-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Ablakos #170596 üzenetére
Az óracsere árát nem ismerem. Ki szokták cserélni, de olyankor más a km-óra grafikája - ennek sem tudom az okát.
Ami miatt nem vennék USA piacos 7-es GTI-t:
- rendszerint GTK-s vagy vízkáros autót importálnak az USA-ból;
- rendszerint nincs bennük digit klíma, ez a későbbi eladáskor probléma lehet;
- más bennük a motor, szimpla befecskendezős, míg az EU modellekben dupla befecsis, utóbbi nem hajlamos a kokszosodásra;
- made in Mexico.Ezen felül arról lehet még megismerni az USA modelleket, hogy hagyományos kézifékkel szereltek; továbbá opcionálisan sem volt bennük LED-es hátsó lámpa, a normál hátsó lámpájukkal nem mennek át a magyar műszakin, azt is cserélni kell EU szabványra.
500 ezerrel (10%-kal) többért EU modellt kapsz, egyértelműen azt venném.
(#170602) akooos
2.8 multitronic, 3.0 TDI FWD szintén, gyengébbik 3.0 TDI Quattro már DSG, erősebb TDI pedig tiptronic (rendes automata).Szerk.: Tippre kevés lesz bele a 2.8 FSI, nagy és nehéz dög. Az alap 204 le-s 3.0 TDI Quattrot próbáltam, az szépen vitte.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Interactive Brokers társalgó
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Telekom mobilszolgáltatások
- Filmvilág
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- CES 2025: Három fülhallgató, két fejhallgató - ezeket hozta az Earfun
- Nők, nőügyek (18+)
- OLED TV topic
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest