-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Newyorker
addikt
-
Integra
titán
szégyen szemre be kell valljam, piszok jó az integra robogó. elfogadnám. kellően nagy, gyors, jól fékez..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Bandus99 #5091 üzenetére
ha motorztál már valaha (értem ezalatt a váltós motort) akkor csak matekoznod kell, hogy megéri-e ez az egész történet neked. 30ezerből biztos, hogy nem úszod meg, abból kiindulva hogy az összes jogsiközpont hazudik és számtalan rejtett költségről hallgatnak, gondolom itt sincs ez másképp... valahogy az összes tanfolyam a duplájába kerül mire végez az ember, talán itt az 1-2 napos képzés miatt több esély van rá hogy nem fogsz százezreket fizetni..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Bandus99
őstag
Ez termeszetes, csak eppen azon gondolkodom merre induljak el, elinduljak-e egyaltalan
Regebben motoroztam, amig tonkre nem ment, aztan csalad es mar keves a segedmotor ezert auto. Viszont ha most (ill. hosszutavra gondolkodva) lehetoseg van vizsgara szemelyszallitasra (gyereket varosban nem nagy tavolsagra), akkor mar megint alternativa lehet a kocsi mellet ez a 125ccmes motor.
Ahhoz hogy ezt at tudjam gondolni elosszor is meg kellet kerdeznem hogy is van a jogi hatter,
Azt kb felmertem maga a vizsga optimalis esetben 30e ft
Meg utana kell neznem kb mennyibol johet ki egy elfogadhato motor annak fentartasa es lehet szamolgatni.Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Bandus99
őstag
Sziasztok!
Meg tudna nekem mondani vki hogy is van ez az uj konnyitett motoros jogositvany szerzesi lehetoseg?
Ezzel 125ccmig lehet kozlekedni ugye?
A szemeylszallitashoz mi kell ? Melyik motoron lehet szallitani utast?
Kit lehet szallitani? Eletkortol fuggo, vagy magassaghoz van kotve?Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Mizsala
tag
Sziasztok!
Fehérváron bérelnék garázst. Egy kicsi, de biztonságos helyen lévő is elég lenne, mivel motort tárolnék ott.
Esetleg csatlakoznék motoroshoz a garázsába, vagy társulnék valakivel közös bérlésre.
Érdekel valakit, vagy tud valaki ilyesmi lehetőségről? Esetleg ismerősi körében hasonlóban gondolkodik valaki?Köszi:
Mizs -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5078 üzenetére
most csalódtam, mindjárt bealszom, most jön egy másfél órás telkonf, gondoltam hangosan felröhögök előtte...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Newyorker
addikt
SUZUKI Address TUNE robogó bontásra (összes alkatrésze megvan) BEÁRAZÁSÁT kérem!
Bontásra ítélt SUZUKI Address TUNE robogó beárazásához kérném a hozzáértők segítségét! A robogóhoz minden alkatrész megvan, egyben bontásra lenne eladó!
MŰSZAKI ADATOK
2 ütemű, 49 ccm, 1 hengeres álló motor, 3 Le léghűtés, automata váltó, tárcsafék elöl, dobfék hátul, 70 kgA képek illusztráció alul, de új korában így nézett ki, pótféklámpa, tanninkipufogó stb stb!
★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV
-
TayRol
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5069 üzenetére
en is 16-ot fogytam tavaly tavaszra, megtáltosodott a bandit.
-
Topiccsendőr
addikt
Nnnah. Stage 1 es tuning is megvan.
87 ről 81 kilóra sikerült lefogyni. Szezonra talán megvan a 79 isExplosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5065 üzenetére
ok, hétvége még jó lehet, viszont nekem a hétköznapok kvázi esélytelenek. talán péntekre a göncöm is megjön, de lehet, hogy nem. ha faterom nem motorozik hétvégén és le tudom nyúlni a ruháját meg a bringáját, akkor eltudok nézni, ha nem akkor csak következő hétvégétől tudok szezonolni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DigitXT
nagyúr
válasz - = Zk = - #5066 üzenetére
-
- = Zk = -
félisten
válasz Topiccsendőr #5065 üzenetére
na szevasztok...
vettem egy robogót, semmi extrát. Honda Dio AF05.. elméletileg ez. max képet tudok mutatni róla, azt is qrva nehezen találtam. na mindegy.
kérdéseim volnának ezzel kapcsolatban.
vki tud használ ámde olcsó boltot/bazárt stb ahol ehhez beszerezhetők idomok kiegek stb.
szakmai fórum tipp is jöhet, nem árt okosodnom" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5063 üzenetére
milyen edzés? hétköznapra vagy hétvégére érted?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5056 üzenetére
ez így is van, közép és hosszú távú stratégia, de egyet tennék ehhez hozzá: igenis el lehet kapásból az elején rontani, mégpedig a board ülésen, mikor kitűzuk a közép és hosszú távú célokat. és jelen esetben a hondánál ez tökéletesen látszik már, hogy rosszul döntöttek, maradjunk az 5 évnél.. a megbízhatósági statisztikák, vásárlói elégedettségek, a tqm romlás, a teljes modelpaletta kinyírása ami a hondát naggyá tette, az imageromlás, az olyan hibák amik 2002-2005 előtt egyszerűen elképzelhetetlenek és elfogadhatatlanok voltak.. most itt vannak. minden erre mutat.. ez tény sajnos.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5054 üzenetére
ez csak pénz kérdése és akarat, csak ismételni tudom magam főleg a hondánál, mivel nem csak motor és autó gyártásból él.
mentségemre legyen mondva, éveken át dolgoztam autóiparban és most is olyan cégnél gürcölök, ahol bizony van rálátásom menedzsment döntésekre (jelenleg csak kontinens szinten), mivel én is befolyásolom őket a véleményemmel és a tanácsaimmal, nem ismeretlen terület és egyre inkább e felé orientálódok hosszú távon. szóval többé-kevésbé tisztában vagyok az érdekekkel, a belső feszítésekkel, büdzsé ellentétekkel, budget cut-tal etc. én nem tekintem magam kocsmás talponálló okoskodónak ebben a kérdésben, ha az lennék, nem tartanék itt.egyszerűen nem vagyok kishitű, ez egy iszonyú rossz magyar szokás. tudod, hogy csak a magam nevében beszélek, és nem szent írás amit mondok, ennyire ismersz azért, de a saját tapasztalataim alapján tartom magam ehhez
amúgy meg már kéne tolni egy pár sört, motormentesen valamikor...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5058 üzenetére
Van még ott a belgán kívül pár ember. Mr.Busta, TM, Siska, Deniz meg Fanka stb.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5058 üzenetére
na igen. vannak temak, amit lehet merni, ertekelni, tapasztalatok alapjan megbeszelni.
meg vannak az ilyenek
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #5057 üzenetére
nem értek hozzá, úgyhogy én lelépnék ebből
de végülis jó volt a vita, csak a talponálló, meg az alkohol hiányzott.Jaaaah,
erről az egész hozzáállásról ez a belga szám jutott az eszembe.szerintem annyira megmondja a frankót, amit most csináltunk. Bámulatos.
Explosión de dos tiempos
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5056 üzenetére
lehet igazad van.
a kerdes csak az h az adott ceg eleg nagy-e hozza h diktaljonmod: perszehogynemlehet par honap alatt. pont ezt probaltam leirni
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #5055 üzenetére
Szerintem egy kicsit fordítva látjátok a dolgot.
ők eldöntik mi lesz a trend, kb 5 évvel előre meg vannak tervezve a dolgok. Nem lehet néhány hónap alatt letervezni egy autót, vagy motort.
A marketing nagyon sok dologra képes.de ehhez sem értek, csak amit összeolvastam abból gondolom.
Explosión de dos tiempos
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5054 üzenetére
en mar mondtam tobbszor h be kene zarni a topikot
vagy legalabb atnevezniaz a baj h a trendek neha gyorsabban valtoznak, mint a fejlesztes uteme. ha 0-rol akar valaki csinalni valamit, akkor nekiindul. rossz esetben minel nagyobb a ceg, annal lassabban. otlet -> qvasok felesleges miting -> doksi hegyek gyartasa -> qvasok felesleges miting -> prototipizalas -> qfm -> tesztek -> qfm... es akkor meg nem is gyartottak semmit.
es mire elkeszulnenek vegre az elso tesztelheto darabok, elment a ceg mellett az ido. a legrosszabb talan ilyenkor az, amikor az eredeti koncepcioba megprobaljak belehekkelni az aktualis trendeket v kovetelmenyeket.
csoda h nem ertjuk miert az a vegeredmeny, ami? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5053 üzenetére
V5 ből szerintem nem, mert a V4 is drága technológia, de most inkább hagyjuk.
abban igazad van, hogy egy olyan cégnél, ami tekintélyelvűségre épül, történhetnek nagyon csúnya dolgok. de ha irányban vannak akkor meg nagyon jó.
nem annyira az eszét akartam volna kihozni a vezetőknek, hanem amit nem látsz, hogy milyen összefonódások vannak, meg érdekkek. Amilyen döntések ebből születnek, azt kívűlről úgy tűnik, agyatlanság, holott nem ismered a helyzetet, hogy kinek mennyire fájna az, és általában mindennek van oka. ennél többet nem tudok én sem az egészről, csak ezt figyeltem meg. lehet nem így van.
ettől függetlenül nem tudom figyelmen kívűl hagyni azt, hogy egy magyarországi topicban egy magyarországi- nagyonidézőjeles és nem pejoratíve mondom!!! - huszonhatodik senki (én is) mondja meg éppen, hogy a Hondának mi legyen az üzlet és modellpolitikája, aki ráadásul nem is ebben az iparban dolgozik. (én sem)
nem fura?
és mi mondjuk meg, hogy ki a hülye, meg ki nem. Úgy, hogy ebben az országban 90 óta van tulajdonképp autó.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5052 üzenetére
v5-ből ugyanúgy tudtak volna csinálni zászlóshajót ha akartak volna, mint ahogy a ducati erre képes a mai napig. nem akartak vagy nem tudtak, mindegy is. a japánoknak alapvetően fogalmuk sinsen mi a presztizs és mi a zászlóshajó.
értem én, hogy mit akart a dorna, de faszságot csinált. mert nem azért csinálta hogy ne törjék agyon magukat a pilóták, hanem költséget csökkentsenek. pont az ellenkezője történt. azt pedig nem lehetett volna túl nehéz megoldani, hogy a teljesitményt szabályozzák egy szűkitővel. ezt már milliárdnyi más versenysportban tudják, már ha feltétlen ez kell.. bukta lett az egész és az utolsó évek egy nagy pöcegödör lett ahogy van, ez van.
1-es bekezdés megint csak. azért mert ott ülnek menedzsmentben ettől még hibázhatnak. hibáznak is. meg is szivják. előre menekülés és innováció helyett középszerű modellek, fapados futóművek, semmi motorfejlesztés, lemaradás és romló minőség. szóval nem, nem okosabb emberek ők, nyugodtan elhiheted. láttam már menedzsmentben idiótákat legfelül, azért mert ott ül, az nem egyenlő azzal, hogy érti is amit csinál, vagy tudja mire van szükség és hogyan. goshn jó példa arra hogy kell egy céget gatyába rázni, szétcsapta a japókat a nissan-nál, a sok töketlenkedőt, azóta jobban is állnak, van olyan presztizsgépük mint senki másnak (r35), a szubkultúra pedig megteszi a lényeget, szájról szájra terjed a gép képessége. nincsen más modell az utolsó években a megjelenése óta, ami ennyire képes lett volna az utolsó 15 évben egy márkát meghatározni a semmiből. szóval ez elhatározás, tudás és hit kérdése, nyilván valóan a hondánál jelenleg nem ilyenek ülnek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5048 üzenetére
sedici 16 millába került, és nagyon kevés gyártódott le belőle. NR ugyanez a kategória. mennyi készült belőle? 250 db?
Panigale meg a zászlóshajója a Ducatinak tudtommal. az 1199. leváltva az 1198at. mint régen a 998 at a 999 váltotta. Van belőle S meg R. nem ugyanaz a kategória.a GP hez visszatérve a 800 köbös motorokat azért vezették be, hogy ne haljanak halomra a pilóták, igazából lassítani akarták a gépeket, de valamiért az lett, hogy a kanyarsebességük nagyobb lett 1000 hez képest. annyira nem láthatunk bele, milyen szabály miért lett, ezért én nem is fogallkoznék ezzel a részével a dolognak, mindenesetre mindennek oka van.
egy márka mit tehet meg, meg mit nem. picivel okosabb emberek ülnek ott, akik eldöntik h a palettán mi legyen. mi nem végeztünk semmilyen piackutatást, nem ismerjük a fogyasztási kultúrát az országokban, nincsenek olyan ismereteink, millió dolgot nem ismerünk. Ezért egy sör mellett lehet ezt beszélni, meg a politikáról is, csak nincs alja
valaki mondta, hoyg ezek nem ugyanazok a ajapánok, mint régen. én erre azt tudom mondani, hogy de. csak mi lettünk öregebbek, meg a világ változott.Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5041 üzenetére
panigale utcára nem ugyanez a kategória? ok, talán egy szinntel lejjebb, de amúgy igen, ugyanaz a történet. ezek presztizs dolgok. ilyenek is kellenek szerintem. nem lehet mindig mindent csak racionálisan megélni, kell a fantázia, kell a kis plusz. a honda is megtehetné, csak nem teszi. sajnos. meg is látszik a mostani autó és motor palettáján sajnos.. az egyik legnevesebb sportgép gyártóból kommersz 4kerekű gyártó lett.. hadd ne soroljam mert eret vágok magamon... ezek azok az ördögi masinériák amik igenis újabb ötleteket szülnek és komoly fejlődést inditanak az útjukra. büdzsé is volt.. ha ez a kurva dorna nem baszta volna szét a 800cc-s szabállyal a motogp fejlődését, akkor ma valszeg sokkal stabilabb, kiegyensúlyozottabb versenyeket láthatnánk mert megvoltak a kiforrott vasak, amiket lehetett volna reszelgetni tovább.. az, hogy megint lesznek 1 literes gépek ez annak a beismerése, hogy kudarcot vallottak. megint.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
-
Topiccsendőr
addikt
Mert nem sportra lett kifejlesztve a blokk. Arra ott a sornégy blokk. Nem lehet egy blokkot mindenféle kompromisszum nélkül megcsinálni egy adott felhasználásra. Akkor az lenne, hogy mindent a versenyblokk butitott változatából állítanának elő. A motorépítés nem ilyen egyszerű.
V5 utcára... az rettentő drága mindenkinek. Gyárnak, felhasználónak egyaránt. Egy elcseszett prémiumkategóriát lehetne max csinálni belőle, mint az NR, vagy a Desmosedici.
Olyan áron, amin röhögve veszel több darab nem presztízs, gyorsabb motort. Ez annyira vicces szerintem.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5023 üzenetére
Hát ezt így azért erős kijelenteni. Hondából is kifoghatsz fesszabályzósat, vagy elfolyik az állórészed, vagy pont a te 600 rr ed szereti a hengerfaláról lehámlani a kopóálló réteget néhány 1000 km után. Van ott is sansz mindenre. De tény, hogy többet kell költeni a prémiummárkára. Alkatrészek áraiban is megmutatkozik.
Explosión de dos tiempos
-
latyak17
tag
Nos szerintetek jól nézne ki a DT 50-emen?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Integra
titán
emlékeim szerint van egy vfr1000 projekt ami a blade felé van pozícionálva/vagy azt leváltandó. de ezt csak akkor tudjuk meg, ha kihozzák. valszeg ez a most ismert blade utolsó modellfrissítése, aztán jön a következő generáció teljesen új alapokról. amit az s1000rr meg a panigale miatt valószínűsítek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #5024 üzenetére
Én is... az utóbbi néhány mintha falnak ment volna... néztem is a TT-s filmben, a profilképekben a bubis plexivel, olyan meredek az orra, rohadtul nem áramvonalas, olyan, mintha a 80-90-es évekből szalajtották volna... pedig az előző generáció milyen jól nézett ki...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #5004 üzenetére
Értem én, hogy gőzgép, de mi--
Naszóval a tehén az egy utcai powercruiser naked. Doc vifferje is egy sporttúra. Ez viszont névleg túraenduro, tehát nem csak aszfaltra, hanem lágy, puha talajra is. Oda viszont sztem - hangsúlyozom szvsz - sem a nagy tömeg, sem a v4 nem az igazi. Egy jóval könnyebb motor, valami egyszerűbb, nyomatékosabb 2-hengeres erőforrással. Belegondolva, ez egy közepes méretű (4-500cm3) cross motor tömegének a duplája...
Értem én, hogy kifejlesztettek egy jó kis v4 motort, amit most próbálnak több helyre is ellőni, de miért nem inkább sportmotort építenek köré, miért túraendurot?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
veterán
válasz Daywalker #5029 üzenetére
Erre van egy nagyon jó tapasztalatom. Cimbim 600f4i-jére ráültem a vfr-ről. Komolyan, láttam a plexi elejét, kicsit nyújtottam a nyakam, akkor a fejidom elejét-lámpát is Mondom mi faxom... Vissza a vifferre, és mintha megnyúlt volna a tér, fél méterrel előrébb a műszerfal, mint a cbr-en a plexi eleje (kis túlzással).
iszonyat milyen különbségek vannak motorok között, amik 1-2 centi eltérést mutatnak csak papíron...
a motorok eladása nem aggaszt, az már inkább, hogy a hétvégi motorozás abból fog állni, hogy feltolom a dombra, majd ujjongva legurulok az aljáig, mert nem lesz benzin(re pénzem)
bár fogadok akár most is, hogy a kva NR akkor sem lesz olcsóbb
[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #5027 üzenetére
Nem a fizikai méretekről van szó, hanem a külsőről. Sokkal karakteresebb volt a régi, nekem az újnak túlságosan nyomott az orra és a farokidom is olyan semmilyen. Mondjuk kár erről vitatkozni, mert ízlések és...
Mondjuk nekem nem tetszenek a nagyon apró gépek, amiknél ülve meg lehet nézni az első fényszórót, de kezelhetőségben tényleg összehasonlíthatatlanok a régi buszokkal."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Gaboman
nagyúr
Számomra ez az a kell kategória.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veterán
válasz Integra #5023 üzenetére
Láttam egy fehéret már, nem sokkal az után, hogy bejött ide. Szerintem böszme.
RCV has the style.
ennyimod:
(#5024) Daywalker
Ugye, hogy ugye!!!*([</nr a legszebb\>])*
[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Integra
titán
neeeeeem, gyönyörű a 12-es élőben, must have, persze szigorúan csupasz fehérben, én menekülök minden repsol meg egyéb fényezéstől
az meg lehet hogy gyönyörű az mv -szerintem is-, de az tutkó hogy a japó nem rohad le az út szélén. az mv-ről ezt nem merem állítani látod, én is egy nap dukira ülök, pedig tudom, hogy lefog rohadni... de lesz mellé egy jó kis honda...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Integra #5021 üzenetére
érted... szóval... na...
keseregni kár persze. ettől függetlenül ha összejön amire hajtok, akkor berakok a seggem alá egy repsol 1krr-t.[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
veterán
válasz Integra #5004 üzenetére
Valamit lépniük kell, mert elmegy mellettük a konkurencia.
A blade elbújhat az új MV mellett. RCV-nél jszebb sose lesz sajna. Ezek a japók már nem _azok_ a japók. E' van.A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
boogie84
veterán
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
TayRol
nagyúr
Gurultam egy 50km-t, hidegebb van mint tegnap. Legalabbis érzetre.
Ja, MOL 10w40 olaj elso km-ek a motullal szemben: eddig kb. ugyan az. Meglatjuk mi lesz hosszu tavon. -
stifi
senior tag
válasz Integra #5004 üzenetére
persze ízlésen nem vitatkozunk, mindenkinek ami tetszik, de nekem ez nem
Djuree: teljes átvizsgálás általában egy kb 1 órás állapotfelmérést jelent (legalábbis munkadíjban 1 óra, általában azért hamarabb megvan), ilyenkor átnézik a gépet kb olyan szinten, mintha vizsgára menne. állapotfelmérő lapot is adnak hozzá.
nem egy nagy durranás, de legalább nem kell külön fizetned érte, és nekik is jó mert biztos találnak 1 kiégett izzót vagy elkopott fékbetétet, amire javasolják a cserét, de nem hiszem, hogy átverés lenne.max akkor ha csak szóban mondják, hogy megcsinálták, komolyabb helyeken azért adnak egy lapot mellé.. (nálam így derült ki, hogy a megvásárolni kívánt motoron nem működik a duda.. a tulaj sem tudott róla)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
TayRol
nagyúr
motor szezonra felkészitve. olaj, olajszuro, levegoszuro, hatso fekbetet (ebc lett) ill. teljes atvizsgalas. mindennel egyutt 28e penz, szoval nemvészes.
-
Integra
titán
szvsz ez relativ. a vfr-ek dögösek, a kisebb motorokon valóban tud suta lenni, de szerintem az új cbf600 is nagyon pofás motor és hamarabb gondolnám meg a kipuff cserét mint a fejidomot a blade gyönyörű, az eddigi legszebb. kiváncsi vagyok mi lesz az ezres v4-es szupergépből, de lehet, hogy a válság meg fukushima azt a projektet is elvitte már rég...
mf: fater tehene is 274kg. menet közben meg nem mondod, hogy annyi, hihetetlen könnyen fordul.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #5001 üzenetére
hümm, mostanában a hondánál szinte minden gép erre a fényszóróformára épül..
hát mit mondjak, a kétlámpás sunyi fej sokkal, de sokkal jobban tetszik, a vfr1200, a vfr1200x, a cbr125, a cbr600f elég elcseszett formavilággal rendelkezik..
sokkal szebbek a régebbi gépek (vfr800, régi 600f)de legalább a fireblade megmaradt nagyon szépnek
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
vfr1200x sportmotor cikk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elfelejtettem a film címét
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vezetékes FEJhallgatók
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...