Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
 - Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
 - Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - weiss: Lakodalom van a mi utcánkban...
 - Syl: Just Works! …. Vagy mégsem?
 - sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
 - hcl: MS Office365 Linuxon
 - btz: Internet fejlesztés országosan!
 - droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
 - LordAthis: RETRÓnia - RETRÓ Mánia - Úton van hozzám egy csodás történelmi darab!
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#22917
							
							üzenetére
						Ezt akkor lehet megmondani, amikor kiderül, hogy mire használják. Nem biztos, hogy gyorsításra. Lehet, hogy effektre vagy minőségnövelésre. Erről még nincs adat.
Annyit tudok, hogy ezek a GCN-only dolgok lesznek a BF1-ben: ballot, mbcnt, read lane, swizzle, ordered_count, barycentric-linearcentroid, HTile, min3/med3/max3.
 - 
			
			
						gyiku
nagyúr
 - 
			
			
						do3om
addikt
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#22437
							
							üzenetére
						Talán ha megnézed hogy állnak, meg a konkurencia. Jelentősen le vannak maradva, az Intelre olyan megoldások épülnek amik minden réteget kielégítenek. Az alaplapgyártók is egyértelműen azonnal mindent megadnak ami csak szem szájnak kell, ez meg elég fontos mert valamibe bele kell rakni azt a CPU-t és itt elég gyarta megoldások születnek az AMD számára. Egy lépéssel szerintem képtelenség újra a köztudatba kerülni, legalábbis a jelenlegi helyzetéből.
 - 
			
			
						stratova
veterán
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#22337
							
							üzenetére
						Az említett +100 W úgy látom szoftveres hiba lehet, GPU-Z nincs a helyzet magaslatán, ettől még a dizájn vs. bérgyártásból adódó eltérésre vonatkozó kérdés él.
Látszólag NV-nél GTX 1080 lesz az aktuális mobil csúcskategória, jelen helyzetben valami nagyon komolyat kéne dobbantani RX 490 perf/watt szintjén, hogy ez elképzelhető legyen. Arról volt bármi infó, milyen ütemben tervezi kiadni AMD az új steppinggel érkező RX 4x5 kártyákat? Gondolom legalább szűk egy éves termékciklussal ők is számolnak (ennyit általában még a viszonylag gyors váltásokat megélt Mainstream APU-k is kaptak:
Llano - 2011.06.14
Trinity - 2012.05.12
Richland - 2013.03.12
Kaveri - 2014.06.04
Carrizo - 2015.06.02
Bristol Ridge - 2016.05.31
Raven Ridge - 2017H2? - 
			
			
						stratova
veterán
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#22281
							
							üzenetére
						Egyébként mivel a ref. kártyák között GTX 1060 és RX 470 fogyasztásában igen kicsi a terhelés alatti eltérés, számomra az lenne értelmes magyarázat, hogy a 13,3 méretben az RX 470 belső konkurens lenne amit kétlek mert az asztali változatok között FHD felbontás mellett tesztcsomag függvényében (TPU) 34% kölönbség van, vagy arányaiban jobban kellene visszafogni a GPU-t az asztali variánshoz mérten.
 - 
			
			
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#22177
							
							üzenetére
						Őőő,
Legjobb tudomásom szerint Gyiku is ugyan arról beszélt, amit linkeltél....
I mean as source

"van idegen nyelvu cikk is errol a hivatalos bejelentesrol? vagy csak manedgement reportot ertelemzik igy az aquas firkaszok?
gyanitom, hogy az utobbi, es most hoztak le a hetfoi hirt, kicsit felreforditva"(#22180) gyiku:
Azért szedtem dölttel, de most már idézőjeleket is kapott

(#22181) stratova:
Ezt értem, csak elvileg a HSZ-ben amire válaszoltál, pont azt firtatta, hogy ezen prezin kívül van-e valami más source is. De lehet én értettem félre.

 - 
			
			
						Petykemano
veterán
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#21299
							
							üzenetére
						Ott a gond, hogy egyáltalán nem kéne az AMD videokártyákat úgy beállítani, mintha scak AMD procit lehetne mellétenni, vagy hogy úgy nézne ki a választási lehetőség, hogy AMD GPU + CPU vagy intel CPU + Nvidia GPU. Ez a táblázat pedig ezt sugallja, ezeket prekoncepciókat erősíti.
És még az is lehet, hogy ezzel az AMD-nek akartak nyalizni, csak közben lehet, hogy ártanak.
 - 
			
			
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#19866
							
							üzenetére
						Akkor már inkább ezt olvassa, ha tud angolul...

 - 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#19710
							
							üzenetére
						Ezen már nem dolgoznak. Eleve mondták, hogy a Talos Principle Vulkan kódja igazából egy wrapperen fut, vagyis nem natív. Nem olyan még a motor struktúrája, hogy támogassa a natív Vulkan leképezőt.
(#19715) gbors: Jó, de azért nem úgy gondolták az egyszerűsítést, hogy csak egy réteget írjanak az aktuális leképező alá, ami ráadásul force-oltan single thread. Persze próbának jó, aminek ők is szánták, de a következő körben nyilván natív módot kap a motor.
(#19718) stratova: A gyors kódnak semmi köze a Vulkan API-hoz, az az AMD-nek egy kiterjesztésekkel elérhető rendszere, amire szimplán gyors shadereket lehet írni. De ezek nem szabványos shaderek.
(#19714) olymind1: Természetesen ezeket maga a Frostbite kapja meg, az a verzió, ami a BF1-et futtatja, és onnantól minden játék profitál belőle, amelyik ezt az ominózus Frostbite verziót használja. Azt most meg nem mondom, hogy az új Mass Effect melyik verzióval készül.
 - 
			
			
						Ghoula
senior tag
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#19718
							
							üzenetére
						Valahol olvastam annó, a fejlesztők nyilatkozták, hogy erősen tanulmány jellege van a vulkan renderernek a serious engine-ben, performancia többletet ne várjon senki, sőt örüljön ha nem fagy.
Ennek fényében több értelme van command line-ban nézni a sebességet mint ebben.... - 
			
			
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#19710
							
							üzenetére
						Head-2-head talán vicces, de ehhez érdemes lenne azt az információt is tudni, hogy melyik render path-ba mennyi munka ment (nyilván az újrahasznosított részeket mindegyiknél számolni kell). Igazából a Vulkan teljesítmény is teljesen jó, és ha esetleg sokkal kevesebb ideig tartott összerakni és optimizálni (ez volt ugye a másik nagy mantra a Mantle kapcsán), akkor ennek bőven van értelme.
 - 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#19587
							
							üzenetére
						A COD: BO3 sosem volt NV cím. Az Activision régen valóban foglalkozott a gyártókkal, de ma már nem. Túl sok kiadást jelentett a PC-s port optimalizálása, a gyártókkal való egyeztetés, és hasonlók. A legutóbbi két résznél már ezt a lépcsőt kihagyták, és szimplán a konzolon GCN-re optimalizált shadereket hozták PC-re. Emiatt az utolsó két COD-ban nagyon erős lett az AMD, illetve nyilván mindegyik új COD-ban megmarad ez az előny, mert ha továbbra is csak a konzolos kódokat hozzák át, akkor a többi architektúrának az nem jó.
(#19588) Egon: Értem, de igazából ez nem meglepő. Ha csőlátásban GCN-re optimalizálnak, akkor aligha lehet más az eredmény. Ez van sajnos. Az Activision eldöntötte, hogy a legnagyobb piaci részesedésű architektúrát veszi figyelembe, és a többit le se szarja.
 Szerintem ez hibás döntés, de hát a pénz az fontos tényező. - 
			
			
						#45997568
törölt tag
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#19531
							
							üzenetére
						Meg a hullo is kolcsonadna neki szerintem

Amugy a javulasok sok esetben jonnek es szepen, Fury X amikor nyitott a szoftveres oldalon voltak komoly gondom AMD reszerol, mikor megvaltam tole mar egy problemam sem allt fent, syorsult is az idok soran, szoval a szoftveres csapat sokat heggesztett rajta, de meg van vele munka.
 - 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#19434
							
							üzenetére
						400 lapka/hét/custom verzió alatt nem éri meg beindítani a tömeggyártást. Az NV-nél 100 lapka/hét/custom verzió alatt beindították, és elég nagy veszteségeik vannak a gyártóknak, mert a kiépített gyártósor a hét 5 napjából négyet pihen. Az EVGA ugye már bejelentett termékeket is törölt, mert csak állna a gyártósorban a pénz. Az elején egy indok van arra, hogy kevés különböző termék legyen, mégpedig az, hogy a kiépített gyártósorok 100%-os kapacitással üzemeljenek. Most az AMD-nél ez még a Polaris 10-zel sem biztos, hogy megoldható, még akkor sem, ha 4x-5x több lapkát gyártanak, mert azoknak a többsége megy az OEM-ekhez. Persze egyébként mondhatnák azt az AMD-nél is, hogy csináljátok a gyártósort tuti lesz elég lapka, csak ha nincs elég lapka, akkor a partner fogja megszívni, mert addig veszteségesen gyárt, amíg tényleg nem lesz elég lapka.
 - 
			
			
						#45997568
törölt tag
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#19305
							
							üzenetére
						Eleg vegyesen jonnek az eredmenyek, van ahol Vulkan > OpenGL, van ahol hasonlo az eredmeny a fentihez, bar tobbsegeben a Vulkan elonyet kihozok vannak, beallitas beli difi lehet, kiderul.
 - 
			
			
						Petykemano
veterán
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#18549
							
							üzenetére
						Pedig szerintem fölösleges volt trükközni.
470-ként - persze olcsóbban is - is elkelt volna. Nem akkora árbevétel, de elégedett vásárlók, jó PR, és ugyanúgy gpu részesedés.
Vagy a 4gb-os boost órajele is lett volna kisebb, ahogy a memóriáé is. Úgyis 5.5tflopsról volt szó.Kérdés: hogy lehet túlfeszelni is, meg avfs -t is működtetni?
 - 
			
			
						NandoXXL
senior tag
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#18340
							
							üzenetére
						Senki nem néz be tesztet. Az Ipon alátámasztotta hogy a 1070 best buy, és azt kell venni. Az hogy sok oldal neki megfelelő beállításokkal torzítja a méréseket, és blikk szintű cikkek születnek elkeserítő.
Megemlítve a szponzorált játékokat ahol felesleges effektek lassítják a konkurenciát, és 'megmagyarázhatatlan' különbségek vannak pl.: Project Cars.
A fogyasztó védelem és verseny hivatal vajon merre tekint?
Elvégre fizetős játékokról beszélünk, F2Pesetén is amennyiben fizetős tartalommal rendelkezik. Hasonló mint VW-esetében. Mesterségesen befolyásolják a teljesítményt, csak ebben az esetben a versenytársnál, különböző teszteket befolyásolnak a nem megfelelő minta vétellel, és méréssel. A megtévesztő nextgen prezentációk is ide tartoznak, bármely fél esetén.Gyakorlatilag nem AMD vs NV van, hanem User vs. AMD vs. NVIDIA vs Media

A sok ember részéről hívők vannak gondolkodó emberek helyett.
 - 
			
			
						PuMbA
titán
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#17888
							
							üzenetére
						Megnézhetem, de ahogy Abu85 mondja, még csúcskártyáknál is 40-50%-kal csökken a sebesség, szóval alig használják még a nagyon gyors VGA-k tulajdonosai sem a Steam fórum beszámolók alapján, inkább erős MSAA-val csökkentik a pixelesedést

xxxxxxxxx: Nem tudtam, hogy volt olyan állapota a DiRT Rally-nak, amikor jó volt
 Csak az 1.0 óta játszok vele. - 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
 - 
			
			
						DudeHUN
senior tag
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#17860
							
							üzenetére
						Konzol szvsz kizárva. RAM slotok és drága gép? Az egyik sosem volt konzolban, a másik meg az áron esne ki. Arról nem is beszélve, hogy esélytelenek lennének azon a piacon.
gollo91: Szerintem is. Mondjuk TV alá nekem jöhetne majd ilyen az új nappalimba valami csini kis házban.
 - 
			
			
 - 
			
			
						cyberkind
félisten
 - 
			
			
						Muerte
addikt
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#17566
							
							üzenetére
						Értelmes méretű laptopokba 15-17"-on mivel szinte minden gyártó a vékonyságra törekszik,(amivel legtöbbször együtt jár egy kiadós thermal throttling) a 70W-os tartományban kellene egy erős dedikált GPU az AMD-nek.Ezekből a gépekből és a max.100W-os tartományból ami mehetne a kicsit vastagabb,masszívabb gépekbe lehetne a legtöbbet eladni,de ehez teljesítményt kell felmutatni nekik.
 - 
			
			
						stratova
veterán
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#17507
							
							üzenetére
						Szerk.: a M300-as sorozatban a 95 W-os Tonga XT R9 M390X lett, ezzel viszonylag komoly konfigurációbeli eltérést mutatva az R9 M390-hez ami Pitcairn Pro 958 MHz boost órajellel [6819] [a "nagy öreg" Pitcairn XT már nem került kiadásra ebben a szériában, amely 7970M-ként 5447-6423 (median 5645) pontot szerzett].
 - 
			
			
						nubreed
veterán
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#17421
							
							üzenetére
						Addigra az 1070 le fogja tarolni a piacot, főleg úgy, hogy ha jól tudom, eleinte majd csak a 480/480x lesz elérhető, a 490/490x később jön. Hatalmas öntökönrúgás az AMD-től, megint hagyták, hogy az nVidia letarolja helyettük a piacot, már az x-edik alkalommal, és nem tanulnak belőle.
 - 
			
			
						Dyingsoul
veterán
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#17378
							
							üzenetére
						Köszönöm, igyekezni fogok!

Egyébként remélem senki nem irigykedik rám vagy azokra akik most vesznek egy új vga-t... semmi okuk sincs rá. Én pl 2.5 éve már egy centet sem költöttem a gépre. Most olyan nagy szám az, hogy eladtam az előző VGA-mat és veszek egy másikat ~150k körül amivel cirka fél évre tervezek? Nem hinném, hogy emiatt a leggazgadabbak közé kellene bárkit is sorolni... Na de részemről befejeztem, sok lesz ez az off már.

 - 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#16709
							
							üzenetére
						Meg. Ezek nem szándékos dolgok, csak az idő szűkössége miatt nem mindig lesznek jelentve. Ez visszavezethető teszthiányra is. Például arra, hogy az ID csak a legújabb architektúrákon nézte meg, és azzal jó volt, így gondolták minden jó lesz. A legfőbb indok az explicit elérés mellett lényegében ez, hogy a meghajtótól ne függjön annyi, így a fejlesztők rá lesznek kényszerítve, hogy alaposan teszteljenek.
 - 
			
			
						Loha
veterán
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#16400
							
							üzenetére
						Teljesen jól érzed, de ez csak azért van, mert 8X MSAA -val készült a fenti teszt.
Még egy kis csemege:
“Yes, we’re really excited about DX12 and I think there is going to be a ton of potential with that. However we’re not utilizing Dx12 in Forza Motorsport 6 on Xbox One."
Egyébként a játék nagyon simán fut 1080p-ben, 60 fps-el, középkategóriás kártyákon is ~max grafikán (MSAA nélkül).
 - 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#16301
							
							üzenetére
						Ők támogatni fogják, de még nem jelentették be, hogy mikortól. Igazából nekik csak az 1.2a aljzat hiányzik.
(#16302) gV: Nincs is igazán árverseny, de a monitorpiac az más.
Nyilván a licenc nélkül lényegesen olcsóbb lehet az A-Sync.(#16307) oAcido: A Best Buy friss adatai alapján 86% fölött van a Freesync. De ez azért nagyon csalóka, mert az új kijelzők többségében ez alapfunkció, tehát akkor is ilyet vesz a felhasználó, ha mondjuk nem kell a variálható frissítés. Egyszerűen default szolgáltatás lett.
Olyan összehasonlítás kellene, ami azt mutatja ki, hogy az eladások milyenek, ha célirányosan történt a variálható frissítés melletti vásárlás, de ilyen sajnos nincs.(#16311) Szaby59: Több API-t támogat. A SPIRV-Cross mellett már a shaderek szállítása sem gond.
 - 
			
