Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#79401) Gubu0101 válasza Viktor0610 (#79400) üzenetére


Gubu0101
veterán

Akkor kár regisztrálni,gondoltam azzal felgyorsítom a számlafizetést,de nem futna az a 45 :(

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#79402) MadMancs válasza tomp (#79390) üzenetére


MadMancs
veterán

Pedig fura mert működik. Sőt, nemmis 1 hanem 2 kártyát használok. Egy MC debit és egy MC Credit. Nem tudom mi az a white list, de nekem minden egyes vásárlást meg kell erősíteni amit smartbank vagy otp bank appban tudok megtenni ujjlenyomat azonosítás utá (változó melyik jelez hogy tranzakció vsn). Azt hozzá kell tenni hogy én 2020.11.02 óta így használom szóval előre beállítottam mindent mikor szólt OTP mi lesz, nem vártam meg míg baj lesz.

Ugyanúgy elfogadja fizetést K&H és CIB felületen is.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#79403) tomp válasza MadMancs (#79402) üzenetére


tomp
félisten

Igen, nekem is fura. Magának az OTP-nek is. 2020. december 31-ig nekem is működött. Január 1-től már nem. Én már jóval korábban elkezdtem használni az azonosítást. Amikor év vége felé kezdte a bank mondogatni, hogy jön nekem már nem kellett csinálni semmit mert addig is úgy használtam. Tavaly nyáron is már sms kód kellett. Most nincs sms kód de appos jóváhagyás sem. SmartBank és az új OTP Bank appot is használom.
Whitelist: megbízható, hitelesített tranzakciót kérő eladót tartalmazó kivételi lista. Azaz az onnan érkező tranzakció kéréseknél nem kell jóváhagyás, vagy azonosítás. Automatikusan végrehajtódik.
Pl vásároltam a Google Play Movies-ról filmet. Kiválasztottam az OTP kártyát és már le is vonták az összeget.
Anno elkezdtem használni a Curve kártyát. A 2. tranzakció után blokkolták a Curve kéréseket. Mivel nem jeleztem nekik, hogy visszaélés van így 24óra elteltével átrakták a Curve-öt whitelist-re.

(#79404) MadMancs válasza tomp (#79403) üzenetére


MadMancs
veterán

Ja így már értem. Azt viszont nem hogy Téged miért nem értesít smartbank vagy otp bank app. Engem mikor átdob 3D Secure felületre, akkor jelez smartbank app (vagy simple partnernél otp bank app) hogy erősítsem meg. november 2 előtt ugye ezen a felületen kellett sms kód megadni amit szintén évek óta használok. Nekem mondjuk simple rendszerben regisztrálva van mindkettő kártya. Ezt kipróbálhatod, bár elvileg nem kellene hogy köze legyen hozzá.

Így már értem hogy mi az a white. Nálam is vannak ilyenek pl ahogy írod Google cuccok, ms Office, kaja rendelés.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#79405) tomp válasza MadMancs (#79404) üzenetére


tomp
félisten

Na nálam Simple partnernél nem kell megerősítés. Az megy azonnal. Ha a mentett kártyát választom ki vagy ha belépés nélkül írom be a kártya adatokat akkor is. Nálam a Simple whitelist tag. Én már feladtam. Tökéletesen megy (transfer)Wise kártyával és Curve-el. OTP töketlenkedése már vicc számomra. Ennél se tudják mi okozza a hibát...

(#79406) MadMancs válasza tomp (#79405) üzenetére


MadMancs
veterán

Érdekes rendszer lehet náluk. De szerencséjük hogy nálam működik, mivel rengeteg kártyás vásárlásom van, mindent online fizetek, ha nem működne már bankváltás történt volna. Reméljük egyszer rájonnek mi a fene van és rendberakják

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#79407) generaltoti2 válasza #08176384 (#79367) üzenetére


generaltoti2
tag

Itt van a munkahelyemnek flottája. :) De néztem a Telekomot ott sincs benne a spoty.
Csak nem értem ezt a nem közvetlenül választható zene dolgot. :(

(#79408) leo81 válasza tomp (#79405) üzenetére


leo81
aktív tag

Az OTP-nél van magán és céges bankszámlám is.
A magán bankszámlámnál gond nélkül elsőre sikerült beállítani az internetes fizetést, 5 másodpercen belül megkapom a push üzenetet a telefonomra és ujjlenyomattal megy a fizetés.
A céges az viszont egy sz@r. A direktneten csak a telekódot lehet beállítani, amivel semmit nem lehet kezdeni, ahol viszont a Simple a fizetési felület simán megy minden, céges és magán is . A Barion+OTP céges bankkártya megoldással még egyszer sem tudtam fizetni. Viszont a Takarékbankos céges kártyával simán megy a Barion.

(#79409) Somatom


Somatom
veterán

Tudja vki, hogy mi ez az EQ flottás átírás? Haverom nevén van a netes kártyám. Kell ehhez ő is, vagy elég, ha én elmondom az adatait? Milyen adatokat kér a Telenor?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79410) yanna válasza Somatom (#79409) üzenetére


yanna
őstag

(#79411) Somatom válasza yanna (#79410) üzenetére


Somatom
veterán

Ezt én is olvastam, de nem a flotta üzent, hanem a Telenor és a Telenor -ral kéne egyeztetnem. Ma a Telenor üzente azt is, hogy ezügyben ne telefonáljak nekik, hanem használjam a webes felületet, aztán majd visszahívnak. A webes felületen viszont olyan infót is kérnek, mint pl. a flottaigazolás csatolása, ami jelen szituban nem értelmezhető, hiszen a köztük levő szerződés változása miatt van ez a hercehurca. A legegyszerűbb az lenne, ha a cimborámmal együtt bemennénk elintézni. Csakhogy sikerült ezt akkorra időzíteniük, amikor személyes ügyintézés nincs, telefonon meg nem lehet őket elérni.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79412) Somatom válasza Somatom (#79411) üzenetére


Somatom
veterán

Úgy látom, hogy pl. a Duna Plázás Telenor nyitva van. Megpróbálom ott lemeccselni velük.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79413) yanna válasza Somatom (#79411) üzenetére


yanna
őstag

A flottás topikban válaszra várok én is, valaki majdcsak megírja a tutit, aki már túl van rajta.

(#79414) Somatom válasza yanna (#79413) üzenetére


Somatom
veterán

Sajnos, nálam még annál is bonyolultabb a szitu, mert társkártyás csomagom van, ami már évek óta nem köthető. Kérdés, hogy ez megmarad-e. Emiatt is beszélnem kéne a Telenorral.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79415) 4Grider válasza Somatom (#79414) üzenetére


4Grider
nagyúr

Maximum adatmegosztó lehet nálad, amit két lépcsőben fognak átírni de csak a fő előfizetéssel együtt lehet egy számlán. Tehát vagy te leszel a két SIM előfizetője, vagy a barátod. És ezt az előfizetést személyes ügyfélszolgálaton nem fogják nektek átírni.

(#79416) Somatom válasza 4Grider (#79415) üzenetére


Somatom
veterán

Igen, megosztós, only net csomag. Én fizetem és én használom most is mindkét kártyát (teló, router). A cimborám anno csak a papírjait adta hozzá, mert nekem akkor csak település szintű bejegyzett címem volt, amivel nem tudtam volna szerződést kötni.
Hogyhogy nem lehet egy hivatalos Telenor képviseletben személyesen átíratni? :Y

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79417) 4Grider válasza Somatom (#79416) üzenetére


4Grider
nagyúr

Úgy, hogy a CP flottához ilyen szinten nem férnek hozzá az ügyfélszolgálatosok. Neked sincs semmi jogod hozzá. Majd ha a neveden lesz az előfizetés, akkor már bemehetsz ügyet intézni.

(#79418) Somatom válasza 4Grider (#79417) üzenetére


Somatom
veterán

De, akkor verbálisan kitől, hogyan kérdezhetek? Pl. ott van a webes rublikában, hogy "telefonszám". De, nekem abból kettő van egyetlen előfizetéshez és egyik sem hívható. Ez így a 22 -es csapdája. Infók nélkül nem tudom átírni, átírás nélkül viszont nem adnak infót.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79419) 4Grider válasza Somatom (#79418) üzenetére


4Grider
nagyúr

A főszámot kell megadnod, hogy melyik a főszám, kiderül a számláról (Vállalati Hipernet Unlimited). De megadhatod mind a kettőt (logikusan az adatmegosztóét külön), biztos amit tuti. Aki a számlán számlafizetőként szerepel, az kezdeményezheti az átírást.

(#79420) Viktor0610 válasza Somatom (#79409) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Úgy látom a linket, hogy az engedély csatolása nem kötelező (nem csillagozott), én megpróbálnám anélkül elküldeni az adatokat.

Sok szám átírását kell elvégezzék a kollégák, így időbe telhet, mire visszahívnak.

Bővebbet én sem tudok sajnos.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#79421) Somatom válasza Viktor0610 (#79420) üzenetére


Somatom
veterán

De, megmarad a megosztó, vagy ez új szerződésnek minősül és elbukom, mivel már nem élő opció? Átírható a nevemre, vagy csak az eredeti előfizetőére?
Ha csak a szerződött kezdeményezheti, akkor engem hiába hívnának vissza. Azt szeretném, hogy a barátomnak minél kevesebb kényelmetlenséggel járjon ez a procedúra.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79422) 4Grider válasza Somatom (#79421) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mint leírtam, a számlafizetők nevére írják át. Az adatmegosztó megmarad, ha a hozzá tartozó előfizetést is átveszi vele együtt a számlafizető.

(#79423) Viktor0610 válasza Somatom (#79421) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A Credit Prime nevén lévő megosztó megmarad, átírható.
Azt, hogy a te nevedre is kerülhet-e, sajnos, passzolom. Nem tudom, miként azonosítanak.

Samsung Galaxy A54

(#79424) Somatom válasza Viktor0610 (#79423) üzenetére


Somatom
veterán

Köszi! A f..om kivan a Telenor ba..akodásaival. Most megint kérhetek szívességet, pedig én nem változtattam semmin.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79425) 4Grider válasza Somatom (#79424) üzenetére


4Grider
nagyúr

A háttérben az van, hogy január elsejétől a magánszemélyek nevére szóló számlákat is be kell küldeni a NAV-hoz. Nem igazán szabályos már az, hogy van előfizető és számlafizető, az meg főleg nem, hogy az egyik cég, a másik meg magánszemély. Ezt rendbe kellett tenni, erre való a Telenornál pl. a dolgozói csomag, amibe a számlafizetőket most átírják, és annyi előnye van, hogy mostantól a számlafizetők legalább önállóan tudnak ügyeket intézni az előfizetésükkel kapcsolatban. Ez mindenképp előrelépés.

(#79426) Somatom válasza 4Grider (#79425) üzenetére


Somatom
veterán

Remek! Milyen ügyem lenne két, fix díjas, korlátlan netes kártyával? Többet kell foglalkoznom ezzel most, az átírás miatt, mint az elmúlt pár évben összesen. Arról nem is szólva, hogy Brigit, vagy Pétert könnyebb volt elérni, mint a Telenort, amit most sem lehet felhívni.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79427) 4Grider válasza Somatom (#79426) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nekem pl. az x db adatmegosztóm közül többet felfüggesztettek még tavaly, a mai napig nem derült ki, hogy miért, és a mai napig nincsenek visszakapcsolva. Az elküldött e-mailekre semmi válasz a flottakezelő részéről. (Minden e-mailemben kérek, soha nem fenyegetőzöm, illetve támadok. Talán ezért negligálnak.)

(#79428) PBA válasza Somatom (#79426) üzenetére


PBA
aktív tag

Arról senki nem tehet, hogy te más nevén lévő előfizetéseket használsz. Az emiatt történő szívást nem igazán lehet felróni a Telenornak. Mit mondhatnék: ha ez így túl bonyesz vagy kényelmetlen, érdemes szolgáltatót váltani.

Megjegyzem, én az egész átíratási dolgot telefonon intéztem, felhívtak, telefonon megkötöttük az új szerződést, oszt ennyi, sima ügy volt. Épp kocsiban ültem, mentem valahova, 10 perc alatt letudtuk a 6 SIM kártya átírását. Az első pár számla kicsit eltért, de később ezt rendbe rakták visszamenőleg is, saját maguktól.

Kifejezetten jól jött, hogy most már saját magam intézhetem a dolgaimat közvetlenül, a netes kártyák esetében is. Pl. szükségem volt SIM cserékre (nano SIM kellett), beslattyogtam decemberben egy Telenóri boltba és 5 perc alatt megvolt minden. Ez a lehető legjobb dolog ami történhet, mármint hogy mindenkinek a nevére írják az előfizetéseket. Persze, ha kavartál anno, akkor ez most kényelmetlenség, de erről csak te tehetsz, nem a szolgáltató, és még csak nem is Péterék.

[ Szerkesztve ]

(#79429) Somatom válasza PBA (#79428) üzenetére


Somatom
veterán

Ott kezdődik, hogy jogszabályt kellett volna szegnem ahhoz, hogy szerződést köthessek, mert a Telenor nem fogadta el a hivatalos lakcímkártyámat. Szóval, a Telenor miatt kellett "kavarnom". Nekem most is megfelelne a jelenlegi állapot, nem én akarok rajta "kavarni". De, ha már muszáj, akkor tegyék ezt úgy, hogy az számomra a lehető legkényelmesebb legyen! Pl. úgy, hogy én dönthessem el, hogy mikor érek rá telefonálgatni. Ez a visszahívósdi akkor sem lenne jó, ha én lennék az ügyfél, mert amikor melózok, akkor nem szeretnék velük cseverészni. A feladat mely része érte őket váratlanul, hogy most túlterhelt lett a telefonos ÜFSZ?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79430) 4Grider válasza Somatom (#79429) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezt az átírást nem a telefonos ügyfélszolgálat intézi, hanem háttércsoport. Hozzájuk logikusan nem adhatnak közvetlen hozzáférési lehetőséget.

(#79431) Somatom válasza 4Grider (#79430) üzenetére


Somatom
veterán

Ezt hogy érted? Az SMS -ben ott a telefonszám. A másnapi SMS -ben azt kérték, hogy ne hívjuk. Aztán miért ne? Azért van, hogy felvegyék és tájékoztassanak. Reggel felhívtam, húsz perc trallala után üzenetrögzítőre kapcsolt. Rámondtam, hogy hívjanak vissza. Azóta is hívnak. OK, én megértem a technikai problémákat is, csak akkor tolják ki az átírás határidejét annyival, amennyivel később tudnak az ügyfelek rendelkezésére állni a meghírdetett infócsatornáikon. Az azért nonszensz, hogy egy mobilkommunikációs céggel nem lehet felvenni a kapcsolatot telefonon.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79432) 4Grider válasza Somatom (#79431) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden normális távközlési/informatikai/stb. cégnél az L2/L3-n dolgozó kollégákhoz nem adnak meg direkt hozzáférést kívülről. Semmi kedvem elmagyarázni, hogy miért.

(#79433) bul07 válasza 4Grider (#79432) üzenetére


bul07
nagyúr

Hát hogy a sok egybitű ne zargassa őket :DDD

Nekem még DunaWeb-es időkben megvoltak a szerelők számai, és ők is tudták az enyémet
Ha sok volt a bejelentés akkor szóltak nekem és mentem áramtalanítottam a bázikus majd vissza és ha felállt akkor nem kellet kijönniük több 100Km
De volt hogy magamtól is mentem mert akkor nekem se volt netem, így hibabejelentés helyet mentem és áramtalanítottam

Volt egy alkalom hogy hogy pár napon keresztül szürkületkor mindig lekapcsolta valami a kismegszakítót, áramtalanította a tornyot is
Mentem felnyomtam és másnap szürkületig jó volt
Na majd harmad nap rájöttem, valaki egy nem használt alkonyat kapcsolót is felnyomott, és az mikkor kapcsolt zárlat lett és az vágta le a kismegszakítót, lenyomtam és meg is oldódott

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#79434) Somatom válasza 4Grider (#79432) üzenetére


Somatom
veterán

Hogy jön ez ide? Milyen L2, L3? Kaptam egy SMS -t, benne azzal, hogy hívjam ezt a számot (Ééérteeed??? Ők adták a számot!!!):
+36204400404
Az automata szövege:
"-Jó napot! Ön a Telenor Magyarország dolgozói flottaszámát hívta. Kollegáink blablabla időpontban elérhetőek ...."
De, semmilyen időpontban sem elérhetőek.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79435) Bferibörs válasza Somatom (#79409) üzenetére


Bferibörs
addikt

Telefonszám,e- mail cím amin elérnek. Személyi ig. szám, lejárati ideje,születési hely ( kerület ha van) anyja neve, Adószám. Lakcím.
Kitöltöd a webes oldalt,csatolmány nem kell. Kapsz egy visszaigazol9 e- mailt,hogy megkapták és majd visszahívnak. Engem 2x hívtak,először ellenőriztek,hogy én vagyok e én és elérnek e az adott telefonszámon. 2.x a 202000000 számon hívtek,ezen történik az adategyeztetés,hívni nem tudod! Írok privátot!

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#79436) Viktor0610 válasza Bferibörs (#79435) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A +36202000000 hívható.
Az ügyfélszolgálat jelentkezik be.

Samsung Galaxy A54

(#79437) Bferibörs válasza Viktor0610 (#79436) üzenetére


Bferibörs
addikt

:R bocs,nekem azt mondták ne hívjam,ha nem keresnek a számról,akkor azt hívjam vissza amin először kerestek....3238 a vége annak a számnak.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#79438) Viktor0610 válasza Bferibörs (#79437) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Rögzített vonalon hívnak, akkor ezt a számot írja ki tudtommal.
Annyiból igazuk volt, hogy nem őket éred el a számom.

Samsung Galaxy A54

(#79439) Somatom válasza Viktor0610 (#79438) üzenetére


Somatom
veterán

Én ezt nem értem. Volt egy "sufni" flotta, ahova személyesen el lehetett menni és két telefonszám, amiket fel lehetett hívni. Most ez átkerült a "naaagy" Telenorhoz és nincs hova bemenni, nincs kit felhívni. Nem értem az okát. Elvinném a barátomat egy Telenor képviseletbe, amikor azt mondja, hogy ráér. Ott bemutatja a papírjait, a telómban ott van a SIM, amire azonnal tudnak kontroll SMS -t küldeni. Aztán a Telenor képviselet belső úton eljuttatja az infókat az illetékes csoporthoz. Nekem senki se mondja, hogy ez technikailag nem lehetséges! Budapesten ez nem tart tovább, mint az online kitöltős, visszahívogatós hercehurca. A barátomnak most halt meg az apja, nem akarom, hogy zaklassák. Képzeld el, hogy ott áll az apja temetésén és közben hívják a Telenortól adategyeztetésre!

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79440) Viktor0610 válasza Somatom (#79439) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Tényleg no offense, de nem értem a problémáid.
1. Nem volt kötelező más nevére szerződni. Ha nem volt a Telenor számára elfogadható lakcímed, akkor kereshettél volna más megoldást, ami az akkori lehetőségeiddel elintézhető. Nem a Telenor miatt kellett kavarnod, hanem a saját igényeid miatt.
2. Ez az átírás egy egyszeri probléma (lesz), a szolgáltatásban kiesést jó eséllyel nem tapasztalsz majd.
3. A temetéses helyzetet nem tudom elképzelni. Nyilván, ha nem veszi fel a barátod, akkor újrahívja majd a kolléga.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#79441) Somatom válasza Viktor0610 (#79440) üzenetére


Somatom
veterán

Mit nem értesz ezen? Amikor én intézek valamit, az akkor van, amikor én akarom. Amikor valakinek az intézkedésére kell hagyatkoznom, az nem akkor van, amikor én akarom. A Telenor a szolgáltató. Megvan a "szolga" szó jelentése? Ezen kívül, jobban preferálom a face to face ügyintézést. Anno hozzád is személyesen mentem be. Ott van az ember, ott vannak az eredeti dokumentumai, nem kell online visszaellenőrizgetni. Van ettől hitelesebb azonosítás? De, valamiért a Telenor ezt nem akarja, pedig technikai akadálya nincs.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79442) PBA válasza Somatom (#79439) üzenetére


PBA
aktív tag

A sufni flotta azért jó ajánlatot kínált, működőképes volt, szóval... :)
Én sem értem a problémádat igazság szerint. Minden szolgáltatónak vannak feltételei a szolgáltatás nyújtásához, amiket megkövetel. Te ezeknek valamiért nem feleltél meg, én ezt nem érzem a Telenor hibájának. Bejelentett lakcímet azért nem olyan nehéz szerezni, még akkor sem, ha állandóan úton van az ember.

A másik: flottásként a publikus áraknál sokkal kedvezőbb árakon használhattad a hálózatot. Ennek most az a kellemetlensége, hogy van egy kis "feladatod" az átírás kapcsán. Maga az átírás frappánsan működik, nálam 5-10 perc volt az egész. Felhívnak, megbeszélik mikor alkalmas neked, és utána abban az időpontban keresnek, amikor neked is jó, teljesen korrekt. Arról senki nem tehet, hogy te más nevén lévő kártyákat használsz, ez a te problémád. Fogadd el, hogy a Telenornál a háttérfolyamatok így működnek (megemlíteném, hogy egyébként máshol is), és nem tudod te ad-hoc kezdeményezni ezt az átírást. Értem, hogy ez neked most szívás, de sajnos ez van, erre nincs megoldás. Azt kell elérniük, akinek a nevén vannak a kártyák, sajnos csak vele tudják intézni és pont. Ez szerintem teljesen érthető. Ha ez nem felel meg, akkor nézz körül más szolgáltató/flotta környékén...

(#79443) PBA válasza Somatom (#79441) üzenetére


PBA
aktív tag

De van, például egy klassz COVID szitu. Intézhető a folyamat telefonon? Igen. Ebben az esetben én sem tenném lehetővé a helyükben a személyes ügyintézést, ugyanis felesleges. Flottás előfizetés, most ezek a feltételei. Ha nem felel meg, akkor csak másikat tudsz választani, van olyan szolgáltató, akinél köthetsz személyesen netszolgáltatást. Ez a te kínod, hogy ebben a szituban vagy, ez nem a szolgáltató hibája/baja, így nem is neki kell megoldania.

És ismételten: COVID szitu van, ha nem muszáj, nem intézünk személyesen semmit ebben a két hétben. Van megoldás: telefonon megkeresik az ismerősödet, többször is fogják hívni, és amikor épp jó neki, akkor 5 percet igénybe vesznek az idejéből. Ez kellemetlen, igen, de erre akkor kellett volna gondolni, amikor más nevében lett megkötve a szerződés.

(#79444) Somatom válasza PBA (#79442) üzenetére


Somatom
veterán

Leírtam a megoldást. Ott a sok Telenor képviselet, hivatalos nyitvatartási idővel (Covid alatt is). Pont ugyanazt kell ellenőrizniük, mint bármely más Telenoros szerződés esetén. Ha arra technikailag képesek, akkor erre miért nem?
"Lakcímet szerezni" = valótlan adatok közlése = jogszabályba ütközik.
A lakcímkártyámat a kormányablak állította ki, a jogszabálynak megfelelő bejegyzés szerepelt benne.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79445) BBke


BBke
tag

Vannak folyamatok, amikben nincsen beleszólásunk. Valaminek van egy menete, ezen nem fog egyik szolgáltató sem változtatni senki kedvéért. Ha a kedves ügyfélnek ez nem felel meg, akkor szolgáltatót válthat. Értem a problémádat, szerintem is jobb és egyszerűbb lenne személyesen intézni. Légy türelmes. Ha eddig nem volt fontos hogy a nevedre kerüljön, most már kibírod ezt a kis időt.

[ Szerkesztve ]

(#79446) PBA válasza Somatom (#79444) üzenetére


PBA
aktív tag

Nézd, nem akarok érzéketlennek tűnni, de a szolgáltató helyében én is azt mondanám, hogy így járás van. Az ügyfélszolik nem azért vannak most nyitva, hogy olyan random átírásokat intézzenek embereknek, akik hobbiból szeretnének bemenni mert az jó úgy nekik. Ráadásul ezt az átírást amúgy telefonon 5 perc alatt le lehet tudni az ismerősöddel. A te igényed jelenleg marginális, ezért nem is fognak vele foglalkozni. Leírhatod még nagyon sokszor, de ettől még nem változik semmi. Az egyetlen út az, hogy felhívják őt, és elintézi 5 percben. Vagy fel lehet mondani a szolgáltatást, és probléma megoldva. Bocs, de ez most nem az a szitu és időszak, amikor ilyen szintű nyűgökkel kellene a szolgáltatónak foglalkoznia, és ezt helyesen is teszi. VAN alternatív megoldás: beszél velük telefonon majd az ismerősöd. Vagy lemondjátok az előfizetést. Ez a két út van, nem vagy rászorítva se az átírásra, se a lemondásra. Flottás előfizetés, nem publikus, így ezek a "nehezített" feltételek tartoznak hozzá, ez ilyen. Cserébe igen sokat megspóroltál az elmúlt X hónapban. Ennyi.

(#79447) Somatom válasza PBA (#79446) üzenetére


Somatom
veterán

Ezt is megértem és a NAV is biztosan megértené, hogy ezt az átírogatási procedúrát a Covid utánra halasztaná a Telenor.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79448) PBA válasza Somatom (#79447) üzenetére


PBA
aktív tag

Vállalkozóként mondom neked, hogy a NAV sok mindenről híres, csak a megértéséről nem. :)

(#79449) Somatom válasza PBA (#79448) üzenetére


Somatom
veterán

Vagyis, mindenki vegye tudomásul, hogy ez most egy rendkívüli helyzet, ami nagyfokú alkalmazkodást igényel tőlem, tőled, mindenkitől, kivéve NAV?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#79450) #08176384 válasza generaltoti2 (#79407) üzenetére


#08176384
törölt tag

Erre egyszerű a válasz, úgy hívják profit éhség. Spotify-t nagyon sokan használják, míg a többit nem annyira. A szolgáltató tudja, hogy úgyse váltanak az emberek, akkor miért ne kereshetnének egy kis extra pénzt. Gondolom megnézték, hogy hány spotify stream megy a hálózatban és jött az ötlet az újabb előfizető kopasztásra. A cél, hogy vegyél nagyobb adatcsomagot, nyilván több pénzért. Másik oldalról viszont ez az ingyen internet hatása is egyben. Számtalan nem “rászoruló” is élt vele sajnos.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.