van csomagolva,hogy emészthetőbb legyen.Haszontalan hulladék effektek gyújtóhalmazai,amit értelmes játékos azonnal lekapcsol,és ez a halmaz évről-évre csak nő,hiába no ez kell a játékiparnak és a pc-s játékostársadalomnak....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #21659 üzenetére
Így lett beállítva. Ez egy nagyon GPU-zabáló effekt, tehát ha nem paraméterezik kompromisszumosra, akkor könnyen elveszi a sebesség felét. Általában úgy van kalibrálva, hogy 10-20%-nyi sebességet vigyen el, és ez ennyire elég. DX12-ben az aszinkron compute mellett ezen lehetne segíteni, mert akkor a számítás jó része átlapolható lenne.
Egyébként vannak ennek a kezelésére tipikus trükkök is, de azokat nem alkalmazza a Deus Ex. De persze később bekerülhet. Viszont az is némi sebességbe kerül.
A trükközés ellen szól, hogy azt a módszert, ami a GPUOpennek a része ennek a kezelésére, a GeForce nagyon nem szereti. Négyszer annyit lassít az NV hardverein, mint a Radeonokon. A hardver alkalmas lenne rá, csak dokumentáció nélkül nem lehet jól optimalizálni. -
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
Más, mert kikapcsoltak dolgokat...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Valdez #21655 üzenetére
A PCGH-nak szokása kikapcsolni a GPUOpen cuccokat. És a Deus Exben a CHS és az AO is GPUOpen, és különállóan inaktiválhatók. Mindkét effekt compute, tehát nyilván itt sok tempót nyernek a Radeonok.
Tekintve, hogy nem volt padlóra küldve az fps a PCGH-n, így az MSAA off lehetett. A Deus Ex MSAA-ja nagyon speciális, brute force megoldás. Kb. olyan terhelést ad, mintha hétszer csinálná meg egy átlagos program az MSAA-t egy képkockára.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #21654 üzenetére
Az AF sebességvesztése attól függ, hogy szögfüggő vagy sem. A mai játékokba nem építenek szögfüggőt, mert bírja a hardver. Lényegében ugyanannyit lassul az AF mindkét gyártón, ha megegyezik az algoritmus. Persze a szoftverfejlesztő dönthet úgy is, hogy az egyik gyártóra szögfüggő AF-et rak be, míg a másik gyártóra teljeset. Ezt nem szokás megtenni, de csak döntés kérdése az egész. A Deus Ex-ben nem szögfüggő AF van.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
Valdez #21653 üzenetére
A TPU-é sem, az AF náluk maradt 8x-on, a PCGH pedig 16x-oson tesztelt és valószínű az AMD kártyák jobban lassulnak tőle (Tomb Raiderben az elején a Fury-nál kb. 10-15 FPS-t számított az AF OFF, 4x-16x míg a 970-nek gyakorlatilag mindegy volt)...
Amúgy a bench nálam pont többet ad mint in-game, pedig még csak az elején vagyok kis zárt helyeken.
Ahogy mondták körbefordul a kamera és annyi a bench -
Valdez
őstag
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
Ez nem maxon van.
-
mlinus
őstag
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
ez azért elég vicces. A beépített bench egy helyen játszódik, és csak forog a kamera 1 percet, aztán kész. A 2013-as Tomb Raider benchre emlékeztet ahol csak körbeforgott a kamera Lara körül és kész. A ROTTR benchmarkja sokkal jobb, mert ott több helyszín is van.
-
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
vagy nem. tomb raidernél, divisionnél csúnyán befürödtek a játék elejei benchmarkolással.
-
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
RX 480 eléri min fps-ben a Fury X-et, vajon a 4 vs 8 GB lehet?
A közvetlen ellenfelét meg elveri nem kicsivel, nem olyan rossz ez. -
Motyi
senior tag
válasz
Firestormhun #21647 üzenetére
Hehe, hát ez alapján továbbra is az látszik, hogy a csúcs NV-k körbehugyozzák, legyalázzák és megbecstelenítik az AMD top kariját.Túlzás nélkül.
-
imi123
őstag
-
keIdor
titán
válasz
Venyera7 #21638 üzenetére
Az a baj, hogy ez az avg fps sokat nem mond. Azt kéne tudni vajon mikor ürít vram-ot, akkor a játékok hogy viselkednek. Meg a renderidőt is befolyásolhatja. Ha van egy nagy tüske akkor azt bizony mikrolag-nak látod majd monitoron. Ezért nem érnek sokat az ilyen grafikonok egyébként, a képkocka per másodperc, az is átlag, csak egy apró infó, de ettől több kéne.
-
M@trixfan
addikt
válasz
TTomax #21595 üzenetére
Ezzel eléggé egyet tudok érteni. Nagyjából ezeket veszem le én is azonnal ha van mód rá. Személyes kedvencem a kromatikus aberráció, azért "ütök". Persze általában nem arról van szó, hogy pl. belenézel egy távcsőbe és realisztikusan viselkedik, esetleg egy kicsit művészien túlozva, hanem effektként használva az egész jeleneten.
-
válasz
vader108 #21629 üzenetére
Elég nagy butaság két cég részvény pillanatnyi piaci értékének egymás mellé állítása összehasonlítás céljából.
Legegyszerűbb példa: két cég $1.000.000 értékű részvény csomagot bocsát ki, az egyik 100.000 darabot $10, a másik 10.000 darabot $100 kibocsátási értéken. Ebből milyen következtetést vonsz le a cégek versenypiaci helyzetéről?
Másfelől vannak olyan cégek (pl. Starbucks), amelyek a részvény árfolyam bizonyos magasságában például duplázzák a részvény mennyiségét, és így a fele lesz onnantól kezdve egy részvény értéke. Azaz pl. eléri a $60 árfolyamot a részvény, ekkor a 2.000.000 darab részvényből lesz 4.000.000, de darabonként csak $30 lesz az értéke.
Szerk: OFF
-
Venyera7
senior tag
válasz
vader108 #21629 üzenetére
Ígèrgetèsre nem lehet befektetni, főleg akkor nem, amikor számtalan csak ígéret maradt. Ha lesz egy olyan termék ami pl. a Vega,Zen kèpes gyorsabb ès olcsóbb lenni, mint a konkurencia megoldása, az már garantálja a sikerességét.Sikeres termèk pedig visszaadja a befektetèsi szándèkot befektetőknek.
-
vader108
tag
válasz
füles_ #21625 üzenetére
Igen szép teljesítmény, örvendő h 30-70% lett. 50-50% jobb lenne a mi szempontunkból. Én azért ezzel óvatos lennék az év eleji/év közi számokkal. Ez ugyanúgy visszaüthet akár egész évet visszanézve majd 2017 elején. (Addig még fordíthat az NV is, akár újra nagyobb piacot szerezve)
Részvényekhez a gondolatsorom.
Ugye ahogy írtad pénteki záráskor 7.64dolláron áll az AMD. Én azért leírnám, hogy NV 62,26-n áll szintén.
Egy kis szakmai vélemény és tapasztalat részvény részről. (Határidős ügyletekkel foglalkozom külföldi cégnek).
Roppant jól indított mind2 cég, és nagyon jól tudták növelni a részvényeiket. Viszont a tapasztalatom az, hogy ez meg fog valószínűleg torpanni. Leginkább AMD-nél várják a torpanást részvények tekintetében a következő fél-1 év során. Sajnos a befektetők akik részvényekkel foglalkoznak, mindig az NV részvényeit ajánlgatják, mert az egy biztosabb papír a piacon. (Nem egyszer ajánlottam magam is AMD-t de az aktuális ügyfelek körében sajnos nem biztos a piac az AMD részvényekbe, nagyobb kockázatot látnak bennük.)
Sokszor belefutottam online szaklapok cikkeibe itt Mo-n is (külföldön is), az elmúlt 2-3 hónapban a részvénypiac mindig az nvidiát és a teljesítményét emelte ki. Természetesen, az AMD is nagyon jól tejel, jelenleg, de ő valahogy elmarad ezeken a helyeken is. (persze lehetne mondani, hogy a részvény piacot is megvette az nv
de valljuk be az már totális vicc)
Tehát én úgy gondolom, maximum 9-10 dollárig még mehet a részvénye, de afőlé már a befektetők sem várják. (De bármi megtörténhet persze). Sajnos mivel a befektetők bizalma inkább az nv felé tendál, úgy nézz ki a jövőben sem fog változni, akkor igen komoly torpanás lehet, itt is és másik oldalon is,.
-
válasz
Venyera7 #21620 üzenetére
Persze, persze, fülébe v***l, szájába sz***k, stb. Leszámítva persze azt, hogy nem DX12-ben általában, hanem egy bizonyos DX12-es játékban, sőt, nem is egy bizonyos játékban, hanem egy bizonyos játék egy bizonyos oldal általi mérésében, amivel amúgy egyetlen másik oldal mérései sincsenek köszönő viszonyban sem. Micsoda fatális véletlen, hogy pont ezt sikerült kiválasztani...
Szóval abba kéne hagyni ezeket a nagyotmondásokat. A 460 4GB átlagosan a 950 szintjén mozog, a régebbi játékokban kicsit lassabb, az újakban kicsit gyorsabb. Legalábbis azokkal a beállításokkal, amikkel a tesztoldalak a high-end kártyákat mérik, és mindkét kártya használhatatlan FPS-eket produkál az esetek felében. Hogy a kártyákhoz passzoló beállításokkal mi lenne a helyzet, azt egyelőre jótékony homály fedi. Nagyon várom a hardware.fr tesztjét, mert náluk a 950 tesztben is 40-60 közötti FPS-ek voltak.
-
füles_
őstag
-
olymind1
senior tag
Talán ide való:
Sapphire Radeon RX 470 Nitro+ OC 4096MB GDDR5 PCI-Express RGB Graphics Card
Inno3D GeForce GTX 1060 Compact X1 3072MB GDDR5 PCI-Express Graphics CardEgy árba kerülnek: 189 angol font.
Vélemények?
Melyiket érné meg jobban?
-
Peat;)
veterán
válasz
Venyera7 #21620 üzenetére
Egy használt 380-as jobban megéri AMD oldalon 40-50 között mint a 460-as szerintem. Fejlettségben itt nincs lényegi diffi az előző és mostani gen között, mint nvidiánál. 460-as teljesítménye nagyon ingadozó azért, szerintem aki szeret játszani pont ettől mászik falra. Az én 960-asom is ingadozik, vannak játékok amik megölik míg van hogy a legújabb játék is nagyon szépen megy rajta és nem viselem el ezt az egyik megy másik nem dolgot, cserélem. 460-nál annyi előnye van hogy az újabbak mennek jobban, de aki ilyen kategóriát vásárol lehet hogy pont nem a legújabb címekkel játszik (csak).
-
Venyera7
senior tag
Persze az nem pálya, viszont 4GB-os Strix sokkal érdekesebb. Dx12-ben elèg szépen alázza még a GTX 960-at is. Ez a széria szerintem egészen jó, persze ez az én saját véleményem (csak a hazai árazás ne lenne ilyen sz@r).
-
=WiNTeR=
senior tag
Vajon mikor látják be mindkét oldal szemellenzősei, hogy a többnyire kiegyensúlyozott piaci megoszlás / piaci verseny mindenkinek az érdeke és nem örülni kéne a monopolhelyzetnek, legyen szó bármelyik oldalról is.
-
füles_
őstag
válasz
Kolbi_30 #21610 üzenetére
Hát ha Q1 akkor ez még bőven a Polarisok előtt van.Redditen is azt olvastam hogy ebben még nincs benne az új széria
A részvényárfolyam is 7,62 USD
Valaki még pár hónapja írta hogy ha ki jön a Zen és a Polaris akkor be fog menni 10$ fölé a részvényárfolyam,úgy látszik igaza lesz.De ezt még nem kell elkiabálni
-
füles_
őstag
AMD Gains 4.8% Market Share In Q1 2016
In total discrete graphics, AMD gained 4.8 share points to 34.2% of market by unit volume (based on Mercury Research). In desktop discrete, a subset of total discrete, AMD saw a 7.3 share point increase, rising to 29.9% market share. This is another positive testament AMD’s strategy is working as the company drives forward towards "Vega" offerings for the enthusiast GPU market, which AMD expects to bring to market in 2017 to complement our current generation of "Polaris" products.
Szóval akkor a desktop GPU részesedés Q1-ben 30% / 70%
És ebben még nincsenek benne a Polarisok
-
válasz
Venyera7 #21604 üzenetére
Úgy érted, hogy veszek egy 460-ast és akkor több lesz az FPS? Az egy nagyon vicces gondolat, különösen, ha egy 2GB-os tápcsati nélküli verziót veszek. Aztán majd pislogok, hogy hová tűnt a sebesség 20%-a
Ahogy elnézem a 460-as tesztek szórását, ebből a kártyából csak olyat szabad megvenni, amiről látott az ember tesztet. A 2GB-osokkal eleve van valami gond, és az is látszik, hogy extra táp nélkül közel sem tudják tartani a boost órajelet. Szóval érdemes a 460 ajánlgatással óvatosan bánni...
... meg amúgy is inkább a 470 felé hajlok
-
Egon
nagyúr
Hát igen...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
TTomax #21595 üzenetére
kb így, bár a soft shadowt én szeretem.
azért én itt látok különbséget, a dinamikus fény-árnyékok/megvilágítások eléggé szembetűnőek. plusz DX11 egyszálas terhelése sokkal alacsonyabb, mint a DX9-DX10 leképezőé ahogy néztem a játékokban ahol volt több lehetőség, a DX11 variáns jellemzően jobban futott, főleg három kijelzővel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Zotac Gaming AMP Holoblack RTX 3070 8GB GDDR6 256bit!!! Beszámítok!!!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 AERO OC SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- ASUS Radeon RX 6800 TUF GAMING OC 16GB használt videokártya számlával és garanciával eladó!
- ZOTAC GeForce GTX 1080 8Gb ArcticStorm+Raijintek Triton 240mm radiator (+ventilátorok és fittingek)
- ASUS TUF Gaming RX 6700 XT OC 12GB GDDR6 Videokártya!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650 R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3070 8GB MSI MPG Gungnir 100 Enermax 750W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged