- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vtechun
veterán
válasz
molnarpeter #73299 üzenetére
értem, de szerintem nem is nagyon találok olyat, aki vállalna ilyen apró-cseprő munkát.
Egyelőre megpróbálok keríteni egy bontott deknit, aztán, ha nem megy, akkor eladom én is bontásra. Akkor viszont érdekelne majd egy 4T 50-es, megbízható robogó..
-
dond
csendes tag
válasz
Tothgera30 #73296 üzenetére
-
vtechun
veterán
válasz
molnarpeter #73295 üzenetére
ahová a racsni becsatlakozik, ott roncsolódott az eredeti, konkrétan elrepedt. Tudni kell, hogy az utóbbi 80-85 ezer kilométeren rúgva volt a motor, mert a 70-es hengert nem szívesen önindította.
-
-
JoinR
őstag
válasz
mokus1 #73292 üzenetére
Van 100-as 2T, az 50-es manualjából lehet tudni (sok helyen említve van a 100-as, mert 90%-ban ugyanaz).
A km-óra meg évjáratfüggő szerintem, nekem 100-ig volt skálázva (90 volt az utolsó szám), de neten tényleg találni 80-asat). Nekem óra szerint 78 volt a max amit ment (10-et nyugodtan le lehet vonni), de ha teletankoltam, akkor a 70-et se érte el
Szélárnyékban egyszer sikerült 88.. -
vtechun
veterán
válasz
vtechun #73261 üzenetére
Sziasztok, megvettem tegnap délután a deknit, fogasívet, egyebet.
Hazamentem, rápróbáltam a deknit, jónak tűnik, beraktam az alkatrészeket, lezsíroztam szépen. Raknám fel a deknit, eleve gyanúsan rövidnek bizonyult a hozzá - külön - vásárolta 6x30-as csavar(az eredeti az ilyen tehermentesítős csavar). Erre a deknire az nem jó, hanem sima csavar kell neki. Szóval, raknám össze, nem stimmel valami, ahogy megnéztem, 1-2 lyuk pár milliméterrel odébb van. Na, mondom, ilyen az én formám... Ez az érintett dekni.
Igazából már csak egy kompatibilis dekni kellene, erre a régi vágású Kymco Agility 50 4T-re. Az enyém pont ilyen.
Szerintetek hol lehetne "eredeti" vagy legalábbis pontos másolatot kapni hozzá dekniből? Néztem full eredetit, de az 46 ezer ft volt, annyit nem ér az egész motor kb...
-
mokus1
addikt
Hát én 50-esnek vettem max 70es lehet a hangján azért hallanám, ha sokkal nagyobb lenne. Viszont biztos cserélve van benne valami, mert 0-10ig nem ugrik viszont magasabb sebességen meg nagyon.
100asból szerintem csak 4 ütemű van. Ez tuti nem az.
Nyogo83: Nem sokára megyek dolgozni és megnézem de ez vagy 100-ig vagy 120ig van skálázva.
-
nyogo83
Topikgazda
Szerintem is erdemes ilyenkor ranezni.
De amugy siman lehetseges hogy tudja ezt gyarilag is, ha nem egy torkaveres blokkrol van szo. 12 eves Runnerem gyari 50-es hengerrel 85-88Km/h-t siman futotta erolkodes nelkul. Ki tudja mennyit futott volt osztrak postas Liberty, szinten gyari 50-es henger, 80-84-korul ment.
Ami fura nekem, de majd kijavit mokus1, hogy ugy remlik az 50-es Scara oraja 80-ig van skalazva.
-
flegga92
senior tag
-
suste
veterán
válasz
perge666 #73284 üzenetére
Én már tól vagyok az idei szezonban 1100km-en
. Idén nagyon hamar lett számomra (felöltözve
)motorozható idő (általában április elején, közepén szoktam felülni először), de csak 40 fokban nem veszem fel a motoros kabátot. Jobb félni...... már most láttam pár megfeküdt motort .....
-
zozyk
addikt
Üdv
Tréfálkozik a vino megint.
Reggel indulnék, de az önindító nyöszörögve alig tekert, de 1 rúgásra azonnal indult.
Józan paraszti ésszel az akkut gyanúsítom...
