Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz Oppenheimer #152932 üzenetére

    Szerintem mindenki igyon egy kávét :D

    A lassú manőverezési gyakorlatok szerintem túl vannak értékelve. Fontos, de a balesetek többsége mégis abból adódik, hogy átsodródik, lesodródik, rosszul használja a féket, stb. Nekem a "garázs" egy árkádos panel aljában van, tolatva szoktam beállni, ezért minden alkalommal van egy kis szlalom a beton oszlopok között. A lámpánál is néha kell ügyeskedni az előre guruláskor, stb. Nekem ennyi elég szokott lenni.
    Voltam vezetéstechnikai tréningen, jó volt, elfáradtam, a végét már a fűben fekve abszolváltam nézve a többieket. :)

    A más motorral való gyakorlásnak van egy nagy problémája, szerintem a safetynél is emelt fordulatszám van a motoron, hatalmas bukókeret, a tudat, hogy nem a tiéd ezért bátrabb is vagy, aztán az éles helyzetben nem érted, hogy a tiéd ledadog vagy másképp fog az első fék, stb. Én azt gondolom, hogy gyakorolni is a sajáttal kell, csak nem a határokon. Fordulj meg 6m íven, vagy nagyobbon, nem kell feszegetni, hogy neked elég 4m. Ha bele gondolsz, hogy mennyit kell egy normál motorozáskor nyolcasozni v. eltolt szlalomozni, akkor rájössz, hogy ez elenyésző.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés