- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
TrollBalint #103399 üzenetére
Ha nincs kompresszió, akkor nem is kellene velle közlekedni kicsit sem, hátha még menthető a motoor.
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
tudnátok ajánlani megbízható autószerelőt, aki nem aranyárban dolgozik? 2-es dugattyúból elszállt a nyomásom (márkaszervíz mérése szerint) viszont ők olyan összeget mondta javításra, amitől inkább felgyújtanám a kocsit
Az Insignia szervízbe Augusztus végén van időpontom, ha lehet még előtte megcsináltatnám, mert azért csak jó lenne használni...
Lehetőleg minél közelebb a 17. kerülethez, hogy ne kelljen sokat menni a kocsival így, mert nem annyira javasolták és én sem szeretném a szükségesnél többet erőltetni. -
thomasvold
őstag
válasz
diablo1984 #103394 üzenetére
Köszönöm szépen a választ.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #103364 üzenetére
Senkinek sincs felhasználó szintű(tulaj) tapasztalata akár corsa d-ből(e?) is?
-
diablo1984
veterán
válasz
thomasvold #103390 üzenetére
5w30 dexos 2 minősítésű olaj jár bele(igaz a könyve írhat 5w40et is, de az 5w30 tökéletes bele)
-
user2
csendes tag
-
ncc1701
veterán
válasz
Gergő170 #103389 üzenetére
Megértem a nézőpontod.
Meg ha nem kell sokat váltogatni, akkor tök mindegy is.
Ja, a hagyományos halogénlámpás verziók szerettek beázni, mert ezek a mókás mérnökök egy darabon a foncsor, és a búra közötti szigetelést olyan anyagból csinálták meg, ami elporlad az uv hatására idővel. Bontóban csak angol lámpa van, de kis pénzért fel lehet újíttatni a komplett lámpát.
-
thomasvold
őstag
Sziasztok!
Lehet lerágott csont már... Vettem egy 2011-es D Corsa-t, A14XER.
Melyik és milyen márkájú motorolaj a legjobb bele? 5W30 vagy 5W40? Ezzel kapcsolatban több helyen van aki a 30-ast, van aki a 40-est írja. Márka melyik legyen?
Illetve fékfolyadék is érdekelne, mivel ezeket cserélni szeretném.
Köszönöm a válaszokat.
-
Gergő170
aktív tag
válasz
ncc1701 #103386 üzenetére
Vidéken lakok, falvak között viszonylag nagy a távolság 5-10km,nagyobb városban nem azt mondom, hogy nem járok, de viszonylag ritkán, feleslegesnek érzem az automatát, illetve általad említve kényelmes, azonban esetleges problémák költségesek, biztosan ki lehet fogni nagyon karbantartottakat is, de nyilván a piacon nem ez a jellemző, így az egy plusz rizikófaktor lenne az említett amúgy sem alacsony üzemeltetési költségek mellé, persze így is lesz aki, életében csak használt autót vesz automatával, viszont életében nem fogsz szétmenni egyik sem, mert szerencsés, na én nem most akarom kipróbálni a rendelkezésemre álló szerencse mennyiségét.
-
peet137
tag
válasz
mephi666 #103373 üzenetére
nekem ugyenezzel a motorral most egy 1000 km-es karika országúttal, várossal/faluval, sok szerpentinnel 7,1 lett. Nyaralás volt, 2 felnőtt, 2 gyerek, ehhez passzoló mennyiségű csomaggal
A termosztát sztori nekem is ugyanez volt, csak nekem 88-nál nem ment feljebb, most stabil 105 fok, ahogy kell.
-
Gergő170
aktív tag
válasz
ncc1701 #103381 üzenetére
Rendben ezekre lettem volna elsősorban kíváncsi, amint időm engedi megnézem a videót is. Egyáltalán nem tántorítanak el ezek, olyan autót szeretnék vezetni, ami tetszik, illetve igényeimet kiszolgálja, szívesebben költ az ember valamire ami tetszik neki, illetve megelégedett vele. Jelenleg nem tudom elmondani ezt az 1.4 hastrámról.
-
Integrale
veterán
válasz
Markizmark #103380 üzenetére
-
ncc1701
veterán
válasz
Gergő170 #103376 üzenetére
Tudom javasolni az insigniaclub.hu oldalt amúgy a tapasztalatokról. Ez a videó jó bemelegítés lehet.
Én ekkora autót nem vennék benzines mocival, de a bomba tipp az az 1.8 benzin. Bár el nem tudom képzelni, h ez 10L alatt egyen.
Dízel esetén meg a szokásos, ennyiért 200-250ekm-t futottat lelsz (ha nem tekert). Itt már jöhet egy kis turbó felújítás, kis üzemanyagrendszer felújítás (magas nyomású szivattyú, porlasztócsúcsok, stb). És itt nem az autót akarom szidni, ilyen a dízel technika, ennyi méternél bármilyen gyártónál megvannak ezek.
Én a sajátról tudok nyilatkozni, ez a20dth, ez 160 pacis 2.0 dízel, kombi. Ha nem kergetem illegális tartományba, pályán-országúton elvan 6L alatt. Város 7.5-8.5L. Viszont érdekességképpen egy izzítógyertya legutóbb a bárdiban lett volna 97eft, listaáron. Utángyártott nincs. Az a20d-s motorokra jellemző az olajfelszívó cső tömítés gond, azaz ha ez elöregszik (valami észlény gumi tömítés tett forró olajba), akkor falsot szív, és kenés problémák miatt csúnya motor felújítás lehet belőle. Megelőzése könnyú, egy lengyel srác gyárt hozzá aluminimum tömítést, bele kell rakatni, vagy a gyárit cseréltetni 4 évente. Típushiba még a víz kiegyenlítő tartály repedése, bontóból 7-8eft egy egészséges tartály. Néha kirepedhet a turbó utáni levegő cső, az is 50eft körüli pénz. Szűrők is drágák, meg úgy eleve minden hozzá. Ha ezekkel megvagy békülve, akkor fasza kocsi, nagy, kényelmes, takarékos is tud lenni. És nem utolsó szempont nálam, h jól néz ki, ezért szerethető. -
Gergő170
aktív tag
válasz
ncc1701 #103217 üzenetére
Megkésett válasz ugyan, de továbbra is érdekelne. Mely motor változatok ajánlottak? Dízel, illetve benzin téren? Keret továbbra is 2.5m, illetve kombit keresünk.
Insignia - éves 15k km futásra, esetenként melóba ingázás 30km oda vissza, illetve ezen kívül családi utazásokra 100km+
-
FoLey-v
addikt
válasz
Markizmark #103370 üzenetére
Szia!
Ez normális bizonyos hőfok után bekapcsol a ventilátor és hűti le. Astra H és Zafira B-nél talán Vectra C-nél is ilyen. Nem kell félteni. Azért a hűtővízcsövet megnézném ha még nem volt kicserélve. Kellemetlen látvány lenne ha eldurran,de hát tizen valahány éves autónál már csak ilyen.
-
-
mephi666
nagyúr
válasz
Markizmark #103370 üzenetére
nálunk jövő nyárra van betervezve egy 2400km körüli karika
nyaraláskor most is 7.5 körüli átlagot hoztam ki, de csak a mecseket jártuk fel-alá... (Z16XE1) hasonlóan megpakolva, sok klímával
...nálunk amikor télen rossz volt a termosztát, akkor 85 fölé nem bírtam vinni, pedig jól esett volna, ha hamarabb fújja a meleget
cserélt termosztáttal itt is kb ez az érték: 105 körül stabilan
-
zgospel
őstag
válasz
Markizmark #103370 üzenetére
-
rgeorge
addikt
Üdvözlet! Időnként egy Opel Astra H A16XER járgányt kell használnia a családnak, évente tán 2-szer, így nem nagyon ismerem a működését.
Most azt vettem észre, hogy a gyújtás ráadása után de még motorindítás előtt a
jel nem alszik el, de motorindítás után igen. A ritka használat okán nem tudom, hogy eddig ez így volt-e vagy nem.
Ha nem ez a normális akkor ez mit jelent? -
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Zafira B Z18XER.
2-3 órát mentem vele 38 fokban klímával pályán 140-nel, folyamatos 105-107 fokos vízzel.
Ez ugye nem okoz ezeknek gondot?
Egyébként meg kell dicsérjem a gépet, nyaralni voltunk 1036 kilométert összesen, ketten, csomagokkal. Végig klíma, szerpentin is volt, pálya volt jó sok, meg 1 óra araszolás is.
8,6 literes fogyasztás, víz vagy olaj egy deka nem fogyott, araszolásnál sem melegedett fel 100-102 foknál jobban és nem szégyenkeztünk a szerpentineken felfelé és a pálya belső sávban se a hosszú emelkedőkön.
A töltést figyelgettem sokat, egyedül alapjáraton, a dög melegben, üvöltő klímahűtővel, felkapcsolt világítással esett le 13,6V-ig.
Tényleg meg vagyok vele elégedve, pedig féltem kicsit az úttól, ez volt vele az első hosszabb.
-
peet137
tag
válasz
ldn218 #103366 üzenetére
Én is a Péceli céget hívtam, ők mondtak 90k-t. Én azt sokalltam érte, h tomiteseket cseréljenek benne. A 67 az utángyártott? Az elég jó ár érte... Mondom, nekem a sor hibátlan, azért sokalltam a felújítás árát, ha komoly baj lenne vele, az nyilván más tészta. Én is most locsoltam el rá 200 rugót, egr csere, toronycsapágy, első telok, termosztát, meg a szokásos éves szerviz. A toronycsapágy csak a rozsda miatt volt cserés, neccesen nézett már ki nagyon, a telo meg nyilván nem jött le róla ugyanezért, úgyhogy annak is menni kellett. Sachs lett, az jó bolt volt.
-
peet137
tag
válasz
ldn218 #103363 üzenetére
Nekem ugyan nem ez volt a baj vele, hanem a vákuum gomb, ami a tengelyt mozgatja, amin a kis terelőlemezek vannak, de én most kérdeztem utána a szivosor felújításnak, kB 90 rugó a cucc, sztem annyit nem ér a dolog. Ugyanez a motorkód, z16xe1. Én találtam 28ert bontott szivósort, sztem az elég jó ár érte. Amit én rendeltem, az elég jó állapotú, nem lóg benne a tengely, jó a vákuum gömb is, csak ki kell tisztítani. Bár én nem terveztem az egész sort kicserélni, csak azt a gömböt.
-
diablo1984
veterán
A14xer motor vezérlése mennyire tud gázos lenni, az x14xep-hez képest strapabíróbb? Az okoskerék mennyire problémás?
-
ldn218
tag
Sziasztok !
Astra H 1.6 XE1 szivósorát vettem le ellenörzés céljából. A pillangó szelep tengelye ilyen háromszög formájú elemekkel van rögzítve. Ennek az elemnek a talp felöli részén egy nút van amiben a szivósor tömítés fekszik. Na ennek a nútnak a pereme letört mindem egyes darabé. A tömítés ezen a része a szivócsőbe lóg. A kérdésem hogy itt a tagok közül újítatott-e már fel valaki komplett szivócsövet vagy tud -e olyan helyet ahol ilyen alkatrészeket vagy komplett szivócsövet tudok vásárolni ? A bontottat hátrébb sorolnám. -
A váltó és a blokk közé nem megy szimering? Enyémen nem volt most de mintha látnám a nyomait meg, h kapirgálták körbe a peremet
Ha kell bele akkor ezek a f@szok - akik utoljára - csinálták miért hagyták ki?
Egyébként meg nem látok bardinál és kovácsnál sem -
ncc1701
veterán
válasz
Steve_Brown #103356 üzenetére
A diagnosztika mit mond? Mi a hibakód?
-
Steve_Brown
senior tag
Sziasztok!
Az alany édesapám 2005-ös Meriva A személygépjárműve amiben Z16XEP motor van. 220 ezer kilométer van a kocsiban.
A kocsi 1500 kilométerenként kidobálja a check enginet és égéskimaradásra panaszkodik. EGR szelep ki lett pucolva de a csatornák nem. Valamint gyertyák újak és a trafósor is új.
Viszkozítást tekintve jó olaj van benne, de azt hiszem csak félszintetikus mannol.
A kocsi 7 liter alatt fogyaszt, olajat nem eszi.
Szerintem gyenge, apám szerint bitang jól megy.
Szerintem 1800-2000 közti fordulaton tartott gáznál zavaróan rángat, apám szerint nem.Mi legyen a következő lépés mert félek hogy ebből csak check engine kiütögetés lesz minden hónapban eladásig.
-
Black_Raven
veterán
válasz
mephi666 #103352 üzenetére
Aha értem. Eleinte nekem is ilyet produkált, de végig check engine lámpával, de minnél több km ment bele úgy lett egyre rosszabb a helyzet. Nem azért nem vittem szerelőhöz mert nem akartam hanem a mai napig mindenki 1-2hónapra ad időpontot. Én meg"csak" használtam..Majd írd le a fejleményeket ide, én is ezt fogom tenni.
enyém x18xe motor.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Black_Raven #103351 üzenetére
...itt nem check engine van, hanem sárga csavarkulcsos autó szervizlámpa
és elég jól a meleghez tudom kötni, mikor jön elő... pl reggel 20fokban 4km után városban... most hazafelé 35fokban kb 2km után... most menet közben aprót rántott, lámpa és még 3km-t jöttem hazáig teljesítményprobléma nélkül... ha pl leállítottam volna és újraindítom, esélyes hogy lámpa nélkül mehettem volna főúton 90es tempóval 200km-t is, akkor sem lámpázik újra... de ha városon belül megyek pl 500m-t, leállítom, újraindítom, akkor helyből lámpával nyit és pörgetni kell, rossz a gázreakció is
-
Black_Raven
veterán
válasz
mephi666 #103346 üzenetére
Szia! Én is ezzel a hibával küzdök. Hidegen jó volt, meleg motorral check engine lámpa be, negyedik henger leállt játszott és 1 hónap/1200km bírt. 2 napja viszont be állt a halál, most legalább 2 henger nem megy, alapjárat összeomlik, nem használom már, első szerelő szerint ECU. Második hétfőn nézi meg, hátha mégsem motorvezérlő.
-
Integrale
veterán
-
mephi666
nagyúr
válasz
mephi666 #103327 üzenetére
fejlemény: vezérműtengely jeladóval nincs gond, másikkal is ugyanez a sárgalámpa pár km után... (minél melegebb van kint, annál hamarabb) ...arra tippelnek, hogy 99%ra motorvezérlő, de a villamosságisuk még jövő héten is szabin van, utána tud csak ránézni... (ahogy gugliztam, típusbaj ez is, amin kb mindenki átesik egyszer és forrasztgatással javítható... ha kb 1000-1500km-t eljártunk ezzel a hibával, remélem még kb 50-100km-t kibír városi mászkálásra)
-
peet137
tag
-
peet137
tag
válasz
Tikakukac #103342 üzenetére
És meddig? Keressek egy ajtót, amiből kiszedem az egész fekete oszlopot és azt cseréljem az enyémen - bízva benne, hogy sikerült úgy megoldani, hogy utána ne ázzon be a verda ott - vagy csak a gumirészt? Még annyira nem folytam bele, de ha jól sejtem ebben is szegecselt a cucc, mint minden "rendes" autóban, úgyhogy kiszedni is biztos vicces lesz...
-
peet137
tag
Astra H kombi, bal hátsó ablak folyamatosan elfordul leengedéskor és megszorul a keretben. A jelenség annyi, hogy a hátsó vezetősín megfeszül és egy darabig elfordul a nyíllal jelölt irányban, de aztán tovább nem enged.
A benne lévő szigetelő és vagy vezetőgumi eléggé el van öregedve, valószínűleg ez lehet a fő ok. Mit lehet ezzel tenni anélkül, hogy fullra szét kellene szedni az ajtót? Próbáltam kitakaítani a sínt, az nem segített, esetleg valami szilikonzsír, vagy műanyagápoló kencefice segíthet kicsit? A gyerek nem annyira boldog, hogy nem tudja leengedni az ablakot -
Gaga_30
tag
válasz
McDoug6lak #103338 üzenetére
Csak az utóbbi. Ugyanezt kérdeztem én is anno.
a lapátokat le kell venni, illetve az alatta lévő műanyag elemet is.
Ha már ott volt kitakarítottam, meg a rudazatra is ránéztem. -
McDoug6lak
tag
Kell ezt ragasztani?
Vagy kibaszni a régit, kitakarítani a helyét, és visszanyomkodni az újat? Bocsi a sok láma kérdésért de műszaki vénám kb. semmi -
Gaga_30
tag
válasz
McDoug6lak #103333 üzenetére
Cromax volt ez is, kb 5-6 e Ft volt azt hiszem.
kb 2x3 vettem le meg tettem vissza, el kell találni hogy pont középre kerüljön, de a gyárinál ugyanez a játék van. -
Jofi81
őstag
válasz
McDoug6lak #103330 üzenetére
Én már kétszer cseréltem, mindkétszer utángyártottra. Az első után azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek gyárit, nem fogadtam meg. Egy év sem telt el, máris eláll mindkét sarka ugyanúgy, mint az előzőnek. Szóval legközelebb, ha még meglesz az autó, megveszem a gyárit. Tegyél te is így.
-
McDoug6lak
tag
válasz
Tothgera30 #103332 üzenetére
Köszönöm a válaszodat Neked is!
Igen valóban van benne fém is, jogos a megállapításod
Ha nem 21 éves lenne a drágám, lehet elgondolkoznék a drágább gyárin is. Tulajdonképpen ez tömít? Vagy csupán esztétikai szerepkört tölt be? -
Richard!
addikt
válasz
McDoug6lak #103333 üzenetére
Feletted a Cromax-os link.
-
válasz
McDoug6lak #103330 üzenetére
Lényegesen kedvezőbb áron is megvehető, hiszen 18485Ft az eredeti. Idén nyáron cseréltem, mikor az Insignia spricniket tettem be. Nem lett volna szükségszerű, de 2008-as az autó, így gondoltam még 14 évet kihúz a következő, akkor már megérte. A gyári szélvédő tömítés minőségibb, tartósabb, és lényeges hogy nem áll el a szélvédő ívétől. Mivel nem pusztán egy gumidarabról van szó, hanem egy hajlított fém peremről, amire egy gumi perem van sajtolva, így kicsit összetettebb a dolog. Két szélén látszik a nyers fém, ezt érdemes festékkel, vagy körömlakkal leecsetelni, mivel ott kezd el korrodálni. Illetve én a fém peremre tettem egy kis szilikonzsírt, így könnyebben felment a helyére.
-
Gaga_30
tag
válasz
McDoug6lak #103330 üzenetére
-
McDoug6lak
tag
Sziasztok!
Astra G szélvédő alatti gumicsíkot/tömítést cserélt már valaki?
Láttam utángyártottat 5-6 ezres áron, és van gyári majd 30 ezerért.... Megéri a szabad szemmel is jól látható összegű felárat a gyári? Van annak olyan funkciója ami indokolttá teheti, hogy nem teljesen őszinte mosollyal az arcomon fizessek ki egy méternyi gumidarabért 30db mátyást? -
-
-
mephi666
nagyúr
ha nem a vezérműtengely jeladó a hibás (0340-es hibakód), mi okozhat ezzel kapcsolatos hibakódot, ami a mostani rohadás meleggel lehet összefüggésben? ...meg lett tisztítva minden csatlakozás, kifújva kontaktsprével, pár napig nem volt szervizlámpa, majd visszajött... reggelente jöttem melóba, 5 esetből 2szer a végére villant a lámpa... átvinni hibakód nélkül nem tudtam szervizbe, hogy ránézzenek... tegnap hazafelé 35+ fok, 1km után lámpa, megálltam egy boltnál, elintéztem valamit, 2perc múlva indítás után azonnal lámpa... leállítottam, újra indítottam, lámpa... elindultam a parkolóban, gázreakció megváltozott, pedál után kb 1 másodperccel kezdett reagálni és pörgetni is jobban kellett a megszokottnál... megálltam, leállít, indít, nincs lámpa... normál üzemben átmentem a városon... leállítottam, indítottam, azonnal lámpa... bevásároltam (10perc), indítottam, nincs lámpa, hazamentem gond nélkül
ha hosszabb távra mentünk, akkor viszont ha kiértünk a városból és mentünk 90-100as tempóval folyamatosan, akkor 200km alatt se jött lámpa... pl nyaralásról hazafelé volt érdekes, mert az első 20km-en megálltunk 2 helyen is 5-10 percekre, ami után azonnal lámpát kaptunk (gondolom a menetszél nem hűtötte a rendszert), de kiérve a kisebb falvakból még 200km hazáig és ezalatt 0 lámpa... (újraindítás után általában megszűnt a lámpázás)
tipp: hajszálrepedés a szenzorban, ami nem látszódik? (mondtam, hogy nézzük már meg másikkal, hátha azzal tökéletes lesz)
-
válasz
Tothgera30 #103316 üzenetére
3200 euró a keret és a szerb piacon, ott kicsit mások a viszonyok sajnos. Ennyiért ott nincs 1.4-es sajnos.
-
bul07
nagyúr
Amúgy ha én autószerelő lennék vagy csak hobbi szinten szerelnék és évente párszor kell rúgót összenyomni
Ilyet csinálnék magamnak az biztos
[link] -
FoLey-v
addikt
válasz
mephi666 #103320 üzenetére
Nekem még gyári kati van benne. Próbálják meg van benne kamera az autómban.
Mellesleg dob és paszta is bosal. Olvasgattam hogy olyat raknak bele. Walkert is írták,de hát azt nem sokan tették fel,legtöbb bosalt. 3-4 évet bírjon ki már annak is örülök,pasztát kapott rendesen. A többi majd ki lesz cserélve. -
Gaga_30
tag
válasz
diablo1984 #103317 üzenetére
Ez is egy ipari hulladék kb, szerencsére nem volt drága.
De legalább életveszélyes. -
mephi666
nagyúr
válasz
FoLey-v #103318 üzenetére
...szénacél táblalemezt szállítunk a bosal-nak (már acps, vagymi) nagy mennyiségben
kipuffba mondjuk nem hiszem, hogy sokat raknának... az utángyártott katalizátoraikat is dicsérik nagyon: sokan kikapták F alól a gyárit, eladták jó pénzért és 20 körül tettek alá bosal-t, ami a célnak tökéletesen megfelel és a dakoták se vagdossák ki a kocsi alól, mert annyit nem ér leadva
-
Pár dl eltéréssel ugyan annyit fogyaszt mint a kisebb. Cserébe nem kell kitaposni a lelkét ha a forgalmi szituáció úgy kívánja. Nem írtad mennyiért kerestek, de egy ilyesmit meglesnék.
-
válasz
Tothgera30 #103313 üzenetére
Csak a kis fogyasztás meg a jó megbízhatóság a lényeg, ha gyenge az autó, az nem tragédia. Anyám nagyon nyugdíjas tempóban vezet, húgomnak pedig még nincs jogsija
-
hacki87
senior tag
válasz
Richard! #103309 üzenetére
Nekünk az 1.2 80 Lovas verzió van igaz rá a végtelenszer kell meggondolni az előzést 2ev alatt eddig egyszer előztem vele, de nekem Dunavarsány Csepel távon nyáron igaz klíma nélkül 5,7l/100 a fogyi azt azért nem mondanám szomjasnak.
4ron hideg motornál a lánc egy másodpercre se csorrenjen. Pl
-
-
Sziasztok,
Corsa D esetén melyik motor a leginkább ajánlott? Találtam három potenciális jelöltet, a legszebb 998cm3 Z10XEP motorral van szerelve, míg a másik 212.000 kilométerrel van hirdetve 1229cm3 motorral.
Nem csak Corsa D jöhet szóba, de ez tetszik leginkább anyámnak/húgomnak. Országút/város kb. 70/30 arányban lesz.
-
peet137
tag
Sikeresen beszereztem egy bontott szívósort a Z16XE1 motoros astramhoz, de nekem nem kell az egész sor, csak a vákuumgömb, ami a belső mechanikát mozgatja. Kipróbálom vákuummal, működik-e rendesen, aztán, ha minden stimmel vele, akkor csak azt a részt cserélném a verdán. Ezt meg lehet tenni, anélkül, hogy levenném a szívósort, ugye? Nem terveztem darabokra szedni a gépet emiatt. Mi a véleményetek?
-
válasz
diablo1984 #103298 üzenetére
z16xe
Tegnap el is kezdtem szétszedni. Hát elleszek pár délután vele úgynézem
Új hozzászólás Aktív témák
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Dolce Gusto
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Futás, futópályák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- PS Plus előfizetések
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!