Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12651) SZATA válasza rob210 (#12650) üzenetére


SZATA
senior tag

Lehet, hogy erölödik a motor, de eddig 6,8 körül volt, mostanában kúszik fel lassan. Egyébként nem én tettem rá, így vettem, a menetstabilitásra viszont jó hatással van.

(#12652) tresh válasza rob210 (#12650) üzenetére


tresh
addikt

Csatlakozok rob-hoz ahhoz az autóhoz max 185 r14 :) Ha nem is erőlködik a motor de egy 195 gumival min 1 literrel többet fog enni a gép főleg ha dinamikusan vezeted. Nem mellesleg a gondolom 195/50 es gumi van rajta amit én 100Le fölött javaslok alatta kisebb..ez kb az a szindróma mikor az 1.0-ás swiften 16 os kerék van és csodálkozik hogy eszik 8 litert vagy többet :) Nem mellesleg a r14 re barátibb a gumi ár is

SZATA: akkor sok volt a város és a rövidtáv, én mindenképp cserélném r14 re, menet stab.ból se vesztesz annyit :R

[ Szerkesztve ]

(#12653) rob210 válasza SZATA (#12651) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hidegben 1literrel is ehet többet.
Azt a gumit akkor is levenném, ha jobb a menet stabilitás, amit nem is cáfolok biztos, hogy jobban tapad kanyarokban, mondjuk a lerékcsapágy nem tudom, mennyire szereti.

Renault power

(#12654) FRENK1988 válasza SZATA (#12649) üzenetére


FRENK1988
veterán

tán a gyári méret a 175 széles ha jól emlékszem

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#12655) FerNandor


FerNandor
őstag

Ha már így gumiméret és fogyasztás a téma. 195/65R15-röl 205/55R16-ra váltásnál van szerintetek valami érezhetö fogyasztásnövekedés? (szerintem mondjuk nincs, mert nem akkora a különbség, de hátha tapasztalta már valaki)

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#12656) tresh válasza FerNandor (#12655) üzenetére


tresh
addikt

Nincs nagy különbség inkább árban lesz eltérés, valószínű stabilitás nőhet viszont a komfort picit romlik a peresebb gumi hatására. Télit 195/65 el nyomnám nyárit 205 el :) Bár szerintem felesleges váltás ha megvannak a garnitúrák :)

FRENK1988: 175/65 R14 a gyárija ha jól emlékszem.

(#12657) rob210 válasza tresh (#12656) üzenetére


rob210
Topikgazda

Megmondom őszintén én örülök neki, hogy 13"-van a kocsin.
Aláírom, hogy szebb a nagyobb felni főleg aluból, de minek?

Akkor szoktam jókat mosolyogni. amikor nekem 45.000.- körül megvan a teljes gumiszettem szereléssel együtt, amit nem hisznek el az arcok:)

Aztán utána számolnak és rájönnek mire jó a 15-16-17 " os felni:)
:R

Renault power

(#12658) FRENK1988 válasza rob210 (#12657) üzenetére


FRENK1988
veterán

sajna már egy közép kategóriás gép alap acélfelinek is 16" az alap mérete...

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#12659) tresh válasza rob210 (#12657) üzenetére


tresh
addikt

Téli nekem is 13, majd a nyári lesz 14 vagy ha jó áron jutok értelmes gyári aluhoz akkor 15. igazából a guminál a fő probléma az hogy ami alapból 13-asal jött ki a gyárból annak pl a 15 ös váltója a 195/50R15 na most ez aranyárba van ezért 195/50 est vesznek ami szintén jó de kb még 50%-al így is drágább :) Ezért van az hogy én a 185/60 R14 mellé voksolok alapból kb 5-6% ár difi van a 13-assal szembe és a megane-alá nyáron ez még bőven elfér plusz a fogyi se emelkedik úgy...

Amúgy addig nincs baj még olyan méretben keresel gumit amit sokan használnak mert azok lényegesebb olcsóbbak akkor van baj ha méretet ugrasz felfelé..pl faternek 215/45/r17 kell na itt a legócskább gumi is 35nél kezdődik db-ja,

(#12660) FerNandor válasza FerNandor (#12655) üzenetére


FerNandor
őstag

ja téliben 195/65R15 van alufelnin, a nyári meg 205/55R16-os az is alufelnin, én azt még nem próbáltam, cask kíváncsi voltam mi a tapaztalat. tavasszal már az megy fel, akkor úgyis meglátom.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#12661) rob210 válasza tresh (#12659) üzenetére


rob210
Topikgazda

Amíg ilyen jól áll az Ország azaz Orbánia, addig lesz itt 13"-os gumi bőven.

A Vicc csak az, hogy nemrég olvastam egy cikket, kicsit többre tartom, mint Orbánc hazudozását, abban leírták feketén fehéren, hogy még legalább 10évig elhúzódik a válság.

Arra vezették vissza amit én is szajkózok egy ideje.
Hogy amikor kifutnak az első komolyan meg szívatott lakáshitelesek hitelei, és az a "tőke" felszabadul a piacon akkor lesz fellendülés.

Na de ez már politika, meg gazdaságtan.

Renault power

(#12662) tresh válasza rob210 (#12661) üzenetére


tresh
addikt

Na igen bár az a baj hogy a népnek is változnia kéne hozzáállásban és kicsit olvasgatni komolyabb szakmai oldalakon a gazdaság terén.. nem pedig magyarisztán szenny lapjainak és hulladék híradóinak hinni no meg a kis királynak......

Nem is olyan rég olvastam egy cikket hogy a legtöbb behozott kinti autó a 3-as bmw... mivel kifelé mutatni kell hogy mekkora nagy emberek vannak itt az országba de otthon egy kiló kenyérre sincs pénze és hitel hitel hátán él napról napra..

Barátomnál amikor a kúton dumálunk nem egyszer látom azt hogy begurul a 4.2 quattro a8-as és tankol bele 2 ezerért, plusz cigit vesz..

Ezért mondom hogy nagyrészt itt az emberekkel és az érték rendekkel is gond van..

(#12663) mycso válasza FerNandor (#12660) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Mind a 2 megane2 gyári méret.
Nekem pontosan így van:
nyári 205/55R16 alun (ez ha minden jól megy, akkor tavasszal változik majd 17 vagy 18-ra ;] )
téli 195/65R15 acélon

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#12664) tresh válasza mycso (#12663) üzenetére


tresh
addikt

18 nál már a felnin fogsz menni ;]

(#12665) rob210 válasza mycso (#12663) üzenetére


rob210
Topikgazda

(#12666) FerNandor válasza rob210 (#12665) üzenetére


FerNandor
őstag

aaaz igen :DDD , olyan vastag az a gumi, mint a profilmélység :D nincs 1 centi :DDD :DDD

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#12667) SZATA válasza tresh (#12652) üzenetére


SZATA
senior tag

+ rob210:
Biztos igazatok van, tisztában voltam, h ezzel a szettel többet fogyaszt mint a gyárival, de nem kezdenék másikat keresni, mert biztos negatív szaldóval jönnék ki, különösen ha belefutok egy szar használtba. Most úgyis megy fel a téli.

Valóban 195/50/15 van rajta.
Valamit elütöttél ugyan azt irtad 2x (12659). Mi helyett vesznek ilyet, vagy mit vesznek ehelyett?

(#12668) tresh válasza SZATA (#12667) üzenetére


tresh
addikt

a váltó mérete a 175/70R13 nak a 195/55R15 lenne de mivel előbbi nagyon drága így a 195/50R15 öt veszik :) Ezt akartam írni csak telóról voltam és lehet elnéztem sry :B :R

(#12669) mycso válasza rob210 (#12665) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Á, nem ilyen durvát, sőt ha csere is lesz inkább a 17-es, ami elérhetőbbnek és értelmesebbnek tűnik. Ebből is a gyári méret körüli, asszem 205/50R17.
A 18-as tetszene, ha esetleg nagyon jó árban találok...

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#12670) _NCT


_NCT
őstag

Na, ha minden igaz, holnaptól egy gyönyörű 1.5 dci M2 tulaj leszek :) Ma elmentem megnézni megint egy párat, végére hagytam a tegnap említett MCC-s rendszámú autót. A kocsi patyolat tiszta, sehol egy horpadás, karcolás, az elemek a helyükön ABC oszlopnál rendben van, csavarok gyáriak. Holnap állapotfelmérés, ha az is kedvező dolgokat mutat, akkor vásár. Gumik téliek, fékbetétekbe még van 30k km.

Magánszemély (rendkívül normális ember), ő azt mondta, nem tettszett neki a rendszám, azért cseréltette le. Ráadásul következő autója is M2 lesz, csak coupé-t akar venni. Rendkívül normális tulaj, az autó sztem best buy. Próbakör alatt is szépen muzsikált a dízel. Szerelem első látásra....

FRENK1988: az nem derült ki, de akár ki is deríthetem. Rosszul emlékeztem, nem győri, hanem Gyömrői Renault márkakereskedésben használta az egyik vezető beosztásban lévő emberke.

[ Szerkesztve ]

(#12671) FRENK1988 válasza _NCT (#12670) üzenetére


FRENK1988
veterán

mi volt a korábbi rendszáma?

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#12672) rob210 válasza _NCT (#12670) üzenetére


rob210
Topikgazda

Sok sikert.
:C

Renault power

(#12673) _NCT válasza rob210 (#12672) üzenetére


_NCT
őstag

Mármint miben?

Ja, nem esett le. Elég korán keltem, már Renault mérgeezést kaptam. Istenem, hogy a kereskedők mennyi sz*rt árulnak.... Volt ma egy amit megnéztem, a kereskedő nem árulta el mióta állt benn, annyit mondott, hogy többet mint fél évet. Az ablaktörlő lapátok beragadtak, nem moccantak semerre, elkezdte rángatni, úgy se.... A motor kb úgy indult mint nagyapám rotakapája.... :W És 1 Misi-ért ki merik tenni... :(((

[ Szerkesztve ]

(#12674) FRENK1988 válasza _NCT (#12673) üzenetére


FRENK1988
veterán

Hát gondolom, hogy holnap is ilyen jól menjenek a dolgok:)

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#12675) rob210 válasza _NCT (#12673) üzenetére


rob210
Topikgazda

Remélem leesett tényleg, hogy a sikeres vásárláshoz akartam kis szerencsét kívánni, mert a szerencsén kívül semmi nem kell az autóvásárláshoz.
:R

Renault power

(#12676) Josi válasza rob210 (#12675) üzenetére


Josi
aktív tag

Pénz esetleg :D

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#12677) _NCT válasza rob210 (#12675) üzenetére


_NCT
őstag

Na az tuti...Igazából még nagyon el sem akarta adni emberkém az autót, kicsit hezitálnak, amíg nincs meg az új boci.

Ráadásul tegnap tette fel a hirdetést, én fél órára rá rá is csaptam tök véletlen....

Köszi szépen, remélem holnap is sikerrel járok :) :R

(#12678) AMD Power válasza _NCT (#12677) üzenetére


AMD Power
titán

Gratulálok!;)

Tovább csökken az üzemanyagok ára

Végre valami jó hír.

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12679) _NCT válasza AMD Power (#12678) üzenetére


_NCT
őstag

Köszi, de még várjuk ki a holnapi napot :P Igazán akkor leszek nyugodt, ha már nálam lesz :P :R

(#12680) FRENK1988 válasza AMD Power (#12678) üzenetére


FRENK1988
veterán

Na ha meg vagy 70ft csokkenne akkor nem is mennek ki kulfoldre

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#12681) gabx76 válasza mycso (#12669) üzenetére


gabx76
senior tag

Ezt már korábban is írtam neked, de mostanra további megerősítést kaptam a véleményemet illetően:
Ha rám hallgatsz, nem veszel az M2-re 16-osnál nagyobb felniket.

Én idén cseréltem vissza a 17-esről. Az előző tulaj használta így és meg is lett az eredménye. (pedig városban alig ment vele)
Nyáron kormányösszekötőt kellett cseréni a kocsiban, és az is kiderült miért kopog a kocsi eleje lassan egy éve: A stabilizátorok siralmas állapotban voltak. (A baloldaliból egyszerűen kiesett a gömbfej leszereléskor) Arról nem is beszélve, hogy két éve, mikor vettem első gátló cserével kellett kezdeni.

Ez persze elvileg minden autónál előjöhet, de kicsit sok gond van a futóművel, ahhoz képest, hogy mással nemigen van probléma, és egyébként korábban is jól szervizelt, patyolat autóról van szó.
Szóval szép-szép a 17-18-as felni, de csak akkor, ha van pénzed 2-3 évente az egész futóművet rendbe rakatni.

[ Szerkesztve ]

(#12682) mycso válasza gabx76 (#12681) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Nem feltétlenül a felni mérete számít, hanem pl az ET szám az ami sokkal gyilkosabb.

pl.: a gyáriak tudtommal ET49-esek, a mostani 16-osom ami rajta van, mintha ET38-as lenne, de általában ilyesmi ET-vel vannak nem gyári felnik, na ez sokkal jobban nyírja, mint egy nagyobb ET számú és méretben is nagyobb felni.

A futómű, az igazából szerintem soha nem lesz jó, ezeken ilyen....tavaly voltak nálam is a talpasok + lengőkar hátsó szilentek cserélve, idén külső kormányösszekötő + stabilizátor pálca (kutyacsont), tehát igazából teljesen mindegy. Sőt 1.5 éve a kerékagycsapágyak + toronycsapágyak is cserélve lettek.
Illetve mos nyárvégén az összekötő csere után egy futóműves átnézte, beállította, tökéletes volt.
De egyébként hiába van már szinte minden kicserélve + átnézve + beállítva, pl. fekvőrendőrnél ugyan úgy koppan valami....
(élete első részében a gyári alujával volt használva, ott is volt szilentezés és belő összekötők cseréje, pontosan 100k km-el ezelőtt...)

Ja és gyári 17-es kerekekkel is árulták őket, tehát :U

A gátlóim valószínűleg már nekem is csere érettek lassan (312k km van bennük), tehát azokat sem tudom már elrontani (no meg a 4cm-es ültetés miatt kapják is az ívet...), igazából ezek nem érdekelnek, tönkre mennek ezek szépen 15 vagy 16-os felnivel is, hogy most pár hónap +/- (mert annyi), az már nem számít.
Ha tavasszal találok jó 17-est jó árban és az enyémet eltudom adni, akkor azonnal cserélem, ha nagyobbat találok,akkor arra.
De még sok minden történik addig, tehát kitudja még mi lesz.

Az a 2-3 évente rendbe rakatni az egész futóművet, picit erős (illetve attól függ, hogy tartalmaz a rendberakás).

mod.: egyébként köszönöm az óvó tanácsokat, azért elgondolkodom rajta
mod2.: már csak azért is, mert itt nálunk borsodban nem utak vannak, hanem inkább "lépcsők" (de hát akkor is tetszik a nagyobb kerék... :O )

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#12683) gabx76 válasza mycso (#12682) üzenetére


gabx76
senior tag

Az ET-szám dologhoz nem tudok hozzászólni, részemről mindig a gyári értékhez ragaszkodom, abban nem lehet hiba.

Én szeretem az M2 futóművét, bár úgy érzem nem városi használatra lett hangolva. Errefelé sok a kanyargós útszakasz, viszonylag jó minőségű aszfalttal, azokat szereti nagyon.
A hangja: hát igen, lehet, hogy már a fülem is ráállt, de valami még mindig zavar benne (igaz a stabilizátor csere óta erősen ritkult a kopogó zaj) Párom pl. nem is hallja - furamód, ha én ülök a jobb egyben szintén csendesnek tűnik.

A 2-3 évenkénti rendberakáson nagyjából azt értettem, amiket leírtál. (A toronycsapágyakra pl. nekem is rá kellene néznem, de majd csak tavasszal) Hogy túlzás-e?! Lehet - függ persze attól is, mennyit jár vele az ember.
Azt írtad, hogy neked 312k van a gátlókban. Amikor nekem cserélni kellett, még nem volt a kocsiban 130k sem, de köpték magukból az olajat, mikor felemeltük a gépet.

Azt is tudom, hogy gyári 17-esekkel is árulták, hiszen pont ilyenek voltak a kocsin, mikor vettem. Kanyarstabilitásban verhetetlen volt a széles gumikkal, de az egyenestartás - hijjj - az konkrétan nem létezett. (erről persze nem az átmérő tehetett, sokkal inkább a 215-ös Good-year gumik)

Sokat agyaltam rajta tavasszal, hogy álljak-e át 16-osra, új felnikkel vagy csak vegyek új tappancsokat a 17-esre. Vezetni jobb így, hogy a futóműre milyen hatással lesz, majd 2 év múlva megmondom.

(#12684) mycso válasza gabx76 (#12683) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Na a zörgésekkel, kopogásokkal énis így vagyok, hogy bár hallok sokmindent, párom már csak szimplán hülyének néz, meg azt mondja, hogy bebeszélem magamnak a hangokat....tehát lehet erre nekem is túl érzékeny a fülem. :D

A gátlóim még gyáriak, én nem vettem észre, hogy fosná az olajat, a futóműves sem mondta, meg nemrég amikor a rugók miatt darabokra szedtük a futóművet, akkor sem láttam, hogy baja lenne és igen 312-n áll a műszer.
Egyébként olyan 250k km-ig, szinte csak pályán volt használva (ezt biztosan tudom).

Nekem ugye most 205/55R16, az egyenes futással ezzel a mérettel nálam nincsen baj.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#12685) _NCT


_NCT
őstag

Diesel Megane-nál 4-esben az normális, ha 1800-2000 fordulaton pl 45-50-nél néha berángat az autó? Nem nagyon, szóval nem ilyen lefulladáshoz hasonló élmény, csak olyan mintha picit erőlködne, visszaváltok, akkor elmúlik. Azt mondta tegnap az emberke, hogy diesel-nél ez ilyen az áttételezések vagy mi miatt.

[ Szerkesztve ]

(#12686) rob210 válasza _NCT (#12685) üzenetére


rob210
Topikgazda

Egy diesel megane nem lehet 2000es fordulaton 50nél 4 esben.
Az én 1.4-es benzinesem van 4esben 1800-1900körül 50-nél.

Nem azt akartad leírni, hogy ha 3-asból 4-esbe váltasz?
Mert ha 4-esben 50-el mész az nem 2000-es fordulat.
Ha 3-asban mész 50-et 2000es fordulaton és feljebb váltasz az tuti be fog rángatni, mert kevés lesz a fordulatszám.

Szóval ezt pontosabban írd le légyszíves, vagy én nem értem legalábbis.
:R :F

Renault power

(#12687) _NCT válasza rob210 (#12686) üzenetére


_NCT
őstag

Igen igen, 3-ból 4-be váltok :D Jól értetted. Bocsi ha hülye a kérdés, de életemben kb ez a 3. diesel amit vezettem. Még anno 7 éve egy Renault Thalia diesel-en tanultam, rég vót má'. Azóta csak benzinessel járkálok.

(#12688) rob210 válasza _NCT (#12687) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor sok furcsaságot fogsz még tapasztalni, mert egy diesel karakterisztikája teljesen más.
Sokkal alacsonyabb fordulaton ketyeg mint egy benzines.
Szvsz 4-esben nem nagyon huncutkodnék, vele 50-nél.

De majd jönnek a diesel lakók és birtoklók, megszakértik neked a dolgot.

Kb- amit csináltál olyan mint amikor én 5.-ikbe váltok 50-nél.
Nekem is leesik 1200környékére a fordulat ahol erölködik a motor, nem szeresse.
Városban nem is nagyon tudok 5.-iket kapcsolni.
:R

Renault power

(#12689) FRENK1988 válasza rob210 (#12688) üzenetére


FRENK1988
veterán

én még a benzinnessel is 3ben megyek 50-nel:D

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#12690) _NCT


_NCT
őstag

Egy másik fórumon azt írják, hogy EGR szelep tisztítás kéne valószínű. De többi fokozatban nem füstöl, rángat, semmi, a teljesítménye jó, szóval szerintem felesleges. Legalábbis tegnap ahogy 50 fölé kapcsoltam 4.-ben, akkor semmi baja nem volt már.

(#12691) AMD Power válasza FRENK1988 (#12689) üzenetére


AMD Power
titán

Nem mondod?:) Nekem a kocsi 55-él már majdnem 1500rpm van 5-ben.;)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#12692) FRENK1988 válasza AMD Power (#12691) üzenetére


FRENK1988
veterán

nekem még annál is lejjebb. Majd alapjárat...

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#12693) rob210 válasza AMD Power (#12691) üzenetére


rob210
Topikgazda

nekem 60-Km/h 5.-ik 1500Rpm
:R

Renault power

(#12694) FerNandor


FerNandor
őstag

szerintem nem egr. kevés a fordulat és kicsi a gáz. ne közlekedj 4-ben 50-nel meg ötven alatt, inkább menj 55-tel. kb nekem is így kell mennem : 4 55kmh 1600-as fordulat kb. 50 alatt inkább visszarakom 3-ba, ha olyan a helyzet. mondjuk nekem más a váltóm.
a 82lovas dci clioval tapasztaltamezt en is.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#12695) rob210


rob210
Topikgazda

Na végre volt 10 percem mint látjátok, leszaladtam a kocsihoz, felső holtponti jeladó ki tisztogatás megvolt, most indult szépen és nem is fulladt le, de kiváncsi leszek amikor hajnalban indulok mi lesz.
Mondjuk kosz az volt rajta elég rendesen.
:C

Renault power

(#12696) _NCT válasza FerNandor (#12694) üzenetére


_NCT
őstag

Köszi szépen :) :R

(#12697) tresh válasza rob210 (#12695) üzenetére


tresh
addikt

rob: egy gyors kérdés nem tudod véletlen kb mennyibe fájhat az önindító felújítása mert helyre kéne tennem mert hidegen nyekereg nagyon bár lehet egy takarítás is segít de a legrosszabbra készülnék. :B

(#12698) FerNandor válasza _NCT (#12696) üzenetére


FerNandor
őstag

sok sikert a vételhez. azért az EGR tisztítást megcsinálhatod, ha már a tied lesz. nem nagy szám. irták a másik fórumon is. féktisztítóval lefújod, áztatod, ha kell majd letörlöd stb. ha hosszú távokon használták nem lesz tele korommal, ragadós folyékony-szerü koromlerakódással. az a jó, ha kevés finom korom por van rajta elvileg.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#12699) rob210 válasza tresh (#12697) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez állapottól függ.
Nekem amikor nem tudtuk miért nem indul és elkezdtük a hibaforrást keresni az önindító felújításra ha komplett lett volna tehát mindent cserélnek, került volna 12.500.-
De én mondjuk megúsztam egy relével, meg egy plusz vezetékkel:)

Renault power

(#12700) _NCT válasza FerNandor (#12698) üzenetére


_NCT
őstag

Bár ahogy utána olvastam most, EGR szelep gondnál füstölés, hidegindítási problémák, motorteljesítmény csökkenés, torpanás figyelhető meg. Na most ezek közül egyik sem volt, lehet hogy user error-os lesz a dolog :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.