Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz macilaci78 #72703 üzenetére

    Nem utólag, hanem ennél a típus szerelésénél én így szoktam... :)

    Persze, a szíjat csak akkor tudod a helyére tenni ha széthúzod a két hátsó tárcsát. Nem kell többször, elég egyszer meghúzni normálisan az anyákat. A külső tárcsa felrakása előtt a variátornál az a lényeg, hogy a szíj ne feküdjön rá a tengelyre hanem jóval túllógjon azon. Ez azért fontos, hogy a szíj ne legyen útban, a külső tárcsa mindenféle akadály nélkül egyenletesen fel tudjon feküdni a csapszegre a meghúzás előtt. Ezért szoktam azt csinálni, hogy hátul a kuplungnál (ahogy te is írtad) a két hátsó tárcsát teljesen szét szoktam feszíteni és úgy rakom bele a szíjat, hogy elől jócskán túllógjon a főtengelyen (csapszegen).
    Ha mind a két anya meg van húzva rendesen akkor addig szoktam kézzel pörgetni a variátort a forgásiránynak megfelelően, amíg be nem feszül és be nem áll rendesen a szíj (mert ugye teljesen laza) alaphelyzetbe.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés