- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#00137984 #20196 üzenetére
Nah akkor tessék újra nekifutni a számoknak
imi123:
Értem én, hogy megy a hsz vadászat, főleg az ilyen mély szakmai tartalommal megáldott gyöngyszemekkel:
Az Nvidia tulajok a játékhoz választják a kártyát,az AMD tulajok a kártyához a játékot.
De mi lenne, ha használnád a szerkesztést és 4 percen belül nem 5-6 hsz.-t "szülnél" meg magadból ugyan abba a topicba. Arról már ne is beszéljünk, hogy az ilyen színvonalas személyeskedést lehetne mellőzni.
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #20185 üzenetére
A 7870 még mai is megállja a helyét.Szerintem az egyik legjobb AMD kártya volt.
-
#00137984
törölt tag
válasz
Malibutomi #20185 üzenetére
Most kétszer ennyiért sem teljesitették ezt az alapszintű játékos elvárást. GTX 1060 kicsivel gyorsabban (és alig drágábban) jobban megfelel ennek a kitételnek, de a GTX 1070 minden körülmények között megfelelőbb a FullHD felbontásra.
-
Zeratul
addikt
válasz
#00137984 #20186 üzenetére
Ne zavarjon hogy megjelenésekor még nem volt két next gen konzol és Vulkán se DX12, teljesítményben teljesen pariban volt a neki megfelelő kategóriájú nV-vel (most is), az API és konzol fejlesztőknek meg csak az AMD tudott feljett vasat adni, az nV ha akart se tudott volna mert nem volt mit. (Most sincs)
-
Zeratul
addikt
válasz
Malibutomi #20185 üzenetére
De latom visszatertunk a "kozepkategorian nem ment a FHD ultra, fix 60FPS, 50.000-ert akkor gagyi" temahoz.
A szoftver fejlesztőket ismerve soha nem is fog, olyanok mint a gáz, képesek maradéktalanul kitölteni az adott grafikusteret.
-
#00137984
törölt tag
válasz
Zeratul #20181 üzenetére
Megismétlődni látszik az eset, amiért felhoztam ezt a régi GCN1-es Pitcairn GPU-ra alapozó szériát. Egy gyengébbre sikerült hardvert, ami némi technikai gondokkal is küzd egy másik szoftveres tényezőtől függően nevezhetünk majd játékos hardvernek. Akkor a Mantle, most a Vulcan és a DX12 jelent valami kis plusszt és a gyors kódok hozzák ki a hardver rejtett tartalékait... Vagyis ezek nélkül ez is félkarú óriás marad és egy beváltatlan igéret AMD részéről.
-
Zeratul
addikt
válasz
olymind1 #20182 üzenetére
"Az AMD a Radeon HD 7850-re 249 dolláros ajánlott fogyasztói árat javasol, ami kalkulációink alapján durván 70 000 forintot jelenthet majd. Ez éppen a HD 6950 árszintje körüli összeg lenne. A Radeon HD 7870-re 349 dollárt javasol az AMD, ami számításaink szerint optimális esetben 100 000 forintot jelenthet majd, ezzel a GTX 570 aktuális árszintjén mozoghat a 7870"
Prohardver
-
#00137984
törölt tag
-
#00137984
törölt tag
válasz
Malibutomi #20178 üzenetére
Azok inkább már felsőbb kategóriák, mint ellenben a HD 7850 és R9 270X csak FullHD-ra az akkori játékokban gyenge egy eresztés volt. Sok hibát és bosszankodást okozott.
-
#00137984
törölt tag
válasz
Zeratul #20174 üzenetére
Szerintem ezt ebben a formában megint hiba volt igy kiadni, csak már muszály volt valamit gyorsan reagálni ezen az új 14nm-es csikszélességen... és felmutattni valamit az Nvidia ellenében. Szerintem egy RX 470 start megfelelőbb lett volna (ahogyan ezt anno a HD 4770 tette 40nm-en). Talán a felmerült problémák sem kerültek volna nyilvánosságra és a custom megoldások elfedték volna őket.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
#00137984 #20176 üzenetére
"GCN első változatai a középkategóriában pedig ennyire igénytelenek voltak és nem a 2GB videómemória volt a visszatartó tényező. Az R9 380 4GB előtt nem volt teljesitményben (tudásban és megbizhatóságban) megfelelő válasza AMD-nek"
Nem hat csak a 7950/7970/280/280x amik siman pariban voltak az NV parjukkal (670-680-760-770).
A 79xx szerintem az AMD egyik legjobb sorozata volt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#00137984 #20176 üzenetére
Mivel a shader intrinsics minden GCN verzión ugyanaz ISA szinten, így pontosan ugyanannyit kínál mindegyik architektúra iteráción.
A GCN4-nek ettől még lesz előnye, hiszen van benne speciális háromszögkivágás, ami elég sokat jelent a rosszul optimalizált játékoknál, illetve van benne utasítás-előbetöltés, ami szintén sokat segít, ha kevés wavefront futhat a CU-n.
-
#00137984
törölt tag
GCN első változatai a középkategóriában pedig ennyire igénytelenek voltak és nem a 2GB videómemória volt a visszatartó tényező. Az R9 380 4GB előtt nem volt teljesitményben (tudásban és megbizhatóságban) megfelelő válasza AMD-nek, és fogyasztás/hőtermelés tekintetében most sem tudnak elég jót és maradandót nyújtani. GCN 1-2 architektúrán a gyors kódok sem fognak annyit gyorsitani, ezért a jővőbe mutató fejlesztések csak az erősebb AMD hardvereknél hoznak néhány % javulást: R9 390X vagy a 290X még megoldja a sok shader-ből és 64ROP-ból, ami nagy sávszéleséget hozott.
-
válasz
#00137984 #20171 üzenetére
Hardver terén semmi komoly gond nincs a 480-nal, a customoknál pár apróságba lehet belekötni. Az egyetlen komoly gond, hogy nem lehet kapni - ez az álmoskönyv szerint nincs jó hatással az eladásokra. Remélhetőleg egy hónap múlva minden webshopban 15-20 darabos választék lesz.
-
Kolbi_30
őstag
-
válasz
#00137984 #20171 üzenetére
Játszani kifagyások és teljesitményingadozások nélkül jelent szórakoztató élményt, ezt pedig az Nvidia jobban hozza az elmúlt néhány évben megjelenő játékokban.
Érdekes, nekem az elmúlt 6 évben se AMD, se nV oldalon nem volt driverből fakadó játék alatti fagyásom, sebesség ingadozásom.
Viszont kellemetlen bug-okkal mindkét oldalon találkoztam már ebben az időszakban.Tudom-tudom, én fogom rosszul...
-
#00137984
törölt tag
Minden ellenállás hasztalan, mert amig Borg módjára beasszimilálódnak az Nvidia oldalára a csalódott AMD játékosok, addig ármérséklődés sem várható. Igazából az RX480 custom videókártyáktól vártam a helyzet mérséklődését, de nem hozták a beigért változásokat. A hardver kapott 8pin-es tápcsatit és egyedi hűtést, de az órajelek jelentős órajelemelést alig birnak. Sapphire Nitro RX480 8GB 1342MHz-es teljesitménye 70fok hőmérsékleteken csak egy kis fejlődés a ref.-hez képest, de ha DX11 alatt kicsit izmosabb lenne és a driverek miatt nem kapna annyi negativ megitélést az jobban meggyőző érvet jelentene. Játszani kifagyások és teljesitményingadozások nélkül jelent szórakoztató élményt, ezt pedig az Nvidia jobban hozza az elmúlt néhány évben megjelent játékokban.
-
sutyi^
senior tag
válasz
Venyera7 #20164 üzenetére
Ezzel kapcsolatban több hülye észrevételem is lenne...
GTX 950-en miért van epic negatív skálázódás, ugyanzzal a GPU-val és VRAM mennyiséggel GTX 960-al miért nincs? Sőt még segít is a VRAM használaton.
GTX 970-en nem gyorsul semmit, míg GTX 980 97%-os átlagja meg ~16%-ot, sima átlag meg 7%-ot?
GTX 1060-on miért van negatív skálázódás, miért nem gyorsul a többi Pascal alapú GPU-val együtt? -
válasz
Habugi #20153 üzenetére
A Doom + Vulkan pont nem a HW erősségeit demonstrálja, legalábbis ha az előrelépés tényleg a shader intrinsics-nek köszönhető.
Amúgy... Project Cars?(#20132) fules : A PC gaming továbbra is kitűnően érzi magát, és összegészében elég kevés hatást gyakorol rá a technológiai iszapbirkózás. Emlékeztetőül: játékélmény > grafika > 3D technológia.
-
Habugi
addikt
válasz
keIdor #20155 üzenetére
Akik álcázás nélkül próbálnak szerencsét a Romulán határőrökkel propaganda terjesztés céljából mint egy nyomorult Ferengi, azok nem csak bolondok de becsületük sincs, a birodalom számára érdektelen a sorsuk.., üdvözöljétek hát őket ennek megfelelően, a Romulán modor és vendégszeretet kvadráns szerte jól ismert..
-
Engem még nem győztél meg... megvárom a teszteket... már ha valaki rászánja majd magát... (meg ha egyáltalán van rá mód kimérni).
A legutóbbi patch note-ban benne van:
"Adds utilization of DirectX 12 Asynchronous Compute, on AMD GCN 1.1 GPUs and NVIDIA Pascal-based GPUs, for improved GPU performance. "
(Ettől független lehet semmit nem ér...
)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #20156 üzenetére
Ahol le van tiltva ott VendorID-re van letiltva. Szóval bármid van, ami NV azon nem fut az async.
Egyébként az async az nem egy általános valami. Annak lehetnek használati formái. Abban a formában ahogy, mondjuk a felsorolt játékok használják nem segít a Pascalon se, maximum nem csökken a teljesítmény attól sem, ha aktiválják. A Maxwellre elsődlegesen ezért tiltották le, mert negatívba megy a teljesítmény. És itt nem 2-3%-ról van szó, hanem 10-15%-ról. -2-3% elfogadható, ahogy az AotS is elfogadja, és aktív is.Tomb Raider ugyanez. Ott sem gyorsul a Pascal csak a GCN. De nem megy negatívba a Pascal teljesítménye!
Egyedül a 3DMarkban hoz az async extrát az NV-nek, de ott nem is úgy implementálták ezt, ahogy egy játékban szokás.
-
Szerintem a Maxwell már le van kakilva mostantól magasról...
(Aka Kelpler és Fermi is előtte).A Pascal meg ettől már nem szenved igazán... (elvileg).
Pascalra engedélyezve is van már a legtöbb async játékban ez a feature, hozza is azt a +5-10%-ot ami ettől általában várható.Mondjuk a TR-ről egy deka teszt sincs még a neten erről sajnos.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
lezso6 #20152 üzenetére
A regiszterszegénység sosem lesz általános probléma, mert a meghajtóba írható más allokációs rutin, amit akár játékokra is rá lehet szabni. Emellett a shaderek is cserélhetők.
Az async compute pedig már probléma. Nem azért tiltják le például ezt a Warhammerben, GOW-ban, a QB-ben, a Hitmanben, a Doomban, stb. mert szívatni akarják az NV-t, hanem azért, mert nem működik jól. Ennél nagyobb problémát ez nem fog okozni. [link] -
Habugi
addikt
válasz
keIdor #20148 üzenetére
DooM & Vulkan párossal azért most sikerült villantania időtállóság tekintetében, nem rémlik hogy a 980Ti bármilyen, akár SzennyWörksös játékban ekkora zakót húzott volna a mezőnyre valaha is..
A 4GB HBM-et magam is keveselltem rajtuk, ezért is lett inkább 390X, tuningban sem túl acélosak amennyiben a kvázi zérót lehet így jellemezni, szóval ez a ki mit várt tőle egy teljesen más tészta.
Dunát lehetne rekeszteni azokból a 980Ti tulajokból akik egy éve sincs hogy megvették a kártyát 200+k és hangoztatták hogy ez most eddig meg addig elég lesz de mostanság úgy cserélik le 1080ra mintha kötelező lenne. Erre is ráhányható lenne az a sablon hogy ki mindenki mit várt tőle.., szóval na..
A NAGY különbség annyi hogy a Klingon tábor nem rendez csoportos onanizálásokat sehol ennek kapcsán, sőt, Romulán űrbe sem kezdenek szubtéren át sugározni ezzel kapcsolatos propaganda adásokat.
Egyébiránt tetszett a megfogalmazás, hova-tovább ihletet adott, thx!
-
-
keIdor
titán
válasz
Habugi #20145 üzenetére
Bukás, átverés... mindegy minek hívom, ugyanarra gondolok. Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, pedig elég sokat vártatok tőle. Pont. A zöld romulán meg a piros klingonok is szabadulnak a kártyáiktól, ha van újabb, hát így megy ez... pedig a klingonok hangoztatják mindig, hogy ezen kevesebb a bukó, meg időtálló. Hát ezek szerint annyira mégse.
Qapla'
-
Habugi
addikt
válasz
keIdor #20137 üzenetére
Ez a gondolatmeneted elég érdekes volt már tegnap is, mármint a Fijitől szabadulókkal kapcsolatban..
Tegnap bukás volt, mára átverés lett..király cucc Gézukám csak adjál már nekem is..
980Ti-től is lassan féláron szabdulnak a legelfogultabb Romulánok is, ezen hihhhhetetlen komplex érvelés mentén haladva akkor elmondhatjuk hogy a bukás volt és/vagy átverés?
Nem mondom hogy nincs igazság abban amikor arra utalsz mennyit adhattak el a Fijikbőkből.., de ehelyett a sarkított zugpiaci bullsh1t helyett lassan kereshetnél valami újat mert kezd unalmas lenni..
-
-
imi123
őstag
Már nem hír.
Most ezzel sokkol a zöld szörny.
Nvidia Announces Quadro P6000 with 24GB gddr5x -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mcwolf79 #20138 üzenetére
Természetesen nem fogod érezni a hátrányát annak, hogy az AMD specifikus, míg az NV szabványos shadert futtat. Pusztán azért nem, mert kétféle shader kód van szállítva. Egy gyors és egy szabványos. Ennek igazából nincs hátránya csak előnye. Az AMD-re gyors kódot írnak a fejlesztők és ennyi. Például az 1060-ra vonatkozóan annak önmagában nincs hátránya, hogy a speciális gyors kód mellett az RX 480 20-30%-kal gyorsabb a Doomban.
-
DoxaM
aktív tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schawo #20136 üzenetére
Az első Xbox az halott volt. Szopatta a Microsoftot az Intel és az eladások is a padlón voltak. A második Xbox már a piacon volt 10 évig. Az nem számít, hogy 8 év után követte az új Xbox, a lényeg, hogy utána is jöttek még rá játékok.
A PS2 is piacon volt 10 évig. Nem számít, hogy jött egy PS3, új program jött még rá. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
füles_ #20132 üzenetére
IoT fontos dolog, de azert, mert ertenek a HW egy bizonyos reszehez meg nem feltetlenul lesz meg az egyeb tapasztalatuk.
deep learningnel ha csak HWre fokuszalnak akkor is a googlevel kene versenyezniuk, onvezeto autoknal pedig a nagyobb gyartok evek ota lapatoljak a teruletbe a penzt (Teslanak es Googlenek van megoldasa, de mas cegek is evek ota lapatoljak a teruletre a penzt es a kiserleti demok mar futnak, pl Mercedes es Volvo is elegge sokaig jutott ahogy tudom).
diverzifikacio persze nem rossz ettol meg.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #20130 üzenetére
A konzol időtállósága garantáltan 8-10 év. Mindegy, hogy milyen hardver van benne, maga a piac berendezkedése miatt szükséges az, hogy egy konzolgeneráció 8-10 évig a piacon maradjon. Ennyi idő kell ahhoz, hogy egy adott generációra fejlesztett motorba injektált befektetés megfelelő nyereséggel térüljön meg. Szóval minden konzolnál az időtállóság azt jelenti, hogy amíg a konzol gyártója le nem lövi a forgalmazást. Az Xbox One, az Xbox One S és az új Scorpio is pont ugyanaddig lesz a piacon. Ennek az oka az, hogy mindegyik hardver ugyanazt a befektetést igényli, vagyis a szoftveres R&D-ből mindegyik ugyanúgy profitál. Egy idő után azonban jön egy igazi új generáció, megváltoztatott ISA-val, és mindent elölről kell kezdeni.
-
füles_
őstag
válasz
keIdor #20102 üzenetére
És ez itt a gond.Van pénzük fejleszteni szarásig de nem fejlesztenek,csak előállnak az olyan konstrukciókkal mint a Pascal aztán ne' birkák egyétek
Azt a rengeteg pénzt öljék kutatásokba,fejlesztésekbe,járuljanak hozzá hogy a PC gaming kijöjjön ebből az óriási gödörböl ahol éppen van.De nem,inkább ássák tovább ezt a bizonyos gödröt...
Ilyenkor az az érzésem támad hogy az NV arra készül hogy kivonuljon erről a piacról,és máshol szeretné kenyerét keresni (self driving cars,deep learning)(#20108) killer095
Majd csak észreveszed hogy aki még kultúrált ember módjára próbál viselkedni az nem foglalkozik veled -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #20123 üzenetére
Az AMD letervezett volna nekik egy szörnyeteget, ha az lett volna az igénye az MS-nek. Simán tudják azt mondani, hogy oké legyen háromszor erősebb, de akkor 400 dollár/SoC.
Végül az úgy 1400 dolláros Xbox One-t eredményezett volna. Szerinted megvették volna 25 millióan?
-
proci985
MODERÁTOR
csaladtag 7770OCjat amit olyan 90 euroert vett atszamolva kb negy eve cserelni tervezzuk egy ideje (bar o nem tud rola).
namost jelenleg ott tartunk, hogy raktarsopros akcioban van ujonnan 960 MSI LE 2GB 150 euro korul, es kb ez a legolcsobb kartya aminek ugy tunik ertelme is van valtasi szempontbol.
igazabol az is lehetne, hogy amikor cserelek en akkor megkapja az egyik hawaiit, de annak meg nem orulne, ha kozolnem, hogy akkor itt van par meter cso, meg a radiatorok, meg a pumpa is hozza, ja a Fradtal Definet meg le kell bontani felig es szigoruan innentol harom havonta rendesen ki kell takaritani.
lezso6: ja, R600nal jott be a ringbus.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Zeratul #20122 üzenetére
Az azért fontos, hogy az AMD-GloFo és az NV-TSMC kapcsolat teljesen más. A TSMC nem kínál olyan megrendelési modellt senkinek, amit a GloFo biztosít az AMD-nek. Egyszerűen a TSMC nincs rákényszerülve arra, hogy legyen egy stabil megrendelő, aki elvisz egy rakás gyártósort. A TSMC üzleti modellje szimplán a profitmaximalizálásra épül, semmit a gyárak kihasználására. Utóbbi egyszerűen automatikusan megtörténik a sok megrendelő miatt. A GloFo számára a gyárak kihasználása a cél, és utána jöhet csak szóba a profit. Nyilván ez jóval alacsonyabb waferárakat eredményez.
-
keIdor
titán
Igen, de ezzel járt az is, hogy gyenge a hardver. Már 2014-ben sok cím szenvedett a 1080p-vel, az Xbox One a 900p-vel is, ezért csökkenteni kellett a felbontást. 2017-ben mindkettő le is lesz cserélve egy erősebb modellre, ez rekord, soha ilyen hamar nem jött új generáció. Az MS azt mondja a Scorpio-ra, hogy generációváltás lesz, adatok alapján is azt mondanám rá. Majd meglátjuk a Sony-nál mi lesz.
Inkább azt mondanám, hogy win-win-win-lose és az utolsó a felhasználókat jelöli.
-
Zeratul
addikt
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Puma K #20092 üzenetére
Az Xbox One minden idők legjobban fogyó Xboxja, míg a PlayStation 4 minden idők legjobban fogyó PlayStationje. Egyedül az MS lehett egy kicsit pipa, hogy nem sikerült annyit eladniuk, amennyit a Sony-nak.
Valahol mérlegelhető az az üzlet, hogy ha ebben a fejlesztési modellben ennyire veszik a hardvert, akkor megéri újakat kiadni. Végtére is most a konzolokon nincs veszteség, igaz nagy nyereség sem, mert az AMD-nek sokat kell fizetni, de az már jó az MS és a Sony számára, ha nincs mínuszban a gyártás. Most tipikusan sikerült eltalálni egy win-win-win szituációs üzleti modellt. Az kérdéses, hogy ez meddig tartható fent, de ahogy látom úgy van ezzel mindenki, hogy amíg ez a modell működik, addig kiszívnak belőle minden pénzt.
-
-
WaterWawe
őstag
-
Tombi
őstag
válasz
cyberkind #20107 üzenetére
Ahamm, Aug 15 előtt úgy sem tudok venni semmit, addigra talán lesz elég 1060 nálunk is.
A kártyák alapára is drágult, de 2014 óta 30%-os dollár/forint romlás a nagyobb bajom,
ezért mentek fel a lakásárak is.
Most ott tartunk egy 100k egy olyan vga amivel FullHD-n is jól megy.
Sok ? Igen. /off Remélem valami változik kicsiny hazánkban,
vagy csak én érzem élhetetlennek a környezetet?/ -
válasz
füles_ #20104 üzenetére
Funkcionálisan lehet elavult a Pascal / Maxwell, viszont hatékonyság terén a GCN legalább akkora hátrányban van. Ahhoz, hogy ennek az egyensúlyát lássuk, kellenének játékok, amik a GCN funkcionális extra tudását kihasználják. Hány ilyen van? Meg ugye az világos, hogy a Doom nem ez a kategória?
-
killer095
őstag
válasz
füles_ #20104 üzenetére
Te figyu már füli, és te tisztában vagy azzal hogy amire te azt mondod hogy elavult az konkurencia nélkül malmozik a felső kategóriában? Jah várj a konkurencia olyan jól áll hogy halasztgatják az iszonyatvadállt flagshipet, aha!
Az AMD marketing részlegénél ehte szefósok vannak az biztos, semmi üzleti érzékkel! Gyorsabban zuhan a cég a csőd felé mint ahogy a napsugár eléri a füldet, még 1-2 széria, és nem kell többet taposni rajtuk, önmagukat nyirják ki! -
keIdor
titán
Azért, mert mint mondtam magával versenyez. A GP104 ellenfele a túl erősre sikerült GM200. Ez is megteszi, láthatóan nagyon ráérnek a GP102-vel, úgy látom be se kell vessék komolyabban.
Hol az AMD ellenfele? Hol van a Vega? Mutasd meg... ez a szégyen, a rossz vezetőség, a rossz stratégia eredményét láthatod. Van az a pont, ahonnan nincs visszaút, szerintem túlmentünk már ezen.
fules
: Egy két játékban, hol a többi?
A piac 80%-a mindenfélével játszik, nem AotS-ből áll a világ. Sokra mentek a 4GB HBM-el. Te eladtad már amúgy?
-
Tombi
őstag
válasz
füles_ #20096 üzenetére
Talán pont de linkelte valaki, hogy 2017 közepére tervezi az nvidia a Volta-t.
És bár ez gondolom csak találatás, de most kicsit elbizonytalanodtam, hogy váltsak-e. /1060-ra/
jó lenne kívárni addig meg elbogarászok egy 280x-el.
[NVIDIA Accelerates Volta to May 2017?] -
gyiku
nagyúr
válasz
keIdor #20098 üzenetére
a 1070/1080 azert draga, mert elvileg kozepkategoria.
a fury x meg annyiba kerult, amennyibe, az volt a flagship. zold oldalrol most ennyiert jon a kozep, GG.ezt a rololehuzast mar a hd2600 ota mantrazzatok, de meg mindig nem kovetkezett be. valakiknek, valamiert megeri nem bedonteni a ceget.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B350 R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050Ti 4GB Cooler Master CM 690 III TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest