- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
nagyúr
válasz
proci985 #48936 üzenetére
Igen, ez ilyen formaban egy szponzoralt reklam/review, feltetelekkel az influenszer es a ceg kozott. Ha az influenszernek nem tetszenek a szerzodes feltetelei, akkor nem kell elfogadni, megveszed/beszerzed a kartyat es azt irsz amit akarsz.
Ezert mondom, hogy helo, 2025 van, ez igy mukodik minden cegnel kb.
-
gejala
őstag
válasz
proci985 #48722 üzenetére
De Witcher 4 is UE5. Szóval 12700K/5700X3D lesz a minimum, hogy ne szaggasson durván városokban. Stabil 60-hoz 7800X3D szerintem biztos kell majd neki.
Cyberpunk is teljesen más volt 2020-ban, mint most. Dogtownban nagyon szenved egy 3600, oda 5700X az abszolút minimum. -
Raymond
titán
válasz
proci985 #48656 üzenetére
"4070et tényleg kapni kb 550 euroért,"
A DE piacrol minden 40-es kartya eltunt a 4060TI 8GB es a sima 4060-at kiveve, tehat az ezek feletti kategoriaban olyan 1-2 hete a regi mar nincs az uj pedig meg nincs. Teljes a pangas. Ami van 5090 as 3500-4000EUR szkalper eBay kinalat az 5080 pedig ugyanez csak 1600-1800 aron. Az 5070Ti-bol van normalis boltban is ha nagyon keresel, de persze 1200-1300EUR aron.
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #47594 üzenetére
Igen, az eredeti teszt is játék-fókuszú volt.
De fenntartom az eredeti állításom, miszerint igazából bármilyen felhasználásnál nem várható nagy különbség 24, 33 és 36MB L3 között, különösen nem, ha gyors DDR5 memória-alrendszer van mellette.És mivel a 7950X3D-n a játékok (jól beállítva a CPU-t, lásd: [link] ) az X3D-s CCD-t használják, így gyakorlatilag egy picivel emelt órajelű 7800X3D a végeredmény játékokban, ahogy írod is.
Rendkívül érdekesek egyébként a TPU eredményei, ahol azt kapcsolgatták, melyik CCD-n fusson a játék a 7950X3D-n: [link] .
Annak sajnos semmi értelme, hogy mindkét CCD-t használja a játék, már a Zen2 idején világosan látszott (magam is teszteltem, tapasztaltam a saját 3600-asomon) hogy a CCD-közti kommunikáció eléggé elrontja a skálázódást a késleltetésre hagyományosan érzékeny játékokban. Főleg, hogy a mai játékok közül kevés képes 8 erős magon felül is skálázódni. Ezen nyilván lehetne processzor specifikusan optimalizálni, de nem lenne sok értelme, amikor 6-8 erős mag elérhető olcsón, egyben, és elég is.A cache egyébként szerintem nem igazán igényel célzott optimalizációt, a nagyobb méret "magától" is jól működik, ha egyébként a kód jó és akkora adathalmazon dolgozik, ami nem fér bele a kisebb L3 méretbe.
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #47586 üzenetére
800W már elég durva, az már fűtőtestnek is elmegy.
#47589 Petykemano : Érdekes teszt. De szerintem a konklúzió nem megalapozott. Egyfelől nagyon gyors, DDR5 7200-as memóriákat használt, ami csökkenti a cache jelentőségét. Másfelől cache memóriáknál nem nagyon van jelentősége néhány MB különbségeknek. Főleg 33MB és 36MB csak nagyon határesetben okoz különbséget, de a 24MB is ugyanazon nagyságrend. Ryzeneknél, amik jobban támaszkodnak az L3-ra, sincs egetverő különbség a 16MB-os és 32MB-os modellek között azonos órajelen, pedig az nagyobb különbség és a memória alrendszerük is lassabb valamivel. Cache léptékben nézve ami jelentős különbség, az az AMD-féle 3D-cache, ami háromszoros méretű L3-at eredményez (32MB szemben 96-al). Az már jelentősen képes növelni a találati arányt, ezáltal tehermentesíteni/gyorsítani a memória elérés sebességét játékokban. Valószínűleg a Ryzeneken sem lenne semmi jelentős előrelépés, ha létezne egy mondjuk 36MB L3-as modell, amit megmérhettek volna.
Tehát a mért értékekből szerintem határozottan nem következik, hogy az Intel nem gyorsulna egy mondjuk hasonlóan 64MB-os extra L3-szelettől. -
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #47582 üzenetére
Persze, nyilván egy jó víz az ideálisabb, főleg 150W felett, ezt nem vitatom. Csak azt szerettem volna hozzátenni, hogy vannak azért olyan léghűtők is a piacon, amik kényelmesen és halkan elbírnak még 150W-al, vagy akár kicsit többel is, különösebb melegedés nélkül, megfelelő szellőzésű házban.
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #47580 üzenetére
Azok többsége csak 4 hőcsöves, az elég nagy difi.
Amire én gondoltam, Thermalright Ultra 120EX REV.4, Alpenföhn Matterhorn, hasonlók. Én utóbbit használok a mai napig, a régi X58 rendszerem alatt vidáman hűtött kb. 200W-ot is: [link] . Most a Ryzen 5600 alatt nyilván jéghideg, azt passzívan is elvitte [link] .... -
Alogonomus
őstag
válasz
proci985 #47575 üzenetére
igazabol teszteknel kizarolag a jatek fut es semmi mas
Szoros eredmények esetén ezt én is sokszor elővettem már érvként, de a különböző háttérfolyamatok és például a discord azért 5%-nál többet nem ront a helyzeten. Habár a tesztelők váltig állítják, hogy a tesztrendszerük nem friss telepítés, ráadásul minden tesztelt játék és asz eredményeket naplózó alkalmazás egyidőben ott van a gépen, szóval jól imitál egy tipikus otthoni számítógépet.
Itt viszont most nem 5-10% különbségről lenne szó, hanem sokan akkora teljesítményromlást vizionáltak a kényszerű 253 wattos korlát, majd újabban a már 188 wattos korlát kapcsán, ami a tesztrendszeren csak 95 watt alatt jelentkezett.
Egy mindennel telepakolt és még csak nem is karbantartott rendszer esetén valószínűleg már a 95 wattos korlát mellett is jelentkezne komolyabb visszaesés, de a 188 wattból várhatóan azért le tudja majd fedni a 14900K azt a számítási igényt is, hiszen tiszta rendszeren 140 wattból elvan. Persze hozzá kell tenni, hogy ugyanezt a 7800X3D megoldja 50 wattból. -
HSM
félisten
válasz
proci985 #47563 üzenetére
Ráadásul az egyenletes eloszlás nagyon jóindulatú egyszerűsítés, mivel a hő jelentős része a magokon koncentrálódik, a méretben szintén jelentős IGP és cache-ek nem kifejezetten nagy fogyasztók.
Nem lepődnék meg azon sem, ha ilyen teljesítmények mellett szobahőmérsékleten már maga a foglalat is olvadóbiztosítékként funkcionálna. Illetve hűthetetlenség miatt a CPU is (thermal) throttlingba kezdhet 100 fokon, és akkor mindegy is a beállított limit.
-
gV
őstag
válasz
proci985 #47465 üzenetére
[Re:] Nem akadályozza meg a DLSS beépítését a Starfieldbe az AMD - PROHARDVER! Hozzászólások
amúgy nem hiszed el nekem ilyen simán utánanézhető dolgot?! köszike -
PuMbA
titán
válasz
proci985 #47224 üzenetére
A HUB mérés jó. Másik topikban tesztelt kollega SMT és magok tiltásával és a játék nem lassult, szóval a játék többszálúsága csak beetetés. 4 magot használ ki rendesen, a többi dísznek van, hiába terheli a játék. Optimalizáció egyértelműen nem jó, miközben az AMD a promó videóban “highly multi-threaded” kifejezéssel etette a népet.
-
FLATRONW
őstag
válasz
proci985 #47134 üzenetére
A freesync nem volt iparági standard, csak egy megvalósítás az adaptiv sync (VRR - nevezzük akárhogy) szabványra.
Az NV jelenleg G - Sync Compatible minősítést ad ki, amelyeket olyan adaptiv sync monitorok kapnak meg, amelyek korábban már megkapták a Freesync hitelesítést is.
Természetesen nem kapja meg minden ilyen monitor a minősítést, mivel elég sok hulladék képességű példány is piacra került (50-75 Hz tartomány). Ezek a monitorok megkapták a Freesync támogatást, mivel annak minőségbeli követelményei jóval alacsonyabbak voltak, hogy el tudják árasztani a piacot, és hogy az olcsóságot is fevehessék a marketing szöveg közé.
A modulos G-Syncnek volt egy olyan előnye is, hogy több hw-t tudott támogatni. A 650Ti volt a minimum. Freesync oldalon pedig GCN 2, így kimaradt a támogatásból az elég versenyképes 7000-es sorozat és pl. a 280x is. -
Busterftw
nagyúr
válasz
proci985 #47131 üzenetére
Nem volt trollkodas a G-Sync, az extra hardver azert kellett, hogy minden monitorban ugyanugy mukodjon a scaler.
A Freesync ezert tudott elteroen viselkedni (eltero tartomany stb), mert minden monitorban mas scaler volt.Most a G-Sync Compatible-nel pontosan ezert vizsgal az Nvidia, mert ott kicsivel tobb a G-Sync teszt kovetelmeny, mint hogy radobjak a Freesync plecsnit.
A hardver a fix minoseget biztositotta. (es teszi ezt a mai napig az Ultimate tierben)
-
FLATRONW
őstag
válasz
proci985 #47082 üzenetére
4k-ban a quality FSR már elfogadható minőséget tud, de alatta már nem. És 4k-ban is érezhető a hátrány.
A DLSS 1080p Quality módban is meglepően jó minőséget ad. A következő kartyám pedig az 1080p teljesítmény szintet fogja célozni, így nekem fontos, hogy alacsony felbontásnál is értékelhető minőség legyen elérhető. -
válasz
proci985 #47036 üzenetére
"fele annyiba kerul, mint a 7900XT, es majd harmadaba mint a 4080 amik kb ugyanezt tudjak, csak driveresen kiforrottan."
ugyan ezt tudják?
A 4080 kb 2 x erősebb de vannak játékok ahol 3x FG nélkül. Az ARC 770 kb a 4060 / ti kategóriájában játszik. Amúgy szerintem sem rossz kártya. -
válasz
proci985 #46903 üzenetére
4060 nem rég jött ki , pár hete még.
A 3060 Tu meg annyira bezuhant árazásban mindenhol hogy az egyik legnépszerűbb kártya letr NV fronton. Kb ugyan olyan népszerű, mint a 6700 XT AMD oldalán, közel is vannak teljesítményben.
Engem az lepett meg, hogy a 3080 és az fölötti kártyák nincsenek sehol. -
huskydog17
addikt
válasz
proci985 #44326 üzenetére
Nem volt, hanem még van. Az, hogy nem volt népszerű, a tulajokat nem vigasztalja.
Mindegy is, elkanyarodtunk az eredeti témától, ahogy írtam a hosszú távú támogatás inkább driveres supportot jelent, semmi köze ahhoz, hogy évekkel a piacra dobás után bizonyos játékokban hogyan alakul az erőviszony a konkurenciához képest. Ez az architektúrától és a játék kódjától függ.
A gyakorlatban pedig nem látom, hogy az AMD támogatás terén jobb lenne, épp ellenkezőleg. -
keIdor
titán
válasz
proci985 #44323 üzenetére
Keplernél maga az architektúra öregedett rosszul.
Az a DirectX 11-et szerette és oda is szánták, de ilyen címek már nincsenek és ez az oka, hogy lassú. De már 2014-ben lehetett tudni, hogy annak a felépítése miatt nagyon rosszul fog öregedni.
A GCN2-nél meg bejött az, hogy mindig is a jövőre fejlesztett az AMD. Ahogy telt az idő, beigazolódott, hogy így van.
DX12, Vulkan nagyon megy nekik, cserébe DX11 nem. -
huskydog17
addikt
válasz
proci985 #44323 üzenetére
"a Fury Xbol gyakorlatilag nem adtak el kartyat"
Már hogyne adtak volna el belőle. Igaz, hogy egy zsákutca volt a fejlesztés, de attól még nem egy ember vásárolt olyat. Egy kollégám is olyat vett több éve, aztán idén nyáron nem nagyon örült annak, hogy megszűnt a driver support.290X-ek hullottak mint a legyek, nem tudom mit értesz az alatt, hogy jól tartották magukat.
"Kepler papiron tamogatva volt, gyakorlatilag a 780 TI mar evek ota szornyen tartotta magat. az a kartya valaha a 290Xel volt parban."
Nem csak papíron, hanem a gyakorlatban is a GCN1 és Kepler ugyanúgy 9 évig volt támogatva. Te kevered a dolgokat: az, hogy van olyan játék, ahol a 290X gyorsabb, mint a 780Ti az architektúra/optimalizálás kérdése, semmi köze a hosszútávú támogatáshoz, utólag driverrel nem tudják fizikailag módosítani a terméket.
Amúgy a 290X és a 780Ti egálban volt teljesítményben, pár százalékos eltérés lehet játékonként. A két kártya kb. egy időben jött ki (2013 végén), egymás ellenfelei voltak, stimmel. A 780 Ti a 390X ellen is jól tartotta magát, pedig utóbbi 1,5 évvel később jelent meg.
Keplerhez ugyanúgy idén nyárig volt hivatalos driver support, mint az első három GCN generációhoz, vagyis 9 év támogatás mindkét oldalon.Régebben se látom, hogy a piros oldal tovább támogatott volna egy generációt, mint a zöldek. 2010-ben megjelent generációt (Radeon HD 6000) az AMD bő 5 évig támogatta, az NV a GTX 400-es Fermi szériát 8 évig.
-
huskydog17
addikt
válasz
proci985 #44317 üzenetére
Mit értesz jobb hosszútávú támogatás alatt?
Az AMD az első három GCN generáció támogatását idén nyár elején leállította, köztük a 2015-ös, 650 dolláros csúcs VGA, Fury X-ét is.
Az NV az 1 évvel idősebb, 2014-es Maxwell generációt a mai napig aktívan támogatja, ők a 9 éves Kepler generáció támogatását állították le nyáron.
Ez alapján nekem inkább az NV hosszú távú támogatása tűnik jobbnak.
-
Devid_81
félisten
-
HSM
félisten
válasz
proci985 #44273 üzenetére
Inkább a kihozatal.
A "költséghatékony" lapokra csak a különböző limiteket kell(ene) megfelelően beállítani gyárilag.
Lásd pl. a 6+8-as konfig lesz a "standard" mobil variáns [link] , nyilván nem 300W fogyasztásból, tehát a lapka nyilván képes lesz értelmes fogyasztási kereteken belül is működni, ha veszik a fáradtságot rendesen paraméterezni a BIOS-t. -
huskydog17
addikt
válasz
proci985 #44108 üzenetére
Egyáltalán nem értetted meg a probléma lényegét. A gond, hogy a játék sokszor csak egy magot használ fullosan. Itt totál mindegy milyen régi arch-ot nézünk, irreleváns, itt nem az aktuális sebességről, hanem a terheléselosztásról van szó. Ha Ivy Bridge-en egy magot fullosan, akkor a többi új gen-en is, mindegy, hogy 3. vagy 11. gen-t raksz alá.
Amúgy látom elolvasni sem sikerült teljesen, mert a DSO 9900K-val tesztel, itt a friss tesztjük. Nem kellett keresnem az oldalt, mert nagy régóta követem őket.Amúgy a PCGH is belefutott ebbe a jelenlegi csúcs Ryzen 5950X-el is. Ez gondot okozhat még egy ilyen bika csúcs CPU-val is és láss csodát a frametime-okkal valóban van gond, ahogy több független teszt is beszámolt róla. Igaz nem vészes, de nem is optimális.
A helyzet kísértetiesen hasonlít a Forza Horizon 3 esetére, ahol szintén utólag patchelték bele a multi-core rendering-et, mert megjelenéskor a játék egy magot terhelt fullosan, így sok sebesség odaveszett. A Forza Horizon 3 ezen problémájáról is a DSO cikkezett először.Igen szerintem ki kéne dobni, mert 2021-ben egy AAA játék 110-130 fps engine limittel nagyon gáz, főleg, hogy a látvány is sokszor ronda.
Sajnos nagyon látszik, hogy az Ubi nem adott prioritást a Dunia fejlesztésének, minden nagy koponyát a Snowdrop fejlesztésére irányítottak, egyszerűen nagyon eljárt az idő a Dunia felett és ez az "új" verzió a korábbi részek betegségeit sem orvosolta.
Az AMD összerakott a motorhoz egy új DX12-es leképzőt úgy, hogy az nagyon feküdjön az RDNA2-nek aztán az Ubinak jól van az úgy. Egyszerűen az Ubinak jól láthatóan nem prioritás már a Dunia, már az Anvil is mérföldekkel jobb, pedig a FC2 idejében ez fordítva volt. Snowdrop pedig fényévekkel fejlettebb. -
GeryFlash
veterán
válasz
proci985 #44112 üzenetére
Ez az általad használt felbontás vhol félúton lehet a 2560X1440p és az UHD között. Alapvetően a 3900X egy nagyon erős proci, míg a ref 5700XT kb a 3060 szintje. Itt azért nem csoda hogy GPU limited lesz. A 2X 290X-et meg hagyjuk is, ki tudja mennyire kezeli jól a CF-et a Dunia, de még ha az általad említett 5700XT+15% valós akkor is a 3060TI környéke lehet, az sem 1440p feletti kártya.
-
válasz
proci985 #43992 üzenetére
Nincs ezzel semmi gond abszolút, legyen örömötök benne.
de nem ez az alapelvárás azt gondolom ennél a játéknál ,legalább is én nem érzek késztetést erre, bár elhiszem hogy jó dolog
Úgy gondolom így felmérés nélkül hogy a vásárlók többsége nem ehhez a réteghez tartozik akik komoly kiépített kormány + setuppal tolják + Vr szemüveggel, de lehet tévedek, nem tudom.
-
Milka 78
nagyúr
válasz
proci985 #39012 üzenetére
Olvass bele a Vega topikba. Ha alulfeszeled a kártyát és használod a Chill, FRTC és egyéb amd-s delejt akkor a kártya is gyors marad és a fogyasztás is kordába tud maradni. Mivel értesz hozzá ez nem okozhat gondot, de pl "Átlag János"-nak előadtam ezt (P5-P6-P7 state beállítása) és egyből letérdelt
-
Raymond
titán
válasz
proci985 #39007 üzenetére
A Vega 56 valamivel jobb (kb. 8%) 1080p es 1440p-ben is, persze 1660Ti OC nelkul. Ha nem erdekel az a +100W akkor szerintem a Pulse jo vetel 329EUR-ert, a rendesebb ketventis 1660Ti-k is minimum 299, de inkabb 319-329. A Pulse-on ha jol olvastam normalis hutes van igy a hangerovel se kene hogy problema legyen. Szimpatia alapjan is lehet ilyen arak mellett donteni, egyik kartyanal se lenne az meg hogy "jaj miert nem a masikat vettem".
-
#00137984
törölt tag
válasz
proci985 #38822 üzenetére
Egy kicsit OFF, de azért mégis fontos lehet...
Alien vs. Predator 2 részében főleg a csatorna jelenet nagyon sőtétre volt beállitva. Nekem ez igazából fel sem tünt a régi CRT-s sikképcsőves TV-n, majd az LCD monitorokon tényleg zavaróan nehéz volt bármit jól kivehetően látni. Aztán a Samsung monitoron találkoztam a Black Equalizer beállitással, ami a sőtét részeket jobban kiemeli. Az ilyen filmekben és a DooM 3 játékban müködik, de általában inkább az alapértelmezetten hagyom. Ezt csak úgy megjegyeztem, mint egy érdekességként, hogy a monitoron lehet azért a sötét részeken nehezen kivehető részleteket jobban láthatóvá tenni. Játékban ez egy kis előnyt jelenthet...
-
-
válasz
proci985 #38605 üzenetére
egyetértek. de nekem maguk a technológiák és irányok tetszenek. Mind az RT mind a DLSS egy használható ficsőr lesz hamarosan.Metro nemsokára kint lesz, az is valami.
Az árak meg drágák. Meg kellene érteniük a VGA gyártóknak, hogy nem csak egymással versenyeznek, hanem a konzolokkal is.
Persze esélytelen küzdelem, de megszab egy lélektani határt, ami fölé ne vigyék a VGA-k árát. Amit persze nem tudunk, hogy mennyit drágultakat a gyártási költségek.
Erre választ a Samsung 7 nm eljárással gyártott Turing/ Ampere fog választ adni, ahol elméletileg nem lesz extra költség gyártáson, csak a normál 7 nm EUV extra árazás( jaj) és Nvidia a most kapott gyomrost is abszolválni fogja, talán jön a Navi is,beesik a PS5, magyarul sok tényező lesz ami befolyásolni fogja a következő gen árazását. Én mindenképpen egy sokkal jobb ár/értékű generációban bízok. -
HSM
félisten
válasz
proci985 #38526 üzenetére
1500 dolláros áron startolt a 295x2, ehhez képest az 1000 dolláron indított 2080Ti aprópénz.
A két kisebb válogatott GPU nem biztos, hogy drágább, mint egy óriási nagy, illetve a 295 kutya közönséges, ráadásul alacsony órajelű GDDR5 lapkákkal ment.
Ha megnézed pl. az RTX2060 irdatlan nagy GPU, akár a 350 dolláros "közép" kategóriához, ráadásul drága GDDR6 memóriával...
(#38527) TTomax: A 7990 azért közelsem volt olyan elmeháborodott konstrukció, mint a 295x2.
A két Tahiti GPU összesen sincs akkora, mint egy 2080Ti.
Memóriából is csak 2*3GB kellett rá, 384 biten.
(#38528) proci985: Ha megnézed, a Tahiti GPU viccesen kicsi a maga 365 mm²-ével a mai holmikhoz képest. Ez a csúcs volt megjelenésekor, ehhez képest ma egy RTX2060 is 445 mm².
Az előző generációs középkategória is csak kb. 200-232 mm² volt (Rx480/580, GTX1060), azért durva, az volt kb egy szokásos középkategóriás GPU méret, a szokásos középkategóriás áron, a szokásos erős középkategóriás 256bit (körüli) hagyományos memóriákkal. Szóval én azért ezt is figyelembe venném... -
huskydog17
addikt
válasz
proci985 #37946 üzenetére
"a far cry 2 hangulata nekem a mai napig kedvencem"
+1
Nagyon örülök, hogy rajtam kívül akad más is, aki így gondolja.A növényzet, szél, szép god rays együtt valami leírhatatlanul jó atmoszférát teremtettek a játéknak, és emiatt az én szememben a FC2 oda-vissza verte a Crysis-t.
Emlékszem, hogy sokszor autózás/buszozás helyett egyszerűen csak sétáltam, mert a táj annyira észbontóan szép volt, amit addig még soha nem láttam. Az első Dunia Engine szerintem egy technikai csoda volt. Egy 64 bites Radeon 5470-en úgy ment, mint az álom és már Medium részletességen eszméletlen jól nézett ki a game. -
Shing
őstag
válasz
proci985 #37917 üzenetére
Ahhoz képest, hogy az éven 12 lesz nem mondanám ugrásnak egy mai játék grafikáját.
Egyébként az a durva, hogy az engine mit bír. (10 éves videó!)Textúra, geometria... ezeket a legkönnyebb felfrissíteni, vhogy pedig bekelett szorítani 1GB VRAM és nagyon max 4GB RAM limitbe, ahhoz képest durva.
Modern hardveren egy 12 éves játék sohasem fog jól skálázódni, teljesen másra készítették. A gépigényben még P4-es procit írtak 6800GT GPU-val.
-
Raymond
titán
válasz
proci985 #37519 üzenetére
Ez gyakorlatilag egy 1070 spec de 48ROP-al 64 helyett es 1080 savszel, eleve azt mondjak 1070Ti teljesitmeny, gondolom ugy is lesz. Plusz/minusz egyszamjegyu szazalek a 1070Ti-hez kepest jatektol fuggoen. Mint a 2070 vs 1080-nal van, csak most tobb minusz kiegyenlitettebb csataban (az a ROP deficit csak elojon valahol), a 2070 azert zomeben gyorsabb mint a 1080.
-
válasz
proci985 #37510 üzenetére
Nagy kérdés, hogy a ROP miképp szól bele a teljesítménybe. A 2070 az 1080-hoz képest ~10%-kal kisebb pixel fillrate-t tud, de attól még el tud húzni mellette. A 2060-nak a végés miatt vszont az 1060-nál is kisebb pixelkitöltési sebessége lesz. Vajon milyen hatása lesz ennek a teljesítményre?
Az árazás viszont akkor is jó, ha néhol csak az 1070 teljesítményét hozza.
-
válasz
proci985 #37439 üzenetére
Mondjuk józan ésszel nem lehet kijelenteni olyat, hogy a padlás-pincesöprés szintű bányászigények nem hatnak rájuk. Egy egérutuk lett volna, ha a 7nanós processz és egy +50% teljesítmény/fogyasztás ugrás egyidejűleg érkezik a bányaomlással. Nem érkezett - pedig már így is extrém hosszú volt ez a bányaszezon. Ettől függetlenül semmilyen "érzelmi szálat" nem látok a részvényárfolyamokban, ez simán a piaci kilátások tükre, megspékelve a globális tőzsdei visszaeséssel - ne felejtsük el, hogy az S&P500 is nagyon messze jár a szilveszterre igért 3000+-os értékektől, nettó bukóval zárta a 2018as évet. A tőzsde kisebb mértékben árazza a CEO-k idióta beszólásait, mint a valós számokat/piaci várakozásokat (ld még Tesla, annak is elég figuratív-manipulatív főnöke van).
#37441: persze, minden relatív, a fák nem nőnek az égig, az általuk elérhető gyártási processzből kihozták a maxot, csak csíkszélcsökkentéssel sikerülhetett volna egy nagyobb lépés.
Árak: hol van az AMD? Ha senki más nem kínál felsőkategóriás karit, akkor értelemszerűen torz lesz a Marshall kereszt, és ha hónapokat kell várni egy VGA-ra (én az enyémre másfél hónapot vártam), ne csodálkozz, hogy drágán adják. -
válasz
proci985 #37444 üzenetére
nem is mondtam hogy te mondtad ezt,de egyszerűbb egy kommentben megválaszolni.
nem azért védem őket mert ez a hobbim, hanem azért mert nem látok mögötte értelémet az ilyen vádaskodásnak, amikor egy cég egy meggyőződés és jensen kijelentése mögé odateszi az egész gyártását és milliókat öl bele abba, amit gondol. Az , hogy tévedett az egy dolog, hibás döntés volt. Turingot nem úgy fogadták ahogy tervezték és a bányászlufi előbb és jobban kipukkadt mint ahogy tervezték. ezek olyan dolgok, amiket nem lehet előre megjósolni.Van aki ebben egyből csúnya szemét hazug nvidiát lát én meg egy cég hibás döntését látom benne és jensen hitt valamiben ami nem úgy sült el. -
-
-
válasz
proci985 #37163 üzenetére
bocs az offért utolsó kérdésem.és szerinted a ps gyengébb VR szettje miatt is lehet ez? vagy lehetséges, hogy meg tudnám szokni azon is?Engem nem igazán érdekel / zavar az élsimítás, de bántóan recések néhol PS VR ben az élek, főleg ilyen gyors játékoknál. van hozzá egy másik játék, ilyen gördeszkára kell feküdni és legurulni domboldalon. na abban az is zavart, hogy minden recét láttam + rosszul vagyok tőle.
-
-
válasz
proci985 #37106 üzenetére
A Tom's hardveres cikkben épp erről van szó, hogy ez nem az önvezető autókhoz kell,csupán az abból adódó hasznos ficsőr a kép feldolgozásának. minek rednerelne valós időben 3D grafikát egy önvezető autó?vagy egy táncoló fejlesztő a videó végéln aki nem is táncol valójában?
-
Raymond
titán
válasz
proci985 #37092 üzenetére
"anno 370 euroert startolt tech"
A valosagban sose volt ennyi. Meg 2017-ben majus vegen junius elejen a banyaszlaz igazi kezdete elott volt par ami lement 340-350-re a kisebb markakbol vagy bloweresekbol, de a tobbi stabilan 400 folott tartotta magat. Junius elso hete volt az igazi, akkor rengetek eleg sokat esett, azonnal utanna kezdodott a felefele meneteles.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Plazma TV topic
- Háztartási gépek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Trollok komolyan
- Yettel topik
- Béta iOS-t használók topikja
- Samsung LCD és LED TV-k
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Samsung Galaxy A16 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R7 3750H / GTX 1650 / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged