Hirdetés
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
VW Golf IV Ocean, hibajelenség az, hogy ráadom a gyújtást és ezután sem alszik el az akksi állapotjelző led, valamint nem lehet beindítani a kocsit, mert a belső blokkolásgátló (az a fajta, amit blokkolja az indítást, amíg két, "rejtett" helyen lévő gombot meg nem nyomsz) teljesen meghülyült. Konkrétan folyamatosan sípol, nem lehet kikapcsolni, persze pár perc után magától abbahagyja. Ez 100%, hogy csak akksi hiba lehet? Vadi újként vettük 2003-ba és azóta nem is volt benne cserélve, ami azért kicsit szokatlan, hogy eddig bírta.
-
Balupapa
senior tag
válasz
AMD Power #22294 üzenetére
Haverom vett nyáron pont ugyan ilyen fabiat (2001, 1.4 68hp, ezüst, fekete kilincses
)
a motor "dinamikája" tűrhető, fogyasztása 9(
) liter városban. láncos vezérlésű 8 szelepes
uttartása jó, váltója is,
sztem az az első ülések szélessége kicsi és a beltéri anyagok mindenhol a legolcsóbbak, mint egy tesco gazdaságos vw polo 9n. karcolódnak, kopognak, kemények, ugyan akkor masszívak érezni, hogy "egyben van"-"németes"
rugózása "komfortos"
az izzócsere gyerekjáték mert elég sok hely van a lámpák mögött
összeségében jó autónak tartom azért, csak ez a városi 9 literes fogyasztás nagyon sokat ront az öszképen.szerk: mos hívott, megyünk ki vmi helyre a tocsikkal és csinálunk közös képeket
-
#00809728
törölt tag
-
m4rc!
őstag
válasz
dízelracer #22293 üzenetére
& aphra2, zoo8800:
Köszi a segítséget mindenkinek!
Utángyártottat rendeltem, meg sikerült izzókat is. -
m4rc!
őstag
Még 1 kérdés:
Tudja valaki ez milyen izzó? Az első fényszóró mellett volt. Asszem ez is kiégett, viszont ilyet sehol nem találok. Mi lehet a neve?
vicces, dízelracer: újonan 22k a Valeo, valami Alkar márkájú meg csak 8k (itt néztem) Érdemes a drágábbat? Kb. az egész verda nem ér annyit
-
aphra2
senior tag
válasz
Babetta-X #22282 üzenetére
Sztem is korrigálni fog , és tovább tart nyitva (bizonyos határokon belül) , nálam a kisebb nyomás (3.5 helyett 2.8-3.0) csak azt hozta hogy szarabb lett a hidegindítás, és idegesebben járt, ...melegen semmi tünet nem volt.
AC csere után fele annyi tekerés után indult , és kisimult az alapjárat is.
Az eredményre kiváncsi leszek én is -
m4rc!
őstag
Sziasztok! Van egy '94-es Seat Ibizám, 3 ajtós. Nem világít a bal hátsó lámpám, gondoltam kicserélem, hamár cserélek gondoltam cseréljük az összeset LED-esre. (lehet fölösleges) Viszont kiszerelés közben leejtettem
a bal első lámpámat, ami darabokra is tört... Valaki esetleg tudna segíteni olcsón szerezni másikat? Elég sürgős lenne a dolog, mert szerdán már melózni kéne menni. Előre is köszi. Ja meg milyen égők kellenek bele? Hol tudom leolvasni a pontos típusát? Az égőm látom van vmi jelzés, de egypár olyan rozsdás, h nem tudom leolvasni..
-
Balupapa
senior tag
-
-
dízelracer
őstag
-
Babetta-X
senior tag
válasz
Templomegere #22281 üzenetére
Ha valaki tuningol, és igazán sokat akar elérni, akkor mindenképpen rendszerben kell gondolkozni.
Érdekes megoldás lesz, amit csinálsz, milyen autó pontosan? Mondjuk ha van nyomásszenzor a csőben, akkor tuti bukó a dolog, mert szerintem akkor az agy rájön a kisebb nyomásra, és hosszabb ideig tartja nyitva a szelepeket, de az is lehet, hogy a nyomásmérés nélkül is a lambda miatt hosszabb ideig fog befecskendezni, no de nem is folytatom tovább, mivel annyi féle befecs. rendszer van, hogy így csak levegőbe beszélek.Arra azért kíváncsi lennék, hogy a befecskendezési oszcillogramm hogyan változik, egy ilyen módosítás után, lehet érdemes lenne megnézni valahol
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Templomegere #22279 üzenetére
én csak a legparasztabb tuningnak hívom
4-bar még elmegy, de van aki ilyen 5-6 bar-ig is tekeri, azt meg a villany befecsik nem komálják. -
Templomegere
senior tag
válasz
Babetta-X #22278 üzenetére
van bennem is kérdőjel persze , autó agya hogyan reagálja le stb . lambda szonda mit szól hozzá , stb . az is lehet hogy szarabb lesz mint volt , hamarosan kiderül .
Az biztos hogy ezeket azért veszik hogy növeljék a befecs mennyiséget , na de most kipróbáljuk az ellentétét
ki fogom majd próbálni 4.0 bar-on is , egyszer
-
Babetta-X
senior tag
válasz
Templomegere #22275 üzenetére
Én is nézegettem ezt a ketyerét anno, de néhány dologban elég szkeptikus vagyok, nagyon kíváncsi leszek, hogy milyen fogyasztást fog produkálni így a géped.
-
#00809728
törölt tag
válasz
Templomegere #22275 üzenetére
Jó oké de nem írtad hova szerelted bele a cuccost.
-
Templomegere
senior tag
válasz
#00809728 #22274 üzenetére
akkor tévedsz
mechanikus benzin nyomás szabályzó van ebben . Pumpán semmi nem változott. kicsit könnyedebben végezheti a munkáját
Van ugye a befecskendező hid , ebbe a hidba vannak beszerelve a befecskendezők . A hidban áramlik a benya a beállitott nyomáson . ami most 3.5 helyett 3.0 bar lett .
gázadásra a vákumos szabályzás rádob 0.5-0.6 bar-t tehát dúsitja a kevérket .Szóval jelenleg annyit értem el hogy picit szegényitettem a keveréket . Egységnyi idő alatt a nyomás csökkenés miatt kevesebb benyát fecskendez be .
-
#00809728
törölt tag
válasz
Templomegere #22273 üzenetére
Hy!
Nos a 3,5bar helyett csak 3.0 fog működni a űzemanyagpumpád azaz csak akkorára termeli fel.Gondod az lesz ha álló helyzeti startot veszel akkor lehet lesz egy kis rángatás mert nem csinálja meg neked a kezdeti nyomást ami kell.3,5bar
De lehet tévedek. -
Templomegere
senior tag
ma beszereltem egy állitható benzin nyomás szabályzót
3.5 bar-ról levettem 3.0 bar-ra az ü nyomást , kiváncsi leszek a fogyasztás változásra
-
-
AMD Power
titán
De jó nekünk... kezd ebből már nagyon elegem lenni....
-
-
Babetta-X
senior tag
válasz
#00809728 #22248 üzenetére
Nagyon királyak a cikkek, vannak benne nagyon érdekes dolgok. Ezeken a tartályokon mivel csinálnak repedésvizsgálatot? Gondolom nem kis darabokról van szó, szóval kell hozzá valami nagy gép, de kérdés az mivel megy ultrahanggal vagy milyen más módon?
A másik amin felakadt a szemem:
"ezek a kábelek ugyanis a szelepfedél alatt futnak, kitéve a motorolaj káros hatásainak."Bevallom őszintén ilyen VW-s PD-s dolgokba nem folytam bele még túl magas szinten, de nagyon érdekel a dolog. Miért így oldották meg vajon, van valami logikája, hogy egy ilyen szörnyű helyre teszik a kábeleket? Esetleg próbálkozott már valaki a kábelek átépítésével máshova?
-
14adam
addikt
válasz
rob210 #22254 üzenetére
passz
Kipucoltam nemrég a folytószelepet de nem volt annyira vészes mint amire számítottam.
Most már hidegen sincs alapjáratlehúztam az aksiról a sarut. várok egy órát aztán visszadugom. Olvastam olyat,hogy nem árt kipróbálni ezt se mert már volt,hogy megjavult.
Ha nem akkor visszateszem a régi gyertyákat,lehet,hogy az a baja
de akkor viszont miért megy normálisan hogyha gázt adok. furcsa
-
zoo8800
veterán
válasz
FoBCRaistlin #22255 üzenetére
sőt [link]
megyek tanulni -
#00809728
törölt tag
válasz
FoBCRaistlin #22255 üzenetére
Észrevettem de már nem tudtam javítani...
De olvasd el a cikkeket mert érdemes.Holnap kikérdezem
-
rob210
nagyúr
válasz
14adam #22253 üzenetére
Központi injektoros ugye?
Mert akkor szerintem a nyomás szabályzód adta meg magát.
Ha hengerenkénti akkor fogalmam sincs.
Nekem központis és ugyan ezt csinálta amíg felhergelt utánanéztem mi lehet és kicseréltem a membránt a nyomásszabályzóban.
De ettől még lehet más is.
Többek között amit te írsz alapjárat szabályzó motort. -
14adam
addikt
üdv
ilyet se tapasztaltam még. Ma elvégeztünk egy kisebb felújítást a kecskén.
Erre hidegen elindítom semmi baja,tettem egy próbautat. Visszaértem a garázshoz, leállítottam. Elakarom indítani,erre leáll. Gondoltam,hogy megint csak az alapjárat szórakozik, mert amikor el szoktam indítani akkor 750-1000 között ugrál míg nem beáll 900-ra. Elindítom megint nyek. Elindult,beálltam. Ma kimentem,hidegen semmi baja ismét. Tettünk egy 15km-es utat kb. Leállítom,1,5percre kb. Elindítom paf . Elindítom paf. 10x eljátszotta kb. Bedühödtem aztán nem hagytam 3000 alá pörögni. Aztán hazagyorsultam. De a garázsba már úgy toltam be inkább.
A kérdés,mi okozhatja ezt? régebben is voltak alapjárati bajok,de ilyet,hogy leáll ennyiszer még nem tapasztaltam. Fojtószelep? Alapjárati motor? -
VR6-Fan
veterán
válasz
Templomegere #22251 üzenetére
hát gyűrűre csapágyra érdemes figyelni, hengerfalról meg dugó palástról toljál majd képeket, meg az olaj spricit is mosd ki amennyire tudod
7-esen itt a elkerülő részen egyszer néztem meg hogy 4.-be mit ment felfele
Új hozzászólás Aktív témák
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest