- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
válasz
ludsimon #60495 üzenetére
Ez nem tény bazze. Te tényleg érted a technikai megoldást? A benzincsap egy kötelező biztonsági berendezés ejtőtankos megoldásoknál. Ezért van a trabantban és nincs a ladában, pedig mindkettő karbis. A benzincsap nem szabályozza a karbi által "elfogyasztott" üzemanyag mennyiségét. A karbiban az úszó feladata tartani a szintet. Ha nwm így lenne, már az is befolyásolná a fogyasztást, hogy telitankkal, vagy majdnem üressel mész. Ha szar az úszó, vagy nem zár a tűszelep, akkor kellene úsznia a szívócsőnek a benzinben.
Csak egyszer próbáld ki a rendszert. Ha nem lenne csap és direktbe menne egy cső a tankból a karbiba, akkor sem folyhat a benzin a karbiból. Csak akkor, ha a tűszelep nem zár rendesen, mert mondjuk kikopott, vagy kilyukadt az úszó.
Szóval inkább Te ne vitatkozz a technológiai tényekkel. -
En mar azt sem ertettem, hogyan lehet lehuzni a karbirol az uszot. Persze ha szetszedte a karbit uszohazastol es kiszerelte belole, ok. Itt jon a kovetkezo logikai ellentet, hiszen ha elotte nem folyt, akkor jol zar aminek zarni kell es nem okozhatott tulfogyasztast. Kb ez olyan, hogy mikor kinyitottam a csapot folyt a viz. Meg szep, mikor az a dolga, hogy elzarja a vizet.
-
ludsimon
veterán
Én meg mondom kipróbáltam, 5km-t ment 0,2L benzinnel sokat nyelezve 30-as övezetben mentem vele.
-
válasz
ludsimon #60489 üzenetére
Nem tudom ezekben van-e tuszelep, maradjunk az uszonal. Amikor megfelelo a benzinszint, az uszo lezar, amikor alacsony a szint, akkor kinyit, mint a wc tartalyban pl. Amikor 12 ezres fordulaton porog a liberty es osszeszippantana a vakuum a tankot is es omlene a benzin a karburatorba, az uszo akkor is lezar, ha megfelelo a szint.
-
válasz
ludsimon #60485 üzenetére
A vakumos benzincsapnak semmi koze a tulfogyasztashoz. Az uszo-tuszelep paros akkor is tartja a beallitott szintet, ha kikotod a benzincsapot es fixen folyik a tartalybol a benzin a karbi fele. Jaro motornal is nyitva a csap, az uszo-tuszelep megis vegzi a dolgat.
a vákum szabályozza mennyi benzin folyjon és ha többet forog többet kap, ha kevesebbet, akkor kevesebbet. Így meg orrba szájba kapta a benzint a rossz benzincsappal.
Huvazze...
-
ludsimon
veterán
válasz
DigitXT #60484 üzenetére
Akkor nem folyt, amikor az úszót vízszintesbe raktam gyönyörűen zárt.
Szép lenne a 2 hónapos Dellorto karbival lenne baj.Nem értek hozzá, azt tudom nagyon nem szabadna szó szerint ömlenie a benzinnek a karbiból amikor nem jár a motor, mert vákumos a benzincsap.
Előtte normális volt a fogyasztás, 3 tankolással ezelőtt hülyült meg mert sajnos én voltam a béna, fordítva mértem fogyasztást és állandóan leszívtam a benzint.... nem kellett volna, inkább rátankolással kellett volna mérnem, mivel a benzint és az olajat keverem, így nem csinálhatom azt, hogy odaállok a kúthoz és telinyomom.....Egy kannába teszek 100ml Xado olajat, és arra jön 5L benzin a kútnál, otthon meg betöltöm.
Szerintem azért nem így van ahogy gondolod mert a vákum szabályozza mennyi benzin folyjon és ha többet forog többet kap, ha kevesebbet, akkor kevesebbet. Így meg orrba szájba kapta a benzint a rossz benzincsappal.
Gyakorlatilag a beömlőnél a gumicsőben állt a benzin mikor lehúztam a karbit.
-
ludsimon
veterán
hol állt meg úgy, hogy nem tudtad beindítani?
Én mikor kijárattam a benzint csinált ilyet, alig tudta utána felszívni a kiűrült rendszer.
Soha többet, inkább rátankolással mérek!
Vagy 2 percig köszörültem.
Persze szünetekkel, egyszerre csak 15-20 secet.Kommentben. Hétvégén mentél vele utoljára, eredmény.
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Gyerekek nagyon figyeljetek a jelekre, hibákra!
Nekem már 3. tankoláskor produkál(t) 5L-es fogyasztást 100km-en és elképzelni nem mertem mi a fene baja van. Ennyi idő alatt semmi nem megy tönkre.
Amint lehúztam az úszót a karbiról ömlött a benzin!
A vákumos benzincsap befosott, kicseréltem, beleöntöttem a teljesen üres tankba 0.2L benzint és mentem vele ~5km-t. Pontos adatot majd csak a következő tankoláskor mondok de viszonyításképp néztem, hogy a rossz benzincsappal 5km alatt a 0,2L helyett 0,3L-t evett.
Nem csoda.. Locsolta a benzint a karbiba a rossz csap. -
kadett16
újonc
Sziasztok!
A napokban kiégett a Peugeot Speedfight 2 LC robogóm első izzója. Neki álltam cserélni, amivel nem volt gond azonban a műanyag ami az izzót tartja el van törve. Így utólag rájöttem miért világít lefele, ami sötétben volt csak feltűnő. Pont az van eltörve a mi magát az izzót szorítja a kerámia házba. A kérdésem, hogy lehet valahol ilyet külön kapni? Amiről szó van:
-
Norbika88
senior tag
válasz
ludsimon #60464 üzenetére
Én azt tapasztaltam, hogy ha áll párnapot, meg kell mozgatnom a motort párszor előre hátra, jobbra balra.
Egy rugás gyújstás nélkül, és második rugásra gyújtásra be is röffen.Önindítót csak meleg motornál használom.
Másik, automata szívatós, azt vettem észre ha nem várom meg vele, hogy vissza álljon akkor dadogva indul el, és mintha nem tudna a variátor felfelé váltani, dadog amíg vissza nem engedek a fordulaton és utána húzhatom, mintha váltanom kellene.
Körgőg kopottak, vagy hideg a szíj és nem tapad olyankor, vagy tényleg túl dús a keverék az elején a szivató miatt levegő meg kevés neki?(Majd felveszem videóra is)
-
ludsimon
veterán
válasz
body007 #60461 üzenetére
Most olvasom visszább az előzményeket, ja hogy nem automata és szivató nélkül nem indul 1 rugásra.
Akkor passzolom. Én karbi beállításra tippelnék elsőre. Sok levegőt kap.Nekem mikor 45 fokban a nap égeti akkor is 1 rugás szivató nélkül és 20c fokban is.
Karbin mikor a levegőcsavar nem volt tökéletesen belőve akkor ugyanezt csinálta nekem is.
Azért szivatóztam állandóan és miután beindult huzigattam a gázkart, majd gyorsan lenyomtam a szivatót.
Szerintem a karbid nincs jól belőve. -
válasz
#68036352 #60449 üzenetére
Nezelodj , szezon van, dragabbak a motorok, azert ki lehet fogni. En 60-ert hoztam el a jogomat, keress ra a topikban, gyari szinte az egesz motor. Multkor volt egy ugyan olyan jog, mentettem le kepet [link] [link], ezt hirdettek 55-ert, csak tolem 160km-re, igy mire megnezed, majd hazahozod mar 80-korul lett volna, nekem nem erte meg, amugy bizniszre is jo lett volna akar. Nem reg dunafoldvaron is volt egy artistic 50-ert, legutobb balatonfureden 40-ert nyugdijas rendore volt, sa16j jog, evente szervizelve, reggel feltette, delutan el is vittek. Utobbin is gondolkodtam, viszont nincs hozza alkatresz. Inkabb 2000 vagy az elotti jogokat nezz, ha az erdekel, azokhoz van minden occson.
-
ludsimon
veterán
válasz
body007 #60461 üzenetére
ilyen melegben szivatóval nem is kell indítani, persze hogy befullad!
túldúsul. mint itt mutattam.
én nem is nyúltam a szivatóhoz mióta be lett állítva a karbi és szerintem ősznél előbb, értsd 15 C fok felett nem is hiszem szükség lesz rá, múltkor a 20-22 c fokban is szivató nélkül ráleheltem és beindult. -
Kardos.N
tag
Segítségeteket szeretném kérni !
Az alany egy Aprillia SR
Nem rég indultam volna munkába , egy jobb kezest benézett egy nyomorék autós.
Ezért hirtelen kellet fékeznem 30-ról sikeresen meg is álltam de a motor leállt.
Sztenderdre akartam tenni , hogy berúgjam de a motor se hátra se előre nem nagyon kar mozdulni.
Csak nagyon nehezen tudtam húzni vonni , s ahogy egyet fordul a kerék furcsa kattogó hang jön a dekni felől.
20 perc várakozás után rá röffentek megy is , itthon kicsit jobban oda fékeztem leált és ismét alig tudtam betolni a garázsig.Szerintetek mi lehet a baja ?
A segítőkész válaszokat előre is köszönöm.
-
Den
veterán
válasz
body007 #60434 üzenetére
Gondolom automata szivatós. Az nem tudja, hogy meleg van, és ugyanúgy nyitva van indításkor, emiatt valszeg túldúsul a keverék kicsit. Ahogy rugdosod, a generátor áramától elkezd picit bezárni a a szivató, és utána már be tud indulni. De ez csak egy lehetőség, lehet, hogy más miatt van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- VoLTE/VoWiFi
- Ukrajnai háború
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Subaru topik
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Suzuki Swift 1.3 2005 GC, 168e km, fapad, Alkuképes
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Kugoo Kirin G1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest