Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
EZ nem egy vasaló, hanem egy darab vas. Ha rendes kenést kapott a főtengely, akkor a csapágyai sem koptak szét. Nehogyazt hidd már, hogy egy főtengely 20-30ezerre van hitelesítve. Kb hasonló anyagból készül, mint az autókban a motoralkatrészek. Az is ha normálisan karban van tartva, 400-500ezer kilómétert is elmegy.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Hu koszi, neked volt ilyen mocid? Jo hogy irtad ezeket a dolgokat, en nem is figyeltem az okmanyokra. Jogsim sincs a nagymotorra, szoval mindenkeppen segedmotorkent hasznalnam. Jobb lenne valami kenyelmesebb motor, mert ez a kis jog szetvagja a derekam, ettol fuggetlenul igen jo kis motor, nagyon megszerettem, pedig csak rovid ideje hasznalom. Lehet aztan maradok az 50 kobcentinel, nem reszkirozok a nagyobbakkal, igazibol csak nezegettem a veszprem megyei motorokat es akkor talaltam ezt a fly-t.
Masik problema pedig ugyan az ami regebben is, hogy a negyutemuvel nem nagyon tudok itthon mit csinalni, max a szervizeket, olajcsere stb, de ha a blokkhoz hozza kell nyulni, akkor kampo. Ezert lebeszelem magam mindig az ilyen kicsapongasaim utan.
[ Szerkesztve ]
Pete55555
addikt
Tehát azt mondod, hogy egy fogyasztói társadalomban ha valamit te karbantartasz, az sose megy tönkre.
Igen, pontosan ezt írtam
(#60901) Casoli Így van.
Nyugi, majd ha Den is leírja, meg linkelnek neki YT videót, akkor elhiszi.
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
Szerintem mar sportnak tekinti, hogy minden nap hulyet csinal magabol.
Redneck
veterán
Nem akarom védeni ludsimont, és az anyagfáradás szakértője sem vagyok. Ha egy combosabb 70-es rendszert építenék, akkor mindenképp egy ahhoz gyártott erősített főtengelyt pakolnék a blokkba. Egy kihegyezett 50-es szetthez elég a gyári ha jó állapotban van.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
üszök
őstag
Nem volt ilyenem,egy 20-30 kilométer körüli karikát mentem eggyel k.b. 2 éve. a Jog után megváltás lesz ez a motor. El lehet férni rajta,van normális rugózása, kényelmes.Írtam már többször a Jog 155 centihez meg 50 kilóhoz való,és nem a magyar utakra de nem hisz nekem senki. Ha megfognak jogsi és rendszám nélkül,és mindent jól össze számolnak 200k simán lehet a bünti. Van amúgy Fly 50-es is,de a 4t-t nem ajánlanám csak 2t.t. Nem túl bonyolult a blokk otthon mindent meg lehet csinálni rajta.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
ludsimon
veterán
Mindenkinek szétcsattan az agya a tudástól. Milyen jó, hogy csak én nem hiszem el, hogy egy gyári főtengely nem 70es hengerszettre lett tervezve főleg nem egy 40-50-60k km-t futott darab (ki tudja hányszor lett javítófúrás végezve a hengeren..).
Ja és szerintem akkor ajánljon egy laikusnak hülyeséget bárki, ha vállalja utána a következményeket!
Nehogy utólag derüljön ki mégse bírta és mehet a kukába a hengerszett is.
Ismerem a jó az még elvet nagyon jól..
Ebből lesznek a sufnituning gépek.
[ Szerkesztve ]
undefined
huszi.gyb
senior tag
Azért tegyük hozzá, hogy a 180as gépemben bevallott 50k+ km van, (99%, hogy tekert órás, valóban tudja a fene mennyi), de a főtengely hibátlan volt, amikor hengert kellett cserélni (homokot evett)... Az erősebb hengerhez én is biztosra mennék, ha már tuning, de nem igazán értek hozzá, ennyire sosem érdekelt a tuning.
www.dongosofor.hu
Pete55555
addikt
(#60891) Den
Nem feltétlenül kell új főtengely.
(#60892) mumtaz
Na az már pont az a kategória, amihez én tennék erősebb főtengelyt. Főtengelyt honnan szerzel hozzá?
(#60894) dzso22
Én is így vagyok vele.
Elbírja nem arról van szó de az üzemidejét le is felezhetjük a főtengőnek. Sőt ha már ici picit kopott de még "seftibe" nem észrevenni rajta hogy kotyogna a 70-es henger hamar elintézi a sorsát.
Érdemes Beruházni egy komolyabb főtengelyre még ha az ember nem is használja ki,legfeljebb lesz a gépben tartalék és egy tartós főtengely
(#60896) Casoli
Ez hülyeség. Ha a gyári főtengely jó állapotban van, akkor egy vas 70es hengerhez nem fog kelleni új főtengely. Én évekig jártam a Malagutimmal gyári főtengellyel, 70es Pollini vashengerrel. Cserélni később csak azért kellett, mert a főtengely váltó oldalán a bordástengely szétnyíródott. Került bele egy RMS Racing tengely, semmivel nem változott a motor rezonanciára. Fogyasztás sem lesz több ha az ember nem tépi neki. Viszont aki a motorjába 70es hengert rak, nem azért teszi, hogy takarékoskodjon. Én soha nem takarékoskodtam, így kajálta be a 4-4.5 litert 100km-n. Azóta már más motort használok, az egy gyári 50es váltós, de az szintén megeszi a 4 litert. Annak is kinyomom a szemét
(#60897) ludsimon
És mitől lenne jó állapotban egy 40k+ km-es főtengely?
(#60898) Pete55555 válasza ludsimon (#60897) üzenetére
Mondjuk attól, hogy rendesen kapott kenést, nem volt szénné tuningolva, esetleg a gyári fojtás is benne volt sokáig, csapágyak, szimeringek lettek cserélve...
Magyarán karban volt tartva.
(#60901) Casoli
EZ nem egy vasaló, hanem egy darab vas. Ha rendes kenést kapott a főtengely, akkor a csapágyai sem koptak szét. Nehogyazt hidd már, hogy egy főtengely 20-30ezerre van hitelesítve. Kb hasonló anyagból készül, mint az autókban a motoralkatrészek. Az is ha normálisan karban van tartva, 400-500ezer kilómétert is elmegy.
Ezekből a hsz-ekből te összeollóztad azt, hogy:
(#60899) ludsimon
Tehát azt mondod, hogy egy fogyasztói társadalomban ha valamit te karbantartasz, az sose megy tönkre.
Ok, köszönöm a bölcs gondolataid!
(#60907) ludsimon
Milyen jó, hogy csak én nem hiszem el, hogy egy gyári főtengely nem 70es hengerszettre lett tervezve főleg nem egy 40-50-60k km-t futott darab (ki tudja hányszor lett javítófúrás végezve a hengeren..).
Ja és szerintem akkor ajánljon egy laikusnak hülyeséget bárki, ha vállalja utána a következményeket!
Nehogy utólag derüljön ki mégse bírta és mehet a kukába a hengerszett is.
Gratulálok. Jó mérnök lesz belőled.
NEM!
...Szeretem leracsniztatni...
15 éve segédmotorozom, egyik gépem sem látott soha szerelőt, magam szereltem (amíg robogóm volt magam tuningoltam) őket. Azért tegyük tisztába a 70ccm kategóriát, mert nem mindegy, hogy egy Nicasilos 14 lovas üzemórás hengerről beszélünk, vagy egy Malossi/DR 70es vashengerről, ami csak 3-4 lóval tud többet, mint egy gyári folytásmentes gép. Utóbbihoz elhiszed vagy sem, nem fog kelleni 12 ezren is stabil főtengely. Sima 7-8 lóerős vas hengerhez egy stabil, jó állapotú gyári főtengely is elég. Mint írtam is előbb, én is csak azért cseréltem, mert szétnyíródott a sok szereléstől.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Ertem, oks! Lehet tenyleg maradok inkabb a segedmotor kategorianal es nem reszkirozok egy nagyobb kobcentis motorral. Talalni azert ott is normalisabb robogot. Szerintem ehhez kepest mar egy aerox is megvaltas lenne. Nagyon jo kis motor tenyleg, el is ferek azert rajta es nem megyek hosszabb utakra, de valoban csak sik uton jo. A derekam amugy is tropa, sajnos minden aprosagot eszrevenni a motoron, meg egy foltozas is oda tud baxni rendesen, katyukat kerulom messzirol. Elintezek par dolgot es egesz nap erzem a derekamban. Majd meg kialakul, hosszabb tavon nem lesz ez jo szerintem.
Bambalazs
senior tag
Üdv srácok! Jog kipufogóján a dob előtt van egy csavar a csövön. Az milyen célt szolgál? Kiszedve a csavart elég morci hangja lett.
Pete55555
addikt
Holnap reggel megnézem, ha az enyémen is van, kicsavarom én is
...Szeretem leracsniztatni...
üszök
őstag
A ROX is kicsi lesz neked,túl magas vagy. Próbálj ki egy Runnert,vagy a linkelt Fly-ből egy 50-est.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
ludsimon
veterán
Ha az érvből kifogytál másolgassál csak.
undefined
Tavaly majdnem vettem egy Aeroxot, mentem vele próbakört, de volt valami a gyújtásával, mert alacsony fordulaton akadozott. Mikor kipróbáltam, akkor döbbentem rá mennyire kis testű. Akkor megfogadtam, ha visszaülök újra 50es automatára, akkor az ilyen lesz.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
mumtaz
senior tag
ludsimon szerint mindenképpen kell. Saját bevallása szerint Ő az egyetlen, aki szerint igen.
Nekem a Speedfightban a 70-es naraku hengerhez meghagytam a gyári főtengelyt. Pontosabban az egy 35000-et futott bontott gépből lett kiszedve, mert az enyémen tavaly elnyírtam a ricnit és a menetet.
Egy ilyen hengerhez a gyári főtengely biztosan elég, mert annyival nem dob a teljesítményen. Egy optimalizált - és nem csak hengerűrtartalomban különböző - hengerhez, vagy egy alumínium hengerhez viszont már tanácsos lenne egy erősebb főtengely. És én nem attól félnék, hogy így szétmegy. ludsimon úgy veszi, hogy egyszer csak hirtelen szétrobban a főtengely. Nem így fog szétmenni, hanem inkább első körben a hajtókar csapágy fogja eldobni magát.
Olyan főtengelyt még nem láttam, ami hirtelen kettétört volna. Na jó, kb 18 évvel ezelőtt a Toyotámban igen. Ott három darabra tört a főtengely az autóban. Itt ilyesmi nem hinném, hogy előfordul. Mi törne el? A tengely? Nem hinném.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
ludsimon
veterán
Ezzel jobb a kilövés?
undefined
Valoban, 190 cm vagyok. Aeroxon meg sosem ultem, csak kepek alapjan gondoltam, hogy megfelelne nekem, ezek szerint tevedtem. Runnerek amugy is tetszenek, abbol kellene neznem egy karburatorosat. Gondolom annak a rugozasa is megfelelobb lenne.
Az aeroxon alig fért el a térdem az első idomtól, pedig csak 180cm vagyok. Valószínű 14 éves gyerekeknek tervezték.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
ludsimon
veterán
Én is 186 cm vagyok és oldalról nem nézek ki szarul a Libertyn.
Az is CVT-s és elég jól megy ha meghúzom a bajszát.
undefined
#68036352
törölt tag
Elment a világításom. Berúgtam világított kb 10sec és ki aludt. Se index se fék lámpa se semmi nincs. De ha bele megyek egy gödörbe néha fel fel villan. Töltés van, hiszen a motor jár (nincs benne akksi). Holnap kéne mennem dolgozni. De szeretem ezt.
mumtaz
senior tag
Sok közük nincs egymáshoz. Máemint anna, hogy jár a motor, meg a töltés, mivel a gyújtás alaplapon általában a gyújtásnak külön tekercse van.
Valószínűbb, hogy a világítás a feszültség szabályzónál van leválasztva. Az akksi hiánya miatt valószínűleg kipurcant a fesz.szabályzó, vagy az alaplapon a tekercs. Mázlisabb helyzetben valahol leszakadt a vezeték a tekercs és a fesz.szabályzó között. De akksi nélkül nem szabad használni. Még ha rossz akksi is, de valamit be kell tenni.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
#68036352
törölt tag
Lesz majd benne akksi, csak nem jutottam el oda még. Viszont meg rángattam a kábeleket, visszajött a világítás, viszont az automata szivatóról leszakadt a drót Mondjuk azóta van alapjárat és nem akar folyton leállni. Csak kérdés mi lesz hidegben.
mumtaz
senior tag
Akkor érintkezési hiba. Azt azért át kellene nézni. Akksit pedig tegyél bele. Akár egy rosszat is, ami már nem tartja magát, de valami legyen benne, mert kinyírod a fesz.szabályzót.
A szivatónál pedig, ha nincs rajta a kábel, akkor hidegen-melegen fojton nyitott helyzetben van. Ha eddig melegen nem volt alapjárat, akkor eddig kevés benzint kaphatott melegen. Most a nyitott szivatón is kap benzint.
Be kéne hangolni bekötött szivatóval.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
ludsimon
veterán
Mégsem a benzincsap volt a ludas.
Ugyanúgy locsolja be a benzint, alig akart 1 hét állás után beindulni annyira össze vissza köpte.
Mi lehet még?
Az úszó zárja rendesen a benzint, mert megnéztem múltkor.
Mikor vízszintben van akkor zár szépen semennyit nem ereszt.
Az lehet, hogy az új vákumos benzincsap is szar?
Olvastam régebben hogy valakinek a 4. vagy 5. vákumos csap lett a jó.
[ Szerkesztve ]
undefined
Bogyó bá'
nagyúr
Két lehetőséged van: vagy mégis sz*r a vákuumos benzincsapod (a vákuumcsövön keresztül folyik a benzin), vagy a tűszeleped nem zár. Más nem okozhatja a túlfolyást. Az elsőt ki tudod zárni, ha akár ideiglenesen egy átlátszó csövet húzol fel a vákuumnak, akkor látszani fog, hogy ha kerül bele benya.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
ludsimon
veterán
Átlátszó és nem folyik!
Lehetséges attól fogyaszt drasztikusan többet, mert amikor az a hatalmas Armageddon 2 itt volt (100 km/h-s szél meg vihar) akkor én visszatettem a karbira csövet, nehogy vizet kapjon abban az őrült időjárásban??
Most lehúztam a karbiról a csövet, mentem egy full nyél menetet (75km/h helyett újra 80km/h a vége! ) és 4L-re jött ki a fogyasztás.
10km-t mentem 0.4L üzemanyaggal.
Hát meglátjuk, én már nem kiabálom el..
Köszi a segítséget!
[ Szerkesztve ]
undefined
üszök
őstag
Az 50-es Runnernek sajnos zsíros az első teleszkópja,de ha karban van tartva elviselhető. Viszont ha nem foglalkoztak vele akkor beáll mint a szög. Lehet bele tenni a nagyobbak olajos villáját,de ritka,mert sokan vadásszák. Viszont kényelmes az ülés pozíció.
ludsimon
(PH! nagyúr)
Láttam már Kínai csapot ami újkorában átengedett nem is egyet. Húzd le a karbiról a csövet,ha jön a benzin akkor átenged.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
ludsimon
veterán
Mondom, leszedtem az úszóházat, szépen működik, nem ereszt át.
Ki is próbáltam, szívtam is és rendesen zárt mikor nem szívtam.
Tűszelep is tökéletesen zárt.
Kb azóta túlfogyaszt mióta visszatettem a légszűrőházra a csövet. Nem a karbival összekötő csőre gondolok, vágjátok, hanem ami elvileg jobban folytja a légszűrőt, csak nem akartam véletlenül se, hogy vizet kapjon!
[ Szerkesztve ]
undefined
Tothgera30
Ármester
Ez is kicsi, 183cm-el alig fértem el rajta. A GP1, Runner, NRG vállalható.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
üszök
őstag
A légszűrőbe a szűkítőt? Minek vetted ki egyáltalán?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
ludsimon
veterán
nem szűkítő. cső ami valahonnan jön, de nem sikerült lokalizálnom, szerintem az miatt locsolta a benzint.
undefined
ludsimon
veterán
Na most teljesen kidrótkeféztem a gyertyát, plusz kiégettem gázon 5 percig.
Ahogy kocogtattam szép csillagszórószerűen hullott ki belőle a sok kox.
Teljesen olajmentes lett, legközelebb csekkolom, mert az mindent mutatott eddig is, csak eddig teli volt köpdösve és amiatt nem láttam rajta sokmindent.
Meg mostmár megnézem, berajzolom a negyed fordulatot a gázkaron, mert kíváncsi vagyok jó-e az alapjárati fúvóka, régebben is érdekelt már. Utána meg megnézem full gázon is.
[ Szerkesztve ]
undefined
Koszi szepen! Nem tudom meg mikor lesz belole valami, valoszinu nem mostanaban, lehet majd szezonon kivul, bar ezeket motorokat nem hiszem, hogy elpotyaljak telen. Majd meglatjuk. Esetleg olajos teloval letezik 50-es robogo?
(#60935) Den Milyen szerzet?
Bogyó bá'
nagyúr
Úgy érzed, hogy már a kopáshatár közelében van?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Den
veterán
Na errol a tipusrol meg eletemben nem hallottam. Jo kis motorok, mit gondolsz? Formara tetszik. Kellemes kis alkatreszeket valogattal ossze hozza, malossi hengerszett gondolom, franko moci lesz belole.
Den
veterán
Még azért kimérjük mikrométerrel, mert lehet, hogy a felső gyűrű menthető
Találtam valamit ami érdekelhet ez egy 125-ös egyhengereshez való karbi, lehet hogy jó lenne a te motorodra is
www.simson4t.hu
Den
veterán
Megmondom őszintén, két héttel ezelőttig én sem hallottam róla. Egyelőre csak vánszorgott (érthető módon), úgyhogy nem tudom még mennyire jó. Reményeink szerint a blokk ezekkel a cuccokkal elég pöpec lesz, aztán meglatjuk a futóművet.
Alkatrészválasztás részben kényszerpálya, mert ez a malossi hengerszett volt raktáron, rendelésre is csak egy polini volt ezen kívül, variátorban meg csak ez az egy fajta volt, nem volt olcsóbb. Viszont a tulaj szerencsére hajlandó áldozni a gépre, úgyhogy a többi alkatrészt is igyekeztünk a két másikhoz igazítani. Jó úgy dolgozni, hogy nem mindenből a legeslegolcsóbbat kell vennünk. Kiváncsi vagyok milyen lesz
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
Bogyó bá'
nagyúr
Köszi a tippet, a linket mentem, de én már nem állok neki rendbe szedni a gépet. Elmegy amennyiért elmegy, majd más játszik vele, én meg spórolok egy 14-15 éves GS500-ra vagy ER5-re tovább. Hátha szezon után jobb árak lesznek, vagy nekem lesz addigra több pénzem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
ludsimon
veterán
Jézusom , ennek milyen hangja volt?
Olyasmi mint az enyémnek??
undefined
Den
veterán
Igen, pont olyan volt, úgyhogy a tiéd is biztos így néz ki belül..
Viccelsz? A tiéd óra szerint megy 80-at. Szerinted ez a motor ezzel a dugóval ment ennyit? Pöccre indult?
www.simson4t.hu
ludsimon
veterán
Ismered a parám, tudod, hogy mennyire fosok.
Fejlemények!
A tiszta gyertyával mentem bemelegítés után 6-8 percet negyed gázzal, gyönyörű barna a gyertya, utána 10 percet full nyélen mintha csak kapcsológomb lenne a gázkar, gyönyörű barna a gyertya!!
Ez volt a baj anno amikor visszatettem a fojtást a légszűrőházra.
De kis butus vagyok.
Elégettem tök fölöslegesen kb 6-7 liter benzint.
[ Szerkesztve ]
undefined
mumtaz
senior tag
Még mindig jobb, mintha alá öntötted volna és felgyújtod.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
ludsimon
veterán
Már gondolkodtam rajta, annyira idegesített ez a hibajelenség.
5.3L-es fogyasztást számoltam ki a reggeli futamomra, amikor még rajta volt a cső.
1,7L 32km-en kicsit durva. De szerencsére faék egyszerűségű volt a hiba.
[ Szerkesztve ]
undefined
ludsimon
veterán
És akkor most jön a képbe, hogy a rezós sportkipufogó NEM placebó!
Mutatja a példám..
Ha nem tud elég levegőt berántani, akkor benzint fog.
undefined
Hehe, akkor ez tenyleg nem valami ismert tipus. Maximalisan megertem amit irtal, sokkal jobb ugy szerelni valamit, hogy minosegi dolgokat epit be az ember. Talan meg nyugodtabb is az ember, hogy amit csinal, az valoban jo es tartos lesz. Beepitesz valami olcso alkatreszt, ami esetleg nem megfelelo minosegu es mikor elromlik, konnyen rafogjak, hogy a joskapista javitotta es 5 ezer km utan szethullott. Pedig nem a szerelesen mult a tartossaga. En is ragaszkodom a jo minosegu alkatreszekhez, ilyesmire nem sajnalom a penzt, meg is halaljak ezek a muszerek hosszu tavon a torodest. Ezen kivul szeretek jo minosegu szerszamokkal is dolgozni.
[ Szerkesztve ]