Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
Remek várjuk
giigz: fatert meggyőzöm hogy adja el addig gyűjtsél
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Már nem kell gyűjteni, én már kifizettem egy jó Laguna árát a kocsimra
[ Szerkesztve ]
#42667776
törölt tag
Szép bizony!
Megbízhatóságról nincs tapasztalatom, mert nekem I-es van, de automatában igen. Sokak szerint 150 000km után időzített bomba.... szerintem nem, ha normálisan van használva, ez egy kényelmi berendezés és nem arra szolgál, hogy rendszeresen padlógázon kihasználjuk a kézi kapcsolás lehetőségét. Sajnos nem mentettem el a linket de egy automatás szerelő is leírta, hogy a közhiedelemmel ellentétben igen is ajánlott az automatákban 50 000, de 100 000km után mindenképp az olajcsere és a váltóban lévő szűrő is. Nem kell megvárni amíg a szűrő eltömődése végett a nem megfelelő olajnyomás miatt elkezd az összes alkatrész erősen kopni majd amikor megadja magát jöhet a méregdrága felújítás, vagy csere.
#42667776
törölt tag
Laraxior
titán
Nincsen semmi problema az automataval, ha idoben cserelnek benne vezerlest. 285ezer forintert. Kb 180k kmnel esedekes. Akkor olajcsere is megy bele, aztan a legkozelebbi talalka az automatassal, majd 40-50ezer km mulva egy ujabb olajcsere miatt. Ennyi.
Nekem 2001es 2-es Lagunam van, 230k km-el. 10ezerrel ezelott volt vezerlődoboz cserelve a valtoban azota patika. Addig is csak pár anomalia volt, de menet közben nem volt gondja sosem. A motorvezerles is eleg fontos, az 160k..... A tobbi rakoltes csak aprosagok....
Pl klimat sosem toltottem es meg mindig hideget fuj... nem mintha osztana szorozna az a 8ezer forint.
Ja, meg ennyi futasnal a generator amit fel kell ujítani. Szenkefe 18k, feszültségszabályozó egy huszas volt.
A masik oldalrol mar lekerult a matrica
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
kisninja
őstag
Úgy fest jól tettem, hogy cseréltem az FHJ-t azóta faszán indul.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
PowerBuldog
veterán
viperabácsi
addikt
Király , csak egy képen látszik az autó. Észrevetted?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
Pecc
őstag
rob210
Az alapjárat a fojtószelep tisztítása után helyrejött magától vagy mókolni kellett vele valamit?
Olvastam korábbi hozzászólásaid, de ez nem derült ki belőlük.
Esedékes lesz nálam is majd, minimális ingadozás, érezni is néha amikor picit berázza.
rob210
Topikgazda
Kell egy factory reset utána a computerben.
Kb. 3 perc és 3000.- et kérnek érte
Renault power
Pecc
őstag
Na fasza. Akkor kérdezősködöm, hogy van e a környékemen a szerelőknél olyan cucc, amivel tudják resetelni. Csak renaultossal lehet vagy valami univerzálissal is? Vagy ehhez nem az a clip kell vagy mi?
kisninja
őstag
Nekem azt mondták autó szerelő, hogy megy az clip nélkül is... Tévhit hogy csak azzal megy.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Na ma elértük a 250.000 KM-t.....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
rob210
Topikgazda
Nem tudom az enyémet eddig csak a renaultos clip látta.
elm nem és a vezetékes univerzális nem tudom milyen nevű cucc sem.
sajna enyém úgy néz ki csak a clippet szereti.
ettől még a tied működhet másikkal is, mert nem egyezik a kompink.
Renault power
giigz
veterán
Bitkészletemben lévő csavarhúzót egy picikét túlerőltettem, így gyak. használhatatlan lett... Pont a kocsiban volt a Bosch-os kupongyűjtő füzetecske, és az az 5 pont is bőven megvolt, így vettem egy olyan Bosch bites csavarhúzót a MOL-tól
Annyit tudok mondani róla, hogy nagyon durván minsőégi érzést kelt Masszív, jól kézre áll, strapabírónak tűnik a belső szerkezete is
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Uraim, valakinek ötlete, mitől gyengült el az autóm? [link]
SZATA
senior tag
Meleg van, kevés a zoxigén.
Ck.
addikt
Erdekes amit mondasz errol a vezerles csererol az automata valtoban. Az mar csak egy helytelen hasznalat kovetkezmenye. Enyémben soha nem volt cserélve semmi hardveresen és nem is lesz. Nem ismerem a Renault váltót, de Pl az én Tiptronicom az olaj és szurocseren kívül mást nem kapott a 14 év és 275 ezer km alatt. Gyönyörűen vált és semmi baja. Váltós szerint is ennyi törődést kell kapnia + tudni kell ésszel használni. Ha ez be van tartva, akkor nem kell se a citromhoz, se máshoz hozzányúlni...A vezerles csere itt nem úgy működik, mint a motorban. Ha rossz-rossz nyilván cserélni kell. De normál használattal a váltó 3 motort is kiszolgál bontás nélkül. Normális használat, olaj és szűrő csere. Semmi más.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Az előző szettedre is azt mondtad, hogy strapabíró minőségi.
Én személy szerint a boscht utálom.
Renault power
giigz
veterán
Csak kovetkeztetni tudtam, sokaig jo volt, tegnap nem birtam egy csavarral, es tuleroltettem, szet is ment a racsnis szerkezet...
#42667776
törölt tag
[link]Ezzel nincs ilyen gond!
giigz
veterán
A 40k-s készlettel ne is legyen gond, az enyém csak bitkészlet volt, 3k-ért, és a bitek elég jó minőségűek, egyik sem adta még meg magát. Viszont amit tegnap vettem Bosch kis csavarhúzó, az sem elég ahhoz a csavarhoz, amit ki kellene csavarni... Persze nem is azért vettem, egyéb kisebb csavaroknak szántam...
Viszont még kellene nekem valami erősebb, hogy ne kelljen mindig a szerelőhöz járkálnom, hogy csavarja már ki nekem azt a csavart... Valami T kulcs kellene, amibe lehet rakni bit fejeket, és valami olyan, aminek a teteje is fém, nem csak egy gyenge műanyag... Valami egyszerű, olcsó, de jó minőségű kulcs kellene... Most pl. egy rohadt 10-es csavart nem tudok kicsavarni, egyszerűen nem adja magát. Sima csillagkulccsal próbáltam, azzal semmi esély nincs, aztán egy ilyen nagyobb jó minőségű sima bitfejes csavarhúzóval, tiszta erőmből, de azzal sem adta magát... Ezért kellene most már valamilyen T kulcs, amit ugye két kézzel tudok húzni, és gondolom úgy már simán ki is jönne... Ötlet?
rob210
Topikgazda
Szerelni csak szerszámmal lehet a többi csak gányolás.
Nekem is ezért van a készlet.
Simán kiszedtem eddig minden csavart még a haver kocsiján a berohadt övtartót is, pedig az aztán bika egy csavar volt.
T kulcs
[ Szerkesztve ]
Renault power
Pecc
őstag
ThodEE
őstag
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
kisninja
őstag
Gyönyörű de nekem lépcsős hátúba kéne
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Pecc
őstag
Nekem a színe miatt kapta meg a szemem, mert olyan színű, mint az én classicom
giigz
veterán
Kaptam kölcsön egy dugókulcs készletet, azzal olyan simán ment mint a vaj, szóval venni fogok majd egyet, ha épp belebotlok
Erőtlenségre tipped?
rob210
Topikgazda
Szerintem kopott a motor vagy elkezdett falsot szívni valahol.
Nem tudom mennyi olajat eszik most a kocsid, de amikor elkezdi enni az szelepszár szimering vagy lehúzó gyűrű, ha lehúzó gyűrű akkor erőtlenség is jár vele, mert nem olyan már a kompresszió, mint újkorában.
Egyébként ezer dolog miatt lehett erőtlen.
Próbáld ki egy kis 95'sel is hátha visszatér bele az élet, és nem szivatásból írom.
Renault power
rob210
Topikgazda
A műszerfal flokkolva nagyon gagyi hatást kelt.
A felni nekem túlzás, de szép.
A kipufogó nekem nem tetszik, utálom az ilyen nagy rendszereket.
Az ajtókon a kilincs viszont brutál jól mutat.
A cápauszony antenna hátul megint csak torz képet alkot bennem.
Amúgy az autó szépen egyben van és foglalkozott a gazdája vele nem keveset.
A recarocról meg nincs mit mondanom ott elcsöppentem amikor megláttam.
Na mindjárt teszek fel én is képeket azon lesírjátok a diszcó belépőtöket.
Renault power
rob210
Topikgazda
Na gyerekek előre jelzem Szújóz úrat idézve.....
"Kapcsolják be a biztonsági öveiket!!!"
Csoda masina 1
Csoda masina 2
Csoda masina 3
Csoda masina 4
Ezek szerint az ízlés ficam nem márka függő
Renault power
B@zdmeg
Ez nagyon kemény, itt van ízlésficam szépen.
Ha nem bánod ezt az egész hsz.-t linkelem az autós totyikba.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Nyugodtan betettem a VW be is
Ez igazi mutogatni való barom.
Nagy beömlő, dupla kipufogó, 1.4 nincs több kérdésem
Renault power
PowerBuldog
veterán
Azért az a vonóhorog is irtó szexuális.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
rob210
Topikgazda
Hát nem is tudom mit vontat vele.
Valószínűleg a szegedi gyorsat szokta húzni ha elakad.
Renault power
tresh
addikt
Édes istenem ezt minek és miért ?
De még ebben az az igazán durva, hogy ez a sok műanyag biz-basz, meg átalakítás mind pénzbe kerül, méghozzá nem is kevésbe.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
tresh
addikt
Hát ez az , én ezt nem értem meg.. ez felnistől legalább 200-250k volt neki és igazából evvel nem hogy növelte az autó értékét hanem egyenesen csökkentette.. jó persze mindenkinek más az ízlése stb de azért valljuk meg, meg lehet ezt szebbre és igényesebbre is csinálni ,bár a thalia tuning alapnak hát...
[ Szerkesztve ]
-=Tiger=-
tag
Melyik ELF 5W-40-et érdemes most venni 1.5dCI-be?
benvolio
őstag
Lehet ilyenre készül: [link]
tresh
addikt
Amit előír a gépkönyve
sladka_pani
aktív tag
Miért lenne túlzás? Najó a sport ülésekbe nem raktam volna, de a többi nálam a GT packban benne van alapból
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-=Tiger=-
tag
Akkor adok alternatívákat:
ELF Evolution SXR 5W-40
ELF EXCELLIUM NF 5W-40
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-40
ELF EVOLUTION 900 NF 5W-40
Nagyjából ez a választék.
2007 / K9K-724
sladka_pani
aktív tag
Nem lenne ez rossz amúgy, csak éppen a vonóhorog hogy jön ide? Az én 1.9D R19-em is ilyen fulltuningnak volt megcsinálva, aztán alig 64 lóerőt mértünk vele, 13.2s gyorsulás 100-ra, mégis sportrendszer volt alatta a dizájn és a hang miatt, nem utolsó sorban nyertem vele első helyezést dízel kipuff versenybe. /Mertek volna nem tapsolni, lekormolom a fejüket /
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
tresh
addikt
ELF Evolution SXR 5W-40
Minősítések :
Acea A3/B4 Api SL, CF •Renault benzines (szívó és turbó) és dízelmotorok (szívó és turbó) kivéve dci motorok részecskeszűrővel (DPF vagy FAP).
ELF EXCELLIUM NF 5W-40
Megfelel a következő előírásoknak:
ACEA A3/B4, API SL/CF, MB 229.3, BMW LL 98, VW 502.00/505.00
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-40
Minősítések :
Acea A3/B4 Api SL, CF •Renault benzines (szívó és turbó) és dízelmotorok (szívó és turbó) kivéve dci motorok részecskeszűrővel (DPF vagy FAP).
ELF EVOLUTION 900 NF 5W-40
ACEA A3/B4, API SL/CF, MB 229.3, BMW LL 98, VW 502.00/505.00
Szerintem az ELF EVOLUTION SXR 5W40 tökéletes
-=Tiger=-
tag
Igen, eddig ez volt benne. Ez a 900-as SXR miben lehet jobb?
tresh
addikt
Majd az ELF szakik megmondják szerintem csak valami adalék anyaggal lehet benne több semmi extra én azt raknám bele ami eddig is volt
-=Tiger=-
tag
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a Thaliákban a km óra jeladó az merre található?
rob210
Topikgazda
A bevált olajat ne cseréld le szerintem.
Renault power