Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- No Voice in the Galaxy
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samus: Tomb Raider Remastered I-III
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nauro
aktív tag
Itt a megoldás a telefon buzerálására kesztyűben új kesztyű vásárlása nélkül
[link] -
Czimby
addikt
Kicsit kibőviteném pár napja feltett kérdésemet!
Shoei Qwest vagy XR1100 van valakinek L vagy XL méretben amit felpróbálhatnék?
Amennyiben új akár meg is veszem, de hasznalt sisak nem kell, mert azt akarom, hogy az én fejformám vegye fel. -
fzr1000
tag
válasz
V.Stryker #44056 üzenetére
Nekünk is van egy GSX750F, amiben kevesebb, mint 13.000 km van, pedig idén lesz 9 éves. 3 motor van itthon kettőnkre, és ezt használtuk a legkevésbé, konkrétan egész évben kb. 250 km-t mentem vele, és az előző - legelső - tulaj motorozta korábban a többi 12.xxx km-t kezdő motorosként...
-
engine88
aktív tag
125 kobcentis motorba ajanlot Shell V-Power Nitrot tankolni? Olyan keveset eszik hogy nem sajnalnam a penzt a dragabbik benzinert/
-
Laraxior
titán
Lattatok a Shox oldalan az akciot? 37ezres bornadrag 10ert... stb
-
Bogyó bá'
nagyúr
Csak tippelek, de szerintem más gond is lehet a "lepapírozással". Egy, a kezdetektől tulajdonjogilag nem rendezett / igazolt gépet gyanítom, hogy ugyanúgy nem lehet "legalizálni", mint egy olyan "50-esként használt 125-ös robogót", ami nem rendelkezik az eredeti (külföldi) okmányaival, esetleg többször is gazdát cserélt közben "sajtpapírral". Plusz még a műszaki követelmények, amiket emlegettél.
-
Pocee
senior tag
válasz
runner 125 #44185 üzenetére
Hi!
Tudtommal a TRX 450 az egy versenyquad,egyrészt üzemórás blokkal,de gondolom ezt tudod,másik,hogy igaz,hogy pont a hondát nem ismerem testközelből,de a yamaha illetve suzukiban nincs hátrameneti fokozat,ez nem tudom feltétel e forgalomba helyezésnél,nekünk yamaha 700-as raptor van,sportquadot nem is láttam még rendszámmal közúton a munka/túraquadot azt sokat,én nem hiszem,hogy bíbelődnék a helyedben ezzel a lepapírozással.gondolom nem kevés nyűg indexet kiépíteni pl.
szerk: mondjuk laknak itt svájciak egy tanyán,van nekik kettő kínai rontásuk sportquad kinézettel,nekik van rajta rendszám,de nem magyar.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Quad téma, nem tudom van-e kompetens személy itt a témában.
Elgondolkodtam, h veszek egy TRX 450-es Honda-t.
Egy dolog aggaszt csupán, h 99%-ukon nincs rendszám. Ugyan vidéken lakom, de míg földúthoz érek, az is jó pár km közutat jelent... Sem kockáztatni, sem menekülni nincs kedvem.
Milyen módja lehet annak, h rendszámot kapjon egy ilyen quad? Akár lassújárműként, akár motorként van mód levizsgáztatni egy használat példányt?
A 2 tükör, 4 index, km óra nyilván alap, azt megoldanám.
Köszönet!
-
Xaels
félisten
válasz
stereodead #44170 üzenetére
Ezeket próbáltam ilyen cipőben. Popot vettem magamnak, drága de kényelmes egész nap és tuti vízálló, mert már 2-szer is élesben teszteltem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
stereodead #44170 üzenetére
Forma Rookie esetleg?
-
sqpp
őstag
-
sqpp
őstag
válasz
Kolondrum #44175 üzenetére
Ott már csak ilyen hülye az időjárás, ezért se szerettem soha.
Hmm, akkor te is úgy vagy mint most én. 3csomagot várok abból 2 külföldről. Az egyik Arizónából.( Nem börtön-szökés nyugi ) Másik pedig nekem is Angliából. Bár az utóbbit még nem adta fel az eladó, de remélem iparkodik, mert ha Amcsiból előbb ideér, mint Angliából, hát akkor szépen kinevetem. -
Kíváncsi vagyok mit gondoltok ránézésre.
Protektor van benne, masszívan körbe fogja a kezem, alul a gumi puha jól tapad majd hozzá a markolat. Vastag anyagból van. Pont.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Van lábmelegítő, az meglepően vastag, csak képet nem csináltam. Kb bármi alá vagy fölé fel lehet venni.
-
sqpp
őstag
válasz
pakriksz #44165 üzenetére
Nem a lóerőre van korlátozás, hanem a teljesítményre, de amit kinéztem az alatta van!
Forgalmi is még bő 2 évig jó, szóval amint megvan az A2-es és a pénz vásárolom is!
Apropó garázst, vagy valamit szerintetek hogy oldjam meg?
sajnos kocsink nincs, ezáltal garázs sincs, egy kis fészer van, de télen ott a fa van és nem férne el.
-
Laraxior
titán
válasz
ujskodas #44161 üzenetére
De azert kivancsi lehet nem? Engem is erdekel a tema, de eszembe nem jut kiprobalni. Azert kezeljuk mar emberkent azt is aki alatt meg nincsen motor.
En is le lettem ugatva amikor erdeklodtem, hogy milyen arban vannak a 600-as sportmotorok, talan pont a kreszt csinaltam, es ugye annyi motorosrutinom van/volt mint nektek repulovezetesbol
Motort ugyis csak ajanlani tudunk, majd azt vesz mindenki aki akar, ugyis a vezetesi stilusatol es a tisztelettol fog fuggni az elete. Szerintem. -
PoLizei
aktív tag
Én is idegenkedtem a kuplung nélküli váltástól, de annyi (látszólag) hozzáértőtől olvastam, hogy az teljesen normális egy mkp. váltónak, hogy kipróbáltam. Rá kell érezni, és nem minden szituációban működik (SV650 - tehát v2-es, alul is nyomatékos motor). Ahogy előttem is írták, befeszítem fölfelé a kart, visszaengedem a gázt, ekkor a hajtás és motorfék üzem közt lesz egy pillanatnyi átmenet, amikor nincs terhelés a fogaskerekeken, és itt fog átcsúszni a másik gangba. Csak olyankor csinálom, ha folyamatosan gyorsítok, húzom neki rendesen. Ha csak krúzolgatok, vagy forgalmi okból nem akarok már gyorsulni váltás után, akkor nem is szokott sikerülni, talán nem elég éles a terhelésváltás.
-
pakriksz
őstag
Nincs túl nagy motor, csak kezelhetetlen csukló
Én full kezdőként, robogózás se volt, egy 50 lovas 500-as al kezdtem (és egy 76 lovas 750-esen tanultam). Ha már itt tartunk, a korlátozós motorokat is megnézheted. Az én er-5-öm elvileg egy motorvezérlő cserével (gyak az űlés alatt van, 1 perc lecserélni), lehet 34 lóerőre korlátozni, és vissza. Bár ebben a begyepesedett országban gondolom lenne probléma a hatóságokkal a forgalmi kiállításakor.
-
canniball
nagyúr
válasz
stereodead #44158 üzenetére
Akárhogy nézem nem látom az említett bokaprotektort...
-
Xaels
félisten
válasz
stereodead #44158 üzenetére
Bering Pop vagy Orca.
-
ujskodas
tag
válasz
Ferdzsoo #44160 üzenetére
Jó. Ígérem, egész télen nem kuplungolok.
Bár szerintem még így, kuplungolással is valószínűleg gyorsabban váltok, mint anélkül az, aki motorvásárlás előtt áll, és írásban kell elmagyarázni a kuplung nélküli váltás mikéntjét. 34 év alatt valahogy a kezemben-lábamban van. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
ujskodas #44155 üzenetére
Hagyjuk ezt a haszn. Ut.-ást néha akkora f@szságok vannak benne hogy ihaly.
Meg inkább azt írják hogy használj kuplungot, mert ha nem ezt írnák lenne havonta 1000 motor ami beszarik mert szarul csinálják a júzerek. Tökre megérné.
ezt kb a mikró és a macska története... -
Pocee
senior tag
válasz
stereodead #44158 üzenetére
ez egy sima magasszárú utcai cipő,semmi több szerintem.
szerk: kisebb merevítésekkel
-
stereodead
csendes tag
Kellene nekem nyárra valami motoros cipő, lehetőleg olyan amiben sétálni is lehet, viszont azért megfelelő védelmet nyújt. Ezt most találtam, van valakinek tapasztalata vele? Esetleg más, hasonló jellegű motoroscipőt tudnátok ajánlani?
-
fattyu
veterán
válasz
Ferdzsoo #44153 üzenetére
én nem akarok okoskodni, de el kell venned a gázt. a kuplung nélküli váltáshoz ugye? egy csukló villanásnyi törés az alatt beugrik. de mibe tart ugyenezen villanás alatt egyszerre mozdítani két másik végtagot?