			
						Habugi
addikt
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#16048
							
							üzenetére
						100% hogy "kicsalható" DX12 Nano és 980Ti-ből is a DX11 Nano "képminősége".
Nézd meg a három képen az elosztón lévő sárga matricát, még ha Abu nem is írta volna le, ide nekem a rozsdás bökőt hogy valami szenny Post-Process effekt barmolja szét a látványt DX12 alatt.
Rengeteg játékból írtottam ki az elmúlt években az ehhez hasonló, ingame video menüben PP-be/alá integrált szarokat, idő és Google kérdése csupán (
 
 ) mennyire kell belenyúlni adott játékba, cfg/ini hax..
Ugye 98%-ban a PP mint olyan csak Low-ra állítható, ettől még pl a(z egyre sűrűbben beleintegrált) DoF működik/jelen van/látható, csak a mértéke kevésbé gyomorforgató, viszont némi ásással simán nullára is kikapcsolható majdnem minden játékban, egészen addig a pillanatig amig újra hozzá nem nyúl az ember a PP beállításhoz.. és/vagy magához a komplett presethez..
Itt annyi történt hogy egyszerűen csak nem vették a fáradtságot ezt végigcsinálni/kibogarászni, ha meglenne a játék megcsinálnám hogy DX12 alatt is normálisan ~DX11 módjára nézzen ki, 390X / 8GB-tól függetlenül. - 
			
			
						#85552128
törölt tag
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#6713
							
							üzenetére
						Te kb. mindig beírod még akkor is amikor határon folyik a beszélgetés, úgyhogy nem számollak bele

De amúgy te is este írtál be, délelőttől ez ment mert valaki felmerte hozni, hogy a pH-n állandóan az nV bajok vannak felnagyítva, az AMD-ről meg csak a pozitívumok jelennek meg... - 
			
			
						#85552128
törölt tag
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#6618
							
							üzenetére
						A 6 Pin-ről is lelehet szívni 75W-nál többet, elméletileg akár 150W-ot is. Attól függ, hogy van a kártya konfigurálva.
Pl. az nV biosokban a PCIe és a két PSU sávhoz is külön be kell állítani mennyit vehet fel belőle, és ugye léteznek 6 pin -> 8 Pin adapterek is, mivel a +2pin csak gnd. Attól függ, hogy az AMD Bios hogy kezeli ezt és, hogy a táp képes e elég anyagot szolgáltatni
Szerk.: Egyébként ja, elvileg a 3.0 magasabb fogyasztást enged.
 - 
			
			
						#85552128
törölt tag
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#5901
							
							üzenetére
						Nem tudom mit akarnak, valamennyit még biztos lehet javítani rajta, bár még mindig elfogadható teljesítményt ad:
NVIDIA on The Witcher 3 – New Driver Updates Will Address Kepler IssuesVagy az is lehet, hogy a játékhoz jön patch.
 - 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#5886
							
							üzenetére
						A full deferredet semmiképpen, mert a PBS-re az a legjobb. Igaz, szétzabálja a sávszélt, de megvan a maga előnye.
Low-level API-nak annyi az előnye, hogy eltűnik a driver. Tehát a program a teljes processzoridőt megkapja és szabadon felhasználhatja.
A problémát maga a driver okozza. Ezért nincs kernel driver DX12 alatt. Minden új API így oldja meg ezt a gondot. Ez az MS megoldása. A DX11 meg így marad. Nem tudnak vele mit kezdeni.A példákkal az a baj, hogy az MS is itt hasalt el. Lefuttatták a teszteket és szuper volt. De egy játék nem csak rajzolás, hanem szimulációs munka is, és ott már negatívba megy a sebesség. Ezért kért meg mindenkit az MS egy éve, hogy ne használják. Inkább skálázzák le a grafikát.
 - 
			
			
						Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#5866
							
							üzenetére
						A saját felhasználóid megszopatása a következő szint ebben a nem túl fényes jövőben. Ez alapvetően sikeresnek mondható, hiszen nem egy ember védi azt az álláspontot, hogy a saját PC-jén legyen egy effektnek -20-30%-os deficitje az amúgy reális -5-10%-os helyett, csak azért, mert biztosan jót akart ezzel az adott gyártó.

 - 
			
			
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#5861
							
							üzenetére
						Mondjuk épp ideje lenne a sarkukra állni kicsit, ha valamit akarnak.

Exkluzív játék exkluzív effektekkel... ezt kéne tolniuk régóta, hogy a plussz tudásukat eladják és legyen értelme őket venni.
Rengeteg technológiai lehetőséget és fejlesztést dobtak ki a kukába az elmúlt évtizedben, csak azért mert a vezetés nem volt elég tökös ilyen téren ami plussz selling point lehetett volna (+ egy kis pénz persze mellé a fejlesztőnek).Én pl most azért vettem egy 970-et, hogy tudjak pár PhysX címmel játszani "teljes pompájában".
Batman játékok, Metro stb ki akarom pörgetni és habár csak kicsit is de hozzáad az élményhez.
Aztán lehet ha végzek velük és az AMD is kínál majd valami exkluzív dolgot váltok megint (vagy kényszerből
 ) - 
			
			
						TTomax
félisten
válasz
							
							
								stratova
							
							
								#5855
							
							üzenetére
						Sajnos most nem vagyok képben,mert tegnap csak feltelepítettem az 1.04es patchet de játszani már időm nem volt.Majd talán pénteken... mondjuk speciel eddig az én gépemet egy effekt sem tudta lehúzni,80-100fps-em van akkor is ha mindent bekapcsolok/ráadok.(1440p)
A témához még,bár már ezt is leírtam.Az nV jelentős előnyt kovácsol abból,hogy a játékok megjelenésére próbálnak meg kiadni egy "ráfaragott" drivert.Részint mert ezt le is kommunikálják,és az egyszeri user nem azt érzi,hogy le van sz@rva miután megvette a terméket,részint egy pár százalékos javulást el is érnek,ami általában pont arra elég,hogy a release napján jobb színben tűnnek fel a kártyáik.Ugyanis utána már nem nagyon szoktak tesztek készülni,vagy ha igen nem kapnak már akkora hangsúlyt.Igen,igen a "gameready" driver ahogy mostanában ők hívják,de a tendencia nem most hirtelen alakult ki.
 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Siet tisztázni az RX 5000/6000 sorozat jövőjét az AMD
 - ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
 - Kuponkunyeráló
 - WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
 - iPhone topik
 - ASUS RT-AC86U: hiánypótló darab a gyártó Wi-Fi útválasztóinak sorában
 - gban: Ingyen kellene, de tegnapra
 - Arc Raiders
 - NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
 - Androidos tablet topic
 - További aktív témák...
 
- MSI GTX 1070 Ti GAMING 8G stabil, működésileg megbízható állapotban eladó!
 - Új asus rx 9070xt 16gb oc 3 ventis!
 - ASUS RTX 5090 32GB GDDR7 ROG ASTRAL OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
 - MSI RTX 3070 8GB GDDR6 SUPRIM X - Dobozos, Újszerű - Eladó!
 - SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 PURE OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
 
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
 - Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - Ryzen 5 PRO I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
 - BESZÁMÍTÁS! Asus X370 R5 2600 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman T7 Chieftec 400W
 - Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen 7 3700U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
 - PlayStation 5 FAT DIGITAL + kontroller 6 hó garancia, számlával!
 
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
								
							
								
								
								
 Nem latott napot biztos, be van tunyulva 
								
 
								
								
								
								
								


								
								
								

								
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
								
								
 Szerintem ez hibás döntés, de hát a pénz az fontos tényező.
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
								
 ) mennyire kell belenyúlni adott játékba, cfg/ini hax..
								
