Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#78801) asdf_ válasza viktorhu (#78800) üzenetére


asdf_
veterán

cég nevére nem adnak prepaid kártyát

Ez a cég nevére nem adnak prepaid kártyát olyan lesz, mint a prepaid mellé nem adunk iPhone-t? :U (értsd: a szerződött forgalmazó inkább b*ik foglalkozni ezzel, mert nem hoz pénzt és lepattintja az ügyfelet? Rendelj netesen kártyát, menni fog szerintem.

Tudtommaé a Voda az egyetlen, amely tényleg nem ad cégnek prepaidet -én meg minimum fél év hűzom, hogy utánanézzek, hogy jogtalanul-e (KKV nyilatkozhat úgy, hogy ő hiába cég, magánszemélyes szerződést kíván kötni, persze a másik oldalon meg az van, hogy nincs szerződéskötési kötelezetttség, mert nem vizet szolgáltat a Voda, szóval bármi lehet)

(#78802) C^^


C^^
őstag

Siófok (Balatonszéplak felsői rész) napok óta megtáltosodott.
(Eddig 150/20 körüli értékeket mértem, - nem mintha gondom lett volna vele - most meg napközben is hozza ezt.)

Huawei B818, remélem nyáron sem horpad be teljesen.

(#78803) PBA válasza #08176384 (#78799) üzenetére


PBA
aktív tag

Hát, komolyabb feladatra natolt netet én tuti nem használnék, de mindenki maga tudja, mi a fontos... nekem a Telenor 4G több mint elég kapacitást tud. A publikus Ip pedig hatalmas nagy plusz számomra.

(#78804) martonl válasza martonl (#78798) üzenetére


martonl
senior tag

Viszont felmerült egy újabb kérdés. A Telenornál is lehet adatot egyeztetni "sűrűbben", mint a Telekomnál, vagy ott másképp megy? Pl. ha ven egy friss prepaidem, azt másnap adategyeztethetem más névre?

(#78805) Viktor0610 válasza martonl (#78804) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Online adategyeztetést csak az adategyeztetés intervallumában (asszem, fél év) lehet.

Samsung Galaxy A54

(#78806) martonl válasza Viktor0610 (#78805) üzenetére


martonl
senior tag

Köszi, én is ezt olvastam, akkor marad a másik verzió, a Telekomnál fogok adategyeztetni. Tkp. az átírási díjat szeretném megspórolni. ;)

(#78807) #08176384 válasza C^^ (#78802) üzenetére


#08176384
törölt tag

Azért ennyi a 4G, mert bekötötték az optikát a toronyra és megy az 5G is róla. Feléd 600-800 körül mertem a napokban 5G alatt. Én ezért is váltottam pont b818-ról Huawei 5G cpe pro2-re. Nyáron nem lesz ennyi, mert a tömeg nagy része 4G fog lógni. Vegyél addigra 5G-s asztali routert és nem lesz gond, de minél hamarabb mert szerintem nem sokáig lehet még kapni 5G routert a Telekomnál a Huawei embargó miatt. Most látom, hogy Telenort használsz. Akkor viszont nem lesz egyenlőre 5G lehetőséged.

[ Szerkesztve ]

(#78808) C^^ válasza #08176384 (#78807) üzenetére


C^^
őstag

Ha menni fog az üzleti csomag 5G-n, és nem fogják NAT-olni, akkor valószínűleg ez lesz. De ha lesz NAT, vagy limitálják a VPN forgalmat (ezért nem mentem a T-hez), akkor nem járható, mert munkára kell.

(#78809) #08176384 válasza C^^ (#78808) üzenetére


#08176384
törölt tag

Üzleti elofizetesre lehet kérni a natolás kikapcsolását írásban.

(#78810) flash-


flash-
veterán

csoportos beszedést hogy kell beállítani a telenornál?
látom van valami nyomtatvány de azt nem írják hogy online hova küldjbem.
illetve ezt a bank(cib) online oldalán is be lehet állítani?

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#78811) Viktor0610 válasza flash- (#78810) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A banknál egyszerűbb beállítani.
Az ehhez szükséges azonosító szerepel a számlalevél első oldalán, középen.

Samsung Galaxy A54

(#78812) Jim74 válasza flash- (#78810) üzenetére


Jim74
nagyúr

CIB-nél szerintem csak a java-s applikációban van lehetőség csbm beállításra.

(#78813) snooze


snooze
veterán

még mindig streamhiba van a kivett csatornáknál??harmadik hete..hmhm..

GO Gunners!!!

(#78814) tomp válasza snooze (#78813) üzenetére


tomp
félisten

Persze! Az is stream hiba, hogy nem kapják... :DDD

(#78815) 4Grider válasza snooze (#78813) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ilyenkor nem az előfizetési díja egy napra jutó összegének nyolcszorosa jár kötbérként?

(#78816) snooze válasza 4Grider (#78815) üzenetére


snooze
veterán

kitudja?? egyszerűen minden
közlés nélkül kivették a csatornák közül..

GO Gunners!!!

(#78817) 4Grider válasza snooze (#78816) üzenetére


4Grider
nagyúr

Akkor jár, hiszen az ilyesmit előre jelezniük kell. Ha pedig most is szerepelnek a csatornák az ÁSZF-ben, akkor főleg.

(#78818) snooze válasza 4Grider (#78817) üzenetére


snooze
veterán

van az ászf-ben is káosz rendesen..

GO Gunners!!!

(#78819) tomp válasza 4Grider (#78815) üzenetére


tomp
félisten

Nem!
Csak négyszeres szorzó megy mivel magát a MyTV előfizetést tudja használni csak nem hiánytalanul. Így a kötbér a napi díj négyszerese. Szólni kell nekik, hogy kötbér!
Minden hülyeségről jön MyTV értesítő. Érdekes módon erről nem. Igazi telenoros megoldás, hiába próbáljuk szépíteni...
Próbáljunk meg nem fizetni. A telenor habzó szájjal menne az embernek...

(#78820) snooze


snooze
veterán

rendelt itt valaki az utobbi 1-2hónapban mytv plusz csomagot?

GO Gunners!!!

(#78821) snooze


snooze
veterán

frissült a mytelenor app..pár dolgot kivettek belöle.. :(((

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#78822) ígyvanferi válasza #08176384 (#78106) üzenetére


ígyvanferi
addikt

Erre ezek szerint akkor továbbra sincs megoldás? Mármint hogy dual SIM-es készülékben telenor és telekom kártyát együtt használva a telenoros gyakran elérhetetlen. Munkahelyi számom telekom, szerencsére azon legalább tudnak hívni, hozzátartozók is tudják már, hogy inkább ezen keressenek, de mondjuk ilyen-olyan csomag/étel rendeléséhez a magánszámom adom meg automatikusan, aztán fél óra csúszással kapom azt sms-t, hogy 5 nem fogadott hívásom volt, a futár meg már vissza is vitte a csomagot és otthon ebédel.
Szóval rohadt frusztráló, pláne úgy, hogy igazán nincs is azonnali visszajelzés, hogy most besz.rt.
Ha nem várható változás ezügyben, akkor valszeg át kell mennem a telenoros előfizetésemmel valamelyikhez.

(#78823) viktorhu válasza ígyvanferi (#78822) üzenetére


viktorhu
veterán

Telenor + Vodafone párosításban működött nekem Xiaomin. Állítólag Samsungon problémás a dual volte.

(#78824) Landsmann válasza ígyvanferi (#78822) üzenetére


Landsmann
addikt

Redmi 9-en is oké a Telenor+Vodafone dual VoLTE. Viszont Redmi 8-on vannak érdekességek. Lehet csak SIm hiba, ugyanis mindegy melyik foglalatban van a Telenoros, a probléma mindig azzal van. Mikor az 1-es kártyahelyen volt, akkor simán csak eltűnt, mintha nem is lett volna benne Telenoros kártya. Se térerő ikon, se a beállításoknál nem volt nyoma a kártyának.Újraindítás után pár napig újra jó volt. A furcsa az, hogy mikor így el van tűnve a telefonról, a számot hívva a hívó kicsöngést hall. Megcseréltük a két kártyát. A probléma némileg módosult. Nincs eltűnve a térerő ikon, hanem csak szürkére van váltva, de teljes térerőt mutatva. Hívásindításnál látszólag megvan a kártya, de a kapcsolat nem jön létre. A hívottnál nem cseng ki, a hívónál nincs semmiféle visszajelző hang. Ilyenkor is csak az újraindítás segít. Viszont itt nincs beállítva kettős VoLTE. A Vodafone-os kártyán nem aktív a VoLTE. Én SIm hibára gondolnék, mert mindig csak ezzel a kártyával van gond, mindegy melyik foglalatban van. Én már régen kicseréltettem volna a kártyát, de nem én használom a telefont.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#78825) ígyvanferi válasza Landsmann (#78824) üzenetére


ígyvanferi
addikt

Egy Redmi 7-ről van szó egyébként. Illetve ilyen VoLTE varázslatot nem használok, még csak homályosan van meg, hogy az egyáltalán micsoda. Ennek az aktiválása vajon megoldás lehet? Akár csak a telenoros kártyán. Ennek az ellenkezőjét egyikőtök sem írta így konkrétan. Vagy próbálkozzak telenornál SIM cserével?
Én is cseréltem már foglalatot, eddig a kezdetektől az 1-esben volt a telenoros, tegnap cseréltem meg őket, amikor megint nem jött be hívás. Ma egyébként működött a telenoros is, egyelőre nem tudom megmondani van-e összefüggés. Viszont én semmi olyat nem tapasztaltam, hogy eltűnt volna a hálózat kijelzése vagy maga a kártya, kimenő hívást pl. mindig tudok indítani. Megkérdezem a telenort, legalább egy SIM cserét eszközöljük már. Eddig én inkább a telefont okoltam, ezért sem hívtam a supportot.

[ Szerkesztve ]

(#78826) Viktor0610 válasza snooze (#78816) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem kivették, műszaki hiba miatt nem elérhetőek ezek a csatornák.
Többet én sem tudok/mondhatnék.

Samsung Galaxy A54

(#78827) snooze válasza Viktor0610 (#78826) üzenetére


snooze
veterán

de már 3hete???ugyan mi tart addig?

GO Gunners!!!

(#78828) Viktor0610 válasza snooze (#78827) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem tudom, nem vagyok otthon a témában, nem kaptam több infót én sem.
De elhiheted, hogy a Telenornak sem jó a mostani helyzet.

Az a három hét pedig jó lesz egynek is. ;]

Samsung Galaxy A54

(#78829) tomp válasza Viktor0610 (#78826) üzenetére


tomp
félisten

1hete tartó stream hiba... Aha persze :DDD:DDD

(#78830) snooze válasza Viktor0610 (#78828) üzenetére


snooze
veterán

igy hogy teljesiti a szerzödésben foglaltakat?csökkenti a havidijat???

GO Gunners!!!

(#78831) Viktor0610 válasza tomp (#78829) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Honnan tudod, hogy mi az oka a hibának? 🤔

Továbbra sem értem az összeesküvés-elméleteseket.

Samsung Galaxy A54

(#78832) Viktor0610 válasza snooze (#78830) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Leírták fentebb, vetess fel hibabejelentést/panaszt, jelezd az igényed a kötbérre.

Samsung Galaxy A54

(#78833) tomp válasza Viktor0610 (#78831) üzenetére


tomp
félisten

A hiba okát nem tudom. Viszont ismerem a telenoros hiba "elhárítást".
Amúgy nem úgy lenne korrekt ha kimenne egy üzenet a MyTV ügyfeleknek, hogy dolgoznak a hibán? Ha tud menni műsorajánló akkor esetleg hasznos infó is mehetne.

(#78834) snooze válasza tomp (#78833) üzenetére


snooze
veterán

majd mónika szólni fog nekik,hogy küldjenek..😊😊😊

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#78835) petne válasza tomp (#78833) üzenetére


petne
őstag

A hiba oka pofon egyszerű. A Upc Direct volt a forrás, az meg kivette a kínálatból január 1-gyel. A Telenor meg nem készült fel erre időben, hogy más forrást kell keresnie. :C

(#78836) galaxys80 válasza Viktor0610 (#78831) üzenetére


galaxys80
veterán

Brand váltás lesz itt a háttérben.🤣

(#78837) Somatom válasza galaxys80 (#78836) üzenetére


Somatom
veterán

Én is hallottam, hogy jön a Laa. ;] ;]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#78838) Somatom


Somatom
veterán

A Wallet azt írta, hogy a számlámat a MyTelenor app -ban fizethetem be. De, ott nyomát sem látom számlabefizetési lehetőségnek.
Megoldottam weben, de nem értem ezt az átirányítgatást.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#78839) simpley válasza Somatom (#78837) üzenetére


simpley
őstag

Figyu.
Nem lesz Laa., legalább is idén biztos nem. Habár, azt mondták meghosszabbították a névhasználati jogosultságot, semmilyen közlemény nincs ezzel kapcsolatban.
Egyébként más tud számlát befizetni? Tudom, volt ez a változás a bankkártyákkal kapcsolatban, én rendben vagyok vele.

signed by simpley.

(#78840) Somatom válasza simpley (#78839) üzenetére


Somatom
veterán

Honnan tudjam, hogy más tud-e számlát befizetni? Pont azért kérdezem, mert nekem nem sikerült a MyTelenorban, pedig a Wallet (ahol régebben fizettem) odairányított. A kártyával nincs gond, mert webes felületen be tudtam vele fizetni.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#78841) C^^ válasza C^^ (#78808) üzenetére


C^^
őstag

Na, ma reggelre átpottyantam a B20-as cellára (pedig ott van a router, ahol eddig atomstabilan mindig a B3-ban voltam. :( Elképzelhető, hogy valamit módosítanak a hálózaton épp?

(#78842) INGJOKE válasza simpley (#78839) üzenetére


INGJOKE
veterán

Változás lesz, most szóltak ide a telenortól egyenlőre nem a név változik, de még bizalmas az infó. :D

(#78843) martonl válasza INGJOKE (#78842) üzenetére


martonl
senior tag

[link]
Bocs, másik topikban volt róla szó, de igyekszem már átsiklani felette, sok szabályt én sem tudok jól sajnos.

(#78844) INGJOKE válasza martonl (#78843) üzenetére


INGJOKE
veterán

A helyesírásom szar alapból és a telefon is minden szart átír, de majd figyelek rá ezután. :D

(#78845) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Az RTL Spike és a Fine Living csatorna megszüntette magyarországi sugárzását, ezért ezek a csatornák a MyTV-n sem elérhetőek a jövőben.

Samsung Galaxy A54

(#78846) snooze válasza Viktor0610 (#78845) üzenetére


snooze
veterán

rtl spike-t sajnálom,ott voltak jo müsorok..rohamjárörök,kontár kivitelezök..ezt valahol jelezték is a telenor részéröl? :) :)

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#78847) Viktor0610 válasza snooze (#78846) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem tudom.
De én tuti, átnézném az ÁSZF-et, hátha le lehet gombolni róluk valami jó kis ködbért! ;]

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#78848) snooze válasza Viktor0610 (#78847) üzenetére


snooze
veterán

azt a fajtát meghagyom neked..😀😀😀😀

GO Gunners!!!

(#78849) martonl válasza INGJOKE (#78844) üzenetére


martonl
senior tag

Én is igyekszek, de hülyülök már sajnos. Az egyelőre/egyenlőre meg értelmes mindkét formában, ezért nem javítja semmi, ha csak magának a szónak a leírását nézi.

(#78850) sifarr válasza martonl (#78849) üzenetére


sifarr
senior tag

Én is igyekszek, de...
... nem mindig sikerrel. :N
Igyekszem, mert ikes ige. :K

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.