Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz HSM #56662 üzenetére

    ahhoz, hogy rendesen használd, kell egy kittet venned, és utána már nem street legal, és buktad a garanciát.
    a honda mérnökei azt nyilatkozták, hogy nem akartak kompromisszumot kötni, ezért egyáltalán nem az utcára hangolták a szívóoldalt. ők ezzel magyarázzák ezt a teljesítményt. ez nagyon homálykodás.
    Nekem az a véleményem, hogy csupán szívóoldalon nem lehet elveszíteni 60 lóerőt.
    egész egyszerűen ilyen lóerővel lehet úgy megcsinálni, hogy ne hulljon szét. Valószínűleg tovább fogja bírni, mint egy desmosedici, aminek egyébként már nem azért, de a vezérlése ugyanaz, mint a GP motoron. a vezérlési idők biztosan nem, de az a motor közelebb van a gp motorhoz, az is egy teljesen más kipufogórendszerrel és megpiszkált motormenedzsmenttel tud 200 lóerő fölé menni, természetesen az utcai használatra ugyanúgy alkalmatlan lesz, és ugyanúgy bukod a garanciát. nincsenek csodák.
    mégis a sajtó azt mondja, hogy ez a honda az, amit használnak a GP-n. ez a motor nagyon messze van egy gp motortól. ráadásul japánban 75 lóerős. akárcsak az nr 750 volt.
    biztosan nagyon igényes műszaki megoldások jellemzik a motort, de egy gp motor soha nem lesz utcán.

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák