Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- localhost: Radírgumi hatás [Törölt topicok emlékhelye]
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- Algieba: Hulladéktermelés művészi szinten, mert megérdemlem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #103643 üzenetére
Ismerős a téma, de én már feladtam, hogy használtan kapjak valamit értelmes áron. Ráadásul enduró lévén, sejthető, hogy hogyan használták. Pedig a DRZ nekem is nagy kedvenc volt! Anno linkeltem is eveRide DRZ-jének a sztorijának a lejátszási listáját!
Röviden a lényeg: eveRide-nak van egy DRZ-je, amit ellopnak, de kiderül, hogy nem ellopják, hanem MrDuhfactor (aki motorok felújításával foglalkozik) vitte el, hogy rendbe tegye! Így születik a legendás Black Widow! Ha veszel DRZ-t, akkor mindenképp javaslom megnézni a részeket, nagyon sokat lehet tanulni belőle, és tényleg profi kezek építik újjá a leharcolt vasat!Amúgy Amerikában még lehet kapni DR-Z400S-t $6,749 az alapára! Ötletem sincs mennyibe kerülne behozni egyet, és sosem néztem kint mennyibe kerül használtan...
Nagyon bíztam benne, hogy bejelentik az EICMA-n a KTM 390 Adventure-t (KTM 390 Duke alapokkal), de úgy fest megvárják, hogy mekkorát durran a 790 Adventure, és ez alapján döntenek majd, ami +1 év, azaz min. 2020.
Én most a KTM 790 Adventure árára várok, és még abban sem vagyok biztos, hogy számomra a KTM 790 Adventure vagy az Adventure R volna ideálisabb, hiába hasonlítom össze az ismert infókat az utolsó milliméterig. Ki kell próbálni, addig csak a fejtörés megy...u.i.: az a szerencsétlen futár 90ekm-t ment a DRZ-vel!
-
runner 125
nagyúr
válasz
V.Stryker #103644 üzenetére
H?
Nem tudom miről írsz, de ha megtalálod linkeld be.Na de oké, bevallom, a villogó rendőrautónak fuck offolós DR-Z-s miatt esett erre a választásom.
(Amúgy h rápörgött már a fél internetes motoros társadalom, pedig messziről lerí h megrendezett az egész.)
vendingo
Jahm, ezért is írtam, h nem tudom találok-e épkézláb darabot. Mert az utolsó évjáratok elképesztően felkúsztak. Szép darabok simán 1M-ról indulnak.
Ahhoz képest h 2008-ban 1,3 volt az új ára... azért na.
Amúgy a hazai árak kapcsán, még most sem lehet okunk nagyon hangos panaszkodásra, tegnap kíváncsiságból megnéztem a willhaben-t: 5000 és 5500 euro-s 2 ajánlat.
Aztán mobile.de: 4500-5000 euro-s átlagár.zgospel
Jaja, ez nekem is feltűnt. YT-n néztem pár videót róla a napokban, DR-Z Hungary néven van pár feltöltés. Elég korrekt eseményeket hoznak létre, és ahogy néztem vannak is páran. Bár mondom, ilyenekre valszeg nem mennék el vele (max. a Viffer-rel.
), de legalább szakmai oldalról ez is előny. Ha valamilyen megfejetethetetlen bug keletkezik, legalább van közösség, ahol könnyebben talál az ember megoldást.
Honda-nál? Hát ott is van, pontosabban én csak a VFRClub-on vagyok jelen, a csapat őstagjai elég produktívak, minden évben legalább 10-15 gurulást szerveznek. Tavaly és előtte voltam is páron, de idén sajna a ház miatt semmi ilyenre nem volt időm és energiám. A VFR-be is úgy mentek bele a km-ek, h párszor azzal mentem melóba, találkákra, így legalább akkor tudtam időt lopni a motorozásra. De túra volt talán 2 vagy 3.
vendingo
Azért az AT-s hazai klubélet elég erős, nem? Valamerre belefutottam már AT-s klubélet képeibe, 30-40 motor simán volt 1-1 összejövetel képein.
-
vendingo
veterán
válasz
zgospel #103646 üzenetére
AT-nál nem hatalmas a nemzetközi klubélet. Idén a görögök voltak nálunk, volt aki svédországból jött, tavaly a magyarok voltak görögbe. Havi szinten vannak terepezések, túrák. Na meg ott az IZI meeting éves szinten. Mondjuk én még egyiken se vettem részt, nem vonzanak ezek az össznépi dolgok, szeretek magányosan barangolni.
-
zgospel
őstag
válasz
runner 125 #103643 üzenetére
A DRZsek között elég aktív a klubélet, nem csak eszmecsere terén, hanem gyakran mennek adhoc jelleggel erre-arra motorozni, összejövetelek, sokat bandáznak együtt kisebb csoportokban is.
Ducati klubról tudom még hogy hasonlóan aktívak, mindig szerveznek valamit.
Ezt amúgy nagyon hiányoltam a Yamahánál, azon kívül hogy van pár FB csoportjuk a szokásos gumi-olaj-aliexpress kérdéseken kívül nem sok történik. Hondánál van valami?Ennek mondjuk semmi köze az enduros témádhoz szóval off
-
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #103643 üzenetére
Én is DRZ S-t vennék. Mindig is tetszett, amíg 6-800 ezer között voltak a használtak.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Micsurin #103636 üzenetére
Hát ez valami... valami izé... biztos jól megy, meg baba műszakilag, de hát tényleg úgy néz ki, mint amit beb@szva raktak össze. Nincs egy összhang. Komolyan mondog még egy sima GS500 is szebb ennél, pedig az egy faék.
runner 125 - Ne hintsed a mesét .Tudom,hogy láttad az egykerekező oktató videót valamelyik oldalon.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Noh, eldöntöttem, veszek egy DR-Z-t én is, csak találnom kell egy épkézláb darabot.
Egyszerűen nincs alternatíva. Az S-es verzió a 40 lóerejével nekem, mint kezdő endurosnak szerintem bőven elég lesz. Cimborám is ilyet vett, erre jutott ő is, ugyanezeket a köröket lefutotta. Igaz csak aszfalton próbáltam és a kockagumi miatt nem mertem annyira húzni neki, de nem volt rossz. A fék mondjuk qrva gyenge volt, bár olvastam valamerre olyasmit, h ez általános enduro tény.
Ő pl lecserélte fém fékcsövekere a gyáriakat és nyilván új olajat, azt mondja úgy már teljesen jó lett.Viszont a 40LE ellenére tartós, nem üzemórás, van olyan, aki futárként már 90k km-t belerakott a bontatlan blokkba. Esetleg az áttétellel még tudok játszani, ha "gyengének" érzem. 100km-es túrákra úgysem kell. Endurozás közben meg úgyis 15-20km/h az átlagtempó.
Emellett van rajta önindító (én biztos nem fogom rugdalni egy lefulladás után a pocsolya közepében), ami szintúgy nyomós érv.Csak, h pontos okfejtést írjak:
Alternatíva lett volna a KTM 690 Enduro, de egyszerűen az egész motor annyira adventure jellegű lett (KTM által nyíltan vállalva), h az alacsony, zömök felépítését nem tudom megemészteni. Nem tetszik egyszerűen. 187 vagyok, egy enduro legyen magas, hosszú rugóutakkal, könnyed, szellős feléépítéssel.
SMC660:
Versenyenduro, tartós blokk, de nincs önindító, így felejtős.
CRF450L:
Már majdnem rábólintottam egy újra, németektől kb. 3,2-be itthon lenne, magyar rendszámmal, tokkal vonóval.
Viszont ahogy utánanéztem, az Eu piacra szánt darabokat ECU alapú korlátozással és szűkebb légszűrővel fojtják 25LE-re.
Szóval, ha egyszer kijön hozzá egy HRC kites okosítás h legalább tudja azt a negyvenpár lovat, fizessek még azért is 200k-t, meg a beszerelését 100-at...
Aztán itt ugrott a majom a vízbe.
Szallerbeck-es értékesítővel kontaktáltam, h mégis milyen szervizintervallumok jellemzik, küldjön már róla valamit, végül átküldte:25 LE mellett 1000km-es olajacsereperiódus (pont, mint az üzemórás 450R-eknél), és 30.000km-nél komplett felújítás.
Hátmegatököm.. Azért ennyire nem vagyok Honda fanatikus, h madárnak nézessem magam.3,2-ért akarnak eladni egy egyébként valahol üzemórás, 25 LE-s motort. Elemehtnek a pitsába.
Majd max. egyszer használtan, fél áron, kinyitott állapotában.
-
zgospel
őstag
Közszolgálati közlemény: Karasnában 30% sisakra, ruházatra mától szombatig. Most voltam egy kesztyűért, még eléggé tömve voltak a polcok.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Mentolka #103637 üzenetére
Kawasaki-nál egy ideje átestek a jóízélés túloldalára. Próbálnak mindig valami futurisztikus, újszerű, egyedit alkotni, amivel előrébb járhatnak, mint a konkurens márkák. Ott Keleten - és az amerikai piacon - ez lehet h menő, de szerintem európai ember nehezen fogadja be.
Nekem is csicsás, egyszerűen túl sok és felesleges részlet van rajta. Pl. az a hátsó kerék is kb. mint a japán robogótuning divat ihlette volna: [link]A kevesebb sokszor több.
Ettől persze maga a technika innovatív, de összességében nekem a forma sok.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #103634 üzenetére
Jól néz ki pont a piroson vagy a bordókon agyalok, hasonló a cél esetleg egy kicsit lejjebb mehet.
Na meg... Suttogva jegyzem meg az 1.9-es TDI passat 1:1 belemegy.Csak oda már kellenek új fékek, komolyabb gátlok etc.
A boyracer / rizsrocket EG civic sincs elvetve de javarészt lerúgottak.El is felejtettem múltkor betenni mint fotóztam Lehelen, két hete vagy hete:
-
z123456789
addikt
válasz
tboldi #103634 üzenetére
Nem rossz, bár zenei ízlés terén van még hova fejlődni. Cannibal Corpse-szal jobban szerettem Chris Barnes-t. A Six Feet Under kicsit lagymatagra siekredett.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #103632 üzenetére
Tessék, ezt neked fotóztam.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #103631 üzenetére
Perpill keressük melyik nem rohad... Nem kis feladat. Hamarabb találunk Red head Corsat nem lerúgva faterom szerint.
Nem pár évre terveznénk amolyan építsünk együtt egy hétvégi hobbi autót ami hasznos is projekt lesz!)
Persze jön a nagy moci is igaz haverok szerint elgurult a gyógyszer nálam olasz fronton...
Belezúgtam a millekbe. Szarolasz plusz hatalmas váltás is lenneGeresics bocs az offért leálltam
Jövőre jöhet a felső .
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #103626 üzenetére
Most mond azt nem jó formájúak, egy enyhe (nem porig) ültetéssel és nyomtáv szélesítővel.
Szimpla lámpás hűtőráccsal.Legalább ...lesz valami a topikban ami annyit se megy mint a Jazz ha nem az 1.6-ost vesszük.
Meghúzgálni, megszokni a kasznit tökéletes lesz bármelyik... -
Micsurin
nagyúr
Lehet négykerekű is leszek...
A rohadt fiat végre elmegy a háztól, cégesen nem szerezhetek rutint mivel 2 éves jogsi kell, hogy vihessem a szabályzat miatt.
Apámnak kell a második autó meloba járni, így jött a kérdés, a gyerek min fog tanulni, úgy néz ki vagy kis Corsa vagy Golf II.
Hurrá ennyi pénzem se lesz mint most, lesz mit cucogtassunk apummal, neki gyerekkori álom egy átalakított kettes nekem meg kamaszkori.
-
laccczka
tag
Köszönöm a tanácsokat
-
Teasüti
nagyúr
válasz
runner 125 #103622 üzenetére
Igen, vmi 11500 euróért most akciósan.
Azért egy ABS-t rakhattak volna rá ennyiért... Olyan gyönyörűen állóra fékezte lassított felvételen, még direkt ki is emelik milyen szépen egymástól függetlenül blokkolnak a kerekek köszönhetően a komplex fékrendszernek.Amúgy tényleg durva, hogy kb az összes necces kétkerekű szituban stabil maradt. Főleg a vizes felfestett lejtőn a bója kerülgetés, ledöntve átugrani egy szögtörésen vízszintes útról lejtőre, síneken párhuzamosan átmenni szar aszfalton, macskaköveken, stb... Lenyűgöző.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Teasüti #103620 üzenetére
Na ez király cucc, ez sokkal szemléltetőbb videó, bár a piacon még nem láttam. Forgalmazzák egyáltalán?
Meg persze ez egy robogó továbbra is. Ugyanez frankó vázzal, 17-es kerekekkel, erős blokkal szerintem már ütősebb megoldás lenne.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
runner 125 #103612 üzenetére
Ilyen már van. Quadro4.
(#103617) geresics
Nem erre gondolsz?
Király kis gépnek tűnik, én beneveznék egyre! -
Teasüti
nagyúr
válasz
laccczka #103605 üzenetére
Szerezz be egy fecskendőt és dugj a csőrébe egy ilyen műanyag toldalékot, amit a spray-khez adnak! Tökéletes párosítás, én így töltöttem fel az enyémet, ami szintén idióta helyen van, hogy még a kupakot is alig lehet levenni róla. Fecskendő előnye továbbá, hogy ki is tudod szívni, ha túl sok van benne.
-
duni84
aktív tag
ha a belvárosban meg megállnék vele, akkor ott virítana a plexi alatt a mikuláscsomag, mert "nem egy nyomtávon haladó gépjármű" és annak már fizetnie kell a parkolásért
kíváncsi vagyok, hogy mikor jönnek majd emiatt az első panaszok, hogy "parkolási bírságot kaptam, pedig ez is motor, csak a közteresek szemből nézték"
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #103612 üzenetére
A kínaiak már megcsinálták!
Pár hónapja napokig dobta fel a facebook nekem reklámba. 4 kereke volt, és még ferde talajon is simán leszállhattál róla, mert mindig egyenesen állt (gondolom gyroscope)! Jah, és talán még vékonyabb is volt, mint a Niken! (Mivel különösebben nem érdekelt, így nem mentem utána a dolognak...) -
HSM
félisten
válasz
runner 125 #103615 üzenetére
Fogyasztana 10L-t 100-on, de legalább nehezebben eshetnél vele orra.
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboldi #103614 üzenetére
Így van, jól gondolod, a motorblokk után a vázhoz fixen be kell rakni egy központi (sperr)diffit és az arről leágazó "féltengelyek" egyenként 1-1 kardántengely lenne 2-2 csuklóval. Nem vagyok gépész, de logikusan átgondolva ez így működne, sőt a sperr miatt gyakorlatilag valós, folyamatos 2 kerékhajtást kapna, pláne h legfőképp motorként fordulna, az az a kerekek dőlésével, nem a kifejezett kormányzás hatására, így kisebb az ívbelsőn futó kerekek forgási különbsége is.
Bele kell rakni egy 180-200 lovas blokkot és meg van oldva a hajtási veszteség.
-
tboldi
nagyúr
Szerintem kardántengellyel viszonylag egyszerűen meg lehetne oldani. Az erőforrás mögött lenne egy difi jobbra és balra is egy-egy kivezetéssel, és szöghajtással el lehetne vinni mindkét kerékhez. Így nem gond, ha az egyik kerék jóval "feljebb" van, mint a másik.
A hajtási veszteség ugyan nem lenne kicsi, de most hirtelen ezt találtam ki. Először az RWD autókéhoz hasonló megoldás jutott eszembe, de a féltengelyekkel nem biztos, hogy áthidalható a két kerék között magasságkülönbség. Nem tudnak annyit fel-le mozogni, ráadásul nagyon rövidek is lennének.
-
HSM
félisten
válasz
runner 125 #103612 üzenetére
Nekem is eszembe jutott éppen ez. Ami bajos lehetne ennél a megoldásnál, hogy hogyan hajtod meg a hátsó kereket egy ilyen négykerekes motoron? Egy elektromos agymotoros megoldás az nyilván pipa, de robbanómotorral?
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mike- #103610 üzenetére
Egyébként lehet h hülyének fogtok nézni, de én komolyan akkor látnék ebben az egészben még nagyobb innovációt, még nagyobb újdonságot és élményfaktort, ha ezt az egészet megcsinálják 4 kerékből.
De komolyan, szerintem úgy még ez a fajta, legfőképp a kerékméretbéli különbségből fakadó amorfsága is megszűnne, tök szimmetrikus lenne oldalról, fentről és még szerintem qrva jól is nézne ki. Nekem valahogy most "félkész" formát sugároz.. annyira nem illik az eleje a hátuljához, stb.
Illetve, megszűnne a negatív megítélése is, hiszen a quad szerű lenne, a speckó felfüggesztés miatt pedig mégis más világot mutatna.
Nyilván úgy gondolnám, h maradna ugyanez a nyomtávszélesség, hossz, ugyanez a felfüggesztési mód hátul is, nah és akkor már tényleg minimalizálva lenne az esés kockázata ugyanakkora feeling mellett. Dodornál is hátulja ment ki.
Le is védetem, beadom a Yamaha-nak és hétfőn felmondok!
-
-Mike-
addikt
Troll origo
-
laccczka
tag
Megvolt életem első hűtőfolyadék cseréje (motoron).
Viszont nem tudtam a kiegyenlítő tartályba cuccot önteni csak a radiátornál. Egyszerűen nem fértem a tartályhoz sem tölcsérrel sem a flakonnal.
Beindítás után kb. 10 percig néztem de semmi mozgást nem láttam a tartályban csak azt a kis folyadékot ami az előzőnél benne maradt (1 dl).Levegős lenne a hűtőkör, esetleg más a probléma oka?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BESZÁMTÁS! Dell Optiplex 7050 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 256 SSD Intel HD 630 Win10
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest