Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr. Y:] Motoros sztorik #05
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
andrisbandi
őstag
Nemrég volt itt szó a shimis patentszem összezáró technikáról.
Első kerék a falnak szembe, (vagy első fékkel blokkolás)
alsó láncvonalon összeakaszt,
fölsőre áttekerni a szemet (hátsó váltón át),
rálépni, vagy ütni egyet a pedálra (vagy a hajtókarra, ha szöges). Így a helyére záródik.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
(#263752) -=RelakS=- válasza andrisbandi (#263751) üzenetére
-=RelakS=-
veterán
Erőszakolás helyett azért először megnézném, hogy ha összenyomja az ember a patentszem oldalát, akkor egy pedálra nehezedés nem oldja-e meg. Ha nem, akkor persze marad az izom.
A Shimano patentszem kipróbálása még odébb van, de én az összes patentomat (Sram, Kmc, Sunrace) összenyomva rakom össze - szedem szét. Szerintem úgy könnyebben is oldanak, mintha csak nekiesnék a szerszámmal.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
bowdenes 2x12 shimano 105 groupset teszt [link]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
(#263754) andrisbandi válasza -=RelakS=- (#263752) üzenetére
andrisbandi
őstag
Igen próbáltam, alkalmazom én is az összenyomós technikát. Eddig bejött.
De a Shimi 12s olyan mintha direkt kib4szásból csinálták volna ilyenre
Egyik kézzel összenyomva a láncot, a másikkal kevés volt a szuflám a szerszám összenyomásához. Kéz kézzel rámarkolva jött csak össze, közben hatalmasat csattant, azt hittem eltört. De ez neki a normál. Kézzel még senki nem bírta összepattintani, semmilyen szerszámmal, közben hiába nyomta össze (Itteniek írták.). Csak a pedálra tehénkedőssel megy, szintén órási csattanással. Nevetséges.
Szereztem más márkából, azokkal nincs gond.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Tin
veterán
Engedjük el ezt a kis csörtét, kollégának rossz napja volt, én is túlreagáltam, kis kakaskodás, büntit megkaptuk, téma lezárva. Én sem szeretem ezt, de a feszkó benne van az emberekben, de tény, hogy jobb kitekerni.
Más: elmentem a fiammal délután egy másfél órás körre, szegényem a végén esett neki egy parkoló autónak és karcolta végig. Jól besz.rt, hogy most mi lesz, de mondtam, hogy legalább te nem sérültél, a többi meg majd el lesz intézve. Szóltunk tulajnak, adatcsere, szerencsétlen házaspár holnap indul nyaralni, a kocsi még lízingelt, gondolom jó vastagon fog majd a ceruza. De hát ez van, nem akarom azt tanítani neki, hogy tűnjünk el és ne vállaljuk a felelősséget.
[ Szerkesztve ]
Ringman
nagyúr
példamutató eljárás!
+ lehet biztosítást kötni azt hiszem ilyenre is, te azt hiszem németországban élsz (de lehet keverem), gondolom ott is.
(#263757) -=RelakS=- válasza andrisbandi (#263754) üzenetére
-=RelakS=-
veterán
Be van tárazva patentos Shimanom (9 sebességes), de azt használni még odébb van.
Szerintem többet nem veszek előre semmit, hiába viszket a kezem, mért évek múlva használom majd, addigra meg lehet, hogy van jobb
A láncdarab, amin ezt a wax főzögetést próbálgatom: Gondolom, ha főzés előtt csörgött, most meg nem csörög, akkor legalább részben sikerült
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Tin
veterán
Ja, van is ilyen biztosításom. De még sose kellett. Fogalmam sincs mennyit gombolnak le rólam érte pl. önrész, de mindegy is. Ne azt tanulja a gyerek, hogy sunnyogjuk el.
fulton
addikt
ismeri valaki a "veloportal.hu" áruházat, tapasztalat?
Ringman
nagyúr
What happened to this HUNT Gravel Wheel?
atomjaira szétesett kerékagy - fél évesen.
#263758 Tin
Ne azt tanulja a gyerek, hogy sunnyogjuk el.
így van
flash-
veterán
na ez egy egész objektívre sikerült, informatív dolgokkal,semmi ömlengés.
értelmét még mindig látom főleg kezdőknél nem is a túl nagy átfogás miatt, hanem azért mert egy "versenyző" (magyar amatőr is) elmegy 53-39 es tányérokkal hátul 11-25 el mindenütt(itthon biztosan),vagyis nem lesznek nagy ugrások 2x10 esetén se,de legalábbis nekem(meg talán sok más bringásnak aki nem tudja 2 óráig a 35öt tartani ) az 50 es melé is jól jön a 32-es (ha pl felfelé nem akarok keményen menni,vagy a meredekebb itthoni emelkedőkre) ahhoz pedig már jobban kell a sok sebesség hogy ne legyenek nagy ugrások fokozatok közt.
az azért biztató hogy elment neki a 11-30-al is.
akkor ő ezzel próbálta?: 11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-27-30?
hát ez a sor pedig káprázatos,nem?( itt már tuti nem lehet korlátozó tényező a minél jobb sebességhez az a szokásos gond hogy vagy pörgetek ha pedig egggyel "nehezebbe" váltok akkor meg taposok dolog,és nincs meg a tökéletes pf ami épp kényelmes és tartható a legtöbb ideig.)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
ZavaBalazs
őstag
és merre lesz? kíváncsi vagyok
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
Kiskopika
senior tag
Ha van lakás bizti akkor abban is benne van a legtöbbször, érdemes azért ránézni mielőtt zsebbe nyúl az ember
passz, google barátom hozta a linket. ami nekem tetszett, az az fvk grxesítése volt. korábban írt valaki ide, hogy mechanikus tárcsafékkel felső fogásban (és csak ott) nem volt elég jó a fékhatás, hidróssal meg igen, annak is gondolom hasonló oka lehetett.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
lsebestyen
addikt
Na ja, nekem is van bicozasra biztositas, harom millaig all minden kart amit okozhatok. Evente nekem filleres osszeg ahhoz kepest ha lenne valami.
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem olyan jó, legalábbis nekem a hirtelen keskenyedő, hosszú orrú kell, szerintem a BBB Vanguard jó lesz neked is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
dom1n0
senior tag
Ez melyik biztositas? Melyiket ajanljatok?
Más: Tegyetek rendet a fejemben pls Tubeless ügyben.
Ha veszek TLR kereket, azt használhatom belsővel ha akarom?
Illetve ezek a mindenféle peremek hogy működnek a kerekeknél?
Érdemes áttérni Outi/MTB vonalon, mennyire szívás javítgatni útközben ha neadj ég lyukas?
Érdekesnek tűnik a dolog, de még győzködöm magam..
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
A hsz. 2 részéert jár a 2 kudos! 👍+👍
dom1n0...igen/ ezt hogyan érted?/ MTB biztos, outi véleményes/ eléggé szívás is lehet, de az roppant ritka.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
mauimagic
aktív tag
Montin egyértelműen sokkal jobb a tyúblessz. Javításról nincs tapasztalatom, 5+ éve nem volt defektem, pont amiatt, hogy belső nélkül megyek
Illetve egyszer volt, alacsony nyomás miatt felütöttem bikeparkban, de az user hiba volt.
[ Szerkesztve ]
flash-
veterán
az is jól hangzik, igen, nekem sora 3550-nél hát erőteljesen kell nyújtanom a tenyerem hogy tudjak fékezni stabil fogással, pedig totál átlagos férfikezem van..
azért remélem még kapható lesz egy ideig akciózva külföldről az r7000, (pár hónapja itt 150 ezer körül volt) ez gondolom horrorárban lesz (és nem is volt hír hogy felnifékes változatban lesz e,gondolom nem) arra beruházok, (hátulra valami használt 11s kereket összekukázok aztán arra mehet .)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
rétisün
veterán
"azért remélem még kapható lesz egy ideig akciózva külföldről az r7000"
egy pár fékváltókarom lesz hamarosan eladó 52/36-os hajtókar is van, új...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Ringman
nagyúr
úgy néz ki, hogy nem lesz felnifékes
---
105-ös hajtókar kompatibilis tiagra első váltóval (4700)? q-factor más, de a láncvonal azonos
[ Szerkesztve ]
flash-
veterán
köszi,most a spórolás időszakában vagyok egyenlőre még, de ez a közeljövőben a terv elsődlegsen az r7000 felnifékes groupset.
Ringman :hát el kell fogadni effelé megy a világ most már teljesen.hát trekkingen amúgy nekem az egyetlen "gondom" a tárcsafékkel az az ,hogy amikor kiveszem a kereket majd vissza akkor megy a szarakodás,be -ki vétel hogy ne érjen bele a fék...sokszor még magától is egyszszercsak elkezd beleérni..
biztos van valami hiper stabil módja a gyors és biztos cserének ha versenyen másodpercek alatt ezt meg tudják tenni. bár nem tudom hogy a hátsó is átütős -e azokon az outikon amikkel world touron mennek,vagy csak ilyen ügyesek esetleg kisebb az alkatrészek "holtjátéka" (vagy mind egyszerre)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
rétisün
veterán
"q-factor más, de a láncvonal azonos"
a q-factor ha jól tudom a hajtókarok "szélessége" (hirtelen jobban nem tudom megfogalmazni ) szóval ha al ácvonal azonos, jónak kell lennie.
ezzel szívtam, mikor a bringát 2x11-esítettem, GRX hjtókarhoz nem volt jó a 105-ös elsőváltó, 4 mm eltérés van a láncvonalban, ennyi elég is, hogy ne legyen kompatibilis....
#263773) flash- : azt hiszem, ezek (fékváltókarok) sem a közeljövőben se lesznek eladók, amilyen lelkesen csinálom a cseréjüket
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
jjeahh
nagyúr
Több, mint 25.000km után a Mavic kerekemben a hátsó japán NSK csapágyak picit elkezdtek kotyogni. Nem vészes, a tengelyt kézbe véve nem is igazán érződik, de pl. amikor a nyeregtől fogva tolom a bringát, érzem, hogy hátul kotyog valami, mert a váz, nyeregcső szépen továbbítja, felnagyítja a problémát . Jövő hétvégén teljesítménytúra lesz, amit nem szeretnék kihagyni és most azon agyalok, hogy cseréljem ki őket, vagy hagyjam még egy hetet? Ha SKF vagy NSK csapágyaim lennének, nem agyalnék, de van itthon egy szett angol Challenge, amik nem tudom mennyire jók, nem tudom melyikkel járnék jobban, kotyogós de minőségi NSK-val, vagy új noname (?) Challenge-el. Valakinek van tapasztalata a márkával? Ha vacak, akkor hagyom a fenébe és legközelebb veszek SKF-et.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
chubby2o6
senior tag
Szerintem tedd bele a Challenge-t, egy teljesítménytúrát tuti kibír. Lehet, hogy noname, de új, biztos nem kotyog. Rendeld meg a minőségit, legyen kéznél, ha kell, ezt meg használd, amíg bírja .
Hasaggymeg
Topikgazda
De hát miért nem a legjobbat vetted, hisz az filléres tétel? ...enyém még jó de úgy emlékszem te már cseréltél, azért kérdezem tőled hogyan mérted meg pontosan milyen jár bele? Van valahol doksi róla? Mivel ütötted ki/préselted bele?
Amúgy meg a Challenge nem éppen tűnik nónéjmnek, a holland AMMEGA része [link] még ha valami kínai is. [link] 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Anno amikor az egyik első csapágyam mosás közben beázott, rendeltem egy csapágyboltból asszem Enduro-t bele. Láttam, hogy ez a Challenge márka nagyon jó áron ment, ezért bedobtam a kosárba 3 csapágyat tőlük is, csak hogy legyen itthon, sosem lehet tudni, tartaléknak, mert utálom, ha akkor kell rendelni és várni az alkatrészre, amikor valami gebasz van, aztán szívni, mert kimarad emiatt 1-2 hét bringázás. Értelemszerűen nem akartam drága csapágyra költeni, ha nem biztos, hogy valaha szükség lesz rá...
Amúgy gugliban rákerestem, hogy "mavic crossride fts-x 29 pdf", megtaláltam a gyári doksit, letöltöttem és azóta itt van kéznél. írja benne az összes csapágy méretét . A régi csapágyat kiüttem kalapáccsal, csavarhúzóval, az újat belepréseltem filléres diy csapágypréssel. És most jöhetnek az itélkező lesajnáló hsz-k, miszerint ez sz*r és ilyennel a közelébe sem szabad menni a csapágyaknak . Amúgy szerintem ez is túl van gondolva, mint a waxolás, tubeless, vagy a felső láb szervíz, addig ijesztő, amíg neki nem állsz. Nagyon könnyen kicsúszik a régi csapágy és ugyanolyan könnyen belement az új.
chubby2o6: na meglássuk jövő héten mennyire lesz kedvem szerelni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
(#263779) andrisbandi válasza Hasaggymeg (#263777) üzenetére
andrisbandi
őstag
https://www.bike-components.de/en/s/?keywords=MAVIC+BEARING+SET
Ennél a boltnál már többször sikerült elindulni alaktrész ügyben. Jó leírásaik vannak, típusnév, kompatibilitási lista.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Hasaggymeg
Topikgazda
A fészektől függ mennyire faxa kiütő és prés kell, ha az jól van kidolgozva szerintem ügyesen cserélni lehet ilyen otthoni menetesszáras módszerekkel is...ami az Enduró csapágyakat illeti, nem tartom valami jóknak. Ezek jók... [link] ...SKF-et ismerem a gépészetből, NSK-t meg vettem a CB pedálomba a gyorsan tönkrement Enduro helyett.
andrisbandi...ez faxa, köszi. ...már csak kerekeimet kellene azonosítsam valahogy. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
dom1n0
senior tag
Köszi!
Montin szeretném először próbálgatni, ami nem világos még, hogy mindegyik felnivel működik a dolog, vagy figyelni kell a felni peremére?
Még egy kérdés, valaki már upgradelt esetleg SRAM GX AXS-re? Viszonylag ésszerű áron meglehet venni az upgrade szettet, mik a tapasztalatok?
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
Hol van ésszerű áron?
Ringman
nagyúr
itt is nézz szét: technicalmanual.mavic.com
pl. van pár crossmax: [link]
hátha a kerékagy-test, csavarfelfogatás kialakítása, felniméret, felnifelirat, etc alapján be tudod azonosítani.
dom1n0
senior tag
bike-discounton 413Eur
Ringman
nagyúr
abban nem vagyok biztos, hogy a kis- és nagytányér ugyanolyan messze van-e egymástól, így az első váltó oldalirányú mozgása ugyanakkora (11 vs 10 sebi), ill. ha nem, akkor számít-e.
igen a grx az teljesen más.
fulton
addikt
Igen értem miről írsz, jómagam is ezt a vonalat láttam eddig, de kipróbálva ezt a nyerget, meglepően jónak éreztem már felülve is. Hiába 143mm nem érzem hogy imbolyognék rajta, mint pl a BBB BSD72-őn.
Örülnék neki ha ez a nadrág beválna egy jó nyereggel, mert magát a szabását, anyagát nagyon csípem, tényleg mint valami második bőr, jó tartást is ad a comboknak nem csúszkál..úgy f* az egész ahogy van. Csak a betét csalódás eddig a BSD72 vel (ellenben a Tri pad-betéttel jobb), izgatottan várom mire jutok majd ezekkel a nyergekkel. + mire jön az outi addigra lesz normális nadrág és nyereg kombináció is reményeim szerint. Egyszer kell végig zongorázni benyelni a bukót de máshogy nem megy.
Érdekes dolog ez, miután az ember kipróbált valami minőségibb legyen az cipő nadrág akármi... utána nem akar visszalépni, és már nem olyan nélkülük a tekerés mint "velük".
Itt van ez a cipő is, nagyon tré nélküle tekerni, málik a láb a pedálon, hajlik, csúszik ..elemelkedik nincs meg az az "egyben érzés".
Még van két nyereg amit meg akarok nézni, ezen a vonalon, a Pro Stealth Curved, és a Speci Power arc expert. A hosszú táv még kérdés, (de szeretnék már révbe érni velük).
Azt is érzékelem, hogy ezzel a progettox2 betéttel jobb a vékony párnázás egy jól eltalált formával.
[ Szerkesztve ]
rétisün
veterán
mivel mindkettő országútira való alkatrész, ráadásul annak ellenée, hogy a Tiagra 10-es, a 105-ös meg 11-es rendszer, de a bovdenhúzásuk megegyezik, működnie kell.
hátsó váltó esetében a Tiagra 4700-es hátsóváltó működik 105-ös és GRX fékváltókarral, ez saját tapasztalat.
de hogy ne legyenek ilyen gondjaid, van egy új 105-ös elsőváltóm (konzolos), az tuti jó lesz a 105-ös fékváltókarhoz
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Most látom büntit kaptam. Megérdemeltem, túl kicsi volt a kép.
Egyébként nem a wax volt a kiindulás hanem a kakastárs megnyilvánulása a megtett távra.
Lehet előfizetek akkor a nemszeretem fórumtársakat el lehet rejteni.
Jó bringázást mindenkinek.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Ringman
nagyúr
köszi, még nem vagyok benne biztos, hogy visszaalakítom-e 2×-re a rendszer, de vettem próbaképp egy 165 mm-es 105-ös hajtókart, hogy milyen is a rövidebbel tekerni
a nuroadhoz bilincses első váltó passzol, a konzolos az az, amelyiket a vázra hegesztett fülhöz csavarozol, vagy a bilincses? (nem tudom melyik a hivatalos meghatározás)
hátsó váltó nálam is rx400-as a gyári tiagra helyett
[ Szerkesztve ]
rétisün
veterán
"amelyiket a vázra hegesztett fülhöz csavarozol" az a konzolos, de ilyen adapterrel fel lehet tenni olyan vázra is, amelyiken nincs váltótartó konzol. nyilván egyszerűbb eleve olyan váltót venni, amelyik passzol a vázhoz.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha jól tévedek akkor amolyan tyúkbelesítő szettel szinte akármelyik felnit át lehet alakítani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Khelben
nagyúr
Hol vettél 165-ös hajtókart? Én vadászok rá egy ideje, de semmi. Még újonnan is csak egybe a hajtóművet találtam, hajtókart külön nem.
dom1n0
senior tag
Erre kérhetek egy linket? Hirtelen ez nincs meg, hogy mi
andrisbandi
őstag
NO-FLATS JOE'S Universal Tubeless Conversion System
bringabutik
---
OKO DEFEKTMENTESÍTŐ UTÁNTÖLTŐ
https://bikepro.hu/oko_defektmentesito_utantolto_120_milliliterenkent_rendelheto
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Ringman
nagyúr
Rosebikesnal 80 eur, mult het vegen rendeltem [link]
Maximum1
őstag
Pont lemaradtam róla, vagy csak elveszett a waxolás és a 20kilométerenkénti lánccsere hszek közt, sajnálom.
rétisün
veterán
egy kis tárcsafékes tapasztalat, miután lassan összebarátkozunk az új géppel (bár még mindig nincs kész teljesen....)
ezeken a sz*r putri zala megyei utakon a hidraulikus tárcsás fékváltókar kevésbé tolerálja az útminőséget, hajlamosabb zörögni egy-egy hirtelen bukkanón, gödrön. érthető, hiszen eleve könyebben jár, mint a bovdenesek, és ott maga a bovden, a fék rugója is gátolja, hgy úthibák miatt zörögjön a kar. ez konkrétan egy 105-ös fékváltókar, és lehet, hogy egyedi eset, mindnesetre aki nagyon háklis mindenféle zajra a bringán (fulton!) ezt ia kalkulálja bele, mielőtt hidrós tárcsára vált.
sajnos lassan viszont nem lesz más, lassan eltűnnek a bovdenes fékek, váltások
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
andrisbandi
őstag
A lényegről van összefoglaló;
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a7WVLbA_460svvp9.webm
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
fulton
addikt
fog ott zörögni más is, ez így szokott lenni, az élet tréfamester. Az ember vesz egy váó bicót , belenyomja a tőkét, aztán örül neki, és pár út után "zörgés".. és bosszankodás hogy hát nem igaz hogy egy ilyen értékű... és zörööööög de mi zörög... meg ilyesmik Nem hiszek én már a mesékbe
Új parám van am csak hogy ne legyek unalmas ez a hasmagasság dolog, én sokszor van hogy pl körforgalomban is tekerek kanyarodás közben (bringa bedöntve), és a csepelnél is elég közel az aszfalt, hát még egy országútinál. (2 cm el alacsonyabb ! )..mint ahogy flash kolega is sajnos járt.
Le kell szokni róla.
am 105 di2 hidró? Majd meg fogom ezeket nézni, macska köves úton ecetera (amiről nyilván nem kapok semmi képet, mert úgyis csak akkor hajlandó zörögni ha már az ember megvette és használja )
[ Szerkesztve ]
rétisün
veterán
azt akkor már nem is mondodm (de mégis ) tegnap hazafelé, szerencsére már csak az utolsó 2 km-re, lelault a centelock anya. sztem te ott hajítottad volna be a bringát az árokba, amilyen zörgést csinált nekem
egy elég durva konstrukciós hibája van ennek a kerékszettnek, legalábbis az első keréknél némi házi megoldásra lesz emiatt szükség, meg is van a délutáni program. sajnos már csak utólag olvastam a hozzászólásokat, más is belefutott ebbe...
di2 vagy bovdenes váltás sztem ebből a szempontból mindegy, a fékkar ugyanolyan könnyen mozog, azért hajlamosabb zörögni. szerintem.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!