Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Állat
Renault power
rob210
Topikgazda
Akkor nem vagy alergiás, ha az lennél tudnád mi a különbség.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
FHP
Ha teljesen meghal, akkor marad a tek-tek-tek és nincs röff.
Bár így lenne, de nem így van. A tavalyi teszt tanulsága szerint sokat romlott a régebbi eredményekhez képest, most már konkrétan mindenre, még fémekre is, tehát ez az allergia nálam egész éves-mindennapos móka.
És hidd el a szenes szűrő nem csinál semmit. Mát többször beírtam hogy a legolcsóbb 1000ft-os papír kínaitól egészen 6000+ft-os gyári szenesig mindet kipróbáltam és marad az 1000ft-os, mert a többi semmit nem csinál, viszont legalább drágák.
Lehet a szén megköt valamit, amit nem látunk/nem érzünk, de nem vagyok benne biztos. Eleve az mennyiség, ami a szűrőben van, hát nem tudom mire elég.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
tresh
addikt
Nem tudom én kb 2-3 hónapja cseréltem múltkor kivettem és rosszul voltam tőle hogy néz ki szóval ha cserélgetem 3 havonta akkor nekem is jó az 1500Ft-s
rob210
Topikgazda
Akkor ebbe ne menjünk bele, úgy érzem szűrők terén sose fogunk egyet érteni.
Mint ahogy írtam is én erre esküszöm, de ezért már sokan megszóltak
Nekem bevált akkor így írom.
Egyébként a súlyán érezni, hogy mennyi benne az aktív szén.
Amit kivettem papír volt sima amit betettem mann aktívszenes.
Hát van különbség elég jelentős.
Amit először betettem az egy VASCO volt amit az FS en rendeltem, de ózonos tisztítás után cseréltem aktív szenesre nekem ég és föld a kettő.
Renault power
FRENK1988
veterán
Zaudit átveszem
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
kisninja
őstag
Én is ezzel szenvedek de aszem veszek egy FHJ-t.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
giigz
veterán
Ha 400-ért el tudnám adni, én inkább az autót cserélném le
rob210
Topikgazda
Ha 400 ért el tudnád adni, az azt jelentené, hogy találtál egy balekot, vagy téged illetne meg a Mágus név itt a fórumon.
Renault power
#42667776
törölt tag
Természetesen minden megoldható!
Amit linkeltél SRP olyanom van azt használom wax ként és utána még EGP http://autoglym.hu/termek/autoapolas-otthon/extra-gloss-protection/
Korábban csak a saját autómon, a Meggin és egy-két barátomén dolgoztam ill most nemrég egy "idegen autón" innen az autóápolós topikból egy Golf VI-on. Amásik topikban ha van kedvetek keresgélni fent vannak róla nagyítható képek Lagu Meggi Golf. Összefuthatunk valahol ahol meg tudjátok nézni a Lagut abból már el tudjátok dönteni, hogy rám meritek-e bízni az autótokat Ha privibe küldtök tel. számot akkor tudunk egyeztetni Azért írtam többes számot mert ez tresh- re is érvényes.
#42667776
törölt tag
Nem lehet, hogy elengedi az üzemanyag nyomást? Probáld meg, hogy gyújtás ráadás után vársz egy pár másodpercet és úgy mit csinál?
tresh
addikt
Köszi az infót megnézem A lagunát is csak legyen már végre egy nap pihim
#42667776
törölt tag
Egyikünket sem hajt a tatár valamikor csak összehozzuk!
giigz
veterán
Nem tudom, lehet... Majd következő alkalommal hideg indításkor várok egy kicsit a gyújtás után, de ha pöccre indul, az sem garancia semmire, mert idáig csak 2x volt a hosszú indítózás...
[ Szerkesztve ]
Babcola
csendes tag
Tankolj EVO 100-at
rob210
Topikgazda
Apám ez ütős volt
Respect.
Renault power
Babcola
csendes tag
giigz
veterán
Most is az van benne, tegnap tankoltam, 470,9 Ft-ért literjét 53,86 liter ment bele, bő 25.000 Ft
#42667776
törölt tag
Ez most komoly??? Mi visz rá valakit, hogy ebből tele tankoljon?
Autózok már vagy.... le se merem írni hány éve, de ilyet egyszer tankoltam tévedésből, annak is csak többletfogyasztás lett a vége!
giigz
veterán
Ég és föld a különbség, tudom, nem minden autó érzi meg ennyire, de nekem teljesen átalakul az EVO-tól... Finomabban jár, csendesebb, könnyebben gyorsít, kisebbek a rezgések az autóban, csak jót tudok róla mondani. Én sem hittem benne, tankoltam már sok féle nyálat, vettem észre kis különbségeket, de ilyen jelentőset, mint az EVO NEO 100+ esetében, még nem... A múltkorában tankoltam sima 95-öt 2x is, most visszatértem az EVO-ra, igaz 35 Ft-tal több mint a sima literenként, de egyszerűen sokkal jobb És nem csak bebeszélem magamnak, érezhető a változás
Szerk.: Viszont azt aláírom, hogy egy újabb autóban, ahol alapból semmi rezgés, alapból olyan finoman jár a motor, hogy alig hallgató, ott nem lehet észrevenni ennyire a különbséget. Viszont régebbi, kopottabb, sok km-t megélt autónál, én nagyon észreveszem.
[ Szerkesztve ]
Intru
csendes tag
De jó! Cliom (2002) van és most pár hete ismételten szarakodik a csomagtartó zárja. Ezelőtt kb 2-3 éve csinálta de akkor megjavult,de ezek szerint érdemes ránézni... Kérdésem annyi, hogy Clioban is van ilyen vésznyitó? Eddig még nem kerestem és nem is botlottam bele :/
tresh
addikt
Hehe Most már lassan patika a gép és holnap viszem haverhoz egy utsó hiba feltárós műtétre ha az is megoldódik akkor sokáig marad, mert amúgy nagyon jó kis vas igaz még sok tervem van vele pl hogy szerzek bele gyári fejegységet csak sajnos vagyonokért akarják eladni őket
Intru: evvel most megfogtál jó kérdés bár én még nem nagyon találkoztam clionál evvel a gonddal esetleg ott is megérne egy bontást a szerkezet lehet hasonlóan van megoldva..
ilyen zárad van
AMD Power
titán
Tényleg ennyivel jobb? Felkeltetted az érdeklődésmenet.. Mennyi is volt ebből egy liter?
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
Szerk.: Viszont azt aláírom, hogy egy újabb autóban, ahol alapból semmi rezgés, alapból olyan finoman jár a motor, hogy alig hallgató, ott nem lehet észrevenni ennyire a különbséget. Viszont régebbi, kopottabb, sok km-t megélt autónál, én nagyon észreveszem.
Akkor én is tolok egy kis EVO 100-at az ódiba mert már megkerülte kétszer a földet a blokk
szerk: Haverom 280 Le-s 1.8 T ibizába tankol 98-asat de még őt is kinevettem pedig igen komoly technika van az autóba..
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ha az ósdiba benzint teszel szóljál megyek kútra röhögni, mert ha rá is indítasz akkor onnan már csak tréler visz el.
(Gondolom a poén kedvéért írtad, de a poén most babcolánál ütött. )
Renault power
rob210
Topikgazda
Most te is csak viccelsz ugye?
Abba az opelba annyit ér a 100 as benzin mint egérbe a bióárpa.
Attól is csak megy de nem lesz szuper egér tőle.
Ne felejtsük el, hogy létezik verseny benzin, de ahhoz a technikának is igazodni kell.
Vezérműtengely fokolás, befecskendező rendszer, nyomás szabályzás etc etc.
Szóval attól, hogy a benzin jobban adalékolt a technika nem igazodik hozzá.
Renault power
AMD Power
titán
Tolok bele egy ilyet. + 10Le. Rakok rá egy OPC és egy racing matricát és már 100 lovas lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
Sokat futott már a motorom így gondoltam ártani nem árt
Ettől függetlenül valószínűleg tényleg jobb lehet a hatásfoka a motornak mert több köze van a benzinhez mint a standert 95-nek de egy 20 éves technológiába amit kb 91-es oktánra terveztek nem hiszem hogy sokat használ vagy befolyásol Ha egy korszerű turbós szarrá reszelt gépbe tenné megérteném
rob210
Topikgazda
Én csak azon csodálkozom, hogy giigz még nem talált meg azzal, hogy csinálj neki egy nulla/százas videót, hiszen nektek 1.4 8v-tek vanazt akét gépet lenne értelme hasonlítgatni, főleg, hogy a kategória is eggyezik.
Egyébként mennyire, vagya cuccal elégedett?
Renault power
rob210
Topikgazda
Persze persze, de ha ez így lenne 40 év felett minden pasi azzal locsolgatná otthon az asszonyt
Renault power
giigz
veterán
470,9 Ft literje, persze lehet, hogy Pesten lehet találni olyan MOL kutat ahol 10 Ft-tal olcsóbb, és még ugye ebből lejön literenként 5 "Ft", amit pontok formájában kapsz meg Szóval a sima 95-nél 35 Ft-tal drágább. De nem hülyeséget beszélek, nem szokásom kitalációkat mesélni, érzem, hogy másként viselkedik a motor, és tud reagálni a magasabb oktánszámra és/vagy plusz adalékokra.
Van ismerősöm, aki a MOL-nál dolgozott elég sokáig, tisztában van pár dologgal, és ő is mondta, hogy az EVO benzin nem véletlen drágább, annyival jobb is, de legnagyobb mértékben az autója válogatja, hogy hogyan hasznosítja az üzemanyagot. Pl. a Ford-unkba totál mindegy milyet rakunk, abba mindig sima 95 megy, ugyanolyan finoman jár minddel, nem lehet észrevenni a különbségeket.
Én viszont ha hiszitek, ha nem, a sajátomon észreveszem a különbségeket, eddig is észrevettem, ugyanis egy viszonylag kopott, 16 éves 230k km-es motorról beszélünk, amit szerintem az előző tulaj eléggé elhanyagolt, és nem jár már olyan finoman, mint ahogy kellene, mondjuk én sokat javítottam rajta, és most már elég patent állapotban van, de ettől függetlenül van a motornak egy járása, amin lehet hallani, hogy na most finomabban vagy keményebben jár... És amikor szinte porzott a tank, és beleraktam az EVO-t, a kútnál az indításkor már éreztem, hogy na ez most más, ilyen még nem volt... Halkabb volt a motor alapjárata, és ahogy elindultam, a váltásokat is finomabban vette, a kisebb rezgések, amik átjönnek az utastérbe, sokkal kisebbek lettek, és az autó érezhetően jobban ment, könnyebb volt gyorsítani, élettel telibb volt. Nem bebeszélem magamnak ezt, érzem, hogy mekkora a különbség.
Gondolom ezt tresh-nek és rob-nak sem kell magyarázni (akkor vajon miért nem értik...), már egy ilyen autó is, mint az enyém, érzékeli, hogy milyen benzin van benne, és ahhoz mérten állítja be a keveréket, dúsítást. Attól függetlenül, hogy 91-re van tervezve, tudja mi az a 100+ oktán, és mivel jobb a hatásfoka egy 100+ oktános benzinnek, pláne adalékokkal, ezért az ECU ahhoz állítja be a motor járását, tehát nagyobb hatásfokú benzint észlel, ezért máshogy dúsít, ezért máshogy fog járni a motor, és mivel magasabb minőségű benzint észlel, ezért szebben fog járni a motor. Tényleg nem viccből írom, jobb vele az autó, aki hiszi hiszi, aki nem, az meg olvasgasson még a témában, vagy kérdezzen meg szakértőket, azt nem mondom, hogy a sajátján próbálja ki, mert nem biztos, hogy az az autó is ugyanúgy fog reagálni.
tresh
addikt
Na ja
75 le kontra 60 nem igazán van értelme ezt se összehasonlítani de azér mérj neki egy 0-100 100-as benzinel
giigz: ezeknél még olyan buták az ecu-k hogy öröm öket használni így azt hogy te mit locsolsz bele azt nem fogja érzeni se állítani se semmi... viszont azt senki se mondta hogy a jobb oktán számú nyállal nem változik a motor hatásfoka hisz az égést a nyál/levegő keverék határozza meg, de a kopáshoz semmi köze inkább az olaj amit bele locsolsz...az autód kapna egy új HF tömítést egy HF síkólást esetleg egy gyűrűzést ha már nagyon kopott és ezt így újra össze borogatná neked valaki meg kapná a fasza kis 10w40-es olaját meg lepődnél milyen szépen járna és mindegy lenne hogy 95-ös vagy 100 csilliárdos nyál van benne
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
bocs a teló átirkálja amit írok...
de azért remélem érthető a gyorsulást termesztésen AMD mérje
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Én is gondolkoztam már ilyenen... De akkor már megint ott vagyok, hogy összesen bő 100k menne az autóra, akkor meg már inkább még mellérakok, és lecserélem... De lecserélni sem akarom, mert már annyi ment rá, hogy kár lenne mindent kidobni a kukába...
Egyébként ez a HF síkolás vagy mi a franc és a tömítéscsere munkadíjjal kb. mennyiből jönne ki kompletten? Gondolom erre még jön egy új olajcsere és vízcsere
tresh
addikt
Ha már vezérlést is cserélsz akkor érdemes ezt megcsinálni szerintem ..én az enyémen 26k ból megoldottam vezcseréléssel együtt
kk831228
addikt
Szerintem : Tankolás előtt ad oda az autót másnak, hogy tankolja meg és fizesd ki neki. Mondjuk egy átlag árat adj oda neki a 95 és a fullos benzin között. Ezt játszd el kb 4-5-ször és mondjad neki hogy váltogassa hogy melyikből tankol ès jegyezze meg... Ha.eltalálod 4-5-ször akkor talán nem placebá...(amit kétlek én is)
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
giigz
veterán
Nekem ilyen összetett számokat ne írj, ebből számomra nem derül ki semmi
Tételezzük fel a következőt: Vez alkatrész legyen 20k, munkadíj 10k. Idáig vezcsere össz. 30k. Ebből mennyi lesz, ha még mellé cserélik a HF tömítést + az a síkolás vagy mi? (Az olajcserét, vízcserét rászámolom majd én)
(#31188) kk831228: Jó ötlet, de mint írtam, nem vagyok (nagyon) ilyen placebóra hajlamos, tuti megmondom 100%-ra melyik van benne
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
HF tömítés max 2k valami márkás gépműhely díj szerintme max egy 5k ért lehúzzák Bár nem tudom nálatok mennyi lehet de ennél több tuti nem
giigz
veterán
Akkor a tömítés csere 7k... Volt még szó síkolásról vagy mi... Attól lesz nem olyan kopott? Az még mennyi?
Vagy ez már síkolással együtt 7k?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Na akkor azért most álljon meg a menet.
A hengerfej síkolással és tömítéscserével semmire nem, megy csak, ha a dugatyú gyűrűket is cseréli és honoltatja a hengereket.
Az egyikhez felülről a másikhoz alulról kell bontani a blokkot.
A másik az, hogy eszegeti az olajat a tulaj elmondása alapján, ami meg azt jelenti, hogy szelepszár szimeringeztetni is kell.
Ez meg így már alsó hangon is 80.000.- körül van.
(Vezérléssel együtt)
Renault power
giigz
veterán
Na látjátok, inkább maradok az EVO-nál
giigz
veterán
Q-Fit márkáról van valakinek véleménye, tapasztalata?
Vízpumpából nekem melyik kell? A "lyukas" vagy a "nem lyukas"?
kk831228
addikt
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
rob210
Topikgazda
Erre már inkább nem is mondok semmit.
Ha lukas kifolyik a hűtőfolyadék
A motorazonosat vedd!!! azaz az E7J3764est.
A másik nem a 75 lovashoz való!!!!!!!
Egyébként ne pár száz forintonakarj spórolni, vegyél DOLZ-ot.
Renault power
giigz
veterán
Két féle típus van, gondolom ha kifolyna a víz rajta, nem forgalmaznák...
Az én motorkódomhoz kettőt is felhoz a Kovács autó és az Unix is, az egyiken van egy pici lyuk, a másikon le van zárva az a lyuk... 50-50% esélyem van megtippelni, hogy melyik a jó nekem, ha hülyének néz valaki emiatt, ha nem, én nem tudom ezt eldönteni, hogy melyik a jó, ezért bátorkodtam megkérdezni egy Renault topicban
Tehát te amikor vezérlést cseréltél, a "nem lyukasat" vetted, az való bele?
[ Szerkesztve ]
PowerBuldog
veterán
Olvasgattam most ezeket a benya típusokat. Hogy sima 95 meg V-Power és stb magasabb oktánszámú benzinek hogy viselkednek. Megánba van értelme ilyet tankolni, próbálta már valaki?
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
rob210
Topikgazda
Na akkor viszont bármelyiket veheted a kettő közül.
Már tudom milyen lukra gondolsz.
Az egy plussz szoritó csavar luk, ha nem teszik bele azt az egy plussz csavart, akkor sincs gond.
Nekem a doltz lett berakva amin nem volt luk, remélem így akkor tiszta.
Renault power