A webbike adatlapja szerint ez az akku jó lehet, jól gondolom? -
perge666
veterán
Ma a jó időre való tekintettel csaptam egy nagy kört a Derbivel.
Összekötöttem a kellemeset a hasznossal,volt egy üzletem és motorral mentem,oda-vissza 55km.
1-2 alkalommal szembe kapott az erős szél,de tűrhető volt.
Végre mostmár nem kell nagy kabát,elég volt most is egy hosszú újjú póló. -
mokus1
addikt
Mentem egy karikát. 90-92-öt tudtam menni óraszerint ( ez GPS szerint 84km/h), én ezzel is teljesen elégedett vagyok.
Még pár km/h lehet benne mert nagyon nagy a szél, de nem ez volt a cél.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
piaggionrg #73281 üzenetére
Ha olvasgatnál, gpracing.hu fórumban talán lesz némi tapasztalat, kérdezni a facebook csoportjukban érdemes.
-
piaggionrg
újonc
Sziasztok!
Dellorto PHBG típusú karburátorral kinek van komolyabb tapasztalata?
A beállítása előtt állok, fúvókázni akarom és lehet másik tű is kell bele.
Valahol azt olvastam/hallottam hogy ezeknél a keverékállító csavarral nem a levegő mennyiségét szabályozzuk. Ez igaz lehet? -
perge666
veterán
Lehet 70-es,csak nem tud róla.
Régen volt egy Old SR-em,ment mint az ítélet,húzott nagyon,óra szerint 95-öt.
Kocsival próbáltak bemérni haverok,nálam 95,náluk 85-90 között volt.
Hozzám úgy került a vas hogy gyári 50-es,de mikor eladtam,jött a visszajelzés hogy 70-es,mert úgy adtam el hogy üzemképtelen volt,és mikor szétszedték kiderült a turpisság. -
dond
csendes tag
válasz
vtechun #73271 üzenetére
Ezt nem tudom megmondani, nekem csak a minarellisekkel van /jó/ tapasztalatom, a régebbi 2005-2006 előtti scarák ilyenek, utána mikor felvásárolta a piaggio az apriliát kerültek bele a pigi blokkok, amik szintén nagyon elterjedtek és nagyon sok robogóban megtalálhatóak.
Itt egy kis infó a minarellikről. -
csurgoi
aktív tag
Vettem a Neosomhoz egy Gianelli Go kipufogót.
A csomagban adtak egy tömítő alátétet.
Az előző kipufogónak a csonkjában volt egy vájat amibe ez a tömités belepasszolt.
A Gianellinél nem volt ilyen és felszereléskor sokáig kellett szarakodnom még sikerült(vagy nem) középre raknom, hogy ne érjen bele a csőbe ami ugye lefojtja.
Aztán amikor felszereltem és meghúztam amennyire kell és szabad éreztem hogy a blok és a csonk közt kifújja a kipufogó gázt.
Mit lehet ilyenkor tenni?
Szükség van egyáltalán erre a tömítésre?
Simán tömítés nélkül nem lehet felszerelni a kipufogót?
Vagy ha teszek helyette egy megfelelő méretű réztömítést? -
huniross
tag
válasz
hd3650-65Hz #73269 üzenetére
A külső tárcsának nem kell kapaszkodnia a főtengelybe, hanem a variátor csillag viszi át a hajtást. Ha azt nyírtad ki, akkor az cserélhető, nem nagy tétel. Ha kotyog a külső tárcsa, akkor tegyél plusz hézagolókat előre. Az egésznek szorosnak kell lennie, egyedül a belső variátor tárcsa mozoghat.
-
hd3650-65Hz
csendes tag
válasz
huniross #73263 üzenetére
Köszönöm.
Nem a hézagolás miatt kotyog. Hanem sajnos egy külső tárcsának már kinyírtam a menetjét, teljesen ledaráltam amikor a hézagoló nem volt visszatéve előre ahogy írod és valószínűleg az anya nem fogta normálisan oda. Ez gondolom valamelyest adott a tengelyen lévő bordáknak is, így úgy gondolom már sosem fog 100%-os lenne mintha két fogaskerék hajtás egymásba kapna. Most kihézagolom, a szijon egy picit emelek mikor visszrakom, azaz a jobb kezem mutató és hüvelyk ujjával kicsit összefogom, mert ha nem így rakom fel akkor a külső tárcsa bal belső felén ott a szíj, ami már ki is nyomja a síkból mivel már nem tökéletes a fogazás.
A rugón nem tudok állítani, a másik kettőt kiprobálom. Már van 2 variátorom, 3 csapom, 3 szíjam és mind más. Ezért is szenvedek, mind utángyártott de mind picit más.
Remélem a csap lesz az.Köszi mégegyszer.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
energy4ever #73266 üzenetére
Indítasz egy GPS tracker alkalmazást, top speed run, aztán log megnézni
Ha nem nézed folyamatosan, ki kell szűrni a kiugró értékeket, illetve én pl. hátizsák felső kis zsebébe tenném, hogy ne nagyon árnyékoljam le.
-
mokus1
addikt
válasz
Tothgera30 #73265 üzenetére
Majd rámérek,(nekem nincs tartóm zsebbe teszitek?) egyébként a nagykőrösin mentem és hagytam le az autókat.
-
energy4ever
addikt
válasz
Tothgera30 #73265 üzenetére
Ezeket a GPS-es mereseket hogyan kell csinalni? Pl androidos telefonon...
-
válasz
mokus1 #73264 üzenetére
Azért arra a 95km/h-ra mérj rá GPS-el, garantálom hogy elég brutálisan csal a sebességmérő.
#73266 energy4ever: Letöltesz egy alkalmazást, ami képes log-olni, telefont beállítod, és a szokásos útvonalat letudod. Még mértem Garmin Fenix-el is, az kicsit pontosabb talán, mint a telefonok érzékelője.
-
huniross
tag
válasz
hd3650-65Hz #73254 üzenetére
A variátor külső tárcsája nem kotyoghat, a kivett hézagolót vissza kell tenni előre, illetve a Jogon egy kúpos-rugós alátét is van. Így ne használd. A variátor vagy az erős kontraszt rugó, vagy a könnyű görgők, vagy szorul a csapon okból nem megy ki.
-
vtechun
veterán
válasz
vtechun #70997 üzenetére
sziasztok, ma veszek deknit is, meg akkor a berúgással kapcsolatos alkatrészeket, fogasív, racsni. Racsni esetén felmerült olyan, hogy létezik 7 fogú, meg 8 fogú racsni. Melyik ellhet a Kymco Agility 50 4T-hez? Mert elvileg mindkettőt ehhez írja a webshop: Racsni 7 foggal a Racsni 8 foggal . Bár most nézem, hogy a 8 fogú valóban 4T kínaihoz jó, de ott nincs írva az agility. Akkor ezek szerint marad 7 fogú. Ahhoz melyik fogasív lenne jó? Mert gondolom különböző kell a7 ill. a 8 fogúhoz? nem? Tudtok linkelni az adott webshop kínálatából megfelelőt? (ez van itt helyben szaküzlet). Köszi!
ez kellene hozzá? : Fogasív 1
Vagy ez? : Foogasív 2
Vagy ez? : Fogasív 3
-
perge666
veterán
válasz
spanglee001 #73250 üzenetére
Nem.
Néhány hónapot volt nálam az a motor,nem vált be,más gondok is voltak vele...... -
nyogo83
Topikgazda
válasz
hd3650-65Hz #73254 üzenetére
Valami nem okes a variatornal.
Az egesz variator a fotengellyel egy sebessegen forog. A gorgoket a forgasbol adodo centrifugalis ero kenyszeriti a gorgopalya kulso ive fele, igy szetfesziti a nyomolapot-variatorhazat, ami igy kozelebb kerul a kulso szijtarcsahoz.
Ha meg se mozdul, akkor szedd szet, valami nem okes. Megszorult gorgo/nyomolap/csuszka, vagy a variator gorgopalyanal valami rendellenes kopas az oldalfalban.
Gondolom a kuplungnal a kontraszt rugot(a nagyot) nem piszkaltad? Mert ha ott egy baromi eros kontraszt rugo van, akkor az nem engedi a szijat a hatso tarcsan lentebb bfutni(igy a variatornal feljebb), a variator "ellen" dolgozik.
Az Egu-eknek egesz jo videoja van, ami nagyjabol eleg jol elmagyarazza mire erdemes odafigyelni:
Variator, kuplung, hajtas ellenorzese/hibalehetoseg by Egumotors -
mokus1
addikt
Végül egy scarabeot vettem. Maga a motor szerintem nem szép de szépen indul jol is megy. Bizom benne hogy jo lesz.
Mennyire megbízható rajta az olajlampa? Milyen sűrűn fogy el belőle az olaj?
-
hd3650-65Hz
csendes tag
Helló!
Sajnos a speedfight 3-as variátor hézagolós storim csak egyre roszabb lett. Elvileg már meglenne a hézagolás. De mégis új hibák jöttek ki. A kuplungon a szíj elég furán járt, aztán úgy tűnik a tölcsér alakú része benyomódott így visszaraktam a régi kuplungot, meg egy régi szíjat, így a hézagolás kb jó is lenne, szemre, meg a leírás alapján.
Viszont:
- előzőleg az volt az érzésem, hogy a sportkipufogó miatt megváltozott rendszernél ha a görgősúlyokkal 6g-ról fél gramokkal megyek lejebb, emelkedik a fordulatszámom a váltáshoz és 4,5g lenne jó a 7000-8000RPM körüi max. nyomatékokhoz.- sajnos a főtengelyen lévő barázdák már nem olyan passzosak mint kellene van egy kis kotyogás a nagy fogaskeréknél is ami az indításhoz kell, meg a szíj melletti ellenlapon is. Nem passzos egyik sem.
- de a legnagyobb probléma, hogy tök mindegy milyen súlyú görgőt raktam a variátorba, az a tengelyen gázadáskor meg sem indult kifelé, csak felpörgött a motor a szíj meg nyikkant egyet. Ez mitől lehet?
Ez látszik a videón, hogy a variátor nem indul meg kifelé.https://youtu.be/ahPgqn_DgLw
Mitől kellene megkapni a főtengelyről a hajtási erőt, hogy a gravitáció kivigye a ropsúlyokat?
Folyamatos maximális gázt húztam, nem én játszok a gázzal. Illetve oldal nézetből amikor az egész látszik, alul a szíj mintha a síkban kitérne, azaz elfordulna lefelé.
Köszönöm!
-
energy4ever
addikt
válasz
macilaci78 #73252 üzenetére
Igen, tudom hova mehetek fel, es hova nem, csak google terkepen alapjan nem tudtam eldonteni, hogy ez most auto ut, vagy sem. Amikor meg kocsival voltam arra, haverok azt mondtak autout, de akkor jol mondtam, hogy en olyan tablat nem lattam.
Spanglee001: Koszi neked is!
Mas:
Gyari variatorban 6db gordulo suly hely van, de abbol csak 3ban van suly. Most beleraktunk egy masik motorhoz valot, amiben 6db van, viszont konnyebbek.
Eddigi 42-es vegsebesseg 46ra emelkedett. Lejont az eddigi 48as max 60ra emelkedett, valamint a gyorsulas nem lett jobb, de egyenletesebb viszont. -
macilaci78
nagyúr
válasz
energy4ever #73249 üzenetére
Az Árpád hídra persze. Na, azért az ott lévő 70-es tábla miatt nem egy életbiztosítás.
Az M3 bevezető is ugyanez, csak autópályán, illetve autóúton nem mehetsz, illetve pár szalaszon, ahol smkp, motor ki van tiltva (általában olyan útszakaszok, amin hosszábam sín fut). -
spanglee001
addikt
válasz
energy4ever #73249 üzenetére
szerintem simán, legalábbis én elég sokat mentem, eddig nem szólt még senki
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Renault, Dacia topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- 3D nyomtatás
- Óvodások homokozója
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- EAFC 25
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- További aktív témák...
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Már 30 000 Ft-tól BONTATLAN. Részletfizetés .Gamer szék noblechairs ICON Valódi Bőr Fekete
- Intel Processzorok sok db : Xeon E5-1620V3, Pentium G4400T, i3 6100, i3-4130, i3-2140T
- Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest