- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Tomasz72: Ventilátor upgrade
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #21580 üzenetére
A szoftveres csoport, aki ezen dolgozik nem fogja mérlegelni, hogy mi kell az eladáshoz, mert nekik olyan feladatuk van, hogy tegyék a PC-s játékfejlesztést elfogadhatóvá a legtöbb stúdió számára. Olvasszák össze a multiplatform kutatásokat, így a konzolra kifejlesztett kódok is használhatók lesznek PC-n. Ez a szoftveres csoport a GPUOpenben csak erre koncentrál, és láthatóan nagyon jól végzik a dolgukat. Fél év alatt igen sokat tettek azért, hogy a PC-n is elérhetők legyenek bizonyos konzolos képességek. Ennek nagyon fontos költségcsökkentő hatásai vannak, mert úgy sem fog senki direkten PC-s kutatást végezni. Ez az elmúlt évekből már kiderült. Ilyen szempontból egyébként a GPUOpen nem más, mint egy reakció egy problémára. Sőt, a GameWorks sem más, csak más oldalról közelíti meg a problémát, de egyértelmű, hogy az NVIDIA is ugyanazt látja: nincsenek direkt PC-s kutatások.
A GPUOpen és a GameWorks ilyen formában még ki is egészíti egymást, hiszen más a célcsoport is. A GPUOpen a top stúdiókat tudja megszólítani, míg a GameWorks a függetleneket.A hardvereladás más lapra tartozik. Nem a GPUOpenben résztvevő programozóktól függ, nem is kell foglalkozniuk ezzel.
Marketing oldalról egyébként általánosan nehezebb bánni a GPUOpennel, mert az tulajdonképpen nem ad mást, mint hozzáférést a hardverhez. Tehát az ideális marketingje az, hogy a fejlesztő kap dokumentációkat, eszközöket, forráskódot, mindent, ami a fejlesztéshez kell, és a konzolos optimalizálást áthozhatja. Ennek az eredménye sebesség vagy extra effekt lesz, de nem tudsz kiemelni semmit, mert tök általános az egész, minden partner olyan innovációt hoz, amilyet akar. A GameWorksszel sokkal könnyebb bánni, mert az pont nem ad hozzáférést semmihez. Kínál pár előre megírt effektet és kész. Ha egy fejlesztő ennél többet akar, akkor ... nos akarni sok mindent lehet. Viszont a marketing teljesen kötött, mert a fejlesztő nem csinálhat mást, mint amire az NV lehetőséget ad, és az rendkívül szűkös, tehát nincs végtelen opció az innovációra, és arra pár lehetőségre ami van rá lehet építeni az egész marketinget.
De nyilván ez az egész nem ennyire fekete-fehér, mert például a GPUOpen adja meg a lehetőséget az AMD-nek arra, hogy az eddig megjelent Win32-es AAA DX12 játékokból hármat a Gaming Evolveden belül jegyeznek, és ugye csak egyet jegyez az NV. Tehát vannak itt előnyök a hátrányok mellett, ahogy az AAA játékhiány a GameWorks oldalán egy egyértelmű hátrány.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- Spórolós topik
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Kuponkunyeráló
- Horgász topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest