Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #21795 üzenetére
Nem a játékot kell normálisan összerakni. Meg kell mondani a drivernek, hogy hol a frame buffer. Ha crash-el, akkor azért teszi, mert nincs meg a memóriacím, amivel dolgozhatna. Ez nem egy általánosan működő dolog, ahogy látod. Eleve semmi sem kötelezi a fejlesztőket arra, hogy megmondják a drivernek a frame buffer címét. Anélkül pedig a driver meg van lőve. Teljes képernyős ablak módban tud egyébként címet szerezni a driver, de az meg nem olyan jó, mint az exkluzív teljes képernyő.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD nem a monitor skálázóját használja. A hardvereikben van beépítve egy saját skálázó. Olyan, ami van az egyes monitorokban. Erre van a driverben a GPU skálázás beállítás, vagyis használhatod a GPU saját skálázóját, vagy akár mehet a monitor skálázója is.
A VSR esetében a leskálázás mindig a GPU saját skálázójával történik, mert másképp az ALU-kat kellene használni (kivéve ugye a GCN1+Bonaire+pár felbontásban a GCN2, mert ezekből hiányzik a hardver ... itt szoftveres gaussian blur van, mint az NV-nél).Az AMD nem neve miatt jobb, hanem a Lanczos resampling-filtering rendszer használata miatt.
-
... és már ismét csúsztatás-országban vagyunk
Minden tesztben az AMD a jobb, ami konkrétan azt jelenti, hogy két tesztben nagyítóval kell keresni az eltéréseket, a harmadikban pedig az AMD jobban kezeli az aliasingot, viszont az nVidia ad élesebb képet. Hát ez meg hogy lehetséges?
És miért is annyira jó, hogy az AMD a monitor hw-skálázóját használja? Annál nem lehet jobbat írni szoftveresen? Különösen, ha nem egy sokszázezres monitorról van szó? Ejjjj...Szóval megint ott tartunk, hogy az AMD jobb, mert AMD. Ezt eddig is tudtuk
-
#85552128
törölt tag
Pl. a Rise of The Tomb Raideré is, ez már kettő abból a "sokból" ami van. Egyedül az AOTS crashel, de ha az asztal is a DSR felbontásra van állítva már az is működik tehát inkább játék hiba... A lényegen pedig nem változtat, működnek ezek DX12 alatt is, ha a játék kicsit is normálisan van összerakva.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - DSR vs. VSR vélemény. Minden esetben a VSR-t hozták ki jobbnak.
Az NV eleve egy szoftveres skálázást használ, amire 22-tap gaussian blurt használ. Az AMD ezzel szemben a célzottan támogatott hardvereken (GCN2-kivéve Bonaire/3/4) nem szoftverrel skáláz, hanem a kijelzőkezelőbe épített hardveres skálázóval. Utóbbi egy Lanczos resampling-filtering rendszer. De az AMD a GCN1-es+Bonaire hardverekre nem a Lanczost használja (nincs benne a hardverben), hanem az NV-hez hasonló gaussian blur szoftveres skálázssal. Pár felbontás GCN2-n szintén nem hardveres, hanem szoftveres.
(#21784) Szaby59: Ez a DX12 általánosság, hanem Hitman specifikusság. Hány DX12-es játék mondja még meg a drivernek, hogy hol van a frame buffer?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
#85552128 #21788 üzenetére
koszi, ezt kiprobalom.
gyiku: megnezem, ebben nem vagyok biztos, hogy tudja a lap.
gbors: ez ilyen
. csaladtag atlag leghuteses gepet (Fractal Define, Thermalright hutes, ATX, egy VGA, 2 disc) masfel ora alatt kenyelmes tempoban kave es sutiszunettel raktam ossze (es ebben bennevolt a vezerlopanelen a ventik belovese es a szep kabelrendezes is), a sajat gepemnel kb 40 oras az osszeszerelesi ido. van itthon meg ket radim amit agyalok, hogy integralni kene a rendszerbe (meg esetleg ketkorositeni a hutest), de szerintem a ket unnep kozottig biztos nem nyulok hozza.
---
DSR tema: szvsz a 4xes az egyik legszebb eredmenyt adja kepminoseg szempontjabol, mas kerdes, hogy 1080phez 4Kban szamoltatni azert eroforrasigenyes. a koztes megoldasok a pixellekepezes miatt viszont lehet elmosottabb kepet adnak. en mondjuk nem nagyon hasznaltam, 5760x1080nal a DSR gyakorlatilag 4K eyefinitynek felelne meg.
-
Egyrészt ez marhaság, én használtam egy csomószor a DSR-t, és ehhez még csak nem is közelít az eredménye. Még mindig egyrészt, az elmosást ki lehet kapcsolni. Azon persze meg sem vagyok lepve, hogy az AMD megoldása szokás szerint jobb - legalábbis elméletben
Másrészt, a HUD valóban lehet probléma, bár látni kellene hozzá, hogy véleményt tudjak mondani róla (én már csak ilyen földhözragadt vagyok).
Harmadrészt - miért nem? Mondjuk személy szerint leszarom a DX12-t, de hogyan tudunk ilyet kijelenteni a még meg sem jelent DX12 rendererről?(#21787) proci985: ohshit...
-
Egon
nagyúr
válasz
Malibutomi #21768 üzenetére
Érdekes adatok, bár pöttyet gyanúsak. Különösen a (nem a linkelt oldalon megjelent) mobil dgpu-s részesedés változása. Szinte nincs is AMD-s noti, ráadásul az nV-s megoldások az alacsony fogyasztás kövtkeztében igencsak előnyben vannak, mégis szignifikánsan nőtt az AMD részesedése állítólag...
-
mcwolf79
veterán
Hát tapasztalatom szerint az AMD VSR ugyanúgy mosotfos lesz ,mint az NV féle DSR-nel.
Sőt, míg AMD-vel hányingert kaptam a látványtól az elmosódás miatt NV-vel R6 Siege alatt és WoWs-nál is kielégítő a látvány, kevésbe érzem elmosottnak.
De persze tudom, mint mindenben ebben is az AMD a favorit -
bozont
veterán
Igazából mióta megvan az 1440p monitorom, arra a meglátásra jutottam, hogy vesszem az összes AA megoldás és igenis van ráció a 4k-ban. A normális minőségű AA ugyanúgy teljesítményigényes mint a 4K, viszont a minél nagyobb felbontás esetén nincs semmi ilyen elmosás probléma. Reméljük a teljesítmény is hamarosan meglesz hozzá. És az sem utolsó, hogy az API-tól sem függ.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyrészt az NV DSR semmivel sem jobb az elmosásban, mert 22-tap guassian blur van rajta kötelezően a szoftveres skálázó miatt. Ennél még erősebb lesz az elmosás azzal. Az AMD VSR nem alkalmaz semmilyen elmosást, mert a hardveres skálázót használja, és az élesre megoldja a leskálázást erős guassian blur nélkül is.
Másrészt a DSR/VSR átméretezi a HUD-ot, ami eleve nem nagy ebben a játékban. Harmadrészt DX12 alatt nem működik. -
válasz
proci985 #21776 üzenetére
Azt próbáltad, hogy fizikailag is kiveszed az egyik kártyát? PC magic, tudod...
(#21777) Pug: valószínűleg nem vagy többségben ezzel a véleménnyel
Nekem pl. még egy FXAA-val sincs semmi bajom, de ez a temporal AA iszonyúan rombolja a részletességet, annyira homályos.
A 2xMSAA nagyon sok esetben gyenge megoldás. Persze azt is értem, hogy azért ezt nézték, mert a 4x kb. felezi a teljesítményt - ennyivel nVidián be lehet próbálni a DSR-t is, meg mintha AMD-n is lenne már erre megoldás. -
proci985
MODERÁTOR
tegnap egyebkent vegre sikerult jatek adatokat is kiszedni belule (afterburnertol meg mindig CTDzik indulasnal nalam). CPUterheles 60-75% kozott egy i7-3820al, multiGPU nagyon ugy nez ki megy viszont a benchmark alatt se volt GPU limit, neha HWinfo kijelzes alapjan mindket kartya henyelt mikozben a jatek lassu (oke, 1080p mediumon kinomban). os, steam kulon ssdn, gepben 32GB DDR3-2133 van (quad channelben). pciE3.0 x16on ulnek a kartyak. kikapcsolt multiGPU sem segitett. hutes, tap oke (custom viz, hofokokat monitoroztam es a viz nem ment 42 fok fole).
a CPU elvileg az ajanlott szinten van (I7-3770 kb hibahataron belul van, 8350nel egy szalon sokkal gyorsabb, embarassingly parallel esetben tippre legalabb hasonlo), mem duplaja, GPU duplaja. lehet le kene meg egyszer gyalulni a drivert es ujrarakni, egyszeruen nem ertem mi az ami belimitalja. ertsd 1080p medium kb 35 avg, 1080ultra 30 avg, 5760high 29.5avg.
threadlimites helyzetekben lattam meg ilyet, illetve amikor a Crysis FSBlimites volt, de figyelembe veve, hogy DX11 renderernel threadlimitet meg nem lattam es figyelembe veve a HEDT platform sajatossagait (quad channel memoria), ezt kb szinten kizarnam.
Time Spy alatt 6416 pontot kapott a rendszer (7749 graphics, 3249 CPU), szoval ugy, hogy megy a CF (marpedig megy) ezek a szamok katasztrofalisan alacsonyak. ugy, hogy nem megy a CF, ugy meg a tavalyi/idei eroforrasigenyes cimek (Doom, Just Cause 3) meg mindig 40-70fpseket tudtak.
utolso patch fent, beallitasokkal kb mindent vegigprobaltam medium-high-very high-ultra / shadow on / off / soft OFF / MSAA off, AA altalaban off, AO off vonalon. ha valakinek van jobb otlete a driver gyalulasnal persze szivesen fogadom. kizarasos fullscreen ok.
tippre driver lehet es a DX12nek is meg kene oldania (eltero bottleneckek), de igy kicsit ideges vagyok, hogy ha mar fel evet csusztattak a starton meg ugy is eddig katasztrofa szoval tudnam jellemezni amit csinal.
-
Alaposabb elemzés a Deus Ex-ről. Ezek a mérések nagyon ALU-intenzívnek mutatják a játékot, máshol 70% volt a különbség az 1060 és az 1080 között, itt meg majdnem 90. Temporal AA meg mehet a kukába
-
#00137984
törölt tag
Egy kis teszt videó. [link] Nem tudom volt már, mert elég sok videó látott napvilágot és én magam jópárat megnéztem. Itt a GTX970 és 1060 mellé az RX470 és 480 kapott megméretettésre alkalmat. Itt-ott azért jól megy az RX470 és GTX1060 teljesitményt nyújt, máskor pedig a GTX970 előtt végez kicsivel. Nekem FullHD játékra elég az MSI RX470 Gaming X 4GB, csak a 82ezres áron agyaltam addig amig a Sapphire Nitro+ RX470 8GB 92ezres árát meg nem láttam. Gondoltam jó vicc, de ennyiért maradtam a 4GB videómemóriánál. Ezt az RX400-as gépfejlesztést a minimalizmus jegyében vittem véghez és nem váltottam még ilyen áron 8GB-ra. Az árak mérséklődésére meg jó ideig nem számitok. Ez ennyi marad egy ideig és a készletek is csak pár darabra és márkára szűkithetőek. Most adtam el reális áron az R9 380 4GB-ot és RX470-et terveztem mindenképp, mert az RX460 kevés lett és az RX480 meg nekem kicsit drága. Maradt még elég pénzem másra, de plusz 30ezret nem ért meg nekem egy kicsivel gyorsabb teljesitmény, amikor a cserére pont ennyit áldoztam. Dupla pénzen nem kaptam volna dupla teljesitményt. RX470 pont megérte az árát és egy ideig a teljesitménye elég lehet.
-
do3om
addikt
-
Venyera7
senior tag
válasz
Peat;) #21766 üzenetére
Szerepet játszik itt az is, hogy itthon pl. nagyon nincs is, ha van akkor horror áron adják. Ebből így nem lesz népkártya, èn sem èrtem hol vannak, itt sem teljes a kèszlet.
Valaki elviszi a kihozatal 90%-át?
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Peat;) #21766 üzenetére
No ennyi elég volt, de viccet félretéve nevetséges ahogy AMD minden előnyét elpackázza. Aztán majd jönnek a mutogatások hogy persze mert akadályozták szegény kicsit mint anno az intelnél. Könyörgöm, ez a cég magát végzi ki.
AMD Gains Significant Market Share in Q2 2016
Alig 7% market share vandorolt at az NV-tol az AMD-hez Q2-ben, es ez meg a Polaris megjelenes elott volt.
-
#85552128
törölt tag
-
Peat;)
veterán
válasz
Venyera7 #21761 üzenetére
Akkor a 1060-asból miért ad el többet az nvidia, ha a 480 régebb óta kapható? Ahogy írták is itt az oldalon az egyik népkártya a 470 meg tényleg népkártya és már volt egy piaci "elemzés" a ph!-n miszerint a 480 jobban megéri hiszen olcsóbb mint a 1060. Ráadásul az nvidia meg lett mondva hogy egy alsóbb rangú megrendelő a chipgyártónál, hiszen ő csak egy kis ügyfél a sorban, míg AMD sokkal előnyösebb helyzetben van, ők nem voltak rákényszerítve a paper launchra hogy aztán csak nyálcsorgatás legyen a bejelentés után, meg eltúlzott árak. Ezt mind itt ilyen formában olvastam a ph!-n, aztán most meg jönnek ezek az értelmezhetetlen eladási adatok.
Az nvidia meg már lopkod unalmában aztán mégis többet ad el, ha ennyire amatőr banda elad ennyit akkor AMD micsoda? Lehet AMD procis gépeken fut a logisztikai rendszerük
No ennyi elég volt, de viccet félretéve nevetséges ahogy AMD minden előnyét elpackázza. Aztán majd jönnek a mutogatások hogy persze mert akadályozták szegény kicsit mint anno az intelnél. Könyörgöm, ez a cég magát végzi ki.
-
Venyera7
senior tag
Rx 470 ~705db, Rx480 ~3805db, GTX 1060 ~6245db Ha ide vesszük azt, hogy custom Radeon nincs olyan règóta, akkor egèsz jól àll az AMD. Viszont ez csak egy oldal adata, csak következtetèsre jó. Kiváncsi leszek kèsőbb milyen eredmèny születik.
Asbee
Csak vicceltem.
-
Venyera7
senior tag
válasz
mlinus #21759 üzenetére
Hàt ha az összesen ~150db amit az összesből eladtak soknak mondható... Nyilvàn az is szerepet játszik ebben,hogy Rx470,80 szinte alig kapható.
#21760 Motyi
"nV még a 1080-ból is sokkal többet ad el mint az AMD a 480-ból. Az amazonon a top 20-ban nincs AMD kártya, viszont tobzódnak a 10xx széria tagjai."A Gtx 1080,70 règóta kapható, ez is szerepet játszik benne.
-
Motyi
senior tag
válasz
Venyera7 #21757 üzenetére
"1060ról nincs sok infó, nem nagyon veszik"
Vicces fiú vagy. Korábban itt is volt egy nagy külföldi online áruház eladási statisztikája amiből kiderült, hogy az nV még a 1080-ból is sokkal többet ad el mint az AMD a 480-ból. Az amazonon a top 20-ban nincs AMD kártya, viszont tobzódnak a 10xx széria tagjai.
Persze tudjuk, azok a csúnya bányászok ott állnak a gyárak futószalagjai mellett és onnan hordják a kártyákat talicskával, emiatt nem jut a boltokba AMD kari. -
mlinus
őstag
válasz
Venyera7 #21757 üzenetére
hja, nem nagyon veszik.
ezért kár jött kijönni a barlangodból..
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
Venyera7 #21757 üzenetére
Alaphelyzetben, Crimson kapcsolóval fér bele határ esetre a ref 480 8GB a 150W-ba és bizony ehhez 1200 fölé nem igen megy. Az más kérdés, hogy refnél is kitolható, saját szakállra (alaplap csatlakozó).
Custom az más, de a linkelt tesztnél is bőven van adva TDP és fesz is, mind a mellett látható, hogy így is vett le az órajelből. Persze a Furmark irreális és nem is érdemes vele semmit tesztelni, mert könnyen csúnya vége lehet a mókának.
-
Venyera7
senior tag
válasz
mlinus #21750 üzenetére
Azt javították már, legalábbis custom kártyáknál nem jelentkezik.
"míg a gtx 10-ekből gyakorlatilag mindegyik jóval a garantált boost fölött vannak alapból, akár 300-400 mhz-vel"
Az a vicc, hogy 200-300mhz között van a valójában (1080nál). A 1070nèl inkább, de álltalánosan nem jelenteném ki. 1060ról nincs sok infó, nem nagyon veszik. -
Egon
nagyúr
Milyen márka, és honnan?
Mire elintézem a régi cucc eladását (elvileg egy kolléga átveszi majdnem az egészet), meg véglegesítem a konfigot, és nem utolsósorban kibulizom hogy a bruttó vételár 21,26%-át más (valami ismerős) állja helyettem (ha érted mire gondolok...), addigra simán jövő hónap közepe lesz...
Boltban most elvileg ez a legolcsóbb, bár gigát nem akarok venni.
Van ilyen is, de egyrészt nem ismerem a boltot (lehet kamu hirdetés), másrészt a Gainward sem szerepel a preferált márkák között nálam (legalábbis mióta megvette őket, ha jól rémlik a Palit). -
Zeratul
addikt
-
mlinus
őstag
válasz
Zeratul #21738 üzenetére
az rx 480 sokszor még az alap 1266mhz boostot se tudja tartani, míg a gtx 10-ekből gyakorlatilag mindegyik jóval a garantált boost fölött vannak alapból, akár 300-400 mhz-vel is. Aztán néha ebből lejön 20-30 mhz hőmérséklet függvénéyben, valóban....
de azért érzed a különbséget
(az 1080 ref az egyetlen ami komolyabban visszavesz - az összes AIB illetve 1070/60 ref elég stabilan tartja már az órajelet.)
-
Egon
nagyúr
válasz
sixpak #21745 üzenetére
Első körben 100, aztán 120K-ban határoztam meg a vga-ra fordítandó összeget (a gáz az, hogy igényes, de nem top alkatrészekből összeállítva, egy cca. 150K-s monitorral kiegészítve, i5-ös procival is 500K fölé csúszik az új konfig ára, nem is kicsivel, ami borzasztó soknak tűnik).
Eddig max. 60-70K-s vga-kat vettem, nem szívesen költök többet. De mivel drágultak a vga-k, ezért gondoltam a fenti összegeket. Elvben lehet még 120K a 1070 is, mondjuk fél éven belül, de nem szívesen várok addig, így kénytelen leszek tovább emelni a keretet (max. 150K-ig).
Evga-t vennék szívem szerint, az olyan 140K körül van a cég shopjából megrendelve +pk. Meglátjuk. -
Motyi
senior tag
válasz
Zeratul #21744 üzenetére
Ezt meg honnan veszed (egy haverod látott olyat aki hallott róla)? Az egyik gépembe van egy Asus Strix 2114/9600-on megy a legdurvább terhelés mellett is, 60 fokos GPU hőmérséklet mellett 0 throttlingal. És ez a 1060-as kártyáknál nem white raven kategória, a 2100-at +/- 50 MHz simán viszik stabilan. Az meg, hogy a 9xx sorozat hogy működött az nem mérvadó a 10xx sorozat szempontjából.
(#21747) Laja333 Ez az AMD problémája, szinte borítékolható, hogy mikorra lesz (jövő év eleje?) annak már a Volta ellen kell bizonyítania és sanszos, hogy az bukta lesz. (hozzáteszem, hogy sajnos, mert ezt a mi pénztárcánk bánja majd)
-
Sanyi19
őstag
válasz
Zeratul #21738 üzenetére
???
Nekem Gigabyte WF2 van, teljesen jól tudja tartani, 2100-ra beáll aztán lemegy 2088-ra, de azt tartja mindenben. Tegnap direkt figyeltem, GTA 5-öztem 3 órát, very high-on, 8x MSAA-val, 75 fokig ment a kártya. Igaz a szobámban 22 fok van, gépházba 4 rendszerhűtő és semmi más egyéb nem fűt a gépben (a proci max 50 fok CM HT4-el)...
-
TTomax
félisten
válasz
bozont #21733 üzenetére
Ebben egyetértünk 4GB VRAM jelenleg elég,de a jövőre nézve már kétséges,persze lehet kompromisszumokat kötni,ezt mindenki eldönti mennyit és hogyan hajlandó a pénztárcája függvényében.
(a 2GB VRAMra nem is reagálnék,ott már szerintem túl sok a kompromisszum)
A Vegara én is kíváncsi leszek,remélem jól sikerül,de valljuk be a 480 eredményeit szemlélve vagy nagyon kukáznak,vagy megint bevállalnak valamit hogy meglegyen a teljesítmény.A jövő eldönti...(#21734) cain69
No hát igen,az user tesztek majd többet mutatnak.Majd leginkább akkor lesz érdekes ha kinn lesz a dx12 render is,meg az is túl lesz 2-3 patchen.(#21736) Egon
Szerintem oda most nV kártya nem jön,esetleg AMD mert a vega még ködös,állitólag elég széles tartományt fed le... -
Egon
nagyúr
válasz
bozont #21733 üzenetére
Na igen nem egyszerű dönteni, ezért (is) hezitálok még mindig a vga vásárláson.
Arról lehet egyébként tudni valamit, hogy a 1060 (6 GB) és a 1070 közé jön-e még valami (1060Ti)? Most ezen két kártya között vacillálok (nekem mondjuk 1440p-re kellene, legalább 2-3 évre, ezért is vacillálok). -
válasz
TTomax #21730 üzenetére
mert? 90s a benchmark, pcgh egy 20-30s hosszú szakaszt mér le, cbase ugyan nem mondja, mennyit, de ők is prágában futnak vele végig egy utcán.
sajnos ez nem a megszokott cbase minőségű teszt. az ellentmondások nincsenek feloldva benne, az állítások lógnak a levegőben, nincsenek mérésekkel alátámasztva. szóvá is tették többen, és írta is a szerző a fórumon, hogy keveset volt most bent az irodában, és nem kaptak tesztverziót a játékból, szóval ez most így ennyi. -
bozont
veterán
válasz
TTomax #21728 üzenetére
Nyilván, de 1-2 embertől hallottam olyat is, hogy FHD-ra a 2GB is elég még. De szerintem ez inkább a 4GB-ra igaz. Ma még elég, később meg kitudja, de inkább a 6-8GB.
Én majdnem előrendeltem, de mivel a Vega-t várom hogy mit produkál, így ráérek megvenni a játékot is. Majd Karácsonyra megveszem, addigra csak pofozgatják még egy kicsit. -
TTomax
félisten
válasz
bozont #21727 üzenetére
Csak a 3GBos 1060ra sosem mondták hogy 4K-ra való kártya...
Szerencsére van belőle 6GBos is,egyébként ahány teszt annyiféle végeredmény,a beépített benchmark se sokat ér benne,kíváncsian várom mi fog ebből kisülni DX12re,bár annyira már nem érdekel hogy pénzt is adjak a játékért...
-
TTomax
félisten
Deus Exhez... "Ultra braucht 8 GB, Very High 6 GB VRAM" [link]
Azért ha ez igaz akkor megnéznék én egy-két frametime tesztet is,mondjuk pont a 4GBos FuryXel... -
FLATRONW
őstag
válasz
Laja333 #21720 üzenetére
Mindig is voltak és lesznek is ilyen játékok. Például a Project Cars-ban a 970-es, ami nem is csúcskártya kb. ennyi előnnyel előzi meg a FuryX-et. Vagy ott van a RoTR is, abban is jelentősen nagyobb a 980 TI előnye a FuryX-el szemben, mint itt a FuryX előnye.
Persze ott van az AMD-s Hitman, nem kérdéses hogy melyik kártyákon fut jobban.
Számolni kell egy átlagot, és nem lesz kérdéses, hogy melyik kártya "alázza" a másikat. -
Sanyi19
őstag
válasz
#02119936 #21712 üzenetére
Ez egy teljesen AMD-s játék.
Függetlenekbe leszek kíváncsi majd, hogy mit tud felmutatni egy RX 480 (gpu ref órajel: 1266 MHz, ami húzva 1400 mhz felett ugyebár nem nagyon megy) a GTX 1060-al szemben, amiből a leggagyibb is visz 2100 mhz-et (Az FE 18XX mhz körülre boostol, mindig ehhez hasonlítanak mindent).
-
Laja333
őstag
Abban hogy a megjelenésekor sem túl acélos Fury X felnégyeli, elégeti, meggyalázza, eltemeti és virágot visz a 980ti sírjára, miközben utóbbi a 390x-el viaskodik.
De ez alkalmazható bármelyik azonos árfekvésű kártyára is. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
#85552128 #21691 üzenetére
290X CF high (ish, AA kikapcsolva), 5760ban tol 30as AVGt.
CF nem tudom megy-e mert afterburnerrel nem hajlando elindulni, hofokok alapjan talan. ha megy rendesen a CF az elegge vicces mert 4Kra ide tenyleg multiGPU kell meg mindig.
kieg: vegigmertem ultra - very high - high - medium preseteken 1080pben, fpsre 30rol (lehet ultra textura nem volt bent) felment 36ra az fps (mediumra), remelem 1-2 patchen belul jo lesz mert ez igy nagyon nem oke. Lehet egyébként a multiGPUt kene kikapcsolni, vagy a szelso monitorokat, vagy a beallitasokat... vagy... tokmindegy, nem engem fizetnek ezert es ha minden mas jatek mukodik akkor nem az en rendszeremben van a hiba.
Ja igen: ha gondolkodsz rajta de meg nem vetted meg varj par hetet. A launchot sikerult jobban elszurni mint a Just Cause 3 eseten, miután mar egyszer fel evet toltak rajta. A jatek a jelen formajaban meg nincs kesz.
-
huskydog17
addikt
Tudtam, hogy el se olvastad a teszted csak a grafikonokat nézed és pont emiatt jelentesz ki bullshit dolgokat.
Esetleg a frissebb tesztjüket is sikerült megtalálni?Az utolsó bekezdést ajánlanám figyelmedbe, illetve ezeknél a teszteknél minden effekt be volt kapcsolva, vagyis a GPUOpen is!
Ez a Total War Warhammer egy nagy rakás fos, semmit nem ér, mert nem lehet vele normálisan tesztelni. Mindenhol - a PH-n is! - a beépített benchmark-ot használják mérésre, ami azért rossz, mert semmi köze a valósághoz! A beépített benchmarkhoz külön optimalizálásokat kaptak az AMD VGA-k, hogy magasabb számokat tudjanak a marketing anyagokban felmutatni, mint DX11-ben. Ez működik is. Amint azonban a valódi játékban mérjük a sebességet, az AMD kártyák - mily meglepő - DX11-hez képest sebességet vesztenek!
Nyugodtan nézd meg a grafikonokat, az adott grafikon felett olvasható, hogy pontosan hogyan történt a mérés. A PCGH már régóta, évek óta hangoztatja - nagyon helyesen -, hogy a a beépített benchmarkok semmit nem érnek, hiszen ezekhez általában külön optimalizálásokat vetnek be marketing célból, aztán a valós játékban meg gyökeresen eltér eredmények születnek. Ezért készít a PCGH mindig egyéni tesztet és elhatárolódnak a beépített szaroktól.
MSAA-hoz pedig jobb lett volna talán a Supersampling elnevezés és akkor talán jóval kevesebben kapcsolnák be azt ész nélkül, de ettől még tetű lassú. A játékosokat nem érdekli és nem is fogja érdekelni, hogy miért olyan a CHS amilyen, ők csak azt látják, hogy az effekt csúnya és lassú.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #21697 üzenetére
Nem a motortól függ ez, hanem a leképezőtől. A hagyományos MSAA nem kompatibilis a Dawn leképezőjével, amin úgy kerekednek felül, hogy minden render targetet 8xMSAA-val képeznek le. A másik megoldás, hogy ezt nem csinálják meg, és akkor nem működik az MSAA a kép 90%-án.
A Codemasters motorja azért nem jó példa, mert az EGO korábbi változatainál egy pályán volt összesen annyi részletesség, amennyi a Dawn motoron belül egy kis szobányi területen. Egészen másképp kell leképezőt tervezni erre a részletességszintre.
Warhammer teszt csak ultra presettel. E fölött jönnek a GPUOpen effektek. [link]
Leírtam, hogy a CHS miért működik így. Semmi köze a LOD-hoz. Kell egy második fázis az árnyékra, ami viszont további számítás lenne. Az, hogy az EGO motorban működött nem jelenti azt, hogy százszoros részletességi szinten bevállalható kétfázisú árnyékolás. Ahhoz előbb optimalizálni kell, hogy gyorsabb legyen.
-
válasz
huskydog17 #21697 üzenetére
Igen, a CB képein a Med és a Hi között van nagy ugrás. A korábban idézett youtube tesztben meg a Low és a Med között volt. A káosz fokozódik. Már megint oda fogunk jutni, hogy a játék megjelenése után fél évvel elgondolkodik az ember, hogy most már esetleg érdemes megvenni
-
FLATRONW
őstag
válasz
mlinus #21699 üzenetére
Nem igazán szép játék, nagyon rajzfilmszerű. A karakterek beleolvadnak a háttérbe, nincs meg a térérzet.
-
mcwolf79
veterán
válasz
FollowTheORI #21700 üzenetére
Nem mindegyik. Az Fxaa és txaa tényleg homályosítja a képet, az msaa nem, csak mondjuk utóbbi zabálja is az erőforrásokat (vga-t).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- RAM topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Tőzsde és gazdaság
- Futás, futópályák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Zalman N4 Chieftec 400W
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3016, 98% Akkumulátor
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 13" 2020 M1 16GB 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest