Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60901) Casoli válasza ludsimon (#60899) üzenetére


Casoli
őstag

EZ nem egy vasaló, hanem egy darab vas. Ha rendes kenést kapott a főtengely, akkor a csapágyai sem koptak szét. Nehogyazt hidd már, hogy egy főtengely 20-30ezerre van hitelesítve. Kb hasonló anyagból készül, mint az autókban a motoralkatrészek. Az is ha normálisan karban van tartva, 400-500ezer kilómétert is elmegy.

http://hasznaltpcalkatresz.hu/

(#60902) Lauda válasza üszök (#60900) üzenetére


Lauda
félisten

Hu koszi, neked volt ilyen mocid? Jo hogy irtad ezeket a dolgokat, en nem is figyeltem az okmanyokra. ;) Jogsim sincs a nagymotorra, szoval mindenkeppen segedmotorkent hasznalnam. Jobb lenne valami kenyelmesebb motor, mert ez a kis jog szetvagja a derekam, ettol fuggetlenul igen jo kis motor, nagyon megszerettem, pedig csak rovid ideje hasznalom. ;) Lehet aztan maradok az 50 kobcentinel, nem reszkirozok a nagyobbakkal, igazibol csak nezegettem a veszprem megyei motorokat es akkor talaltam ezt a fly-t. ;)

Masik problema pedig ugyan az ami regebben is, hogy a negyutemuvel nem nagyon tudok itthon mit csinalni, max a szervizeket, olajcsere stb, de ha a blokkhoz hozza kell nyulni, akkor kampo. Ezert lebeszelem magam mindig az ilyen kicsapongasaim utan. :DD

[ Szerkesztve ]

(#60903) Pete55555 válasza ludsimon (#60899) üzenetére


Pete55555
addikt

Tehát azt mondod, hogy egy fogyasztói társadalomban ha valamit te karbantartasz, az sose megy tönkre.

Igen, pontosan ezt írtam :U :W

(#60901) Casoli Így van.
Nyugi, majd ha Den is leírja, meg linkelnek neki YT videót, akkor elhiszi.

[ Szerkesztve ]

...Szeretem leracsniztatni...

(#60904) Lauda válasza Pete55555 (#60903) üzenetére


Lauda
félisten

Szerintem mar sportnak tekinti, hogy minden nap hulyet csinal magabol. :DD

(#60905) Redneck


Redneck
veterán

Nem akarom védeni ludsimont, és az anyagfáradás szakértője sem vagyok. Ha egy combosabb 70-es rendszert építenék, akkor mindenképp egy ahhoz gyártott erősített főtengelyt pakolnék a blokkba. Egy kihegyezett 50-es szetthez elég a gyári ha jó állapotban van.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#60906) üszök válasza Lauda (#60902) üzenetére


üszök
őstag

Nem volt ilyenem,egy 20-30 kilométer körüli karikát mentem eggyel k.b. 2 éve. a Jog után megváltás lesz ez a motor. El lehet férni rajta,van normális rugózása, kényelmes.Írtam már többször a Jog 155 centihez meg 50 kilóhoz való,és nem a magyar utakra de nem hisz nekem senki. Ha megfognak jogsi és rendszám nélkül,és mindent jól össze számolnak 200k simán lehet a bünti. Van amúgy Fly 50-es is,de a 4t-t nem ajánlanám csak 2t.t. Nem túl bonyolult a blokk otthon mindent meg lehet csinálni rajta.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#60907) ludsimon


ludsimon
veterán

Mindenkinek szétcsattan az agya a tudástól. Milyen jó, hogy csak én nem hiszem el, hogy egy gyári főtengely nem 70es hengerszettre lett tervezve főleg nem egy 40-50-60k km-t futott darab (ki tudja hányszor lett javítófúrás végezve a hengeren..).

Ja és szerintem akkor ajánljon egy laikusnak hülyeséget bárki, ha vállalja utána a következményeket!
Nehogy utólag derüljön ki mégse bírta és mehet a kukába a hengerszett is.

Ismerem a jó az még elvet nagyon jól..
Ebből lesznek a sufnituning gépek.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#60908) huszi.gyb válasza ludsimon (#60907) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Azért tegyük hozzá, hogy a 180as gépemben bevallott 50k+ km van, (99%, hogy tekert órás, valóban tudja a fene mennyi), de a főtengely hibátlan volt, amikor hengert kellett cserélni (homokot evett)... Az erősebb hengerhez én is biztosra mennék, ha már tuning, de nem igazán értek hozzá, ennyire sosem érdekelt a tuning.

www.dongosofor.hu

(#60909) Pete55555 válasza ludsimon (#60907) üzenetére


Pete55555
addikt

(#60891) Den
Nem feltétlenül kell új főtengely.

(#60892) mumtaz
Na az már pont az a kategória, amihez én tennék erősebb főtengelyt. Főtengelyt honnan szerzel hozzá?

(#60894) dzso22
Én is így vagyok vele.
Elbírja nem arról van szó de az üzemidejét le is felezhetjük a főtengőnek. Sőt ha már ici picit kopott de még "seftibe" nem észrevenni rajta hogy kotyogna a 70-es henger hamar elintézi a sorsát.
Érdemes Beruházni egy komolyabb főtengelyre még ha az ember nem is használja ki,legfeljebb lesz a gépben tartalék és egy tartós főtengely
:)

(#60896) Casoli
Ez hülyeség. Ha a gyári főtengely jó állapotban van, akkor egy vas 70es hengerhez nem fog kelleni új főtengely. Én évekig jártam a Malagutimmal gyári főtengellyel, 70es Pollini vashengerrel. Cserélni később csak azért kellett, mert a főtengely váltó oldalán a bordástengely szétnyíródott. Került bele egy RMS Racing tengely, semmivel nem változott a motor rezonanciára. Fogyasztás sem lesz több ha az ember nem tépi neki. Viszont aki a motorjába 70es hengert rak, nem azért teszi, hogy takarékoskodjon. Én soha nem takarékoskodtam, így kajálta be a 4-4.5 litert 100km-n. Azóta már más motort használok, az egy gyári 50es váltós, de az szintén megeszi a 4 litert. Annak is kinyomom a szemét ;]

(#60897) ludsimon
És mitől lenne jó állapotban egy 40k+ km-es főtengely?

(#60898) Pete55555 válasza ludsimon (#60897) üzenetére
Mondjuk attól, hogy rendesen kapott kenést, nem volt szénné tuningolva, esetleg a gyári fojtás is benne volt sokáig, csapágyak, szimeringek lettek cserélve...

Magyarán karban volt tartva.

(#60901) Casoli
EZ nem egy vasaló, hanem egy darab vas. Ha rendes kenést kapott a főtengely, akkor a csapágyai sem koptak szét. Nehogyazt hidd már, hogy egy főtengely 20-30ezerre van hitelesítve. Kb hasonló anyagból készül, mint az autókban a motoralkatrészek. Az is ha normálisan karban van tartva, 400-500ezer kilómétert is elmegy.

Ezekből a hsz-ekből te összeollóztad azt, hogy:

(#60899) ludsimon
Tehát azt mondod, hogy egy fogyasztói társadalomban ha valamit te karbantartasz, az sose megy tönkre.
Ok, köszönöm a bölcs gondolataid!

(#60907) ludsimon
Milyen jó, hogy csak én nem hiszem el, hogy egy gyári főtengely nem 70es hengerszettre lett tervezve főleg nem egy 40-50-60k km-t futott darab (ki tudja hányszor lett javítófúrás végezve a hengeren..).
Ja és szerintem akkor ajánljon egy laikusnak hülyeséget bárki, ha vállalja utána a következményeket!
Nehogy utólag derüljön ki mégse bírta és mehet a kukába a hengerszett is.

Gratulálok. Jó mérnök lesz belőled.

NEM!

...Szeretem leracsniztatni...

(#60910) Casoli válasza ludsimon (#60907) üzenetére


Casoli
őstag

15 éve segédmotorozom, egyik gépem sem látott soha szerelőt, magam szereltem (amíg robogóm volt magam tuningoltam) őket. Azért tegyük tisztába a 70ccm kategóriát, mert nem mindegy, hogy egy Nicasilos 14 lovas üzemórás hengerről beszélünk, vagy egy Malossi/DR 70es vashengerről, ami csak 3-4 lóval tud többet, mint egy gyári folytásmentes gép. Utóbbihoz elhiszed vagy sem, nem fog kelleni 12 ezren is stabil főtengely. Sima 7-8 lóerős vas hengerhez egy stabil, jó állapotú gyári főtengely is elég. Mint írtam is előbb, én is csak azért cseréltem, mert szétnyíródott a sok szereléstől.

http://hasznaltpcalkatresz.hu/

(#60911) Lauda válasza üszök (#60906) üzenetére


Lauda
félisten

Ertem, oks! :) Lehet tenyleg maradok inkabb a segedmotor kategorianal es nem reszkirozok egy nagyobb kobcentis motorral. Talalni azert ott is normalisabb robogot. Szerintem ehhez kepest mar egy aerox is megvaltas lenne. Nagyon jo kis motor tenyleg, el is ferek azert rajta es nem megyek hosszabb utakra, de valoban csak sik uton jo. A derekam amugy is tropa, sajnos minden aprosagot eszrevenni a motoron, meg egy foltozas is oda tud baxni rendesen, katyukat kerulom messzirol. Elintezek par dolgot es egesz nap erzem a derekamban. Majd meg kialakul, hosszabb tavon nem lesz ez jo szerintem. :( ;)

(#60912) Bambalazs


Bambalazs
senior tag

Üdv srácok! Jog kipufogóján a dob előtt van egy csavar a csövön. Az milyen célt szolgál? Kiszedve a csavart elég morci hangja lett. :)

(#60913) Pete55555 válasza Bambalazs (#60912) üzenetére


Pete55555
addikt

Holnap reggel megnézem, ha az enyémen is van, kicsavarom én is ;]

...Szeretem leracsniztatni...

(#60914) üszök válasza Lauda (#60911) üzenetére


üszök
őstag

A ROX is kicsi lesz neked,túl magas vagy. Próbálj ki egy Runnert,vagy a linkelt Fly-ből egy 50-est.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#60915) ludsimon válasza Pete55555 (#60909) üzenetére


ludsimon
veterán

Ha az érvből kifogytál másolgassál csak. :)

undefined

(#60916) Casoli válasza üszök (#60914) üzenetére


Casoli
őstag

Tavaly majdnem vettem egy Aeroxot, mentem vele próbakört, de volt valami a gyújtásával, mert alacsony fordulaton akadozott. Mikor kipróbáltam, akkor döbbentem rá mennyire kis testű. Akkor megfogadtam, ha visszaülök újra 50es automatára, akkor az ilyen lesz.

http://hasznaltpcalkatresz.hu/

(#60917) mumtaz válasza Pete55555 (#60909) üzenetére


mumtaz
senior tag

ludsimon szerint mindenképpen kell. Saját bevallása szerint Ő az egyetlen, aki szerint igen.
Nekem a Speedfightban a 70-es naraku hengerhez meghagytam a gyári főtengelyt. Pontosabban az egy 35000-et futott bontott gépből lett kiszedve, mert az enyémen tavaly elnyírtam a ricnit és a menetet.
Egy ilyen hengerhez a gyári főtengely biztosan elég, mert annyival nem dob a teljesítményen. Egy optimalizált - és nem csak hengerűrtartalomban különböző - hengerhez, vagy egy alumínium hengerhez viszont már tanácsos lenne egy erősebb főtengely. És én nem attól félnék, hogy így szétmegy. ludsimon úgy veszi, hogy egyszer csak hirtelen szétrobban a főtengely. Nem így fog szétmenni, hanem inkább első körben a hajtókar csapágy fogja eldobni magát.

Olyan főtengelyt még nem láttam, ami hirtelen kettétört volna. Na jó, kb 18 évvel ezelőtt a Toyotámban igen. Ott három darabra tört a főtengely az autóban. Itt ilyesmi nem hinném, hogy előfordul. Mi törne el? A tengely? Nem hinném.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#60918) ludsimon válasza Casoli (#60916) üzenetére


ludsimon
veterán

Ezzel jobb a kilövés? :D

undefined

(#60919) Lauda válasza üszök (#60914) üzenetére


Lauda
félisten

Valoban, 190 cm vagyok. :) Aeroxon meg sosem ultem, csak kepek alapjan gondoltam, hogy megfelelne nekem, ezek szerint tevedtem. :) Runnerek amugy is tetszenek, abbol kellene neznem egy karburatorosat. Gondolom annak a rugozasa is megfelelobb lenne. ;)

(#60920) Casoli válasza ludsimon (#60918) üzenetére


Casoli
őstag

Az aeroxon alig fért el a térdem az első idomtól, pedig csak 180cm vagyok. Valószínű 14 éves gyerekeknek tervezték.

http://hasznaltpcalkatresz.hu/

(#60921) ludsimon válasza Casoli (#60920) üzenetére


ludsimon
veterán

:DDD

Én is 186 cm vagyok és oldalról nem nézek ki szarul a Libertyn.
Az is CVT-s és elég jól megy ha meghúzom a bajszát.

undefined

(#60922) #68036352


#68036352
törölt tag

Elment a világításom. Berúgtam világított kb 10sec és ki aludt. Se index se fék lámpa se semmi nincs. De ha bele megyek egy gödörbe néha fel fel villan. Töltés van, hiszen a motor jár (nincs benne akksi). Holnap kéne mennem dolgozni. De szeretem ezt.

(#60923) mumtaz válasza #68036352 (#60922) üzenetére


mumtaz
senior tag

Sok közük nincs egymáshoz. Máemint anna, hogy jár a motor, meg a töltés, mivel a gyújtás alaplapon általában a gyújtásnak külön tekercse van.
Valószínűbb, hogy a világítás a feszültség szabályzónál van leválasztva. Az akksi hiánya miatt valószínűleg kipurcant a fesz.szabályzó, vagy az alaplapon a tekercs. Mázlisabb helyzetben valahol leszakadt a vezeték a tekercs és a fesz.szabályzó között. De akksi nélkül nem szabad használni. Még ha rossz akksi is, de valamit be kell tenni.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#60924) #68036352 válasza mumtaz (#60923) üzenetére


#68036352
törölt tag

Lesz majd benne akksi, csak nem jutottam el oda még. Viszont meg rángattam a kábeleket, visszajött a világítás, viszont az automata szivatóról leszakadt a drót :DDD Mondjuk azóta van alapjárat és nem akar folyton leállni. Csak kérdés mi lesz hidegben.

(#60925) mumtaz válasza #68036352 (#60924) üzenetére


mumtaz
senior tag

Akkor érintkezési hiba. Azt azért át kellene nézni. Akksit pedig tegyél bele. Akár egy rosszat is, ami már nem tartja magát, de valami legyen benne, mert kinyírod a fesz.szabályzót.
A szivatónál pedig, ha nincs rajta a kábel, akkor hidegen-melegen fojton nyitott helyzetben van. Ha eddig melegen nem volt alapjárat, akkor eddig kevés benzint kaphatott melegen. Most a nyitott szivatón is kap benzint.
Be kéne hangolni bekötött szivatóval.

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#60926) ludsimon


ludsimon
veterán

Mégsem a benzincsap volt a ludas.
Ugyanúgy locsolja be a benzint, alig akart 1 hét állás után beindulni annyira össze vissza köpte.

Mi lehet még?
Az úszó zárja rendesen a benzint, mert megnéztem múltkor.
Mikor vízszintben van akkor zár szépen semennyit nem ereszt.

Az lehet, hogy az új vákumos benzincsap is szar?
Olvastam régebben hogy valakinek a 4. vagy 5. vákumos csap lett a jó.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#60927) Bogyó bá' válasza ludsimon (#60926) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Két lehetőséged van: vagy mégis sz*r a vákuumos benzincsapod (a vákuumcsövön keresztül folyik a benzin), vagy a tűszeleped nem zár. Más nem okozhatja a túlfolyást. Az elsőt ki tudod zárni, ha akár ideiglenesen egy átlátszó csövet húzol fel a vákuumnak, akkor látszani fog, hogy ha kerül bele benya.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60928) ludsimon válasza Bogyó bá' (#60927) üzenetére


ludsimon
veterán

Átlátszó és nem folyik! :)

Lehetséges attól fogyaszt drasztikusan többet, mert amikor az a hatalmas Armageddon 2 itt volt (100 km/h-s szél meg vihar) akkor én visszatettem a karbira csövet, nehogy vizet kapjon abban az őrült időjárásban??

Most lehúztam a karbiról a csövet, mentem egy full nyél menetet (75km/h helyett újra 80km/h a vége! :C) és 4L-re jött ki a fogyasztás.
10km-t mentem 0.4L üzemanyaggal.
Hát meglátjuk, én már nem kiabálom el..
Köszi a segítséget! :R

[ Szerkesztve ]

undefined

(#60929) üszök válasza Lauda (#60919) üzenetére


üszök
őstag

Az 50-es Runnernek sajnos zsíros az első teleszkópja,de ha karban van tartva elviselhető. Viszont ha nem foglalkoztak vele akkor beáll mint a szög. Lehet bele tenni a nagyobbak olajos villáját,de ritka,mert sokan vadásszák. Viszont kényelmes az ülés pozíció.


ludsimon
(PH! nagyúr)

Láttam már Kínai csapot ami újkorában átengedett nem is egyet. Húzd le a karbiról a csövet,ha jön a benzin akkor átenged.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#60930) ludsimon válasza üszök (#60929) üzenetére


ludsimon
veterán

Mondom, leszedtem az úszóházat, szépen működik, nem ereszt át.
Ki is próbáltam, szívtam is és rendesen zárt mikor nem szívtam.
Tűszelep is tökéletesen zárt.

Kb azóta túlfogyaszt mióta visszatettem a légszűrőházra a csövet. Nem a karbival összekötő csőre gondolok, vágjátok, hanem ami elvileg jobban folytja a légszűrőt, csak nem akartam véletlenül se, hogy vizet kapjon!

Ez:

[ Szerkesztve ]

undefined

(#60931) Tothgera30 válasza Casoli (#60916) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ez is kicsi, 183cm-el alig fértem el rajta. A GP1, Runner, NRG vállalható.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#60932) üszök válasza ludsimon (#60930) üzenetére


üszök
őstag

A légszűrőbe a szűkítőt? Minek vetted ki egyáltalán?

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#60933) ludsimon válasza üszök (#60932) üzenetére


ludsimon
veterán

nem szűkítő. cső ami valahonnan jön, de nem sikerült lokalizálnom, szerintem az miatt locsolta a benzint.

undefined

(#60934) ludsimon


ludsimon
veterán

Na most teljesen kidrótkeféztem a gyertyát, plusz kiégettem gázon 5 percig.
Ahogy kocogtattam szép csillagszórószerűen hullott ki belőle a sok kox. :D
Teljesen olajmentes lett, legközelebb csekkolom, mert az mindent mutatott eddig is, csak eddig teli volt köpdösve és amiatt nem láttam rajta sokmindent.

Meg mostmár megnézem, berajzolom a negyed fordulatot a gázkaron, mert kíváncsi vagyok jó-e az alapjárati fúvóka, régebben is érdekelt már. Utána meg megnézem full gázon is.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#60935) Den


Den
veterán

Ez a saját lábán jött :D

www.simson4t.hu

(#60936) Lauda válasza üszök (#60929) üzenetére


Lauda
félisten

Koszi szepen! ;) Nem tudom meg mikor lesz belole valami, valoszinu nem mostanaban, lehet majd szezonon kivul, bar ezeket motorokat nem hiszem, hogy elpotyaljak telen. Majd meglatjuk. ;) Esetleg olajos teloval letezik 50-es robogo?

(#60935) Den Milyen szerzet? :DD

(#60937) Bogyó bá' válasza Den (#60935) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Úgy érzed, hogy már a kopáshatár közelében van? :)

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60938) Den válasza Lauda (#60936) üzenetére


Den
veterán

Egy erősen lelakott honda x8r-s. De meg lesz gyógyítva :)

www.simson4t.hu

(#60939) Lauda válasza Den (#60938) üzenetére


Lauda
félisten

Na errol a tipusrol meg eletemben nem hallottam. ;) Jo kis motorok, mit gondolsz? Formara tetszik. ;) Kellemes kis alkatreszeket valogattal ossze hozza, malossi hengerszett gondolom, franko moci lesz belole.

(#60940) Den válasza Bogyó bá' (#60937) üzenetére


Den
veterán

Még azért kimérjük mikrométerrel, mert lehet, hogy a felső gyűrű menthető :DD

Találtam valamit ami érdekelhet ez egy 125-ös egyhengereshez való karbi, lehet hogy jó lenne a te motorodra is

www.simson4t.hu

(#60941) Den válasza Lauda (#60939) üzenetére


Den
veterán

Megmondom őszintén, két héttel ezelőttig én sem hallottam róla. :) Egyelőre csak vánszorgott (érthető módon), úgyhogy nem tudom még mennyire jó. Reményeink szerint a blokk ezekkel a cuccokkal elég pöpec lesz, aztán meglatjuk a futóművet.

Alkatrészválasztás részben kényszerpálya, mert ez a malossi hengerszett volt raktáron, rendelésre is csak egy polini volt ezen kívül, variátorban meg csak ez az egy fajta volt, nem volt olcsóbb. Viszont a tulaj szerencsére hajlandó áldozni a gépre, úgyhogy a többi alkatrészt is igyekeztünk a két másikhoz igazítani. Jó úgy dolgozni, hogy nem mindenből a legeslegolcsóbbat kell vennünk. Kiváncsi vagyok milyen lesz :)

[ Szerkesztve ]

www.simson4t.hu

(#60942) Bogyó bá' válasza Den (#60940) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Köszi a tippet, a linket mentem, de én már nem állok neki rendbe szedni a gépet. Elmegy amennyiért elmegy, majd más játszik vele, én meg spórolok egy 14-15 éves GS500-ra vagy ER5-re tovább. Hátha szezon után jobb árak lesznek, vagy nekem lesz addigra több pénzem. :R

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60943) ludsimon válasza Den (#60935) üzenetére


ludsimon
veterán

Jézusom :Y, ennek milyen hangja volt?
Olyasmi mint az enyémnek?? :(

undefined

(#60944) Den válasza ludsimon (#60943) üzenetére


Den
veterán

Igen, pont olyan volt, úgyhogy a tiéd is biztos így néz ki belül..

Viccelsz? A tiéd óra szerint megy 80-at. Szerinted ez a motor ezzel a dugóval ment ennyit? Pöccre indult?

www.simson4t.hu

(#60945) ludsimon válasza Den (#60944) üzenetére


ludsimon
veterán

Ismered a parám, tudod, hogy mennyire fosok. :(

Fejlemények!
A tiszta gyertyával mentem bemelegítés után 6-8 percet negyed gázzal, gyönyörű barna a gyertya, utána 10 percet full nyélen mintha csak kapcsológomb lenne a gázkar, gyönyörű barna a gyertya!!

Ez volt a baj anno amikor visszatettem a fojtást a légszűrőházra. :W :W
De kis butus vagyok. :D

Elégettem tök fölöslegesen kb 6-7 liter benzint. :W

[ Szerkesztve ]

undefined

(#60946) mumtaz válasza ludsimon (#60945) üzenetére


mumtaz
senior tag

Még mindig jobb, mintha alá öntötted volna és felgyújtod. :)

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#60947) ludsimon válasza mumtaz (#60946) üzenetére


ludsimon
veterán

:C
Már gondolkodtam rajta, annyira idegesített ez a hibajelenség.
5.3L-es fogyasztást számoltam ki a reggeli futamomra, amikor még rajta volt a cső.

1,7L 32km-en kicsit durva. :D De szerencsére faék egyszerűségű volt a hiba. :)

[ Szerkesztve ]

undefined

(#60948) ludsimon


ludsimon
veterán

És akkor most jön a képbe, hogy a rezós sportkipufogó NEM placebó!
Mutatja a példám..
Ha nem tud elég levegőt berántani, akkor benzint fog.

undefined

(#60949) Lauda válasza Den (#60941) üzenetére


Lauda
félisten

Hehe, akkor ez tenyleg nem valami ismert tipus. ;) Maximalisan megertem amit irtal, sokkal jobb ugy szerelni valamit, hogy minosegi dolgokat epit be az ember. Talan meg nyugodtabb is az ember, hogy amit csinal, az valoban jo es tartos lesz. Beepitesz valami olcso alkatreszt, ami esetleg nem megfelelo minosegu es mikor elromlik, konnyen rafogjak, hogy a joskapista javitotta es 5 ezer km utan szethullott. Pedig nem a szerelesen mult a tartossaga. En is ragaszkodom a jo minosegu alkatreszekhez, ilyesmire nem sajnalom a penzt, meg is halaljak ezek a muszerek hosszu tavon a torodest. :) Ezen kivul szeretek jo minosegu szerszamokkal is dolgozni. :)

[ Szerkesztve ]

(#60950) derrik


derrik
őstag

...ebbe a Kymco Agility-be szeretnék még egy kis lelket verni hajtás oldalon

2-Extreme
Naraku

közül melyik a jobb választás minőség és megbízhatóság terén??? Már ha valaki használ itt ilyen Óccó cuccot?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.