-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
ahhoz, hogy rendesen használd, kell egy kittet venned, és utána már nem street legal, és buktad a garanciát.
a honda mérnökei azt nyilatkozták, hogy nem akartak kompromisszumot kötni, ezért egyáltalán nem az utcára hangolták a szívóoldalt. ők ezzel magyarázzák ezt a teljesítményt. ez nagyon homálykodás.
Nekem az a véleményem, hogy csupán szívóoldalon nem lehet elveszíteni 60 lóerőt.
egész egyszerűen ilyen lóerővel lehet úgy megcsinálni, hogy ne hulljon szét. Valószínűleg tovább fogja bírni, mint egy desmosedici, aminek egyébként már nem azért, de a vezérlése ugyanaz, mint a GP motoron. a vezérlési idők biztosan nem, de az a motor közelebb van a gp motorhoz, az is egy teljesen más kipufogórendszerrel és megpiszkált motormenedzsmenttel tud 200 lóerő fölé menni, természetesen az utcai használatra ugyanúgy alkalmatlan lesz, és ugyanúgy bukod a garanciát. nincsenek csodák.
mégis a sajtó azt mondja, hogy ez a honda az, amit használnak a GP-n. ez a motor nagyon messze van egy gp motortól. ráadásul japánban 75 lóerős. akárcsak az nr 750 volt.
biztosan nagyon igényes műszaki megoldások jellemzik a motort, de egy gp motor soha nem lesz utcán.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Okos Otthon / Smart Home
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 25
- Spórolós topik
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Dynasty Warriors: Origins teszt
- További aktív témák...