Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Toobee
veterán
Van a szüleimnek egy '00-s 1.4 Megane-juk. Szeretem én is és most gondolkodom autóvásárláson. Nincs semmi komolyabb bajunk vele, klímás is és a fogyasztása sem vészes. Úgyhogy ilyesmit nézegetnék, csak kabrió kivitelben. Esetleg van itt valakinek tapasztalata vele?
https://barbieripnk.hu/
tresh
addikt
kabrió kivitelben nagyobb eséllyel fogsz találni 1.6 16v vagy 2.0 8/16 v-t. Coupeból találhatsz kinti 1,4 16v-t jó áron jó állapotút annyi hogy ezek mind 4 személyesek Motorikusan műszakilag megegyezik minden csak a bodé más
Más: ez nem rossz
[link]
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Köszi az építő jellegű kritikát én is így álltam hozzá, de nálam bevált.
Én megadtam neki az esélyt.
Igaz csak azért, mert az apósom csinálja, és tudtam nem ver át senkit eddig is mindenkinek visszaadta az árát aki azt mondta nem ért nála semmit.
Azért az, hogy még a Győri audi is behívta tárgyalni elég jelentős dolog az asztalon, szerintem.
Renault power
giigz
veterán
Én is kipróbálnám, csak kegyetlen drágán adja...
rob210
Topikgazda
A futó művük nem ugyan az.
A cupé és a kabrió futóműve sokkal stabilabb feszesebb.
Amúgy valóban egyezik "szinte" mindenben.
Renault power
kk831228
addikt
Akkor nem mindegy mennyiért adja ha úgy is visszakapod az árát??Mondod hogy neked nem vált be és kész, ki is van próbálva...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
tresh
addikt
Jó hát nálam az ugyan az torziós az torziós de tény hogy feszesebb
giigz
veterán
Csak azért megvenni hogy majd úgyis visszaküldöm nem sok értelme van, ha pedig csökkentené a fogyit, akkor is sokkallom két mágnesdarabért egy pici dobozban azt a pénzt kiadni, anyagáron pár száz/ezer Ft-ból kijönne... Mondjuk rob fogyasztását látva nem nagyon menne lejjebb a fogyim, most is el tudok járni 6 literrel ha akarok, ez a fogyi csökkentő az esetemben 4,7-5 literes fogyasztást ígér, mese habbal...
kk831228
addikt
Persze, máskor is ha ilyen dolgokról van szó...
giigz: Az ilyen dolgok inkább a tudatodra hatnak...Feltéve ha be se lenne kötve de te nem tudnál róla, már kevesebbet fogyasztana az autód!!
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Nekem is meseszerűnek tűnik. Főleg ha belegondolok, hogy a munkahelyemen óránként ~5000m3 földgázt égetün négy bontó és egy elégető kemencében.
És bármennyire is hihetetlen egyik bejövő gázvezetéken/ben sem látok semmilyen különleges kütyüt.
Pedig itt aztán lehetne spórolni.
(jah és itt megy is a fillérb@szás szépen, tehát ha lenne ilyen működő technológia, azt alkamaznák is)
Amúgy ha lenne ilyen megoldásokból ingyenes teszt, akkor egy próbát megérne, de....mind1 is.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Füge007
senior tag
Bal oldali féltengelyem úgy néz ki 300.000. Km után elkezdi bemondani az unalmast. Hol lehetne ilyet kapni emberi árban?
Holnap kicserélik a szélvédőmet, és megy műszakira a "vas".
Füge
rob210
Topikgazda
Emberi áron sehol én eddig minden kocsimban felesztergáltattam.
Itt.
Csak ajánlani tudom őket jó áron és nagyon durván jól dolgoznak.
Bár nem tudom neked mennyire elérhetők.
Konkrétan, jobb lesz mint az után gyártott.
Renault power
Füge007
senior tag
Ki kell szerelni, és elvinni, vagy elküldeni hozzájuk? Vagy leadom, és adnak cseredarabot? Mibe fáj egy ilyen felújítás?
Füge
kk831228
addikt
Hú ,ezt el is mentettem gyorsan , itt mindent csinálnak...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
rob210
Topikgazda
Én odamentem reggel és délutánra kész volt.
Nekem mind a két külsőt csinálták az előző meganeon.
28.000.- volt cakkli pakkli.
De árak tekintetében hívd fel őket és megmondják forintra pontosan, hogy mennyi lesz.
Viszont felkészítelek, hogy ha az egyik rossz rossz lesz a másik is.
Én még a favoritommal jártam ezt meg, azt is ők csinálták, a jobbost elöszőr, a balost másodszor, mert nem hallgattam rájuk.
Így a szerelést kétszer fizettem ki.
Ha kiszerelve viszed úgy olcsóbb és délutánra akkor is megvan, a felújítás, kicsit gyorsabb, ha nem velük szerelteted, mert pörögnek a srácok, de sok a melójuk a szép munka miatt.
Ha ennél nekem kaki lesz vele én úgy fogom csinálni, hogy bontóba elkocogok, veszek "valamit" felújíttatom velük és itthon berakom.
Így nem esik ki a kocsi alólam, és gyári lesz a féltengely csuklóm.
Csak azért ajánlottam őket, mert garanciát is vállalnak, ráadásul tényleg gyárira hozzák fel a cuccot.
A cimbora az után gyártott swag, tehát nem rossz márka féltengelyekkel nagyon megszívta.
Aztán a gyárit ami alatta volt kopott elvittem neki ide és azóta is azzal jár, ez közel 80.000kilométerrel ezelőtt volt
Renault power
Füge007
senior tag
Köszönöm az információt
Erre én is gondoltam, hogy mehetne mind a két oldali, végül is van bennük futás nem is kevés. Ha megyek Bp.-re reggel beadom, este meg hozom, másnap meg berakatom. Addig tudom nélkülözni.
A szerelőm is azt mondta jobb ha a gyárit újíttatom fel, vagy csakis gyárit vegyek bele.
Füge
rob210
Topikgazda
Srácok, nem tudtok valahol nagyon olcsón tetőboxot?
Vagy nincs valakinek kölcsön 2 hétre, 30. Tól, 10-ig ?
Kéne valami megoldás, mert öten leszünk, utánfutót csak, ha nem lesz más akkor húznék.
Amiket találtam méreg drága, bérelni extrém, nem is értem, hogy kérhetnek ennyit érte,
így vagy kéne egy nagyon olcsó, amit cimbora utána átvenne tőlem, vagy kölcsön.
Renault power
Debrecen környékén van valami normális bontó???
JE ajtó és BE lámpa kellene, itt miskolcon és környékén semmi nincs. 1-2 cuccot találtam pl. racing bazáron jó árban, de postázgatni nem akarok, csak jó lenne személyesen meglesni.
más: ma az olajcsere után (5w40), olyan mintha sokkal kellemesebben, halkabban járna a motor (lehet csak placebó, de tényleg jobbnak tűnik).
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
giigz
veterán
peugeotmate
őstag
Budapesti Renault bontó érdekelne engem is, akár privátban is!
meg
tresh
addikt
más: ma az olajcsere után (5w40), olyan mintha sokkal kellemesebben, halkabban járna a motor (lehet csak placebó, de tényleg jobbnak tűnik).
Ez normális mindig ilyennek kell lennie az új olajjal finomabban csendesebben jár a gép
rob210
Topikgazda
Főleg a 10w40után.
Renault power
Füge007
senior tag
Én semmi különbséget nem észleltem megmondom őszintén! Jártam mindkettővel, de hogy éreztem volna valamit, azt nem mondhatnám. Azért álltam át 5W40 mert az FULL szintetikus, így gazdaságosabb, mert hosszabb a csereperiódus, és nálam aki sokat megy ez nem utolsó szempont!
Tegnap megvolt a műszaki, két évig megint gurulhat a vas.
[ Szerkesztve ]
Füge
tresh
addikt
Hát én 10w40-et dieselbe bele nem merném locsolni az tuti
Füge007
senior tag
Pedig 1.5 dCI K9K motorba szervizben is azt raktak bele! Sőt a karbantartási füzetemben is szerepel, az a típus is.
Füge
tresh
addikt
Turbó végett én nem tenném bele az tuti
Füge007
senior tag
Pedig nem csinál neki semmit! Gyárilag is azzal az olajjal jött ki 2005-ig az 1.5 dCI.
Füge
tresh
addikt
Kenés szempontjából a turbó lehet jobban örül az 5w nek Nem azt mondtam hogy az nem jó bele hanem hogy én tuti 5w-t adnék neki és meghálálná hosszútávon
giigz
veterán
Na meg ha jól tudom a 10W40-et 10 ezrenként cserélni kell, egy 5W30 vagy 40 olaj meg elmegy 20 ezer km-t
Füge007
senior tag
Üzemi hőfokon nincs különbség a 10w40 illetve az 5w40 között. Az eltérést hideg motornál lehet tapasztalni, a viszkozitásuk ilyenkor más, illetve az előbbi részben szintetikus, míg a második Full szintetikus. Én az előnyét a hosszabb csereperiódusban látom, nemrég álltam át, az 5-W40-re és a turbómat csak 240.000 Km után kellett felújítani.
Füge
tresh
addikt
Pont a hideg indítás véget a turbó kenésének egészségesebb a vékonyabb olaj "hamarabb felkapja"... mondjuk nekem tényleg mindegy ki mit tesz az autójába 10w-t én max 8 szelepesbe benyába pakolnék pl az 1.6 röncim is 10w40 nel gurult mondjuk abból is valvoline olajjal szerette nagyon
giigz: ezt a 20k -s csere periódust aki kitalálta nagyon okos ember volt.... diesel 10k -ként olaj csere főleg ha városba használod mindegy milyen olaj van benne még a híres longlife is.. ami szerintem csak marketing fogás..(ideális helyzetbe és használat mellett lehet kibírna 20k-t) de longlife olajszűrőt még nem láttam
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Ja, dízelbe lehet nem árt hamarabb, de benzinesbe 5W30-as olajjal 20k az ideális (Használattól függően)
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Az lehetséges de én minden autónál cserélem 10k-ént legyen benya vagy diesel Hülye megszokás de pl a meganeomba 8 ezres olaj még őz barna volt
giigz
veterán
Jó móka elébe nézek:
Vettem: rozsda átalakító, alapozó, festék, ecsetek Remélem szépen meg tudom csinálni
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Bő 3 órát csináltam ma bemelegítésnek, de úgy látom ezzel lesz munka rendesen...
sladka_pani
aktív tag
Sziasztok!
Még nem volt időm visszaolvasni a topicot, de megláttam és gondoltam csatlakozom hozzátok, már 6 éve Renaultos vagyok, 5 évig egy Renault19-em volt (még 3at el is bontottam mellette), illetve most 1 éve lassan egy 2013-as Mégane III-am van, 1.6 110HP szívóbenya.
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
(#30987) sladka_pani válasza sladka_pani (#30986) üzenetére
sladka_pani
aktív tag
Hozzátenném, hogy 6 hónap alatt 2x szart be a vezérlés az okoskerék miatt, fel akartam gyújtani a kocsit, visszavetetni vagy bármi, de megszabadulni a Renaulttól örökre. Most kezdi visszanyerni a bizalmát, de érthetetlen, hogy mi okozta a dolgot egy 0km-es autónál, 10.000km alatt. Mindkétszer újra cserélték, most a harmadikkal döcög, de remélem azért elmegy már egy jó időt. Ha bárkinek bármi kérdése lenne a kocsiról kapcsolatban, akkor jelezze nyugodtan, minimálisan megismerkedtem az otthoni szerelgetésekkel, izzócserék, teljes ledesítés, kárpitok lebontása, komplett autóhifi cseréje (ezzel néhány napig szívtam azért), de jó lett. Most az otthoni köztes olajcsere jön. (Renault szerviz nem látta okát a garancia vesztésnek, ha a 30ezres periódusokra hozzájuk viszem). Esetleg érdekelne ha van valakinek MK3-asa Győr-Moson megyében, összeröffenni, tapasztalatokat megosztani a kocsiról
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
tresh
addikt
[link] hát ő most mit mondjak egy ilyen nekem is kell
tresh
addikt
[link] giigz kedvért a mester egy megane-t kerget éppen nem gyengén
giigz
veterán
JB1-es váltóval
tresh
addikt
pontosan
SZATA
senior tag
1-2 hetes garázsos tárolásnál gáz, ha csak a fekete (-) kábeles akkusarut kötöm le? A pirosban annyi kábel van, meg azt sem tudom, hogy kell szétszedni.
rob210
Topikgazda
Fos jobb kormányos.
A másik videon meg nem mért 0-100at
Renault power
tresh
addikt
1-2 hét végett le se venném
rob210: jó hát minden nem lehet tökéletes
ThodEE
őstag
Lehetőség adott
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
rob210
Topikgazda
ÚRISTEN
És ezt hogy vezeted a valóságban?
Poénnak 100%os, de az életben egy veszedelem.
Renault power
ThodEE
őstag
Azt hiszem ez egy Driftautó átalakítás de tényleg csak pojénnak szántam
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
WolfLenny
senior tag
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem. Van egy renault thaliam 2007-es.
Folyamatosan világít a légzsák figyelő. Ha vezető ülés alatt kábelt megpiszkáltam akkor néha elalszik. Most már ott tartok hogy folyamatosan világít. Ötlet hogy ez mitől lehet?
Előre is köszi a választ!
Josi
aktív tag
Kontakthibás a csatlakozó, vagy szakadt a kábel.
Húzd szét fújd be kontakszprével.
Persze mindezt áramtalanítás után.
Ha nem javul próbáld kimérni a vezetéket.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os