Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#73701) energy4ever válasza macilaci78 (#73700) üzenetére
energy4ever
addikt
Tessek: Geo Tracker
Amit tud, az latszik a kepeken:
Mas:
Rendor szerintetek ezert mar szolhat, ha benne a tello, es megy rajta a google maps? Tehat kezbentsrtott telefonnak szamit az ilyen tokban valo hordas?
[ Szerkesztve ]
nyogo83
Topikgazda
Nem fog szolni. Meg ha falun valami hivatastudatos rendor aki az elo faba is belekot megallitana, maximum kotozkodhetne.
Itt a srac zart bukosisakot a feje teteje feltolva, egyik kezzel messengerezve megy el a jarorauto mellett es ra se bagoznak...
mumtaz
senior tag
Hol voltál? A Csülök Vendéglőben?
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
huniross
tag
Sziasztok! 3KJ Yamaha Jog "hidegen" jobban húz, mint amikor bemelegszik. Reggel kb fél percig szoktam járatni, mielőtt indulok vele és olyan, mintha jobban gyorsulna induláskor, mint amikor már bemelegszik. Automata szívató van rajta, gondolom mikor nyitva van dúsabb keveréket kap (benzin-levegő), míg a szívató nyitva van. Hogyan lehetne azt megoldani, hogy zárt szívatóval is dúsabb legyen kicsit a keverék? Nagy szerelést nem akarok rendezni, mert simán jó így is, csak ha nem lenne nagy macera, akkor jobb lenne, ha melegen is úgy húzna, mint hidegen. Köszi.
suste
veterán
Ez a 2 ütemű kisköbcentis tuning!
Hajnalban vagy este mindig érezhetően jobban megy, mert a hidegebb levegőből többet tud beszívni....
Intercooler?
mokus1
addikt
Gyorsításnál megcsúszik majd nehezen gyorsul kb 10ig utána megy rendesen. A szíj az jo allapotu es jo.
mokus1
addikt
Nem szólhat. Nem kézben tartott hanem kézen. Tehát szabalyos
Rivaul
addikt
Köszönöm. Akkor meglepő hogy ebbe ilyen kicsi volt. Az eredetileg rajta lévő karbiba 72 a méret. A Dellortoén semmi nem volt de szemre sokkal kisebb volt a furat. Most ahhoz is 72 rendeltem. Viszonylag jól indul és megy, érzem hogy nem tökéletes de őszintén már nem merek hozzányúlni. Beáraztam és valószínű elviszik tőlem már napközbe. Sokat bukok rajta de elegem van. Rengeteget költöttem rá és már csak azt érzem hogy a világ pénzét bele lehetne locsolni. Elfáradtam vele. Borzasztóan nehezen szerelhető, az egész motort szét kell bontani és ha minden jónak is néz ki, összerakom, 2 nap múlva biztos megint elkezd valahol köhögni. Elég volt belőle. Tényleg mindent megcsináltam, kijavítottam minőségi alkatrészekkel nem gányolva de mindig van egy újabb apróság ami nem jó. Van egy szint ahol el kell engedni, szerintem már jóval túl vagyok ezen de most befejeztem. Arról nem is beszélve hogy itt áll a kertbe 3 kínai igazi rohadás. Sajnos a környéken nincs szerelő, egy haver meg megvette őket hogy majd pici haszonnal eladja, csak hogy egyik rosszabb mint a másik. Megígértem rájuk nézek, legalább alap szinten legyenek összerakva de ez 1,5 hónapja volt mert a sajátom nem engedett mozdulni és elvitte minden időm.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
nyogo83
Topikgazda
Elso korben megprobalhatod picit dusabbra venni a kevereket csak a melleklevego csavarral. Ha gyertyakep es a gazreakciok/indulas/stb alapjan ugy nez ki, hogy nem kap tul sokat, akkor ez a legegyszerubb megoldas.
A kovetkezo az lenne, hogy elkezded atfuvokazni a karbit. Az en 3kj blokkomnal is ezt ereztem, nekem picit dusabbra van allitva. Amig megy a szivato, addig erezhetoen boven kap kevereket/nagy gazra lehorog, de ez kb 1-2 perc. Ahogy megy vissza a szivato, tokeletes lesz.
perge666
veterán
Jól írod,az ilyet tudni kell elengedni.
(#73711) sityupityu válasza piaggionrg (#73690) üzenetére
Ha tényleg minden rendesen be lett hangolva akkor igen, akár kb ennyi. Mondjuk még egy 5-10 km/ lehetne több, de ez persze sok mindentől függ. Nem tudom, hogy a gyári végáttételt cseréltétek-e, már egy 70-es vasnál is ajánlatos. Vashengernél kb 10-15%-al nagyobbat érdemes belerakni.
Általában a gyári kontrasztrugó szinte semmilyen esetben sem szokott elég lenni. Minimálisan mindig erősebb kell annál. A végsebességedbe nem fog beleszólni, de a menetdinamikába igen. Ha cseréled, akkor viszont az eddigi jó beállításaid (görgő stb) megy a kukába, újra kell majd hangolni. A lila malossi az baromi erős rugó. Ha a malossi-nál maradunk, akkor annyit tudok segíteni, hogy a fehér, vagy max a sárga kontrasztrugó lenne megfelelő ahhoz a konfigurációhoz ami neked van. A fehér épphogy valamivel erősebb mint a gyári, de lehet, hogy ennyi már pont elég lenne neki.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Amúgy ez tényleg egy valós jelenség 2T-nél, teljesen igazad van.
(#73708) Rivaul Azért valami mocid legyen, nem ám eltűnsz innen a fórumról...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
siti
senior tag
ugyanmár, most két lehetőség lesz, vagy az új tulaj fogja évekig gond nélkül használni, vagy hamarosan jön egy újonc, hogy sziasztok, most vettem egy robogót és az a baja
amúgy ez mi volt? mert azt már ködbe vész. yamaha aerox?
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Lehet
Igen, egy aerox volt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
(#73715) macilaci78 válasza energy4ever (#73701) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Minden hatóságtól függetlenül tuti nem használnék alkarra erősített telefont navigálásra motoron. Nem elég, hogy nem az utat nézem közben, de ráadásul csak fél kézzel fogom a kormányt, nagyot fékezve tuti, hogy esés a vége.
Én a tükörszárra raktam a telefontartót.
Az appot majd kipróbálom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
huniross
tag
Ezt sajnos meg tudom erősíteni. Most gyógyultak be a sebek a könyökömön, meg a térdemen, a bal karom már félig a fejem felé tudom emelni, a combomon szépen lohad a duzzanat. Azonkívül lett új telefonom, farmerom. Marha fejjel telefont nyomkodtam menet közben, az előttem lévő autós átengedte közben a gyalogokat a zebrán. Szóval tapasztalatból mondhatom: nagyon ellenjavalt a telefont babrálni vezetés közben!
huniross
tag
Köszi, gondoltam a levegő csavarra én is, megpróbálom, mikor megint lesz egy két nap tavasz. Viszont történt még érdekesség. Tegnap egész egyszerűen leállt alattam a motor. Nem örültem neki, mert olyan 15 kilométerre voltam otthonról, szerintem még mindig tolnám, ha nem javul meg. Semmit nem csináltam vele, kb 10 perc után beindult és hazavitt, mintha mi sem történt volna. Az elsőrendű vádlott a benzincsap, mert ott megmozgattam, megnyomkodtam a csöveket, talán az segített. Okozhat valami más is ilyen önjavuló problémát? Be volt már melegedve, pont egy emelkedőn mentem felfelé olyan ötvenes tempóval, teljes gázzal és kb 10 másodperc alatt fogyott el az ereje fokozatosan, majd le is állt.
nyogo83
Topikgazda
Elsore en is arra tippelnek. Okosabbak akkor leszunk ha tobbszor elofordul, de ne legyen ilyen
macilaci78
nagyúr
Én még a babrálást nem is írtam, csak azt, hogy már a nézéséhez is el kell engedni egyik kézzel a kormányt, ami ugye motoron nem a legbiztonságosabb.
Motoron nem szoktam babrálni forgalomban, inkább félre állok. Amúgysem lenne értelme, kicsik az ikonok, gombok, benne egy tokban, úgyis félre ütök. Legfeljebb a fényerőt, de már úgy vagyok vele, hogy indulás előtt felhúzom csutkára, és lenémítom a csörgést és a hangerőt is, illetve kikapcsolom a képernyő forgatását, mert egy-egy úthiba olyat ránt, hogy elfordítja a képernyőt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
(#73720) spanglee001 válasza energy4ever (#73701) üzenetére
spanglee001
addikt
hónapokig ilyennel futárkodtam, semmi gond nincs vele. aztán vettem egy ram mountot az kicsit jobb
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
Tothgera30
Ármester
Kedvelem az ilyen kissé megtévesztő hirdetéseket, mint ez az Aprilia Scarabeo. Kíváncsi lennék ha bejön kismotorra a rendszámozás, és talán műszaki vizsga, motor és alvázszám hogyan fog egyezni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Rivaul
addikt
Sziasztok.
Elvitték a Roxot. Vegyes érzelmek, sajnálom is de azért komoly megkönnyebbülés... Nem jöttem ki jól belőle. 150-ért vitte el egy szerelő aki szétszedi és az elejéről kezdi az egészet. Indult, jól ment de valami nem volt rendben. Átbeszéltük és mondta hogy ő elölről elkezdi. Belefér mert ha rendben lenne 200 vagy felette érné, tehát van annyi mozgástere anyagilag hogy így legalább egy hibátlan motorja lesz. Nem utolsó sorban meg nem fogják nekem visszahozni hogy "de ez mé nem megy" címszóval Szóval kb 30-40 ezres veszteséget elkönyvelve nézek jövő hónapba valamit amit tönkretehet megint idegileg De már csak valami szaladgálós kisebbet. Egy Jog vagy Dio. Addig is köszönöm szépen az ötleteket és segítségeteket amit a Roxhoz adtatok. Sokat tanultam belőle
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
(#73723) sityupityu válasza Tothgera30 (#73721) üzenetére
Ezért nem is látok a dologban rációt. Szerintem jó darabig semmi sem lesz ebből a dologból. Kivitelezhetetlennek tartom az egészet a tények ismeretében...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Valóban a lehető legjobb embernek adtad el. Ha van valami moci kilátásban és esetleg hirdetésben van, akkor előtte dobd ide be. Teljesen jól gondolkozol, ezt így kell felfogni, hogy mennyi mindent tanultál a szerelésből stb...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
dond
csendes tag
Ezen sehogy alvázszám alapján ez nyilván pigis.
Legalább az első fék felfogatása (kotyogása) megoldva és talán a teló is "jobb", én pont ezt a két dolgot nem kedvelem a régi scaráimban..
(#73726) Tothgera30 válasza sityupityu (#73723) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Reálisan úgy gondolom az egész procedúra kivitelezését, hogy minden kismotort műszaki vizsgaállomáson szükséges lenne regisztrálni. Ott felírják az alváz és motorszámot, körbefényképezik (ennek lenne egy egyszeri díja). Azután még ha időszakosan is, nem lenne (mindenképpen) szükséges 2 évente vinni műszaki vizsgára, de már lenne nyoma a motornak, és lopás vagy baleset esetén nyomon követhető lenne. Ez szerintem bármikor bevezethetik, és a kivételezése se lenne észszerűtlen.
#73725 dond: Ez kissé idegesítő hogy legalább a hirdetésbe írnák bele hogy komplett blokk lett cserélve. Gondolom nem jópofiságból, hanem kiütötték a hátulját. Nem tudok a Mina blokkos Scara betegségiről, erről felvilágosítanál?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
perge666
veterán
Naaa szuper.
Mármint nem az hogy buktál rajta,hanem hogy megszabadítottak tőle.
Én 1 jó bő hónapja vettem egy Boostert 40-ért lelakott külsővel,de motorikusan frankó.
Azt leszámítva hogy néhány nap állás után csak úgy indul hogy a hengerbe öntök benzint.
Ezt akarnám valahogy orvosolni és nekem bőven jó lesz amire kell.
(#73728) sityupityu válasza Tothgera30 (#73726) üzenetére
Én a motor múltjára vonatkozóan kérdezem, hogy mi alapján regisztrálják úgy a motort, hogy az előéletéről az ég világon semmit sem tudni? Ez olyan lenne, mintha a legelső alkalommal tisztára mosnák a motort úgy, hogy előtte nem is tudtak róla semmit sem (honnan van, valósak-e a számok rajta stb). Legalább is ez az én meglátásom.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
(#73729) macilaci78 válasza sityupityu (#73728) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Inkább egy lehetőségként indítanám el: jelképes összegért az igazolható előéletű gépeket lehetne lajstromba venni: alvázszám, motorszám, eredetiségvizsga. Ezekre akár kedvezőbb biztosítási díjak, adókedvezmény, bármi, hogy motiválja a parasztot.
Előbb-utóbb kikopnának a hekkelt masinák, bontószövekények, akár azért, mert a "hitelesített" gépek forgalmi értéke nagyobb, akár azért, mert velük igazoltan nincs rizikó egy közúti ellenőrzés során.
Aztán ha már tisztult a géppark, 10-20 év múlva már kötelezővé lehet tenni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
suste
veterán
Egyrészt tök igazad van. Másrészt meg valahol el kell kezdeni.
A mostani helyzetnél csak jobb lehet, hiszen most (is) tökmindegy mi van az adásvételin, és legtöbbször leellenőrizhetetlen.....
dond
csendes tag
Nekem az 50-es Scara első villakonstrukciója nem szimpatikus.
A bal oldalban van egy zárt olajos patron /gátló/ ami általában belerohad a felső szárba ha nem volt bezsírozva összerakáskor. A jobb oldali szárban csak egy rugó van. A régebbi (mindegyik minarellis) bal szárán egy kockán csücsül a féknyereg (~15 éves gépekről beszélünk) minden fékezéskor koppan és egyre jobban kopik a kocka, ha nem ismered a típust azt hiszed kormánycsapágyas. Én eleinte teflonszalaggal tekertem körbe, ideig jó csak, idén egy új sufnidolgot találtam ki mert már csattant. Az újabb gépeken ha megnézed már "normális" 2 csavaros rögzítésű az első féknyereg. A szimeringeket az alsó szárakban érdemes időben cserélni, mert bár nem tartanak bent semmit a szárakban, gondolok itt pl. olajra, azok vezetik meg a krómos becsúszószárakat, ott is lehet lógás koppanás és ha úgy használod elkopik a króm villaszárad, ami nem is cserélhető, nem vehető ki a villahídból. Röviden ennyi
(#73732) Tothgera30 válasza sityupityu (#73728) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Ahogy ezt a szüf rendszernél sem tudták még tisztázni. Sajnos ez része zsákutca. De még mindig jobban nyomon követhető, mint jelen helyzetben.
#73731 dond: Most elég új információ ez számomra, eddig csak két csavaros féknyereg rögzítéssel találkoztam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
dond
csendes tag
Rivaul
addikt
Ha már így mondtad. Jött is egy ajánlat ismerőstől egy régóta elfekvő Aprilia Rally-ról. 70-80-ért oda adná. Igazából részletre ez a lényege. Most 35-40 valamikor meg később megint 35-40. Nah most ez ugyan az a fekvő tárcsás blokk mint a roxom volt. Hát nem tudom érdekeljen-e vagy sem Kell vele foglalkozni nem egy tünemény de elvileg gyári és jó erőben van. 21ekm. Viszont Apriliám még nem volt soha.
Agyalok hogy kell-e ez nekem megint vagy valami egyszerű kis levegőset vegyek ahogy akartam.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
energy4ever
addikt
Valahonnan lehet szerezni olyan elso lampat kerettel egyben ami ezeken a motorokon van gyarilag?
Honda Monkey Baja
Honda Dio Baja
Honda XLR250R Baja
Honda Africa Baja
Legrosszabb esetben jofogason van egy dio baja, ami hibas, megvennem azt, levennem az elso lampat, es a motort leadnam valahol. Erre van valami atvevo hely legalis keretek kozott? Nyilvan nem kernek erte egy forintot sem.
(#73736) macilaci78 válasza energy4ever (#73735) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Vatera, ingyen elvihető, de inkább rakd fel 1000 Ft, 30 nap licit, 100 Ft licitlépcső.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Armahun
addikt
nyogo83
Topikgazda
Nem latszik jol a kepeken, de elsore azt mondanam, hogy kicsit sokat kaphat.
Egy kis segitseg, hatha masnak is jol jon:
Felulrol indulva a piros sav:
- tul sok olajl,tul magas hoerteku gyertya, tul dus keverek
Sargas zold sav:
- magas hoerteku gyertya, dus keverek
A zoldtol a lenti sargas zoldig pont jo a keverek.
Also piros sav:
- szegeny keverek, alacsony hoerteku gyertya
Nem szamozom be, nagyjabol ki lehet sakkozni, melyik mire vonatkozik, illetve saccra beloni az eloben latott gyertyarol hogy mi a helyzet.
Sokszor egy ide postolt kepen az arnyekok/szinek barmi egyeb miatt csak saccra lehet megmondani, vagy ha nagyon kilog a sorbol
[ Szerkesztve ]
Armahun
addikt
Elméletileg a gyertya hőértékre jó, legalábbis az előző ugyan ilyen volt benne egy L86C champion azzel sok ezer kilométert megtettem gond nélkül.
Most egy NGK BR8HSA tettem bele. Ez jó ugye? Keeway Hurrican
Ősszel pont ugyan ezek a tünetek voltak, magas fordulaton dadog, de a gyertyacsere megoldotta eddig.
Amit észrevettem, hogy ha hosszabb ideig nem használom mondjuk egy hét akkor masszív fehér füsttel indul.
Viszont most télen szinte csak hideg motorral mentem vele, napi 4x 6x két kilométer, lehet ezért sötétebb a gyertya?
Köszi a képet, sok között nem is látok különbséget. De nekem második sor jobbról a második hasonlít a leg jobban.
Talán ez jobban sikerült:
Mod: kb egy hónapja jártam itt az önindítóval, nem kapta el csak tekert, ellenben első rúgásra indult. Ott egy fél fordulat pluszban az alapjáraton megoldotta a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
nyogo83
Topikgazda
Na latod, igy mindjart mas, ezert mondtam, hogy keptol fugg mit latok en is
Igen, igy mar mindjart mas a helyzet, mert igy inkabb kicsit szegeny kevereknek tunik, de gyanusabb hogy eggyel kisebb hoerteku gyertyat kellene megprobalnod. A gyari erteku NGK-bol BR7ES.
[ Szerkesztve ]
Armahun
addikt
Köszönöm, megpróbálom legközelebb.
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
vtechun
veterán
tegnap beadtam a műhelybe (Kymco Agility 50 4T berúgódekni), remélem jól sikerült megcsinálni, aztán össze lehet rakni
Vismajor01
addikt
Neo S mostmár 3 napja a következőt produkálja:
-öninditó- Pöcccre beindul, berreg 1 másodpercet, lefullad.
-Tekeri tekeri de semmi reakció.
-Rugdosás
-Beindul, lefullad azonnal. Beindul egy pillanatra, lefullad. Beindul, 2 másodpercig rotyog aztán lefullad. Ezt játszuk egy percig, anyázok kicsit, berúg megint beindul és mielőtt lefullad ráhúzok a gázkarra. Lefullad. Majd aztán pár próbálkozás után gázkar rántás után HÖRRRR és beindul, lassan visszaáll alapjáratra és ennyi, mehetek.
Szerintetek mi lehet? Gyertya, benzinpumpa?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
perge666
veterán
Szivató esetleg??
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Ti hogy véditek a robogotokat, ha leparkoltok valahol?
Mi a leghasznalhatobb védelem? Lelancolni? Vagy elég a féktárcsazár?
En csak munkába jaraskor hagyom hosszabb idore az utcán, ami szerencsére közvetlen az irodaepulet előtt van több másik robogoval.
Csak felmerült, hogy nem ártana valami, amivel nyugodt szívvel ott hagyhatnam máshol is pár órára, ha kell.
Bevallom láncot nem annyira szeretném, bár gondolom, hogy azt mondanatok, hogy ki kell lancolni, mert az a tuti. Még nem is mindig van hely, hogy hova...
Ha még önállóan lancolni, akkor ugyanaz a gond, mint egy féktárcsazár esetében, hogy meg lehet emelni...
Mi a velemenyem, tapasztalat, esetleg van valami ajánlott típus??
Koszi
energy4ever
addikt
A luma fele motoros zarak ajanlottabbak. De azok nagyon nehezek, dragak is(asszem 15ezernel kezdodnek), cserebe nem csak disznek valo.
Sziasztok.
Két éve passzív olvasója vagyok a topiknak (1-1 segítségkérést vagy véleménykérést leszámítva), de ezentúl szeretnék aktívabb résztvevője lenni a csoportnak.
Hoztam pár képet a frissen felújított és felszerelt YBRemről, ízelítőnek.
Talán rövidebb a lista ,ha azt írom le, hogy mit nem újítottunk fel rajta: Váz, blokkhéj, hátsó rugóstagok, kormány.
Amihez még alkatrészt várok, az az első villák. Sajnos a szimpla szimmering csere kevés volt, a csövek rossz állapotban vannak, így ereszti a villaolajat.
[ Szerkesztve ]
nyogo83
Topikgazda
Gyanus lehet a szivatod. Ilyenkor en azt szoktam megprobalni, hogy a legszurohaz szivo nyilasat felig befogom ujjal, majd ugy probalom beinditani. (Tudom, sok esetben ez kb cirkuszi mutatvany, kitekeredett testpozban )
Ha igy indul, akkor tuti szivato gond van.
nyogo83
Topikgazda
Udv itt!
Szep allapotu Ybrahim, raadasul ez egy igazi csotany(a jo ertelemben). Nagyon utni vagni kell, hogy tonkremenjen, imadom ezeket. Honda CG, Yamaha Ybr, Suzuki Tu ez mind-mind egy iszonyat strapabiro, megbizhato motor.
Én is pont ezért vettem, csak jókat hallani róla.
De amilyen állapotban hozzámkerült....ex postás motor volt, elkeserítő állapotban vettem magamhoz és hoztam fel Pécsről.
Élmény rajta megtanulni a motorszerelés alapjait.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA