Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Templomegere

    senior tag

    válasz FoBCRaistlin #19403 üzenetére

    régen volt de azért reagálnék rá . Amit te látsz azon a tárcsán az anyaghiba , ami lehet a tárcsa is ,de nekem gyanúsabb a betét . Öregem toyotáján szó nélkül cserélték mind a 4 tárcsát ilyen miatt bevallottan gyári hibásak voltak . A tárcsa külső részén lévő perem , az ugye idővel keletkezik ahogyan kopik a tárcsa , mert arra a részre nem ér rá a fékbetét . Az lesz idővel rozsdás stb . Nincs jelentősége , max arra jó hogy látod mennyit kopott a tárcsa .

    A te tárcsádban azért már van pár km , vagy sokszor fékezel intenzívet :D

    Nekem az audival az első gondok között volt a fék , nagyon szar fékhatás volt , kapott sima ate tárcsát , aztán ate sportot , kinyírta pár száz km alatt , mind nekiállt ütni , remegni . Pdig nem vagyok állat tudom hogy a tárcsának betétnek kell jó pár száz km míg összekopnak addig vigyázni kell rájuk , nem szabad túlterhelni őket , mert a fokozott hőtermelődéstől elvetemedik a tárcsa , üvegesedik a felület , egyszóval vége lesz .

    Szóval a vége egy nagyobb fék lett , a slussssszpoén pedig az volt hogy (288-as helyett 321-es) úgy voltam vele nem kell a csillivilli 50e ft-os tárcsa /db megvettem a legolcsóbbat a 12e ft-os CAR nevezetüt hozzá a gyári ATE betétet . Azóta is boldog vagyok amikor fékeznem kell !!!

    Semmi gondom nincs , terhelhető 220-ról is megáll akár 3x egymás után , nem remeg , nincs hangja , nem melegszik el , nem kopik gyorsan . Ha legközelebb vennem kell akkor is CAR-t fogok venni . Az tuti .

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés