-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95998 üzenetére
Jah persze, látni kell a dolgot, fórumon keresztül torpedózni lehet max. Köszi a segítséget!
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #95998 üzenetére
Igen az megvan, hogy egyformán kéne fojtani őket, csak azt hittem több jelentősége van a dolognak nagyobb gázálláson. Köszi az magyarázatot
Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95997 üzenetére
en sem tudom, talalgatni lehet forumon keresztul, ne vegyel semmit keszpenznek, csak iranymutataskent irtam.
(#95995) Horvi
nem, a szinkron lenyege az, hogy ugyanannyira fojtsd meg mindegyik hengert.
belathato, hogy csak zart fojtoszelepallasnal van ennek barmilyen szerepe, nyitott fojtoszelepnel elhanyagolhato hatasa van a gazoszlop meretere, vagy a henger fojtasara.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95994 üzenetére
Nem tudom, hogy magasabbra van-e állítva, mert nem az van, hogy melegen mindig fixen felmegy az alapjárat. Közös ismerősünk volt az eladóval, így szerintem (inkább remélem) nincs elkendőzve semmi.
dellfanboy: Most viszem beállítani, így szeretném, ha az új kipufogóval lenne jó a motor, mert azzal szeretném használni, nem a gyárival. Ezzel a motorral lesz első szezonom....
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem a GT veloce-hez konkrétan ilyen van. Irridium gold.
Amit ezért szeretek mert irridiumos is, valahogy kontrasztosabb marad minden mint a sima Tinted-ben."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #95984 üzenetére
Lehet hülyeséget kérdezek de nem úgy kéne beállítani a szinkront, hogy nemcsak alapjáraton hanem meg kéne nézni félgázon meg telin is és úgy összelőni?
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95990 üzenetére
Ez altalaban keverekbaj, ezen szinkron nem segit, mellyebbre kell menni, uszoszint meres, valamilyen tomitetlenseg pl a fojtoszeleptengelynel, legrosszabb esetben valami el van kendozve egy magasabbra allitott alapjarattal, ami beesik.
Ezt mindenkepp meg kell neznie egy szerelonek.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Pocee
senior tag
válasz KoVee84 #95989 üzenetére
rohadt műveletlen vagy,hogy nem ismered fel a francia nyelvet...
annyit írt,hogy baromira szégyenli magát,amiért rendszeresen magas lóról beszél és ha nem tudja megvédeni alátámasztott bizonyítékokkal magát akkor bedobja az internet meganonplusultra varázslatát a lefitymáló "facepalm" kifejezést...mondjuk sztem úgy lett volna teljes ha alálinkel egy frankó gifet is...de mit vár az ember manapság
Mr.Brightside
-
dellfanboy
őstag
válasz akos727 #95990 üzenetére
ha a motor alapbol nem uzembiztos, miert akarsz ra rogton tuning kipuffot??foleg ha elso szezon. mi a celod?
Bemelegedés után az alapjárat olykor magas marad, illetve lassan ejti le a fordulatot 2-3 ezer után
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95984 üzenetére
A motor sokat állt tavaly, konkrétan 200km-ert ment összesen, én még ősztől beleraktam 100-at. Bemelegedés után az alapjárat olykor magas marad, illetve lassan ejti le a fordulatot 2-3 ezer után. Ezeken talan fog segíteni a szinkron. Első szezonom lesz vele, így jobbnak látom, ha kap egy fullos pucolást.
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #95986 üzenetére
Kb pár éve amikor utánanéztem én is azt találtam. Plusz azt hogy ez igazából egy sima balesetbiztosítás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95981 üzenetére
A szinkronnak nincs koze a kipufogohoz. Amint meghuzod a gazt, a szinkronnak nincs jelentosege. Alapjaraton van csak ertelme, sehol mashol. Az nem utanallitas.
A karbipucolasrol meg az a velemenyem, hogy addig minek, amig nincs mit pucolni? Ha meg mar van valami a rendszerben, az azt hozza magaval, hogy nem fog jol mukodni a karbi. Amig ez nincs, addig nincs szukseg ilyesmire.Illetve nem egy motoron ultem, amivel a tulaj szerint semmi problema nincs, aztan egy normalis atmenet nem volt motorfek utan finomgaznal. Nem tert magahoz masodpercekig. Es nem erezte ezt a tulaj.
Explosión de dos tiempos
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #95966 üzenetére
"Why do motorcycle accidents happen?
• Contributory factors provide an insight into how and why accidents occur. The factors are
largely subjective as they reflect the opinion of the reporting officer, therefore they should
be interpreted with caution. A maximum of six factors can be recorded for each accident.""önmagam hite vagyok magamban"
-
[link]
Biztosítás motorosoknak. Valakinek esetleg van már?És még vissza sem olvastam, na nézzük.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
akos727
senior tag
válasz Topiccsendőr #95980 üzenetére
Alapvetően Sebringgel akartam vinni a szezon előtti felkészítésre, de miután megkérdeztem, azt mondta inkább gyárival vigyem. Karbi tisztítás, szinkron, olaj-szűrő csere, stb mind tervben van. Előző tulaj is felrakás után kért szinkront és semmi problémája nem volt, jobban ment a motor elmondása szerint. Új szerelőm versenymotort is készít fel, igaz supermotot, viszont egy régi nagyon jó motorszerelőm ajánlotta (akihez sajnos nem tudom vinni), ezért bízok az emberben, de fura, hogy ezt mondta. És ha már megvettem és jónak kell lennie, mindenképpen az uj kipuffogoval vinnem felkeszitesre.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz akos727 #95977 üzenetére
Igen, lehet, ha semmit nem allitasz hozza.
Bizonyos fordulatszamokon valoban hulyeskedhet.A siktolattyus karburatorral nem azert lesz jobb, mert siktolattyus. Ha atfuvokaztatod a gyari, CV karbit, azzal is lehet jo.
A siktolattyus karbikat versenyre szoktak hasznalni, mert nem kell megvarni, mig felmennek a vakuumtolattyuk, amik meg utjaban allanak a gazoszlopnak. Hogy a motor ilyen alacsony gazsebessegnel se fulladjon, a siktolattyus karbikon van egy teljesitmenyfuvoka, ami hirtelen gazadasnal benzint spriccel a szivotorokba. A gyari CV karbi ilyenkor siman nem emeli fel a vakuumos tolozarat, azaz nem tudsz nyelgazt huzni, barmit csinalsz.Az, hogy mennyi motor maszkal nyitott dobbal, semmit nem jelent, az emberek 90 szazaleka nem tudja, hogyan kell viselkednie egy jo motornak. Rengeteg ilyen motorral talalkoztam, ahol nem erezte a tulaj, hogy torpan, csuklik a motorja.
Explosión de dos tiempos
-
akos727
senior tag
Szerintetek az lehet, hogy nem lesz az igazi a motorom, ha radobok egy sport kéményt? Pontosabban egy Sebringet egy 1200-es mk1 Banditra. Új szerelőm szerint kétesélyes a dolog, szerinte mivel nincs fojtás a sportban, így eséllyel durrogni fog, alapjárat bizonytalan lesz, autópályázásnál is hülyéskedni fog, esetleg bizonyos tartományban rángatni, stb. Sík tolattyús karbival más lenne a helyzet szerinte. Tapasztalataira alapozza a dolgot, de nekem érdekes lenne, ha nem lehetne beállítani hozzá a motort. Mennyi karbis régebbi motor mászkál sport csővel..Családban lévő utolsó karbis R1 is Akrával közlekedik, talán fúvóka csere volt, de már nem emlékszünk pontosan.. Amúgy egy ugyanilyen Banditról lett levéve és a tulaj elmondása szerint nem volt vele semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Mentolka
senior tag
Én egyszer kölcsönkaptam egy bukót, amin sötét plexi volt (ráadásul kicsit karcos is). Hááát...fényes nappal se volt jó, estefelé pedig halálosan önveszélyes.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95971 üzenetére
Nagyon siet!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Horvi
őstag
-
Ferdzsoo
addikt
Nem motorozok sötétben és szürkületben sem. Nemcsak ez miatt hanem a számos egyéb veszélyforrás miatt sem.
Jópár külföldi túrával a hátam mögött is mindig úgy terveztük meg hogy ne kelljen sötérben motorozni.
Tavaly ősszel mivel korábban sötétedik, volt az első olyan hogy tudtam hogy lehet egy nap belefutunk a szürkületbe emiatt vittem víztisztát.
De tavasszal és nyáron el sem viszem. Soha.Vendingo: nappal soha seholnem tud olyan sötétlenni, az erdömélyén szakadó esőben sem hogy ne látnék 100%-osan a plexiben.
Alagútban sem.
Ellenben a többieket gyakran látom mennyit szívnak főleg amikor eső után kisüt a nap és csillog minden.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95960 üzenetére
Tekintve, h te indítottad a vitát; én meg konzisztensen megcáfoltam az összes megalapozatlan érvedet elhatárolódva a te személyeskedéseidről, és még ezek után is lököd ezt a gáz stílust...
Nagyon szeretek vitatkozni ha az konstruktív jellegű, de te leadtad a színvonalat amint kifogytál a patronból és így már nem tudlak komolyan venni.
Ennyit rólad, mehetsz duzzogni![ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #95960 üzenetére
Double facepalm.
Napszemcsis kérdéskör:
Biztos vagyok benne hogy a beszűrődő fények miatt fáj a fejed, ill. Lehet hunyorogsz is miatta és akkor az is rásegít.
Tudom ajánlani a sötétített plexiket, elképzetelhetetlennek tartom a motorozást máshogyan, én kizárólag azt használok mióta motorozok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ath
senior tag
válasz zgospel #95956 üzenetére
Az én elméletem az lett volna...
Én szerintem ez okozza hosszútávon a fejfájást.
engem ugyan ennyire nem zavar, fejfájásom nem lesz tőle, de ha tényleg vakító napsütés van, akkor ezek a beszűrődő fények nekem is szembántóak. főleg úgy, hogy erős fényre egyébként is érzékeny a szemem. -
zgospel
őstag
válasz etnies #95950 üzenetére
Akkor OK
Meg mertem volna esküdni hogy az AGV oldalán olvastam ezt az optikailag korrekt dolgot, még vásárlás előtt örültem is neki hogy ez milyen jó dolog.
Most előbányásztam a sisak füzetét is, abban sincs egy szóval sem említve hogy optikailag korrekt lenne akármi is, se a weboldalon, se korábbi bemutató videókban, szóval nem tudom hogy miért erre emlékeztem. Ezzel szemben most felmentem a Shoei oldalára is és ott büszkén hirdetik hogy a plexijeik teljesen torzításmentesek.
Ezekszerint lehet hogy torzít, amit én nem látok, de hosszabb távon biztos zavaró és ezért megfájdulhat tőle a fejem.Az én elméletem az lett volna, illetve még továbbra is tartom ezt az elméletet hogy a beépített napszemüveg nem takar mindenhol. Alul marad egy elég nagy sáv ahol nem fed. Sokkal távolabb is van az arcomtól mint egy rendes napszemüveg, és az orrnál is marad egy kis rész ahol beszűrődik a fény. Ezeken a sávokon (de főleg alul) elég sok fény jön be, de mivel én a napszemüvegen keresztül nézek át, ezért ki vannak tágulva a pupilláim, emiatt a kitágult pupillákba alulról meg az orrnál jóval több fény jut be.
Én szerintem ez okozza hosszútávon a fejfájást.Ezt azért gondolom így, mert amikor Ray Ban Wayfarert hordtam akkor is megfájdult a fejem kb 1 óra után, mert ugye az nem követi az arc formáját és a szemüveg körül mindenhonnan jött be a többletfény. Az Oakley Jupiter Square-emmel nincs ilyen gondom, az teljesen követi az arcformát, egész nap után sem fáj benne a fejem.
Szóval ez az én elméletem, de nem értek hozzá. Az is lehet hogy hülyeség, de lehet hogy emiatt van, vagy emiatt is és még torzít is, vagy csak simán torzít, hát most már tököm se tudjaAzt viszont tudom hogy a következő sisakom Bell vagy Shoei lesz, és kipróbálom a fotokrom plexijüket.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95947 üzenetére
Most nem igazán értem, hogy mit akartál bizonyítani.
Elolvasva a válaszodat ezen őszintén szólva nem is csodálkozom.
Feltételezek egy értő olvasást figyelembe véve a válaszaim bekezdések szerinti tagolását is, ahogy te magad sem ömlesztve fogalmazol.Írtam, hogy a kezdő sofőrök gyakrabban baleseteznek, ha SS gépet kapnak a kezük alá.
Nem, ez az állítás most olvasható először. Te azt írtad az SS könnyebben "behúzza a sötét oldalra" a kezdőket.
Lehet erre gondoltál, de én csak azt láthatom amit leírsz és én csak arra és csakis arra reflektálok.
Nem foglalkozok azzal ki mit képzel bele a sorok közé.Erre leírod, hogy a haverod, aki kezdő, de nem SS gépe van, hanem egy túramotor/naked (ízlés szerint), annak olcsóbb a biztosítása, mint neked, akinek SS gépe van.
Nem. Nem "erre". Hanem a hsz. második bekezdésére, ami a "hülye biztosítókkal" indít, amivel igazából nem is tudom mit akartál mondani: azért hülyék, mert állításod szerint egy kezdőnek nagyobb díjakat számolnak fel?
És erre írtam én a barátom példáját, ami cáfolja ezt az állítást.Továbbá: http://a.te.ervelesi.hibad.hu/
Ha személyeskedni szeretnél, akkor rákontráznék erre avval, hogy neked meg javítanod kéne még az érvelési technikáidon: a statisztika kártya kijátszása nagyon hatásos pszichológia trükk, de csak egy trükk marad statisztikai adatok nélkül.
Ajánlom a disputát figyelmedbe, elég jó készségfejlesztő.Aztán: milyen biztosításról beszélünk?
Mindkettő 3rd party kiegészítő szolgáltatások nélkül, és mindkettő a legolcsóbb ajánlat volt, amit az ER6-ra a Bikesure, a CBR-re az MCE szabott meg.Itt van néhány tény a fiatal sofőrökről: ...
Rendben, tekintsük át mit írnak a fiatalokról (!= "kezdő").
Data on British drivers shows that:
Drivers aged 16-19 are a third more likely to die in a crash than drivers aged 40-49 [2].
One in four 18-24 year olds (23%) crash within two years of passing their driving test [3].
Young male drivers are involved in many more crashes than young female drivers [4].
16-19 évesek 33% nagyobb eséllyel baleseteznek, mint a 40-49 évesek. Valamint két éven belül a 18-24 évesek negyede. Nincs ebben semmi meglepő, csupa közhely. Viszont keresztkérdés: Milyen motort hajtanak a 16-24 évesek? (Hint: nem nagy köbcentis SS-t.)
És akkor nagyvonalúan eltekintettem a ténytől, hogy ezek autós felmérések, nem motoros.Felhívnám a figyelmed a "Key" szóra.
Ha már ilyen kedvesen kiragadtál egy neked tetsző részletet, akkor én meg felhívnám a te figyelmed a felmérés egészére! A bekezdés címe úgy szól, hogy Gyakori Kockázatos Viselkedések.
Ami alatt a gyorshajtás csak az egyik a négy közül.
Ha elolvasod újra amit írtam:
"Lehet elhanyagolható kockázatok mellett száguldani 200-zal, és lehet hatalmas kockázatokat vállalni 50-es robival is. A kamikaze meg fog halni 50 cc-n is, a szelíd motoros meg vígan megtanul motorozni 1000 cc-vel is."Nap mint nap találkozok az úton 20 éven aluli hülyegyerekekkel 50/125 motorokon jampizni, mert azt hiszik menő amit csinálnak. Ezek a viselkedésformák épp olyan veszélyesek a kisköbcentis gépeken is, mint a nagyokon. Főleg ha számításba veszem, hogy egy Looser táblás 125 cc géphez nem követelmény a Kresz vizsga, akkor ami engem illet én messzire elkerülöm ezeket a menőarcokat mielőtt még engem is veszélybe sodornak. És hogy visszakanyarodjak az elejére: nem a motorteljesítmény öl, hanem a habitus.
Ezt alátámasztandó keresgéltem én is úgy másfél percet és ugyan köbcentire levetítve nem jött fel találat, de itt egy érdekes jelentés motorosokra vonatkozóan.
Ebből látszik, hogy a fiatal korosztály valóban a leginkább érintett a balesetekben, ugyanakkor a végén tételesen levezetik mik okozták a baleseteket. Ott az látható, hogy az esetek csupán 5%-a vezethető vissza gyorshajtásra (ezt érvnek még mindig nem fogadom el, hisz bármilyen motorral túl lehet lépni a sebességkorlátot), és az esetek 9%-a vezethető vissza egyszerűen tapasztalatlanságra, ami egy kezdőt jellemez. Egy jelentős 36% esetében nem vontak le konklúziót. Aztán a maradék 50% meg ilyen-olyan balfaszság miatt következett be, ami nekünk most nem érdekes.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #95936 üzenetére
"a beépített napszemüveg jó hogy van, de lehetne jobb is, 1-2 óra használat után megfájdul tőle a fejem. Anélkül vagy rendes napszemüveget használva nincs ilyen bajom."
Érdekes, vajon mi okozhatja, ha nem torzít? Megváltoztatja az áramló levegő frekvenciáját?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #95907 üzenetére
Most nem igazán értem, hogy mit akartál bizonyítani.
Írtam, hogy a kezdő sofőrök gyakrabban baleseteznek, ha SS gépet kapnak a kezük alá.
Erre leírod, hogy a haverod, aki kezdő, de nem SS gépe van, hanem egy túramotor/naked (ízlés szerint), annak olcsóbb a biztosítása, mint neked, akinek SS gépe van.
Ezzel nem cáfoltál, sőt.
Továbbá: http://a.te.ervelesi.hibad.hu/anekdotikus-bizonyitas [link]
Aztán: milyen biztosításról beszélünk? Third party? Third party, fire and theft? Comprehensive? Melyik biztosító? Mert mondjuk az MCE mindenkinek olcsót ad, de 1000 meg 1500 önrésszel, míg mondjuk a Bennet 2X drágább, de csak csak 300 önrészt kér.
Itt van néhány tény a fiatal sofőrökről: [link]
Egy részt kimásolok, a többit elolvashatod:
"Common risky behaviours
Speeding
Excessive or inappropriate speed is known to be a key contributory factor in crashes involving young drivers in the UK [16] and elsewhere. Research has found that a third of fatal young driver crashes in the USA are speed-related [17]."Felhívnám a figyelmed a "Key" szóra.
Bemondták a rádióban egy hónapja talán, hogy éppen kidolgozás alatt van a törvény, a B kategóriát is szétfogják szedni, ahogy a motoroknál megtették, mert a kezdő sofőrök erős autóval annyira felülprezentáltak a baleseti statisztikában, hogy elfogadhatatlan.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95906 üzenetére
"a koridejere azert kivancsi lennek"
A tippem hogy a Hungaroringen 1:50 alá beférne a kivezető körön, gumimelegítés közben, kímélő 7-8 ezerig forgatva max.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #95906 üzenetére
Az nagyon lol a fiút jól körbeírtad
-
demars
addikt
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
válasz -Mosquito- #95934 üzenetére
TE is itt vagy? Mond már meg nekem mi a k francért kell neked mindig vauzni? Minek hiszed te itt magad? Te vagy a bszjba? 1x lennél normális.
Mindig kötöd ez ebet a karóhoz és belém kötsz, mintha mindig neked lenne igazad többek között. Azt hiszed ettől nem jövök ide vagy valami? Semmi sem változik szunyi, semmi. Ha neked ettől jobb igazán sajnállak.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #95932 üzenetére
Ja, én ennyire nem szerelek szét semmit, csak takarítgatok vele. Arra tökéletes ez a cucc.
(#95936) zgospel
A körül láttam én is ezt a típust. Szállítással is olcsóbb mint 115 000 Ft. -
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
zgospel
őstag
válasz seadrone #95915 üzenetére
Nekem K5 van, 3 szezont letoltam vele. Mivel ez az első sisakom ezért nem tudom semmihez sem hasonlítani, de azért leírom hogy szerintem milyen, hátha segít neked:
- az első hogy a Shox kurva sokat rátesz az AGV árakra, szinte sehol Európában nem kerül ennyibe az AGV. Az enyém 82 ezer volt + 5 ezer a szállítás, Olaszországból, olyan mintával amit itthon nem is árult a Shox.
- a beépített napszemüveg jó hogy van, de lehetne jobb is, 1-2 óra használat után megfájdul tőle a fejem. Anélkül vagy rendes napszemüveget használva nincs ilyen bajom.
- egyébként se a plexi se a beépített napszemüveg nem torzít, mindkettő optikailag korrekt
- a szellőzése tényleg jó, még talán sok is. Az arc előtt lévőt ki se nyitom, mert túl nagy huzatot csinál, kiszárad tőle a szemem, és behozza a port is. Amik felül vannak azokból is főleg a középsőt szoktam csak használni, a két szélsőt csak a nyári kánikulában, lassabb menetnél, pl városban.
- szerintem kényelmes, simán elvagyok benne egy napot, nem nyom sehol, mégis szorosan fog
- a bélését kivenni és visszarakni relatíve egyszerű, elsőre nehezebb volt mert nem tudtam hogy hol vannak a patentok a héj alatt, másodjára már könnyen ment
- a Shoxos eladó állította hogy ez egy csendes sisak és nem kell hozzá füldugó. Én nem tudom hogy mi számít csendesnek, de városon kívül meghülyülök benne a szélzajtól, szerintem ez nem csendes, persze biztos van ennél rosszabb is.
- dupla D gyűrűs, nekem ez fontos szempont87 ezerért szerintem jó vétel volt, de 115-ért biztos nem vettem volna meg, annyiért már magasabb kategóriájú sisakot lehet venni. Egyébként jól néz ki, jók a funkciói, egyszerű kezelni menet közben is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
demars
addikt
válasz -Mosquito- #95934 üzenetére
Azt is szokott.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #95929 üzenetére
Karbinal en olyat hasznaltam, amit egy kis ecsettel vittem fel a fuvokara. Nem beleraktam a karbit, vagy nem nagy feluletre vittem fel. Na az az erosen lugos. Aluminiumot, rezet elszinezi. Otthoni tisztitasra alkalmatlan.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
válasz Topiccsendőr #95927 üzenetére
Ez kiderült bontáskor, ahogy a szelepfedélnél is anno. Gyári a cucc nem mókolt, egyszerűen kisebb.
V.Stryker! Ja azzal kevesebb baj volt, de ott is volt szabadonfutó témám.
Bogyó bá'! Többször is, nekem más kell ahhoz ,hogy jól érezzem magam a motoron és az autóban, nem tötymörgök, ezzel nő az esély a bukfencre. Széthajtva meg már szét volt, olyan km volt benne.
Még valaki? Még találjátok ki én tettem tönkre. Sokan, nagyon sokan nem is hallották a hangot csak én, mégis igazam lett.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
z123456789
addikt
válasz demars #95916 üzenetére
Ah! Egy kicsit otthonbarát felhasználású az enyém, de hogy erős lúgos hatása van az tuti. Elég nehéz a tüdőnek ha véletlenül az öblítés során sikerül benyelned kicsit.
A citromsav tippet viszont köszi, ez jól jöhet. Ö
Carwax Duplex amúgy ennek a neve, egy fazon árulja, valami értékesítő. Autós topicban kaptam a címet még anno.[ Szerkesztve ]
-
válasz Topiccsendőr #95923 üzenetére
De engem meg nem érdekel, nézzenek csúnyán.
Megél ebből a fazon, nem hiszem, hogy rossz lesz. Sőt ha lett volna még kesh akkor megcsinálja a 2009 utáni verzióra is csak irreálisan drága lett volna. Biztos vagyok benne, hogy örökre vasalva lesz és menni fog.
És igen fele áron mint az új. Nekem jó így is. Ettől is egyedibb lesz.V.Stryker! Jól, sokkal durvább kopásra számított, itt semmi extra nem lesz a történetben.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #95923 üzenetére
Ja, így már értem.
Megzavart az a csomó állitmány alany nélkül."Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #95918 üzenetére
Azert jo, mert megtornasztatja az agyadat
Eddigi elbeszeleseit figyelembe veve, a tippem: Megrendelte az uj alkatreszt, majd elment a felujitohoz, aki kulonos modon olcsobban megcsinalja, mintha uj alkatreszt venne -> visszamondta a rendelest, nem tetszett a kawasnak. Mivel mar leirt par vasarlos sztorit itt a topicban, annak ellenere, hogy arcizmom sem randulna egy ujabb telefonalas miatt, ha en lennek az alkatreszes, az ilyesfajta nehez vasarloktol menekulnek, mert csak a baj van mindig.
Ne vedd magadra kolondrum, de hat ez van baszki.
Ettol meg lehetsz aranyos... Ha alszol.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Most tettem le a telefont. Nem tudom hol kezdjem, meglepő és egyben nem, rám jellemző. A szaki első kérdése ki nyúlt ehhez már hozzá. Mondom Uram ezt most bontottáki ki először. Jó akkor ez egy gyári hibás alkarészt. A 3-ból van gyári méretű alkatrész, sőt minden gyári küllemre, de mivel század mm-re ismerik mi mennyi kell ennek lenni, azt mondta az alap a 0.5mm-es difi, erre jött rá a csúszás miatti. Ez soha új korában sem volt jó, de eddig tűrte a 0.5mm-es difit. Fizikailag kisebbek az alkatrészek. Héten vissza is kapom. Ilyet ritkán látni.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Gaboman
nagyúr
-
Ha egy márkát a forgalmazó alapján kéne megítélni akkor soha többet kawát.
Egyelőre ők állnak az én rendelkezésemre és ha valami nem kell még a hangnemben sem megengedett az arra utaló magatartás, hogy "döntsd már el mi kell". Én tudom, hogy itt mindenki milliomos, de ami drága az drága. Előre látom, hogy baki lesz abba a két tételbe is amit rendeltem, de szokásomhoz híven akkor nem leszek kedves.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
demars
addikt
válasz z123456789 #95892 üzenetére
Nem. Fehér por cucc, erősen lugos kémhatással. Pár hónapja már nem zsákban hozzák, hanem műanyag kannákban, de ugyan úgy 25 kg -os kiszerelésben. Mi 1000-1200 kg vízhez adunk kb 10-12 kg anyagot, aztán 95-100 fokon melegítjük, közben megy a gépben a keverő. 20-25 perc után leenged, sterimobbal átnyomják az egészet a fiúk. Aztán ha Fasza tiszta, újra víz, bele 10-12 kg citromsav. Ezzel is forralják kicsit, aztán öblítés (c sav kell a semlegesítés miatt, meg hogy fényes, ápolt maradjon a kór masina).
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
seadrone
őstag
sziasztok!
kitoltam a sisakra szánt keretet 60-ről 100e ft-ra, ezen nem fogok spórolni.
ilyesmire gondoltam, agv k5
[lhttps://www.shox.hu/motoros-olvasnivalo/imadom-az-agv-k5-osometL]
mi az ami hasonló szóba jöhet, miket próbáljak meg szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #95909 üzenetére
Amúgy az tényleg a te motorod?
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #95908 üzenetére
Megneztem gyorsan. Az elsoben mondja.
Es meg amit nem ertek:
Egy szerelonek miert baj, ha valamit nehezen lehet szerelni? Mi annak idejen tobb penzt elkertunk, ha valamivel tobb munka volt. Nem kezdtunk el sirni, hogy ez huu nemjo, ezt nagyon szet kell szedni.
Ez a kuncsaft problemaja a kasszanal. Nekunk semmikepp nem. Munka az munka. Mit kell hisztizni?Amugy meg a vezetekek elhelyezeset az ugynevezett manualban meg lehet talalni, es igy a lada szerelo is tudja, hogyan kell elvezetni gyarilag a kabelkoteget...
Agysebeszek ezek
Nah ezert nem nezem, mert ezek hulyek mint a fszom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #95906 üzenetére
Akkor arról is lemaradtál, hogy azért (is) szar az R1, mert az MZ-hez meg Ladához szokott szerelő nem tudja összerakni. Ezt ő mondja az egyikben, csak már nem emlékszem melyikben
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95901 üzenetére
Ha ez igaz lenne, akkor nekem már halottnak kellene lennem.
Sosem ültem 600-nál kisebb gépen, és sosem volt sport(os) motoron kívül semmi másom. És szeretek gyorsan menni is, előzgetni is, meg kanyarokra vadászni is, de ugyanakkor nagyon-nagyon ritkán szoktam intenzíven fékezni. Na ezt rakd össze! Hint: bevállalós habitus, de alacsony kockázatvállalási hajlandóság. És igen, a kezdőnek is ott kell lenni fejben, ha nem: meghal. Ennyi.
Statisztikának meg majd akkor fogok hinni, ha én készítettem.Az angol példád meg pont nem állja meg a helyét, hisz első kézből tudok ellenpéldát hozni rá.
Egyik kedves barátom decemberben rakta le az A jogsit itt kint, amit én asszisztáltam végig.
ER6-ot vett és a 0 km-es jogsijára (első jogsija ráadásul) évi 180 fontos ajánlatot kapott. Én a CBR600 F4-emre és a 4 éves motoros jogsimra + a 12 éves autós jogsimra kaptam majdnem 400 fontos ajánlatot. Miről beszélsz??
És a két motor majdnem ugyanolyan erős. Enyém többet forog, ennyi a különbség.
Persze tudom külön kategóriában van a gépem, az ER6 meg egy igen kedvező biztosítási szinten van, de azért mikor megláttam a 180-as ajánlatot egy totál kezdőnek, majdnem lementem hídba.
Jah és mielőtt kiragadnád ezt a részletet gyorsan hozzáteszem, h a saját nevemen is volt biztosítva az ő gépe egy időben. És az én jogsimmal ugyanarra az ER6-ra nem volt látványosan olcsóbb, mint a sajátomra. Tény. Pedig makulátlan jogsim van.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #95900 üzenetére
Csak a 4. et neztem meg, mert faraszto. Ezert nem megyek demens kordagyuri koncertre sem, mert tenyleg lehet rohogni egy hulyen, de engem inkabb elfaraszt
Es van igazsagtartalma, pl a kurvadraga hozza minden. Aztan ennyi.
A tasnernek meg a kis jollakott, halkszavu, sarokbol dudogo feketemunkas fiunak a koridejere azert kivancsi lennek, hogy ennyire kepben vannak
Explosión de dos tiempos
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #95898 üzenetére
Könnyű mondani, hogy hogy az ember vezeti a motort és nem fordítva.. Egy kezdőt simán behúz a "sötét" oldalra egy SS, mert a 100 alatti menést vánszorgásnak fogja érzeni.
A biztosítók is hülyék, mert a fiatal/tapasztalatlan sofőröknek sokkal nagyobb díjat számítanak fel. (Angliában a sofőrt és a járművet együtt biztosítják) A statisztika sajnos nem hazudik.
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását