Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#51801) BLUE TORNADO válasza Sgt. Chris (#51794) üzenetére
BLUE TORNADO
senior tag
Bocsi az amatőr kérdésért, de az a fényerő állító hol van? Nekem az óracsoporton egy pöcök van, ami az időt állítja, mert nekem nincs fordulatszámmérő, helyette egy óra van
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
(#51802) Sgt. Chris válasza BLUE TORNADO (#51801) üzenetére
Sgt. Chris
aktív tag
Az elektromos kézifék kar felett van két függőleges kerék, az egyik a fényszóró magasság-állítására, a másik a kijelző fényerő beállítására. :-) Életemben nem gondoltam volna, hogy ott keressem....jó, hogy nem a csomagtérbe tették :-P
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
rob210
Topikgazda
Neked a műszerfal alatt van bal oldalt a biztosíték tábla felett.
A bal légbeömlő alatt.
Ennél jobban nem tudom körbeírni.
Renault power
(#51804) BLUE TORNADO válasza Sgt. Chris (#51802) üzenetére
BLUE TORNADO
senior tag
Köszi, de nekem Megane 1 van
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
BLUE TORNADO
senior tag
Ott csak a fényszóró magasság állítás van :/
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
rob210
Topikgazda
Indítás megállítás és hirtelen gázadás a próbaút alatt.
Ha akkor hangja van az 90%-hogy az okoskerék.
Komoly alkupozíció
Renault power
(#51807) Sgt. Chris válasza BLUE TORNADO (#51804) üzenetére
Sgt. Chris
aktív tag
Jááááj....körültekintésből bevéstem magamnak a jelest :-) Valamiért szentül hittem, hogy neked is Scenic 2-d van :-D
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
(#51808) BLUE TORNADO válasza Sgt. Chris (#51807) üzenetére
BLUE TORNADO
senior tag
Nem baj Én is szoktam tévedni
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
rob210
Topikgazda
Amit diabló írt.
Az egyenetlen járás miatt szétszakítja a motorbakokat.
A henherfalat a nem pozicionált gyújtás miatt mossa a benzin ezért hosszabb használat során tönkremegy a dugatyú, hengerfal.
A rángatás miatt a csapszegek hajtókarok és csapágyazásuk, a főtengely. Egyszóval ha meghal az okoskerék nem kell azonnal leállítani a kocsit és az út szélén megvárni a trélert.
De mielőbb cserélendő.
Renault power
rob210
Topikgazda
8v ? RL
Renault power
BLUE TORNADO
senior tag
Igen
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
frankstork
aktív tag
Szerencsére akkor az enyém még jó. Eddigi mérleg: fhp, gyujtótrafók, az összes szilent, kormánymű, stabilizátorok, fékek, klímakompresszor, féltengely csuklók cserélve. Hackelve: hátsó lámpák csatlakozói, első lámpák csatlakozói, két első index izzó foglalat, most pedig a tápszivattyú szivat.
(#51813) BLUE TORNADO válasza Sgt. Chris (#51807) üzenetére
BLUE TORNADO
senior tag
Sikerült megoldani A kis pici izzót kellett kicserélnem a műszerfalban
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
rob210
Topikgazda
Igen ezt akartam pont írni, hogy akkor ott kiéget az izzó, mert a 8 v rl ben nincs állítási lehetőség
De akkor már rájöttél magadtól is.
Renault power
Amarth
aktív tag
Kábel direktbe húzva a jeladótól az ecu -ig, probléma továbbra is fennál.
Mindkét jeladóval.
[ Szerkesztve ]
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
rob210
Topikgazda
Akkor a lendkerék lesz a problémás.
Vagy maga az ecu.
Renault power
molnarpeter
nagyúr
Ajtónyitásra tolja indítás előtt a naftát az AC, vagy hogyan van megoldva ennél a konstrukciónál? Megnézném a pumpát, a reléjét, illetve az ajtók nyitottságát is ellenőrizném diaggal. Nem ismerem a konkrét modellt,
de pár dolgot ki lehetne így zárni.
speedydb23
senior tag
BLUE TORNADO
senior tag
Pici segítséggel, de sikerült megoldanom. Már betojtam, hogy óracsoport csere, mert hogy kiment a gáz a kijelzőből
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
rob210
Topikgazda
Gyerekek.
A mai napon teret ugrottam.
Egy régi munkatársam akivel jóban vagyunk, elujságolta, hogy most van a kocsija műszakin, egy régi jó autószerelő ismerőse intézi neki. (most vette a kocsit)
Ez eddig lényegtelen, de most jön a csattanó.
Ránézett a kocsira mielőtt felvitte a vizsgapadra és minden rendben van rajta még az olaj is olyan szép, hogy legalább 20ezer kilométer van neki hátra. Egy 99 es 1.4 es 75 lovas 8V -s meganeról beszélgetünk.
A pofám leszakad én nem is mondtam semmit a srácnak, csak megkértem, hogy majd a régi jó autószerelő barátjához hordja a kocsit én nem szeretném látni.
A kocsi előéletét ismerem kb. most esedékes az olajcsere olyan 11-12ezer kilométer van benne.
Ráadásul a srác aki eladta elmondta neki, meg azt is, hogy a fékeket hamarosan cserélni kell.
Valamint a hátsó lengéscsillapítók kivannak. Erre 4 kor közölték átment a vizsgán csont nélkül tök jól egyben van a gép.
[ Szerkesztve ]
Renault power
SPeti1984
senior tag
Sikerült beszamittatnom a cliomat egy Mégane 2 1.4 98 Authentique plus 5 ajtós 2003 6. haviba.Holnap hozom el remélem nem lesz vele sok bajom.A gyári cd rádiók játszanak MP3 át? Ebben nem gyári van de lehet kicserelnem gyarira mert a rádió mellett van rés ami nem szimpi.
Szia, van olyan gyári, ami mp3-at is tud, de elég ritka, nem jellemző.
Utólagos fejhez lehet kapni beépítő keretet és akkor nem lesz rés.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Predator2
addikt
Tudtommal ez nem ennyire modern. Delphi rendszeres.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
SPeti1984
senior tag
Van esetleg valakinek ilyen 2003-as Megane II 5 ajtós katlógusa pdf formátumban illetve akkori felszereltségi lista?
eTrade
tag
Szép autó, szvsz nagyon eltalálták a 3-as Megane formáját.
SPeti1984
senior tag
Renaultnál van olyan hogy alvázszám alapján minden lekérdezhető a kocsiról pl hogy mikor ol gyártották minden felszereltsége stb... Esetleg van aki ezt letudja kérdezni itt?
molnarpeter
nagyúr
Akkor egyszerűsítek: annak kéne utánajárni, mi adja a jelet a pumpának indítás előtt, úgy egy dolgot ki lehetne zárni. Tömítetlenség főleg a szűrő után nem látszik? Indításnál nem füstöl picit?
LamerGyuri
senior tag
Ezt találtam, talán jó lesz.
Én pedig a 2003-2004-es modellév 14"-os alufelnijeit keresem. Erős a gyanúm, hogy az enyémen eredetileg az volt, csak "elkopott" valamelyik tulajnál. Jó lenne újra beszerezni őket, csak nem tudom, mit keressek, hogyan néz(tek) ki.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
zaskar
senior tag
Nem tudom, most mi a helyzet ezen a téren a Renault-nál. 2010-ben vettem a Megane-t, akkor (sajnos már csak a vásárlás után) bementem a legközelebbi márkaszervizbe, ahol a raktáros elmondta a főbb dolgokat az autóról. Hozzátette azonban, hogy ezt hivatalosan nem tehetné meg, és ki se nyomtathatja. Német autó lévén igen részletes szerviztörténet volt elérhető a rendszerben, persze a km több volt, mint amit az óra mutatott... Én is kíváncsi lennék, hogy azóta változott-e valamit ez a dolog pozitív irányban.
Milo629
aktív tag
SPeti1984
senior tag
Ezt megtaláltam Én is csak nem voltam biztos benne hogy a sedan felszereltsége ugyan az mint az 5 ajtósé mert mintha úgy rémlene hogy van amiben eltérnek de lehet rosszul emlékszem.
speedydb23
senior tag
Köszi, részemről nagy a szerelem most, imádom a kocsit.
Amennyiben semmilyen váratlan hiba nem lesz az évek alatt, akkor engem megvett a Renault.
A folytatás pedig egy 4-es Megane GrandCoupe lesz, remélhetőleg.
Josi
aktív tag
Elvileg csak a tulajdonosnak adják ki az adatokat.
Viszont ha már megvetted, akkor te vagy a tulaj,
és ki kell adniuk a szervíztörténetet.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
Nem csodálom. Jó kis gép az.
A múltkor ültem ilyenben igaz benzinesben és olyan csendes komfortos volt. tetszett nagyon.
Renault power
Gabesz87
addikt
Ez hihetetlen. Szerintetek igaz? Megkérdeztem az R-Link Helpline UK-t, hogy tavalyi Megane-ban lévő R-Link 2-re lesz-e Android Auto frissítés, mivel az idén áprilistól eladott új autókban már benne van (ahogy az a Renault Groupe International Website-on olvasható is). Válaszban azt írták, hogy nem lehet frissíteni, mivel az új autókban más hardver van, így nem kompatibilis az Android Auto a "régivel" (enyémmel). Besza...behu....
R5TL
csendes tag
Ezt írtam neked én is, (#51527) R5TL válasza Gabesz87 (#51525) üzenetére
Gabesz87
addikt
Ja, bocs, nem emlékeztem rá. Rendben van, hogy nem nagy dolog, túlélem, mert úgyis autós tartóban, a Waze-t használom, zene meg megy BT-on, de ez számomra akkor is felháborító. Na mindegy, majdcsak túlteszem magam rajta
meroly
veterán
Én is bementem és ingyen s bérmentve kinyomtattak mindent.
Volt, ami csak olyan rendszerben volt elérhető ahol a tulaj adatai látszódtak, ott lediktálták a kocsira vonatkozó részeket, de a többségét megkaptam papíron.
Impossible is nothing
SPeti1984
senior tag
2003-as Mégane II kijelzőn ha nem jelenik meg a kinti hőmérséklet akkor az szenzor hiba? Van mikor megjelenik de -35 fokot mutat.Hol a szenzor?
PeterPH
senior tag
A jobb oldali visszapillantó aljában.
speedydb23
senior tag
Ne is mond, nekem a csend eddig nem volt szempont, de amióta meg van a Megane, el sem tudnám képzelni, hogy megint egy zörgő csörgő dobozban üljek.
Nem beszélve arról, hogy autópályán 160-nál sincs benne akkora zaj, hogy ne lehetne beszélgetni üvöltözés nélkül. Szerintem ebben a kategóriában nem sok vetélytársa van a Megane-nak, de lehet elfogult vagyok.
SPeti1984
senior tag
És szerinted lehet ennek a szenzornak a hibájától hogy néha kiírja néha nem a kijelzőn a hőmérsékletet? Drága egy ilyen szenzor? Amit még észrevettem hogy a sebváltó fokozatkiosztása kopott azt kellene lecserélnem meg az utas oldali első hangszóró nem szól minden más igen.
frankstork
aktív tag
Renault talány: ha a visszapillantó állítást eltekerem balra, vagy jobbra, az azon az oldalon lévő tükörlap megindul lefelé, majd amikor eléri a végét, tovább kerreg mintha nem érezné hogy vége. Semmire nem reagál. Mi ez?
Norb175
csendes tag
Sziasztok !
Klíma , hisz már itt a nyár ... de nem indul
2,5 éve lett töltve /550gr/ és cserélve a nyomáskapcsoló-gomba + csati /Megane II 2004 1.6 16v /
Már tavaly is csak hűvöset fújt, de nekem ez is elég volt akkor ; most be sem kapcsol.
Megmérettem: 3,8 Bar nyomás van rendszerben.
Itthon rámértem a mellékelt fotó alapján /3.78V/ ÉS EKKOR kattant is szépen a kompresszornál, emelte a fordulatot is, indult a ventillátor, de csak meleget fújt kb. 5 perc után is ...
Visszadugott csatlakozónál /tisztítva lett/ semmi , de ha határozottan mozgatom a 3 vezetéket, beindul a ventillátor , de ilyenkor nem kapcsol a kompresszornál.
1. kevés lenne benne a nyomás/gáz
2. ismét meghalt a gomba --> cserés
3. ha ellenőrizetetem/feltöltetem újra a rendszert és akkor sem indul , úgy tudom e én cserélni utólag a gombát ? A csőben van e záró rész, míg kicsavarom és beteszek egy másikat.
Köszönöm a válaszokat
rob210
Topikgazda
Na ezt nem értem.
Ha van benne nyomás akkor, van benne gáz is, hiszen akkor nem szivároghat.
Ha van gáz és nem kapcsol akkor nyomás kapcsoló, de ha azt áthidaltad és úgy kapcsolt viszont nem csinált hideget, akkor nagyon gyorsan menj el egy klímáshoz, melőtt nagyobb bajt csinálsz
Renault power
rob210
Topikgazda
Megdöglött a joystic.
Ki kell cserélni vagy szétszedni és megnézni miért vezérli folyamatosan lefelé a motort.
Ha te irányítod akkor dolgozik rendesen?
Renault power
Norb175
csendes tag
A klímás azt mondta, ha nem kapcsol be ekkora nyomás mellett, akkor szerinte elektronika v. mechanikai hiba lehet, vigyem oda , utánna ő (ők, kérdeztem mást is) foglalkoznak a töltéssel ... , bontóból vegyek másik gombát és ha úgy indul ekkora nyomás mellett, akkor jó, irány a klímás, de ha nem akkor idén nem lesz kompresszor javítás, marad a menetszél
diablo1984
veterán
Nem biztos hogy szenzor, kollègám clio2esèben a központi egysèg járja a vègèt, neki is irreális èrtèket mutat+ nem megy a vèszvillogö ès az anyós oldali ablak! Neked minden más elektronika működik?