- bitpork: MOD Júni 13 Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Argos: Szeretem az ecetfát
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Petykemano #20999 üzenetére
Szerintem már most is ez a helyzet
-
Petykemano
veterán
Nyugi, abu, maid ha lesz az nvidiának olyan hardvere, amelyik dx12/vulkan alatt (is) gyorsabb, mint az amdé, akkor majd ezek lesznek a világ legjobb apijai és az amd lesz a hülye, aki ment előre,.mint a felajzott bika, az nvidia meg a megfontolt óvatos duhaj, aki precízen hajtotta végre az apiváltást.
-
-
FLATRONW
őstag
válasz
FollowTheORI #20996 üzenetére
És ez a stream lementődik, vagy az újrajátszásnál megint streamelni fog a játék?
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #20986 üzenetére
Már most olyan a DX12, amilyennek lennie kell. Hozza azokat a lehetőségeket, amiket a Microsoft ígért. Az i7 is jelenthet előnyt például az olyan játékokban, mint az AotS vagy a TW: Warhammer. Ezeknél van elég rajzolási parancs, hogy érződjön a skálázódás a több szálra. Egy QB alatt egyszerűen nincs, hiába skálázódik, akkor sem fog jelentős hatékonyságbeli előnyt hozni, mert relatíve kevés a rajzolási parancs. Pár százalékot jelent persze, de drámai különbség ma leginkább stratégiai játékokban van. Ezek azok a játékok, amelyek DX11 alatt már nagyon küszködtek. Ez borzalmasan látszik a Civilization BE alatt. Nem DX12, hanem Mantle, de ugyanaz a lényeg. DX11-gyel nem létezik olyan számítógép még ma sem, ahol a játék vége felé, amikor már felfedezted a térképet értelmes, értsd nem kávészünet jellegű lépésidőt lehet generálni, illetve ha kérsz egy teljes térkép zoom outot, akkor konkrétan 10-15 fps az eredmény. Mindegy milyen gépet raksz alá! Ugyanez Mantle-ben jelentősen jobb lépésidővel jön, majdnek négyszer-ötször jobbal, illetve a zoom out is simán megy 40-60 fps-sel. Szinte nem is esik a teljesítmény. Ugyanezt tudná a DX12 és a Vulkan, illetve majd tudni is fogja a Civ 6 alatt. Egy akciójátékban ilyet már azért nem fogsz tapasztalni, mert itt már léteznek az API-k, így eleve nem fognak DX11-et használni, ha használhatatlanságig csökkenne a teljesítmény. Ezek érthetően alakulnak így, mivel jellemző az iparra, hogy egy stratégiai játék jelenetkomplexitása mindig a legnagyobb, mivel kevés trükközésre van lehetőség. Ha nincs elég kraft, akkor nem csinálhatsz kisebb szobákat, szűkebb utcákat, stb. Nagyon kevés lehetőséged van arra, hogy bármilyen tervezésbeli trükkel sebességet nyerj. Ezért a legtöbb stratégiai játék az elmúlt évtizedből leginkább a kamerát limitálta, illetve rengeteg stúdió konkrétan tiplizett innen, mert annyira nehézzé vált az ilyen játékok fejlesztése, hogy inkább egyszerűbb stílusok után mentek. Ebből látszik, hogy a DX12 és a Vulkan nagyon jól működik, és nagyon jó hír, hogy a stúdiók jönnek vissza stratégiát csinálni.
A DX12 és a Vulkan átmenete egyébként sokkal inkább hardveres probléma, mint szoftveres. Mindkét API-nak igen kötött a működése, tehát van egy hatékony erőforrás és parancs kezelés, amihez jó lenne tartana magát mindenkinek. De vannak hardvergyártók, amelyek számára ez nem kifizetődő, mert még nem tudtak jó hardvert tervezni az igényekhez. Jelenleg a fenti, világos előnyöket leszámítva, azért érzitek töredezettnek az élményt, mert a fejlesztők számára nehéz ideális döntéseket hozni a hardvergyártók számára, ugyanis eléggé eltérnek a hardverek. Erről itt írtam egy bővebb hsz-t. [link] - tényleg csak ennyi a gond. És nem a parancslisták kezelése, mert az kiváltható azzal, hogy ha a driver nem tud dönteni, vagy nem akar, akkor elküldi az OS-nek a parancsot és az OS lekezeli automatikusan. A gondot a memória vezérlése és a bekötés kialakítása jelenti, mert baromira nem lehet úgy programozni, hogy Microsoft és a Khronos ajánl valamit, az AMD pontról-pontra ugyanazt ajánlja, aztán az NVIDIA ennek a gyökeres ellentétét, míg az Intel bekötésben követi a szabványalkotókat, de memóriakezelésben az ellentétét ajánlja. Ez így baromira szar a fejlesztőknek, mert ideálisan kell három kódút, hogy minden gyártót lefedjenek. Ráadásul azt is bele kell kalkulálni, hogy például az NVIDIA bekötésre és erőforrások menedzselésére tett ajánlata számos korlátot idéz elő magában az API-ban, mert nem lehet akármilyen formátumot betölteni az RS-be DX12-ben. Eleven nem arra találták ki az RS-t, hogy direkten tároljon SRV/UAV/CBV-ket.
Jelenleg a leginkább alkalmazott modell az, hogy a fejlesztők a Microsoft és a Khronos ajánlásait követik a bekötésre és az erőforrásokra, de megpróbálnak az ideálisnál nagyobb allokációs szeletekkel dolgozni a memóriára. Emiatt van az is, hogy a DX12-ben nő a memóriaigény a DX11-hez képest, de ha nem így dolgoznának, akkor az nem lenne jó az NV-n és az Intelen. A különbség jól látszik, mert például az új Tomb Raider PC-n 512 MB-os allokációs szeletekkel dolgozik, míg konzolon 64 MB-ossal. Egyébként az 512 MB elég sok. Inkább 128 MB vagy 256 MB az átfogó PC-re, az ideális pedig 64 MB. Szóval ma a hardverek oldalán az egész rendszer pokolian töredezett, és ez nehézzé teszi a fejlesztéseket. De a DX12 és a Vulkan még így is megéri, bár nem egy program inkább úgy készül, hogy kiválasztanak egy célarchitektúrát és arra írják meg a kódot. Ha nem azzal az architektúrával rendelkezel, amit kiválasztottak, akkor hátrányban leszel. -
#45997568
törölt tag
válasz
Venyera7 #20990 üzenetére
Az az utanaegeto nem eppen apol(t) barati viszonyt AMD szoftverekkel (MSI Afterburner) szoval azert figyelj oda
Deus Ex jo lesz jo esellyel, a DX12-vel sincs semmi gond, teljesen rendben van az API (mint pl a Doom alatt is lathato) a gond a sietos, kapkodos fercmunkaval van a gond (DX11 alatt is) szoval azert messzemeno kovetkezteteseket nem vonnek le ganymunkak utan, de ez mar mindenki sajat dontese mi alapjan itel meg dolgokat.
-
daveoff
veterán
válasz
cyberkind #20986 üzenetére
A überbrutáldurva első DX12-es játéknak, a Deux Ex-nek is lesz DX11 módja, legalábbis a minimum követelményben ott is windows 7 szerepel. Lehet hogy ez a játék is azért késett ennyit, mert muszáj volt DX11 portot is készíteni hozzá, mert a DX12-vel ott is befürödtek. Persze ez csak találgatás, de nem lepődnék meg rajta.
-
cyberkind
félisten
válasz
Venyera7 #20984 üzenetére
Ja látom a Quantum Break után, annyira jó lett, hogy jön DX11-re, még ha hidegen is hagy.
A korlátolt Batman DX11-ben gyönyörű és már jól is megy.(#20985) Abu85
Szóval ha egyszer tényleg olyan lesz mint mondják ez a DX12 nem i7-et meg hasonló drága cuccokat kell venni, ez még jó is lehet, de ilyen átmenettel több mint szörnyű. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #20980 üzenetére
Már a DX12 port sem bughalmaz, mert ki van javítva a kezdetek óta. Minden benne maradt probléma nem az alkalmazás oldalán keletkezik.
Azért nem láttad a DX12 előnyét, mert az két oldalról jelent extrát. Egyrészt jelentősen csökkenti a processzor terhelését, de ez 4,7 GHz-re tuningolt i7-tel CPU-val mindegy, főleg egy olyan játékban, mint a QB. Ellenben mondjuk nekem nem, mert én megérzem a játékokban az A10-7850K-t. Viszont DX12-vel jelentősen javul mindenhol a teljesítmény. A másik az aszinkron compute, ami neked 980 Ti-vel megint mindegy, mert az NVIDIA egyetlen játékban sem engedélyezi ezt a képességeit a te kártyádra. A Pascal-ban is csak az új Tomb Raiderre. Ellenben mondjuk nekem sokat ér, mert 10-20%-os boost jön tőle R9 285-tel. Ezek mellett én még azért érzek általános előnyt, mert a legtöbb játékot a Microsoft ajánlásai szerint fejlesztenek, és ezekkel az ajánlásokkal az AMD ajánlásai megegyeznek, míg mondjuk az NV ajánlásai eltérnek, sokszor jelentősen. Utóbbit a fejlesztők nem igazán fedik le. A Doom és a Hitman tartalmaz NV-specifikus alternatív kódot is. A Microsoft játékai például abszolút nem, mert a Microsoft arra szeretné sarkallni a hardvergyártókat, hogy ha valami nem működik nekik a DX12-ben, akkor ne alternatív erőforrás-használatra buzdítsanak, hanem javítsák meg a hardvert az új generációban. -
Venyera7
senior tag
Most mi ez a dx12 temetés? Számtalan játék lesz, jön vele... kvantum brèk engem hidegen hagy.
-
FLATRONW
őstag
válasz
keIdor #20981 üzenetére
Pedig milyen szép ígéretek voltak, hogy a jobb átláthatóság miatt a hibákat is milyen egyszerű kijavítani.
Most már ott tartunk, hogy a fejlesztők megtettek mindent, de vannak olyan dolgok amikkel már nem tudnak mit kezdeni. És még ezek után is egy nagy rakat szar a QB.
A híresen rossz Arkham Knight-ot ennyi idő alatt DX11 alatt jobban helyre pofozták, mint ezt a valamit.(#20982) cyberkind:
És ezt a DX11 korlátoltsága ellenére sikerült megvalósítani. Nem vagyok a fejlődés ellen, de kellenek a korlátok és nem szabad mindent megengedni a fejlesztőknek, mert az egész csak átmegy kísérletezésbe. -
cyberkind
félisten
válasz
keIdor #20978 üzenetére
Volt cikk arról, hogy ez is jöhet, abban a QB is ott volt és jövő hónapban jön.
(#20977) Abu85
Még mindig tökéletesen nem érdekel a DX12 meg a hasonló hülyeségek, az már szinte garantált, hogy a DX11-es Quantum Break akkor is jobb lesz minden téren egy bughalmazt adnak ki, + eddig se láttam meg látom, hogy mivel is vagyunk beljebb a DX12-vel mert azonkívül, hogy szinte minden ilyen cím szar lett de legalább más nem történt.(#20979) FLATRONW
A Store-os videóval együtt kb 100GB, vicc ez a játék így. -
FLATRONW
őstag
És ez már a teljes játék? Valami olyasmit olvastam, hogy a videókat menet közben tölti le a játék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #20973 üzenetére
A Steam is ugyanazon a szinten marad, mint a Windows Store-os, azzal a különbséggel, hogy nem UWP, hanem Win32 API-t használ, illetve kap egy DX11 backportot. A DX12 kód azonban ugyanaz, és az már nem változik. Elég sokat javítottak rajta, legalábbis azokat a dolgokat, amelyek a fejlesztőkön múlik. Ami pedig nem rajtuk múlik, azon nem tudnak javítani.
-
cyberkind
félisten
válasz
keIdor #20975 üzenetére
Én ezt a játékot úgy szeretném mint mindent Steam-re(vagy ha ide nem lehet akkor a többi használható kliensre), akármikor és akárhol leszedem és játszom, ez a Store-ból nem volt biztos lemezesnél meg főleg, nekem Steam-re kell, de megvárom én azt, Quantum Break is jön oda.
Esetleg eladod a PC kódot majd nekem, a Quantum-ot is így szereztem.
-
Loha
veterán
-
cyberkind
félisten
A Store-os meg nem kap több frissítést, ergo szar marad örökre, tiszta Best Buy volt a MS újabb ökörsége miatt...
A Steam-es meg mivel DX11-es is lesz és minden hibától mentes lesz nagyon is érdekelne, de most megint adjak ki ezért teljes pénzt, korrekt, ezzel azt érték el, hogy meg nem veszem a Forza-t a Store-ba, inkább várok. -
Loha
veterán
válasz
cyberkind #20971 üzenetére
A Steames Quantum Break DX11 -es is lesz:
-
cyberkind
félisten
És akkor tényleg csak DX11-es a Steam-es Quantum break?
Sokat ért a DX12 újfent, de legalább mindenen szarul megy ennek és az UWP kombónak köszönhetően. -
daveoff
veterán
Engem igazából az érdekel, hogy fog kinézni a játék. Ugye ez volt beharangozva az első komoly DX12-es címnek, nagyon kíváncsi vagyok milyen új látványban lesz részünk. De attól félek megint csalódni kell majd, legalábbis az ajánlott 970/480 erre enged következtetni Meglátjuk, én előrendeltem a játékot, nagyon remélem hogy nem lesz nagyon gáz.
-
Balazs_
senior tag
válasz
bertapet11 #20954 üzenetére
Kelleni csak 8 kell, 16 az ajánlott.
Ettől függetlenül a mostani címekhez mérten sok.
Viszont az ajánlott gepigénynél, ha tényleg elég a 970/280 akkor emelem kalapom. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #20954 üzenetére
Az API-nak nem sok köze van rendszermemóriára vonatkozó követelményekhez. Az erre vonatkozó igény leginkább az aktuális konzolok miatt növekszik.
-
bertapet11
tag
Még jó hogy a dx12 csökkenti a gépigényeket... így már csak 16gb ram kell a deus ex-nek.
-
imi123
őstag
-
Sonja
nagyúr
Deus Ex: Mankind Divided - PC System Specs
PC System Specifications
Minimum:
OS: Windows 7.1SP1 or above (64-bit Operating System Required)
CPU: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
RAM: 8 GB
Graphics: AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB)
HDD/SSD: 45 GBRecommended:
OS: Windows 10 64-bit
CPU: Intel Core i7-3770K or AMD FX 8350 Wraith
RAM: 16 GB
Graphics: AMD Radeon RX 480 - 1920 x 1080 or NVIDIA GTX 970 - 1920 x 1080
HDD/SSD: 55GB (Including DLC) -
cyberkind
félisten
válasz
->Raizen<- #20944 üzenetére
Én már ott tartok, hogy ha fullra húzom akkor megvan a 60fps de ha lövök vagy lőnek meg hasonlók akkor beesik, és a játék rohadtul nem szép, hogy bármi indokolja ezt, sőt mondhatnám, hogy az Alan Wake köröket ver rá és az még jó játék is.
-
#00137984
törölt tag
GCN3 Tonga és a Fiji elég jó kártyák voltak játékra, de még a GCN2-es R9 390X 8GB videókártya teljesitménye sem rossz manapság. Mert hát ezek az eddig megjelent GCN4 kártyák nem valami über frankóra sikerültek. RX 470 8GB szerintem megfelelő árazás után jó választás lehet játékra, de ez az RX 460 napjaink játékaiban sem jó, de a multimédiás képességei miatt filmnézésre alkalmas akár 4K/60Hz-en. Ezt az RX460-at az R9 380 2GB videókártya elég szépen otthagyja a tesztekben, ezért Nvidia részről inkább az RX470 tekinthető kihivásnak. Főleg ha itthon jól fogy majd az üzletekben, és lehet majd kapni minden custom változatban.
-
Dyingsoul
veterán
válasz
imi123 #20922 üzenetére
Ácsi-ácsi. Nézem a 980 Ti vs 1070 eredményeket a tesztben. Hogy lehet alacsonyabb a 980 Ti késése az 1070-nél miközben a Pascal elméletileg pont VR-ra volt kihegyezve? Ebben a játékmotorban/játékban mit nem implementáltak a fejlesztők? Azért a 980 Ti és 1070 között nem nagy különbség van VR-on kívül (+-5% a tuningot nem nézve)...
-
válasz
lowzor #20937 üzenetére
No igen, helyben vagyunk - tuning. Anno jópár lelkes versenyző volt, aki olyanokat írogatott, hogy a 7950 vagy a 7850 esetében garantált az 1150-1200 MHz-es órajel. Csakhogy nem az. A gyártó által értelemszerűen nem garantált, de a fórumokon is elő-előkerültek elkeseredett tulajok, akik megragadtak 1GHz alatt. Meg ugye felhúzva 1100 fölé rögtön nem voltak valami fényesek az operatív paraméterek sem.
Szóval, abszolút megértem, hogy akik olcsón jutottak 7950-hez, azok szerették, de ettől még a Tahiti nem lesz egy szuper GPU. Az indulása pedig kifejezetten fájdalmas volt árazás terén. -
Dyingsoul
veterán
válasz
Erdei88 #20885 üzenetére
De most komolyan, ha az ilyen grafikonokról - amikben csak számok értelmezéséről van szó - nem tudják levonni a konzekvenciákat az olyan tagok, mint hamm-hamm Pepeeeee és szöszi myckey akkor el kellene gondolkodni azon, hogy az általános iskolai tudásukat fel kellene frissíteni vagy csak a trollkodást kellene befejezni mert már kezd unalmas lenni.
-
lowzor
veterán
A korai példányok alul voltak órajelezve (800 MHz-en ketyegtek). A jobbakat 1200 MHz-ig is lehetett húzni, de a rosszabbak is mentek 1150 körül. Később már árban sem volt messze a 7870-től és jóval gyorsabb is volt (+512 SP, 384 bit), a 3 giga VRAM miatt időtállóbb is volt. Tuningban is sokkal jobb volt, mert a 7870-en jó esetben 200mhz-et lehetett emelni a ref órajelhez képest, míg egy 7950-nél 400mhz-et. Én pont a 7870-et nem szerettem, mert kb 20k-val drágább volt, mint egy 7850 (amit tuninggal nagyon a 7870 nyakára lehetett emelni) és nem volt távol árban a 7950-től. Bizonyos idő után a legjobb ár/érték arányú kártya szerintem a 7950 volt. A 7970-nél jóval olcsóbb volt. Egyedül a Boost-os példányokat cseszték el sajnos az alacsony TDP limittel és magas alapfesszel, de orvosolni lehetett.
-
válasz
füles_ #20929 üzenetére
Attól nem lesz jó egy GPU, hogy folyamatosan csökkented az árát meg közben átnevezed, ill. a leírtak egy kicsit kisebben elmondhatók a 270X-ről is.
A Doom Vulcan összevetésnek megintcsak semmi köze a GPU milyenségéhez, AMD-specifikus optimalizációk vannak benne, nem az uarch jóságát tükrözik.
Ezzel együtt igaz, hogy a Tahiti sokkal szebben öregedett, mint a GK104, bár a kimaxolástól már igencsak messze van még fullHD-ben is. Csak miért fontos ez? Szerintem egy ilyen gyorsan mozgó piacon egy terméknek az életciklusa első, max. első két évében kell megmutatnia, mit tud. Az, hogy a 280X és a 270X milyen szépen elzakatol a mai napig, biztosan megdobogtatja a fanok szívét, de a gyakorlati jelentősége elég kevés.(#20928) sixpak: 450 USD-vel indult a 7950, és az elején a sebessége is csapnivaló volt. Valamit elb***tak a driverben. Ill. nem, az összes review site-on user error volt
-
válasz
FLATRONW #20914 üzenetére
Ki mondta, hogy jó? Az architektúra volt csak az, a termék nem, ezt kéne tudni szétválasztani. Arra reagáltam, hogy az R600 óta nincs semmi. De van, vagyis volt, ott a 4xxx, mint ellenpélda. Az HD 5xxx-től egészen a Rx 2xx-ig szériáig az NV és az AMD nagyjából fej-fej mellett ment. Aztán jött a Maxwell, amire az AMD nem tudott válaszolni.
-
-
füles_
őstag
Elég csak mégnézni az előbb linkelt GameGPU tesztet.Hol van most az a GTX 770 (680) az R9 280X-től (HD 7970) ami megjelenéskor gyorsabb volt a Radeon társától?Vagy nézd meg a GTX 970-R9 280X viszonyát,az utóbbi 7 FPS-sel van lemaradva Vulkanban
Lehet hogy sokat fogyaszt és nem hatékony,de használtan megkapod 130€-ért és az 1-2 éves játékokat is majdnem csutkára ki tudod maxolni Full HD felbontáson.Ez szerintem elég tiszteletreméltó egy lassan 5 éves GPU-tól.
Én 1,5 éve vettem egy Asus 280X-szet 160€-ért,és eddig még nem játszottam olyan játékkal amiben le kellet volna vegyem Ultráról Highra a beállításokat,igaz nem a legújabb játékokkal játszom -
imi123
őstag
-
letepem
aktív tag
-
scr006
tag
válasz
füles_ #20917 üzenetére
Több évig AMD kártyám volt(több darab is), de most jött el a váltás ideje nálam, pont ezért amit te is írsz. Több éves GPU-kat rommá optimalizáltak, és ebben sajnos kimerült a dolog, mert azokból már nem lehetett mit kihozni, és akármit újítottak közel sem olyan volt mint kellett volna lennie. Amire kellett elég volt, nem vitatom, és azt sem hogy nem rossz most a polaris mint GPU, de ha már azt is figyelembe veszem, hogy nekik adott volt minden a több éves előremutatással, és kb csak optimalizálni kellett dx12-höz, ahhoz képest viszont számomra csalódás a teljesítménye. Az ő elméleti tudásukkal szerintem dx12-ben lényegesen előrébb kellene járniuk, mint ahol most járnak.
-
füles_
őstag
válasz
lezso6 #20912 üzenetére
Abban egyetértek hogy a Tonga elég sovány lett,a több éves Tahiti (ami az én szememből nézve már egy legenda a Hawaiival és a Pitcairnnal együtt) simán képes hozni a szintjét nyers erőből.A Fiji szvsz. nem lett olyan rossz.DX11-ben hozza az alap 980Ti szintjét,DX12/Vulkanban jelentősen erősebb nála.Doom Vulkan módjában meg egyszerűen elképesztő hogy mit produkál,egyenesen agyonveri (
) az 1070-et 18%-kal maga mögé utasítva.
A Polaris 10 vagy a másik nevén Ellesmere szerintem egész korrekt GPU lett.DX11-ben ott van az 1060 seggében,míg DX12/Vulkanban előtte jár.A bevezetett újítások (instruction prefetch,primitive discard accelerator) is elég jól működnek.Van olyan érzésem hogy ő is majd olyan múltat tudhat maga után mint a Pitcairn/Tahiti vagy a Hawaii.
Azt nem várhatjuk hogy fogyasztás terén felvegyék a versenyt a Pascallal.Ez még mindíg egy GCN.A GCN-nek soha nem az volt a fő szempontja hogy keveset fogyasztjon.Egyébként már nem akkora a szakadék fogyasztásban a két gyártó között mint mondjuk 1 éve. -
-
cyberkind
félisten
válasz
Zeratul #20910 üzenetére
Oké, akkor legyen így, ettől függetlenül még mindig 2 éves és elavult cucc 12-ben, ehhez képest jól tartja magát még ha erőből is, 2 év alatt illett volna valami ütősebbet összedobni szerintem, bár akkor minden erősebb lenne.
Ez van, visszafogja a fejlődést és érdekes módon ami jól optimalizált cucc PC-re az nagyon szép és nagyon jól is megy, kb értelmét se látom a Dx12-nek de terjedjen el, valamire csak jó lesz, a Quantom Break jó szar is lett még az új javított kiadása is.
(#20911) mlinus
Nekem megvan a Store-os, és minden beállításon minden felbontáson ocsmány, de cserébe eksön közben nincs meg a 60fps, igazi forradalom volt ez.(#20909) Keldor papa
Én csak pár éve olvasgatom ezt, aztán valamiért nem akar ez összejönni de még most se. -
mlinus
őstag
a quantum break steames verziója dx11-et is támogat, érzem hogy jobban fog futni mint dx12-ben
-
keIdor
titán
válasz
cyberkind #20907 üzenetére
Én az R600 és DX10 óta, 9 éve hallgatom ezt, hogy majd abban jobb lesz az AMD. Most is ez megy.
Ezért vagyok én nagyon szkeptikus... továbbra is lesznek nV párti és AMD párti játékok, semmi nem fog változni. Csak hát az nem mindegy milyen arányban. Sokkal több az olyan játék, ami zöld kártyán érzi jobban magát. -
cyberkind
félisten
válasz
imi123 #20906 üzenetére
Pedig ez a logikus dolog, a nagyon beharangozott Deus Ex-ről is szart se tudni, csakhogy van meg lesz és ezt a premier előtt, DX12-es játékokkal is tele vagyunk, ja nem, de a jövőre kell venni kártyát ami akkor meg kevés lesz.
(#20908) Zeratul
Abszolút nem felső kategóriás kártya főleg a vram mizéria miatt, de ha ezt nem is nézzük, elavult "szar" is, amíg a 470 a másik messiás(a 480 után) vagy népkártya. -
válasz
Venyera7 #20902 üzenetére
Erre szoktam azt mondani, hogy amikor majd a DX12 teljesítmény lesz érdekes, akkor olyan kártyát veszek, ami jobb DX12-ben. Csak azért nem veszek valamit, mert "majd" valami érdekes lesz, és valamelyik gyártó "állítólag" jobb benne. Az elmúlt 8 évben bevált ez a filozófia, úgyhogy még az is belefér, ha most netán tévedek
... bár az nVidiának egyelőre nincs terméke abban a kategóriában, amit szeretnék. Ez valamivel jelentősebb szempont sztem -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Elden Ring
- Motoros topic
- bitpork: MOD Júni 13 Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- BestBuy topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xbox Series X|S
- SörcsaPH!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Teljesen az AI-ra fókuszál az új AMD Instinct sorozat
- A Microsoft átépítette a ROG Ally-t
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI X470 R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD ROG STRIX RTX 2080 Super 8GB Rampage SHIVA 650W
- 2db Dell PowerEdge R740 2U Rack Szerver és 3db Netapp FAS2040 NAS
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M-K i7 6700 16GB DDR4 480GB SSD GTX 1660Ti 6GB Rampage SHIVA FSP 550W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged