Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#79351) Kenderice válasza MadMancs (#79349) üzenetére


Kenderice
senior tag

Ha ki van fizetve a telefon teljesen (márpedig ezt írta) azaz a telefonszámán nincs olyan tétel, hogy telefonrészletfizetés, akkor semmi közük a telefonhoz, mivel annak nem lehet fizetési elmaradása.
Az, hogy azt kedvezményesen vette, semmi köze a dologhoz.
Ki van fizetve és kész. A fizetési elmaradás a szolgáltatásra vonatkozik.

(#79352) MadMancs válasza Kenderice (#79351) üzenetére


MadMancs
veterán

Viszont a készülék szervesen kapcsolódik az előfizetéshez.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#79353) Kenderice válasza MadMancs (#79352) üzenetére


Kenderice
senior tag

Az két különböző dolog, ezt már a GVH is kijelentette...

(#79354) MadMancs válasza Kenderice (#79353) üzenetére


MadMancs
veterán

Megmondom őszintén nem mélyedtem bele mi mennyire szabályos. Az már más tészta hogy van tapasztalatom és többnek is fórumon hogy bizony ez őket nem érdekli, számla nemfizetés esetén tiltanak. Ha lejárt részlet ha nem.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#79355) 4Grider válasza Kenderice (#79353) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azt mondod, hogy nincsen benne a határozott idejű (2 éves) előfizetői szerződésben a határozott idő miatt kapott készülékkedvezmény (talán még a készülék imei száma is, amire kapta)? Ha benne van, akkor hogyan lehetne két különböző dolog?

(#79356) Kenderice válasza 4Grider (#79355) üzenetére


Kenderice
senior tag

A számlában nincs benne.
A tartozást viszont a befizetetlen számla keletkezteti...

(#79357) 4Grider válasza Kenderice (#79356) üzenetére


4Grider
nagyúr

Aha. Akkor amik le vannak írva a határozatlan idejű szerződésben, azok csak ott viccként vannak, egy ilyen szerződés nem kötelez senkit semmire. Azaz ha nem fizeted az előfizetési díjakat a határozott idejű szerződés időtartama alatt, akkor nem érinti a szerződésszegésed a szerződésben szereplő készülékkedvezményt sem, amit a szerződés határozott ideje miatt kaptál. Azaz amiatt kaptad, hogy 24 hónapig fizetni fogod az előfizetéssel kapcsolatos számlákat...

(#79358) Kenderice válasza 4Grider (#79357) üzenetére


Kenderice
senior tag

Akkor a visszájára fordul a dolog, hiszen egy teljesen kifizetett készülék használatában korlátoznak.
A részletfizetésben jogilag a telefon addig a szolgáltató tulajdonában marad, amíg nincs kifizetve teljesen.
Ha ki van fizetve az ára, akkor az már nem a szolgáltató tulajdona, ergo nem tehet vele azt, amit akar.
A tarifára vállaltak hűséget, nem a telefonra.
Nemfizetés esetén jogtalan a telefon teljes tiltása.

De asszem erről volt már GVH határozat is sok évvel ezelőtt...

[ Szerkesztve ]

(#79359) 4Grider válasza Kenderice (#79358) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak a listaáron vásárolt készülék van teljesen kifizetve. A határozott időtartamú szerződés mellé adott készülékre viszont a listaárból adott kedvezményt a szolgáltató nem véletlenül adja és foglalja bele a szerződésbe.

(#79360) PistiSan válasza 4Grider (#79359) üzenetére


PistiSan
addikt

Tavaly amikor telefonokat nézegettem, nem egy olyat láttam, hogy a telenornál kedvezményes áron annyiba került a telefon, mint teljesen hivatalos viszonteladónál. (Flottás csomagban nem sok készülék kedvezmény van) Gondoltam is, hogy nem sok értelme van szolgáltatónál venni telefont, ha nem részletre akarod venni. Aztán eszembe jutott, ha VoLTE meg ilyenek kellenek, akkor mégiscsak jobb a szolgáltatónál megvenni a telót.

(#79361) 4Grider válasza PistiSan (#79360) üzenetére


4Grider
nagyúr

Logikus, hogy a készülékkedvezmény mértékét meghatározza az, hogy mekkora haszonkulccsal dolgozó csomagot választasz. Ebből a szempontból a flották kapnak egy előfizetésre a legkevesebb kedvezményt, hiszen itt jellemzően nem sok a profit egy előfizetésen. Viszont a flották kaphatnak bónuszkeretet, ami a flotta méretétől függően sok milliós tétel is lehet. Logikusan a flottakezelő dönti el, hogy ebből a keretből sok butatelefont, vagy néhány (tucat) csúcstelefont vásárol.

(#79362) Diák66


Diák66
őstag

Na akkor most mi is lesz ezzel az 5G-vel? Altatnak? [link]

(#79363) 4Grider válasza Diák66 (#79362) üzenetére


4Grider
nagyúr

A cikkben két olyan frekvenciáról van szó, amivel országos hálózatot nem lehet kialakítani. Innentől kezdve engem nem dob fel.

(#79364) jczettler


jczettler
tag

Sziasztok! Telenor előfizető vagyok, bár kérdésem kapcsán lehetnék bármelyik szolgáltatónál. Az a jelenség, hogy a héten ketten is hívtak (eltérő napokon, más emberek), hogy volt kettő (pontosan kettő) nem fogadott hívásuk tőlem. A telefonomon nincsenek ott kimenő hívásként (iPhone 7, iOS 14.4). Érdekes mód, csak nem fogadott hívásként látszik a számom a túloldalon, tehát mintha nem csöngene ki. :F A Telenor azt mondja, hogy ő nem látja a hívást, mert csak akkor látható, ha fel is veszi a túloldal. Én a telefonomra csak AppStore-ból töltök le alkalmazást és amúgy sem vagyok az a CandyCrush-os típus. Hallottatok/találkoztatok már ilyen jelenséggel? :R

(#79365) generaltoti2


generaltoti2
tag

Sziasztok.
Sajnos váltanom kell spotyfyrol mivel kivették a mymusicból.
Ha a Tidal vagy Deezer rendszerét használom akkor a podcastok esetében számolja az adatkeretet?

(#79367) #08176384 válasza generaltoti2 (#79365) üzenetére


#08176384
törölt tag

A helyedbe a Telenor-ról váltanék. Nem lennék meglepve, ha tovább passzolnák a céget hamarosan. Jön majd NerGSM, az élvonal :)

(#79368) Viktor0610 válasza #08176384 (#79367) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Semmi szükség az ilyen hozzászólásokra!

Samsung Galaxy A54

(#79369) #08176384 válasza Viktor0610 (#79368) üzenetére


#08176384
törölt tag

5G-re nem költenek, fejlesztések leálltak, nálunk pl a Telenor tornyot átvette a Telekom, szóval ez nem éppen az innováció jele. Nyáron majd kiváncsi leszek, amikor mindenki mondja a magáét, amint beindul a szezon és lehet utazni.

[ Szerkesztve ]

(#79370) tomp válasza #08176384 (#79367) üzenetére


tomp
félisten

Köszönjük emese...
Olyan cég már van csak még magenta a színük. Szóval szerintem ideje bevenni a nyugi tablettát. :DDD

(#79371) Viktor0610 válasza #08176384 (#79369) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Honnan tudod, hogy nem költenek a 5G-re?
Nincs információm a témában, de kétlem, hogy így lenne.
Amennyire emlékszem, a 4G-t is egyszerre több városban vezette be a szolgáltató.

Az meg, hogy egy tornyot el- átadtak másiknak (ha tényleg így volt) sem jelent semmit. A telefonod nem csak egy toronnyal kommunikál.
Ha pedig emiatt gyengült a térerő, akkor jelentsd be a 1220-on.

De ami a legfontosabb.
Ha mindezek még igazak is, akkor sem szükségesek ezek a Telener-konteó hozzászólások.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#79372) leslien


leslien
nagyúr

üdv,
Balaton déli partján pontosabban Fonyódon milyen a vétel?

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#79373) tomp válasza #08176384 (#79369) üzenetére


tomp
félisten

5G-re nem költenek...
Telenor könyvelője vagy, hogy így tudod? Hmm!
Nyilván azért vettek frekit hozzá, hogy csak úgy legyen. Ez az 5G-nek hazudott 4G++ most csak pénisz mutogatás. Nézd az enyém nagyobb. Nem is. Az enyém nagyobb. Majd ha nem csak 3-4városban lesz kész a komplett "5G" hálózat akkor majd bekapcsolják országos szinten. 4G-nél is ez volt. Hideg zuhanyként indították el 60városban.
Itt pesten meg tudok olyan Telekom bázist amelyen leépítették a 4G-t. Lett helyette csilivili 5G. Kültéren. Csodás...
Szóval mondom nyugi. Túl sok kávét ittál így reggelre.

Mielőtt felmerülne benned, hogy miért védem a Telenort: NEM védem. Első vagyok aki mindenért felnyomja őket az NMHH-nál de ez most tényleg vicces amiért remegsz.

[ Szerkesztve ]

(#79374) #08176384 válasza Viktor0610 (#79371) üzenetére


#08176384
törölt tag

Az vicc volt, de van realítása. Nekem Telenornál csak 1 db internet hipernet home maradt és egyenlőre nem is lesz más. Amikor rendszeresen gond volt náluk a roaminggal pár éve, akkor váltottam. Volt, hogy mentem ki Szlovéniába és órákig nem állt hálózatra a Telenoros szám senkinek a családban. Olaszban előfordult, hogy semelyik hálózat nem engedett be fél napig vagy felengedett, de nem lehetett telefonálni. A másik kettőnél soha ilyet nem tapasztaltam. Ami érdekes volt, hogy miután xxl csomagból a telenoros számot elvittem prepaid-be, azzal működött a roaming, viszont normális net csomagok meg nincsenek prepaid-be a mai napig a Telenornál. Az utolsó csepp az volt, amikor bekapcsolt my music nonstop mellett simán felszámolta az Apple Music adatforgalmát a telefonon normál zene lejátszás mellett és a cég közölte, hogy biztosan videókat néztem rajta. Kocsiban szólt a zene vezetés közben 99% amúgy.

[ Szerkesztve ]

(#79375) #08176384 válasza leslien (#79372) üzenetére


#08176384
törölt tag

Ha járok arra megnézem. A cégesem az Vodafone és egy szóval csapnivaló. Legutóbb pont arrafelé a hívás nem ment ki 4G-n, nemhogy az internet. Fonyódon tudtommal Telekom torony van a domb tetején az biztos és van 5G is. Ha arra tárgyalok elviszem a Telenoros kártyám és ránézek. Lehet jövő héten pont megyek (nem rajtam múlik).

[ Szerkesztve ]

(#79376) aprokaroka87 válasza tomp (#79373) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Mint ahogy mondtam kell kb 2-3 év hogy az 5G elkezdjen normálisan terjedni.

két dolog miatt.

1. Jelenleg szerintem még ott tartunk hogy netezésre telefonok esetén a 4G is elég.

2. Jelenleg még középkategóriás telefonok sem mindegyike tudja az 5G-t, idén már valószínűleg szépen fog bővülni a lista, viszont aki most vesz új telefont középkategóriás szinten, még nem biztos hogy az 5G lesz a fő vásárlási szempont, másfelől 2 évre lehet tervezni a mai középkategóriás telefonokkal, szóval igazából úgy általában kevésbé indokolja bármi a váltást.

2-3 év múlva már az alsó kategóriás ( 30-40 ezer forintos ) telefonok esetén is teljesen alap lesz az 5G.

Addigra már normális 5G hálózat lesz kiépítve ha minden jól megy.

Tudom nem csak a telefonok esetében fontos az 5G...

(#79377) bopeti98


bopeti98
őstag

Sziasztok!

Telenornál a hűségidő lejárata előtt mennyivel lehet "bünti" nélkül új készüléket kihozni? A bünti nélkült úgy értem, hogy nem azzal a hűségidőn belüli készülékcserés opcióval, ahol felszámolnak készülékcsere díjat is, hanem rendes hosszabbítással. A Telekomnál pl úgy tudom 3 hónappal a lejárat előtt már lehet. Itt is van ilyen, vagy mindenképp meg kell várni a hűségidő végét?

(#79378) Littoral


Littoral
aktív tag

Lottófeladás sms-ben, Telenor-style:
1. Elküldöm az sms-t a Telenor-kártyáról (mint máskor). Jön az ellenőrző sms, hogy küldjek OK-t, ha OK. Elküldöm (mint máskor). Kisvártatva jön egy újabb sms: nem válaszoltam, így a fogadás érvénytelen. Szinte egyszerre ezzel jön egy másik sms: a fogadás értékének kiegyenlítése (vagy valami ilyesmi) sikertelen, ezért a fogadás érvénytelen. Most akkor melyik? Na most, egy hete ugyanígy, ugyanezekkel a körülményekkel még nem volt sikertelen. Havidíjas előfizetés, 10k forint erre fordítható kerettel.
2. Elküldöm az sms-t a Telekom-kártyáról. Jön az ellenőrző sms (... stb.), majd végül jön a visszaigazoló sms: Elfogadva, ezt-fogadtam-ekkorra. Elsőre. Dominó kártya, valamennyi (5k alatti) egyenleggel.
A Telenor-előfizetés 5-ből 3 alkalommal random így működik, a Dominó 5-ből 5 alkalommal így működik. Idézem a Telenor-féle feltételeket (1997-től vagyok ügyfél), nem szerepel benne, hogy egyes heteken ez alól kivétel van.

Mi lehet a hiba?

Számlás előfizetéssel rendelkező ügyfeleink hitelkerete egyaránt lehetővé teszi a mobiltelefonon keresztül történő MobilVásárlás és emelt díjas szolgáltatások igénybevételét, ugyanolyan módon mintha univerzális egyenleg lenne. Számlás előfizetők akár egész hitelkeretüket felhasználhatják MobilVásárlás szolgáltatásra.
A számlás hitelkeret összege a SIM-kártya aktiválásának időpontjától számítva:
0-6 hónapig 5 000 Ft
7. hónaptól 10 000 Ft

[ Szerkesztve ]

(#79379) bedibazsa válasza bopeti98 (#79377) üzenetére


bedibazsa
senior tag

3 hónappal a lejárat előtt, ugyanúgy.

(#79380) Littoral válasza Littoral (#79378) üzenetére


Littoral
aktív tag

Magamnak válaszolok, mások okulására. A jelenlegi helyzet az ügyfélszolgálat részéről az, hogy éppen ma van a fordulónapom, az kavarhat be ilyenekben. Ezt el tudom képzelni, azt mondjuk kevésbé, hogy általában ezeken a napokon küldenék ilyen sms-t, de holnap teszek egy próbát, hogy fordulónap után egy nappal mi a helyzet. Mert éppen autópálya-matrica is lehetett volna a célpont, ami már kellemetlenebb, ha nem sikerül.

(#79381) PistiSan


PistiSan
addikt

Ha rendelek telefonon sim kártyát, mi a tapasztalat, hány nap alatt ér ide?
Elvileg csak nekem adják ide, a munkahelyre rendelem ezért. Az aktiválást azt 72 órán belül végzik el ha jól làttam.

(#79382) PBA válasza #08176384 (#79374) üzenetére


PBA
aktív tag

Én értem, hogy sok gondod volt vele. Nekem roaminggal 99%-ban kedvező tapasztalatom van, pedig az elmúlt 10 évben a munkám miatt igen csak sokat utaztam: Japán, Indonézia, USA, arab régió, illetve szinte az összes EU tagállam. SMS-ek hibátlanul megjöttek, tudtam telefonálni oda-vissza (igaz, vettem időnként roaming napi/heti jegyet is). Egyetlen problémám volt, mégpedig Németországban, volt egy olyan bő 1-2 éves időszak, amikor kizárólag 3G hálózatra engedtek fel a kinti hálózatok, és ezt konkrétan tudom, hogy Telenor elbaltázás volt. Azóta ez is megoldódott.

Net kérdés: a munkám miatt igen csak aktívan használom mindhárom hálózatot (a Digiről most nem beszélnék, kipróbáltam, de az én céljaimra nem volt megfelelő). Szerintem sok mindent elmond, hogy jelenleg 6 db Telenor, 2 db Telekom, 1 db Vodafone kártyát használunk a cégben (2 fős minicég). Nincs gondom a Telenor hálózattal, a Telekom is egész jól muzsikál (4G-ről beszélek most). A Vodafone vésztartalék csak leginkább, arra jó. Az 5G jelenleg úgy hiányzik, mint üvegesnek a hanyatt esés. Az 5G-nek onnantól lesz igazán értelme, hogy beltéri fedettség is lesz, azaz beröffentik a 700Mhz-et is, illetve újra allokálják a jelenlegi készletet. Ez bizony idő, te mint végfelhasználó úgy látod, hogy nem történik semmi, a helyzet viszont nem ez. Tény, hogy a pilot ZTE hálózat sem egyszerűsíti a dolgukat, de most már ez van, ebből kell főzni.

Vidéken nagyon sok helyen közös bázisállomás van a Telekommal (és itt most nem csak a 4G 800Mhz-ről beszélek). Ennek egészen egyszerűen költséghatékonysági okai vannak.

Nincs semmilyen "rajongói" kötődésem a Telenorhoz, de jelenleg a mi combosabb adatátviteli igényeinkre ők adják a legjobb megoldást elérhető áron. Persze mindenki használja azt, amelyiket szereti, ami bevált neki. Nekünk fontos egy-egy külső helyszínre kitelepülés során a stabil átvitel.

[ Szerkesztve ]

(#79383) viktorhu válasza #08176384 (#79367) üzenetére


viktorhu
veterán

Jó régen megvettem egyszer egy dízel autót, mert sokat utaztam. Jóval drágább volt értelemszerűen, mint a nem dízeles verziója ugyanannak az autónak, de úgy számoltam, hogy megéri. Aztán úgy alakult az életem, hogy hosszú éveken át évi 5 ezer kilométert tettem a kocsiba. Egy ilyen beruházásnál vagy lakásvásárlásnál a jövőre nézve próbálsz döntést hozni. Ott jól jönne néha az üveggömb.

Szolgáltató kiválasztásakor, főleg a számhordozás lehetősége mellett, viszont nem a vélt jövőről hozol döntést, hanem a jelenről. A havi számlád nem beruházás, hanem az aktuális fogyasztásod ellenértéke. Aztán majd váltasz, ha változik a helyzet. Ha itt kapom a legjobb ajánlatot, idehozom a számaimat. Ha a jövőben majd máshol, akkor odaviszem. Nem az most az izgalmas, hogy két év múlva kinek lesz a legjobb 5G lefedettsége, hanem hogy most milyen például a 4G lefedettség (nyilván vannak ettől eltérő rétegigények, akik kifizetik az early adopter felárat). Nincs értelme most jövőre vonatkozó pletykák és feltételezések miatt váltani. A szolgáltatóválasztás nem visszavonhatatlan döntés.

(#79384) leslien válasza leslien (#79372) üzenetére


leslien
nagyúr

közben már haver megoldotta... Fonyódon tökéletes a vétel...

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#79385) Gubu0101


Gubu0101
veterán

Úgy látom a számlabefizetés elvérzett,nem enged tovább a mastercard id ellenörzésnél,próbáltam vagy 6x :U

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#79386) tomp válasza Gubu0101 (#79385) üzenetére


tomp
félisten

Nyugi én január 1-től nem tudom használni az OTP kártyámat új online tranzakciókra. Csak azokkal megy amelyekkel előtte is volt aktív havi tranzakció. Pl Netflix, Google, Tidal.
Semmi másra nem megy. Egyéb online tranzakcióra a Transferwise-t használom mert érdekes módon azzal tökéletes. Telenor számlát pedig ATM-en fizetem GPay-el.
Hazai bankoknak nem nagyon megy az az új fícsör amely a fintech cégeknél default... :W

Az imént fizettem ki a számlát ATM-en. Nem volt probléma.

(#79387) 4Grider válasza Gubu0101 (#79385) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem feltétlenül a kártyaelfogadó a vétkes. Amióta az EU kötelezővé tette az erős ügyfélhitelesítést, a bankok szétcseszték az eddig jól működő rendszert.

(#79388) MadMancs válasza tomp (#79386) üzenetére


MadMancs
veterán

Szintén OTP, és hiba nélkül használom havi ~30 online vasárlásra/számlabefizetésre (Telenor is). Régi új vegyesen.
Nem biztos hogy a hiba csak OTP ben van.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#79389) Gubu0101 válasza 4Grider (#79387) üzenetére


Gubu0101
veterán

A múlt hónapban hiba nélkül tudtam fizetni,jött a kód sms-ben utána megadtam a 4 pin-es kódot,most semmi,odáig nem jut el,hogy küldje az sms-t..Várok holnapig,ha halott lesz,akkor hívom az ügyfélszolgálatot. :U És nem vagyok OTP-s :D
Probléma a Telenornál lehet,mivel fizettem mást is kártyával (Voda..) ott működött hibátlanul.

[ Szerkesztve ]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#79390) tomp válasza MadMancs (#79388) üzenetére


tomp
félisten

CIB és OTP-s online rendszere visszadobja azonnal a kártyát "Tranzakció elutasítva" üzenettel. Barion esetében várni kell a végtelenségig a jóváhagyást ami soha nem érkezik meg. Simple-t elfogadja de az meg ugye havonta összeomlik, kuka.
Voltam bent a bankban. Mindent rendben találtak de mégse megy. Elmondásuk szerint nem én vagyok az egyetlen ügyfél akinél összef0sta magát. Az eddigi fix tranzakciók azért mennek mert azok bekerültek a whitelist-be azaz megbízható, jóváhagyást nem kérő tranzakciók. Curve is megy hiba nélkül.
Édesanyám OTP-s kártyáját a CIB oldala visszadobja a fent írt üzenettel. OTP elfogadja. Magyarázat? Nincs. De még az OTP részéről sincs...

(#79391) Halászbá válasza Gubu0101 (#79389) üzenetére


Halászbá
kezdő

Nekem simán ment (Cib Visa, Barionon keresztül)

[ Szerkesztve ]

(#79392) 4Grider válasza Gubu0101 (#79389) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Telenornál azért nem, mert az ID-nél még a Barion kezében van a folyamat. A bankod valószínűleg nem tud a Barion felé-felől megfelelően kommunikálni. Az Erste ezt megoldotta úgy, hogy natúr letiltotta feléjük az erős ügyfélhitelesítést. Nesze neked EU-s szabályok...

(#79393) Gubu0101 válasza Halászbá (#79391) üzenetére


Gubu0101
veterán

A barional az a bajom,hogy ott van limit 40 körül,ha jól olvastam,nekem meg 50 fölött van a számlám kapásból,azért nem regisztráltam :(

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#79394) Viktor0610 válasza Gubu0101 (#79389) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ha elkattintottál a Telenor oldaláról a fizetés közben, és ott tapasztalsz problémát, akkor a hiba vagy a Barionnal van, vagy a bankoddal.

Samsung Galaxy A54

(#79395) Gubu0101 válasza Viktor0610 (#79394) üzenetére


Gubu0101
veterán

Na,csak hisztiznem kellett és működik is :D :C

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#79396) 4Grider válasza Gubu0101 (#79393) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én 200 körüli számlákat egyenlítek ki Barionnal a Telenornál minden hónapban.

(#79397) Gubu0101 válasza 4Grider (#79396) üzenetére


Gubu0101
veterán

:Y :D :D :D De nem egy összeg,vagy igen?
Am ezt írtja regisztrációnál:
"Csak vásárlásra akarom használni a tárcám. (Egyenleged nem lehet 45.000 HUF / 120 EUR / 3.200 CZK / 140 USD fölött és nem küldhetsz másnak pénzt.) "

[ Szerkesztve ]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#79398) Viktor0610 válasza Gubu0101 (#79397) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Azt nem mondta, hogy nem regisztált és lép be minden hónapban a Barion fiókjába. :D

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#79399) 4Grider válasza Gubu0101 (#79397) üzenetére


4Grider
nagyúr

Sehova nem regisztrálok. Egy pillanat alatt be tudom ütni a kártyám számait. Céges bankkártya, így van nap, amikor millió körül költök róla...

(#79400) Viktor0610 válasza Gubu0101 (#79397) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Szerintem ez arra vonatkozik, hogy nem lehet több a Barion egyenleged, mint 45 e Ft.

Kártyával kellene tudj nagyobb összeget fizetni.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.