AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-04-17 19:00:18
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Persze jelent többletet pld Quake2 3DNow_OpenGL alatt, mely mint fentebb írtam látható a táblázatból. Lehet hogy ott megy a TL+3DNow együtt. Valamint 3DM99 alatt (itt még nincs TL, nem is választható), 3DNow- al : 1428 pöttyöt kapott, lefuttattam most Intel optimalizációval, ez pedig :
[ Szerkesztve ]
A 3 test probléma nem megoldható.