Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Pecc
őstag
Urak. segítsetek
Féltengely gumiharang jobb oldali külső csere érett ismét. Milyet kellene rá venni és honnan, ami pontosan illeszkedik rá, nem gyűrődik fel amikor a bilinccsel össze van húzatva és 2év után nem lesz olyan, mint ami újkorában is műanyag hatású volt? Mert most valami gagyi van rajta, és nagyon nem olyan anyagra, mint a másik oldali, az gyári lehet még gondolom.
Köszi
Geri89
aktív tag
Én úgy látom, hogy nekem fém házas gázolajszűrő van benne, amennyire fentről tudtam fényképezni, ILYEN. Azt, hogy vízérzékelős-e hogyan tudom a legegyszerűbben megnézni? Jót szeretnék bele venni, hogy ha szétszedem akkor egyből tudjam cserélni, ne akkor keljen autósboltba járkálni.
rob210
Topikgazda
Nem ér annyit.
Szerintem.
50 nél többet nem adnék érte.
Renault power
rob210
Topikgazda
Spidan
24mm,74mm,115mm
Átmérő/átmérő/magasság
Váltó oldali
28,75.5,120mm
Kerék oldali
Ezek a jobbosak, de a motorszámtól függen eltérhet.
Ez K4M700-hoz való
[ Szerkesztve ]
Renault power
Pecc
őstag
Köszi. Ilyet veszek akkor. Enyémbe kell, így k4m700. Illetve feszítőgörgőt cseréltél már? 18alatt nem találok márkásabbat. Konkrétan gatest néztem, tudsz ajanlani valamilyet valahonnan?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Hosszbordás?
Azon nem tudsz spórolni, ha mechanikával együtt kell cserélni.
De nem elég a görgőt?
Mert mechanikát csak akkor szoktunk, ha nem feszít, eltörik tönkre megy benne a menet, etc.
Maga a görgő meg nem egy egetverő összeg.
Renault power
#32577792
törölt tag
Szép lett
Hogy viselkedik a Laufen?
Eddig 10/10 szárazon és vizen is. Talán annyi a hátránya, hogy hangosabb, mint a continental volt. De azt megmerem kockáztatni, hogy szárazon azt simán tudja, amit a 2 éves conti pc3-ak tudtak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
#32577792
törölt tag
Sokat gondolkodtam rajta én is, de aztán Hankook VP3 lett. Eddig nagyon király.
Kanyarban nekem jobban bejött, mint pl. Pirelli P7 Cint. Blue, ami 1 szezonos volt. Volt vészfékezésem is, és hát eléggé megfogta a kocsit.
De akkor a kistesó is elég jó
just
aktív tag
Optimalizálás után megvan a
hátbabaszós érzés
Two things what i hate. People that can't count...
salieri.
őstag
#32577792
törölt tag
speedydb23
senior tag
Ezt a gyári 130 lóerősből csinálták???
Ez eléggé túl lett húzva, nem?
[ Szerkesztve ]
#32577792
törölt tag
javítva, tényleg 130-ból, ami 156 volt?
[ Szerkesztve ]
just
aktív tag
Igen, 130 volt gyárilag. Ugyanaz a motor mint a 170lovas,csak itt le van butítva a szoftver. 1,5 éve hibátlan, pedig sokszor koppan a pedál a padlón
Two things what i hate. People that can't count...
diablo1984
veterán
nem 1,5 dci 110 lovas laguna3-van a képen, ami oda is van írva?
#32577792
törölt tag
just gépére válaszoltam
diablo1984
veterán
speedydb23
senior tag
Azért ez már szerintem sok, nem tudom, hogy pl-ul a kettőstömegűnek mennyire tesz ez jót, hogy ekkora nyomaték van rázúdítva.
Én ennyire nem merném megpiszkálni, egyenlőre azt tervezem, hogy 150-ről 180-ra húzatom fel, de elsődleges szempont az lesz, hogy alulról jobban húzzon, és ezáltal városban talán a fogyasztás is csökkenni fog.
Amennyiben megveszem persze a kiszemelt példányt, holnap kiderül, mert viszem teljes átvizsgálásra, és ha minden klappol, akkor holnaptól csatlakozom a társasághoz ismét, mint Rönyó tulaj.
[ Szerkesztve ]
pimpa1974
csendes tag
Hali
Én se
De a fickó el kezdte mutogatni neten mi mennyibe kerül és elég meg győző volt
a hengerfej van ahol magában 30-35 ezerért árulják, az önindító egy 10 es , az adagoló, 15-20 ezer. a generátor 10. a blokk egy 20 as. a sallangok is 10-15 aztán a kuplung is ott van komplett szerkezettel mindennel. az is legalább egy 10 es. A váltót is adja de az szét ment így az kuka.
szóval én nem tudom ezért kérdeztem ennek a fényébe gondolkodva.Hogy jó ár e a 65 ezer.
mert abból viszont nem akar engedni és a motorban állítólag 150. ezer km van ami szinte semmi.
És állítolag a renaultnak ez az egyik legjobb motorja.
oké nekem nem kocsiba lenne de ez itt a szomszédba
és a célnak pont megfelel.
Igen itt látszik, hogy sokkal meredekebben megy fel a nyomaték/lóerő és a csúcsnál a nyomaték nagyot is törik.
Én azóta is agyalok, hogy mi legyen, még nem szántam rá magam. Pedig sokszor nekem is kevésnek érződik.
Viszont én kuplungot nem akarok venni, így 180-190ló lenne a cél a hozzá tartozó nyomatékkal.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Egybe blokkot is néztél?
Külön külön drágább, ezért szoktak bontani?
De persze ha neked megfelelő akkor minden ok.
Renault power
LamerGyuri
senior tag
rob210
Topikgazda
Na megoldottad, ügyes vagy, gratula.
Látod nem kellettem én ehhez
Renault power
Pecc
őstag
Hosszbordás aha. Ezt nem tudtam, hogy külön is lehet, mert akkor csak görgőt rendelek, ahogy forgatom hallani, hogy "csörög zörög".
Köszi a méreteket is meg az infót
[ Szerkesztve ]
pimpa1974
csendes tag
Hali
Igen néztem a bonto csak blokkot minden sallang nélkül 50 ezerért adna.
Neten ezt a sima szivo dizelt nem is találtam csak Dci t meg ilyeneket de azok meg 90-100ezer.
ezért kérdezgettem annyira de már közben össze állt a kép a fejemben ha a földön ahogy állítja be tudjuk indítani akkor meg veszem ennyiért! Mert mindene meg van az összes sallang! még kipufogó is
Úgyhogy ennyi.
salieri.
őstag
Gyonyoru ez a felni!Akkor batran ajanlod a nyari laufenn gumit is?kerdes,hogy fog oregedni,de ez mar a jovo kerdese.
rob210
Topikgazda
sok sikert
Renault power
LamerGyuri
senior tag
Sok múlott azon, hogy bedühödtem a napi használat során folyton hibát dobó váltótól, és rábeszéltem öcsémet, segítsen szerelni
Na meg mivel nem várhattam el, hogy minden infót vagy cuccot beszerezz, a vége az lett a sok böngészésnek, kapcsolódó anyagok gyűjtésének, hogy minden "hogyancsináld", alkatrész, szerszám megvolt, csak nem fértünk hozzá a váltóvezérlő fedeléhez. Megoldottuk
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
rob210
Topikgazda
Grat.
így olcsóbb volt
Renault power
mckay
aktív tag
Tudnátok szakit ajánlani Pécsett?
Itt nálunk egy Renault szakszervíz van, és kissé drága szervíz hírében állnak.
De azért mégis jó lenne valaki olyant találni, aki kimondottan Renault-ra van ráállva...
Előre is köszi, és persze jöhet privátban is!
LamerGyuri
senior tag
Tőled nem sajnálom a szerelés díját, csak elkezdett szorítani az idő: ballagás, nyaralás, baráti buli, szóval hozzád talán egy jó hónap múlva értem volna oda. Addigra meg biztos beleállítom a fejszét Így egy életem-egy halálom, ugorjunk neki, mi bajunk lehet. Max járok busszal, ha nem bírjuk összerakni
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
rob210
Topikgazda
Ha odafigyelve szeded szét nem olyan nagy ördöngősség az.
A lényeg, hogy ez volt a hibája és most jó
Renault power
Onnan tudod meg, hogy a szűrőre nem csak a gázolajos csövek mennek, hanem van rajta egy csatlakozó, ahova elektromos kábel megy.
(#51178) salieri.: bátran. Nedves aszfalton nem annyira perfekt, mint a continentalok voltak, meg zajosabb is, de bőven a használható kategóriában van. Fékezésnél sem volt még problémám...nekem bejött. Nyilván a conti jó 2.5x drágább.
(#51170) speedydb23 : no megnéztem neked, simán eltudok indulni csak kuplunggal.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
FerNandor
őstag
Sziasztok. Mindjárt küldök párat neked.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
forceberg
veterán
És ezek az autók vannak hirdetve garázsban tartott, megkímélt, nem dohányzó, idős orvos tulajosként?
A lent jobban húzzon a legkárosabb szerintem...
Hagyd a francba
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
FerNandor
őstag
Mycso, szép a Laguna, hogy muzsikál? Mennyit eszik?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
diablo1984
veterán
Egyelőre szerelem van (remélem így is marad).
A fogyasztás most kezd lefele kúszni, olyan 6l körül eszik vegyesben. Télen 7-7.5l körül volt a nagyátlag.
De ezek csak támpontok, amúgy elég vegyesen eszeget: [link]
(#51187) forceberg: lehet azért azt finoman is, hogy ne egy drasztikus program kerüljön rá. De egyelőre tényleg csak gondolat szintjén van meg ez a csipszelés. No, meg van mire elköltenem a pénzem, így ez az utolsó utáni dolog lenne.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
orosziem81
tag
Ettől a motortuningtól ami 20-30 lóerőket emel a teljesítményen, nem megy hamarabb tönkre a szerkezet, vagy a kiszolgáló egyéb berendezések?
Gondolom nem véletlen, hogy gyárilag úgy van programozva, ahogy.
rsf
senior tag
Van vkinek Megane3 szabadkéz funkcióval?
Fél éve van meg a kocsi és most kezdtem gondolkozni, hogy miért kell megnyomni a kilincsen a gombot amikor ki akarom nyitni az ajtót.. Ha eltávolodok a kocsitól lezár a kocsi és indításkor sem kell bedugnom a kártyát, szóval csak a nyitás zavaros kicsit.
A kézikönyv azt írja az ajtók nyitása kívülről pontban:
„Szabad kéz” RENAULT kártya
Amikor a RENAULT kártya az érzékelési zónában van, nyomja meg a gombot 2(kilincsen a gomb), vagy
– gépkocsitól függően – tegye a kezét a kilincs 1 mögé, majd fogja meg és húzza maga felé a kilincset.
Szóval gépkocsitól függ hogy kell-e nyomni gombot vagy sem?
A kilincs mögötti rész nincs szinre fújva az autón.
Köszi
Üdv.
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
rob210
Topikgazda
A kilincs mögötti rész azért nincs színre fújva, mert az az érzékelő.
Renault power
rob210
Topikgazda
Mennyiért kelt el a paripa?
Ha nem titok.
Renault power
meroly
veterán
rob210
Topikgazda
Bent is.
nézd át köszi.
Renault power
meroly
veterán
köszi
Impossible is nothing
Pecc
őstag
Tiédet miért nem cseréled át valami jobb képre?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Nem tudom
Este lehet kicserélem.
Renault power
LamerGyuri
senior tag
Bekerülhetek az összefoglalóba én is? Most már biztosan megtartom
A vasárnapi kép jó lesz, aztán majd lövök egy beállítottat valamikor.
Thalia ’04, 1.4 16v - Székesfehérvár
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."