Ha nagyon sietek kuplungos váltásnál szinte nem kell elvennem a gázt mert nincs ideje beleforogni a tiltásba.
mindegy. kinek a pap kinek a papné. én nem hiszek benne hogy nem árt hosszú távon.
-
Pocee
senior tag
Még annyit,hogy gyors átnéztem az amerikai alkatrész oldalon az árakat,gyári minden,így jött ki,hogy komplett kuplung szett 180dollár,ha a váltóban kell a fogaskerekeket cserélni akkor 960dollár,ami itthon ennek a többszöröse is lehet.szóval én simán elváltom szépen a motort kuplung nélkül,mégis inkább használom a kuplungot,mert az alkatrész árakat figyelembe véve nem kérdés melyiket jobb cserélni,a másik,hogy nekem anno a horneten 32000nél fáradt el a kuplung kopó lamellája nem is az egész,balfasz váltásnál a fogaskerék lehet már 10000nél elfáradt volna.
De mindenki maga döntse el. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
ujskodas #44152 üzenetére
Nekem egyszer elmesélték miért jobb a mechanikának is ha felfele nem kuplungolsz nemtudnám mégegyszer elmondani. Olyan arc mesélte aki 2 perc alatt megy hungaroringen...
Persze ott minden tized számít, de azt mondta ha megfelelően csinálod a motornak is jobb a kuplung nélküli felfele...
ha egyszer kipróbáljátok és tényleg ráéreztek, akkor esik le hogy ez tényleg így van megtervezve mert szinte észre sem veszed hogy feljebb váltott annyira gyors és sima.
ha a kuplungolással váltás 0,5sec akkor ez 0.1
Persze nekünk utcára nincs ennek értelme de pályán...
Sokkal kevesebb ideig vagy gázelvételben mint kuplungolással...Viszont lefele mindig kuplungal!!!! Ott különben szétvágod....
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
V.Stryker #44141 üzenetére
Nem kell kettő felett kuplungolni, a mehanikának még jobb is elvileg ha nincs kuplungolva. Azonban ez csak akkor tesz jót és csak akkor jobb ha megfelelően tudod alkalmazni a kuplung élküli váltást. Különben szétbarmolod az egészet... Visszafele pedig mindig kell kuplungolni...
Én a CBF600-ba szerintem több mint a fele km-ert amit én mentem vele úgy tettem bele hogy az esetek 80%-ban nem kuplungoltam felfele. Ott anynira szépen lehetett ezt csinálni, mint kés a vajba úgy hullottak bele a magasabb fokozatok a helyükre.
A VFR-ről ezt már sajna nem mondhatom el, mivel több mint 2x annyi ló, meg nyomaték ezért sokkal keményebbre van tervezve a váltója (nagyobb az ellenállása stb.), nem eszi meg olyan finoman kuplung nélkül a sebességeket mint a cbf.
Ezért inkább kuplungolok. Mondjuk egy kihuzatásnál itt sem kuplungolok, egy rendes gyorsításnál és szabályzásig pörgetésnél kizárólag kuplung nélkül megy a váltás. Ilyenkor az idő a lényeg...
Mondjuk ezt meg egykezemen megtudom számolni hányszor huzatom ki a VFr-t egy hónapban...
Egyszerűen semmi értelme nincs, lent is megy mint egy gőzmozdony... -
Pocee
senior tag
Amúgy nem igazán értem a topikot,néha a kezdőkkel meg akarja vetetni mindenki a 600as sor4et 80-120 lóval mondván,hogy ha ésszel használod nem lesz baj,de a 40lóerős egyhengerestől meg eltanácsolják,mert az egyhengeres.
-
Pocee
senior tag
válasz
V.Stryker #44141 üzenetére
Pont most cserélünk váltót,a haverom 450es krosszban,felénk elég mély a homok és ez nem igazán teremt ideális körülményeket a kuplung nélküli váltáshoz,de csinálja,namármost a váltókörmök sarkai úgy le voltak kerekedve,hogy egyes fokozatokban nagy gázra kilökte az adott fokozatot.
szóval ha nem vagy rákényszerülve a versenytempóra szerintem ki lehet bírni azt a kuplungkar behúzást -
sznorbert86
csendes tag
Ha már kezdő motorok volt a téma akkor erről a mociról mi a véleményetek? Mennyire gáz, hogy 1 hengeres?
Yamaha MT-03 -
V.Stryker
nagyúr
Lehet, hogy hülye kérdés, de magasabb fokozatokban a normal motorokon kell kuplungolni váltáskor?
Régebb mentem egy krossz géppel és akkor direkt mondták, hogy eggyesnél kuplung, utána meg nem kell, mert nagyon visszaesne a fordulat. Hogy van ez normál körülmények között utcai gépeknel?
-
-
-Mike-
addikt
Autóból sem mindenki ezrest vesz mert kezdő.
De ez nem is olyan dolog, hogy kezdésnek milyet, vegyél 125ccm-est, de honnan tudja neked innen bárki is hogy neked mi az elég? Mennyire érzed magát a motorozást, mennyire van hozzá affinitásod? Elég a 40le vagy kevés lenne a 80le?
Sokan Suzuki gs500ast vesznek kezdőnek. Vagy arra van pénze vagy még nem tudja eldönteni milyen ez az egész két keréken száguldás és majd utána eldönti kell e neki nagyobb vagy hagyja az egészet.. de sokan 600ast vesznek elsőre, hornet, bandit és tsai. De valaki ezrest... khm.
-
vlevi
nagyúr
Nem pont ezt a motort ajánlom, csak példaképpen írtam a DRZ400S-t.
Egyébként a kezdőmotor jó téma, rendszeresen felmerül, és sokat lehet rajta csámcsogni
600-asból is sok van.
pl. 600-as, levegős Bandit, vagy pl. Honda CBF600 (nem a Hornet!), a 80 ló körüli teljesítménnyel, alul erőtlenebb, pörgetve több, mint elégséges teljesítménnyel.
Következő szint a 100 ló körüli 600-as nakedek (Yamaha FZ6, Honda Hornet), és persze a másik véglet a 600-as sportmotorok, 120-130lóerő körül. -
sqpp
őstag
válasz
-Mike- #44130 üzenetére
Nem tervezek sokáig cc-t növelni.. max ha 26 30 körül leszek
Meg sajnos idén nem hiszem, hogy ez összejönne, max télire mert még A2-es jogsit meg kell szereznem.. kövi hónaptól tervezem kezdeni.. plusz felszerelés sem árt... meg hát a motor.. és 120havi fizetésem van kb...
-
vlevi
nagyúr
Nemhinném, hogy sok lenne.
Inkább az, hogy a DRZ alapvetően enduró, tehát valóban sportcélra készített motor, amiből van rendszámozható változat.
Nem ismerem a típusváltozatait, de mintha a DRZ400S lenne a "rendes" utcai változat, indexxel, önindítóval, és peszre gyengébb blokkal.
Például : [link] -
Ferdzsoo
addikt
Én mentem ilyen géppel pl idén nyáron is.
Ez egy krossgép, terepre való de oda nagyon. Aszfaltra nem használnám, még road szettel sem.
Egyszerűen nem oda találták ki.
Aki meg azt mondja hogy kezdőnek sok az el van kicsit havazva.
Persze az egy henger miatt viszonylag nyomatékos meg a krosszléte miatt hajlamos emelgetni az elejét ha rákuplungozol, de hogy egy kezdőnek sok lenne az hülyeség.
Én kezdőknek még mindig a sornégy haccá-t ajánlom. Ezt nem unja meg 1 év alatt, mert az ennél gyengébbekkel ez a jellemző.
125-ös drz-t 1 szezon alatt kinövöd. (bár szerintem a 400-ast is) -
sqpp
őstag
válasz
Archer #44125 üzenetére
Na ez igaz, most látom.. Csak nekem ilyen ár-kategóriában kellene.. Viszont nem tudom, hogy akkor most kezdőknek túl nagy motor-e vagy sem?!
- Ráadásul most nézem wikin, hogy ez E az 37kW-os tehát A2-re esélytelen, max ha gyengítve van...
- Az S lenne a jó nekem, de abból meg nem igazán találtam..főleg olyat, ami forgalmomban is van és még jó állapotú is.. -
Archer
őstag
-
vlevi
nagyúr
A DRZ400 nem az a négyszázas, amire sokan gondolnak. Általában ha 400-asról akkor esik szó, akkor az japán belpiacos, többhengeres, máshol inkább 600-as gépként ismert motorokat értünk alatta.
A DRZ400 egy egyhengeres enduro, vagy supermoto, felépítéstől függően. Van belőle sport és utcai változat.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Suzuki_DR-Z_400 -
sqpp
őstag
Kezdek félni skacok... És sürgősen döntenem kellene, mert jogsit csináltatok és vagy ez vagy az...
Na már most korábban ajánlották ezt a motort, de sokan ismerősök meg azzal vannak, hogy sok a 400cc kezdésnek...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_e-8596186
De itt a legtöbben meg azt ajánlották, hogy kezdőknek is jó motor..
Most akkor mi van? 125-ös DR-Z meg alig található... plusz 190cm-el eltűnne alattam a motor...
-
Archer
őstag
válasz
Something_ #44098 üzenetére
Egy ilyesmi konzolt csinálnék laposvasból. A villahídnál két csavar van, tehát masszívan oda lehet fogatni csak ne legyen túl vastag az anyag, hogy fogjanak eleget a csavarok. Széleit lekerekíteni, feketére lefesteni aztán kész. Kb. 20 perces munka ha vannak hozzá gépeid.
Czimby: szervizkönyvben 3 érték van megadva az olajmennyiségre (legalább is az enyémnél): leengedés után, olajszűrő csere után, motor szétszerelés után. Az utóbbi 7 decivel több mint a sima olajcserénél, nyilván nem úgy kalkulálják az olajcserét, hogy hetekig csorog ki az olaj, még úgy is maradhatott valamennyi a blokkodban, hogy másfél hónapig volt ideje visszafolyni a teknőbe.
-
Xaels
félisten
[link] jópofa cucc.
-
Magamhoz is nyúlnék ha 1l/6000km lenn a fogyi.
Amit írsz az így van, én kb 1 órát hagyom csöpögni, de gondolhatod, hogy akkor is marad benne.
-
Czimby
addikt
válasz
Kolondrum #44112 üzenetére
Belefér, amiatt nem kell felújítani, de igazából ilyen 5 deci ami még egészségesnek mondható.
Aki télen nem használja a mocit annak kis érdekesség!
Leengedtem az olajat 1 napot állt a kitekert leeresztővel, majd fel az új szűrő a leeresztő meg vissza a helyére.
De az új olajat nem töltöttem be, azóta eltelt kb 1 hónap, kitekertem a leeresztőt és kb 1.5 deci piszkosul fekete olaj folyt ki még a blokkból!
Szóval aki teheti hagyja így állni, hagy folyjon ki a legpiszkosabb olaj is!
-
Valaki nekem azt mondta, hogy olaj-levegős gépnél 6000km alatt 1l még belefér olajba. Mit gondoltok? Sztem az baromira sok.
-
pityaa23
senior tag
válasz
Something_ #44107 üzenetére
Háhá, arra azt hiszem emlékszem is, még talán képet is töltöttél fel a prohardverre.
Milyen telefon is volt? S3-S4?
-
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #44109 üzenetére
Hosszú útra nem is mennék a Varjúval, kicsi a hatótáv egy tankolással. Ha meg megyünk majd több napos/hetes kiruccanásra akkor páromat is vinni kell és akkor lesz aki jujgat a fülembe
Egyébként vegyesen vagyunk, nem nagyon megyünk a csapattal egyszerre 100-150km-nél többet, nem mintha én tudnék.
-
Xaels
félisten
-
Something_
őstag
válasz
-Mosquito- #44106 üzenetére
Uhh, köszi. Ez nagyon jó. Van xxl-es méret note 3-hoz, el sem hiszem
Remélem nem fog leesni, régi telefonomon átmentem a futógéppel, azóta féltem őket az eséstől
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #44098 üzenetére
Jobb oldalt a féktartály csavarjaira vagy bal oldali villa csavarjához rögziteném. Gps,telefon tartók.
-
Czimby
addikt
válasz
HUNNIA1920 #44097 üzenetére
Ha nem vagy száguldozós akkor Michelin Pilot Road 2 v. 3 árban is jók tapadnak is és sokat elmennek.
Amit a kolléga írt Brigi S20 inkább már kicsit kanyarvadász gumi, szóval 7e alatt lekopik kb. -
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #44098 üzenetére
Na igen, csutkára kicsit másabb a helyzet... Úgy rémlik (nem kifejezetten a linkelt Givihez, hanem úgy általában) lehet venni olyan rögzítőt, amit a kormány közepén lévő csavarra lehet fixálni; aztán majd a tapasztaltabb kollégák megerősítik vagy cáfolják.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mikrotik routerek
- BestBuy ruhás topik
- Canon EOS DSLR topic
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sorozatok
- Milyen SSD-t vegyek?
- Videó stream letöltése
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Roborock S8 White, 2 év garancia
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest