Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
#68036352
törölt tag
Epp ez az, ezért kell olyan, ami nem rohad le, egy ilyen ötvenes borzalom nem hiszem hogy túl drága rendbe rakni a motort.
Bogyó bá'
nagyúr
Ami jó és megbízható, meg jó állapotú futómű, fék, gumik vannak akatta, az nem 50 ezer forint szokott lenni. Persze lehet piszok nagy szerencséd, de nem ez az általános.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
#68036352
törölt tag
Köszönöm a tippeket!
forest_ns
tag
Itt nem olyan a felfogás, nem fogsz tippeket kapni. Olyanra menj, ami márkás, aztán egy probakör utan eldől, megfelel-e (Lehetőleg japán esetleg olaszt nézz).
#68036352
törölt tag
Kinait semiképp se, Jog, Dio, amiket nézek, néhány kilométerre kell csak. Tárcsafékes legyen elöl ez fontos. néhány Sfera meg Typhoon ami még szóba jöhet.
forest_ns
tag
Az első kettővel próbakör után nen lőhetsz mellé, az utobbiakhoz viszont nem volt szerencsém.
Den
veterán
Gondolom automata szivatós. Az nem tudja, hogy meleg van, és ugyanúgy nyitva van indításkor, emiatt valszeg túldúsul a keverék kicsit. Ahogy rugdosod, a generátor áramától elkezd picit bezárni a a szivató, és utána már be tud indulni. De ez csak egy lehetőség, lehet, hogy más miatt van.
www.simson4t.hu
Den
veterán
Általában úgy darálja le a fogaskereket, hogy vagy a kihajtástengely, vagy a kerek csapágya elkezd lógni. Ettől a fogaskerék fogai nem a gördülőíven érintkeznek, és befeszül az egész..
www.simson4t.hu
Den
veterán
50k ért használt bicikli.
www.simson4t.hu
Kardos.N
tag
Segítségeteket szeretném kérni !
Az alany egy Aprillia SR
Nem rég indultam volna munkába , egy jobb kezest benézett egy nyomorék autós.
Ezért hirtelen kellet fékeznem 30-ról sikeresen meg is álltam de a motor leállt.
Sztenderdre akartam tenni , hogy berúgjam de a motor se hátra se előre nem nagyon kar mozdulni.
Csak nagyon nehezen tudtam húzni vonni , s ahogy egyet fordul a kerék furcsa kattogó hang jön a dekni felől.
20 perc várakozás után rá röffentek megy is , itthon kicsit jobban oda fékeztem leált és ismét alig tudtam betolni a garázsig.
Szerintetek mi lehet a baja ?
A segítőkész válaszokat előre is köszönöm.
Nem automata
Az az érdekes, h gáz nélkül (szívatóval) egy rúgásra beindul de le is áll azonnal. És csak ebben a 40 fokba csinálja...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
ludsimon
veterán
ilyen melegben szivatóval nem is kell indítani, persze hogy befullad!
túldúsul. mint itt mutattam.
én nem is nyúltam a szivatóhoz mióta be lett állítva a karbi és szerintem ősznél előbb, értsd 15 C fok felett nem is hiszem szükség lesz rá, múltkor a 20-22 c fokban is szivató nélkül ráleheltem és beindult.
[ Szerkesztve ]
undefined
Nezelodj , szezon van, dragabbak a motorok, azert ki lehet fogni. En 60-ert hoztam el a jogomat, keress ra a topikban, gyari szinte az egesz motor. Multkor volt egy ugyan olyan jog, mentettem le kepet [link] [link], ezt hirdettek 55-ert, csak tolem 160km-re, igy mire megnezed, majd hazahozod mar 80-korul lett volna, nekem nem erte meg, amugy bizniszre is jo lett volna akar. Nem reg dunafoldvaron is volt egy artistic 50-ert, legutobb balatonfureden 40-ert nyugdijas rendore volt, sa16j jog, evente szervizelve, reggel feltette, delutan el is vittek. Utobbin is gondolkodtam, viszont nincs hozza alkatresz. Inkabb 2000 vagy az elotti jogokat nezz, ha az erdekel, azokhoz van minden occson.
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
Most olvasom visszább az előzményeket, ja hogy nem automata és szivató nélkül nem indul 1 rugásra.
Akkor passzolom. Én karbi beállításra tippelnék elsőre. Sok levegőt kap.
Nekem mikor 45 fokban a nap égeti akkor is 1 rugás szivató nélkül és 20c fokban is.
Karbin mikor a levegőcsavar nem volt tökéletesen belőve akkor ugyanezt csinálta nekem is.
Azért szivatóztam állandóan és miután beindult huzigattam a gázkart, majd gyorsan lenyomtam a szivatót.
Szerintem a karbid nincs jól belőve.
[ Szerkesztve ]
undefined
Norbika88
senior tag
Én azt tapasztaltam, hogy ha áll párnapot, meg kell mozgatnom a motort párszor előre hátra, jobbra balra.
Egy rugás gyújstás nélkül, és második rugásra gyújtásra be is röffen.
Önindítót csak meleg motornál használom.
Másik, automata szívatós, azt vettem észre ha nem várom meg vele, hogy vissza álljon akkor dadogva indul el, és mintha nem tudna a variátor felfelé váltani, dadog amíg vissza nem engedek a fordulaton és utána húzhatom, mintha váltanom kellene.
Körgőg kopottak, vagy hideg a szíj és nem tapad olyankor, vagy tényleg túl dús a keverék az elején a szivató miatt levegő meg kevés neki?
(Majd felveszem videóra is)
[ Szerkesztve ]
tata93
tag
kadett16
újonc
Sziasztok!
A napokban kiégett a Peugeot Speedfight 2 LC robogóm első izzója. Neki álltam cserélni, amivel nem volt gond azonban a műanyag ami az izzót tartja el van törve. Így utólag rájöttem miért világít lefele, ami sötétben volt csak feltűnő. Pont az van eltörve a mi magát az izzót szorítja a kerámia házba. A kérdésem, hogy lehet valahol ilyet külön kapni? Amiről szó van:
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
elsőre azt olvastam kiégett a motor.
undefined
Esetleg ugy lehetne, hogy egy rugobeakasztoval benyulsz a fotengely mellett, elforditod, hogy felfeke/lefele alljon a kiallo resze es meghuzod kifele.
Nem a hátsó fékkel fékezel ilyenkor? Mert akkor valószínű azzal lesz a bak. Tárcsa vagy dobfék?
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
dzso22
senior tag
Dudj a tengelynél bele egy közepes lapos csavarhúzót és feszítsd ki. Ha így sem enged akkor csőrös fogó a csavarhúzó helyéte, tekerd meg és tépd ki. Tengelyre házra csapágyra figyelj hogy ne sértsd meg.
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
mumtaz
senior tag
Én itt arra tippelnék, hogy valami miatt a fékfolyadék nem megy vissza dugulás, vagy összeroppant fékcső/csatlakozó miatt.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
DigitXT
félisten
Meg vmi a kuplunggal, ha a blokkoló hátsó kerék le tudja fullasztani a motort.
ludsimon
veterán
Gyerekek nagyon figyeljetek a jelekre, hibákra!
Nekem már 3. tankoláskor produkál(t) 5L-es fogyasztást 100km-en és elképzelni nem mertem mi a fene baja van. Ennyi idő alatt semmi nem megy tönkre.
Amint lehúztam az úszót a karbiról ömlött a benzin!
A vákumos benzincsap befosott, kicseréltem, beleöntöttem a teljesen üres tankba 0.2L benzint és mentem vele ~5km-t. Pontos adatot majd csak a következő tankoláskor mondok de viszonyításképp néztem, hogy a rossz benzincsappal 5km alatt a 0,2L helyett 0,3L-t evett.
Nem csoda.. Locsolta a benzint a karbiba a rossz csap.
[ Szerkesztve ]
undefined
szentkuti11
addikt
Nálam is előfordult benzincsap-hiba a Liberty-n, elég komoly túlfogyasztást okoz.
Az 5 lityi tök átlagos...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
ludsimon
veterán
70cc-nél. ez gyári motor 50cc.
undefined
ludsimon
veterán
undefined
Hetvegen mentem utoljara a joggal. Az eredmeny: [link]
ludsimon
veterán
két falu között?
undefined
??
ludsimon
veterán
hol állt meg úgy, hogy nem tudtad beindítani?
Én mikor kijárattam a benzint csinált ilyet, alig tudta utána felszívni a kiűrült rendszer.
Soha többet, inkább rátankolással mérek!
Vagy 2 percig köszörültem.
Persze szünetekkel, egyszerre csak 15-20 secet.
Kommentben. Hétvégén mentél vele utoljára, eredmény.
[ Szerkesztve ]
undefined
Hol irtam olyat, hogy megallt?
DigitXT
félisten
Elméletileg a karbiban az úszónak le kéne zárnia a benzin folyását, nem?
Mert akkor azzal is lehet gond, és ha nem zár le, akkor a hibás benzincsap
miatt álló helyzetben is folyhat a benya a gépből - ami hatványozottan gond.
ludsimon
veterán
Akkor nem folyt, amikor az úszót vízszintesbe raktam gyönyörűen zárt.
Szép lenne a 2 hónapos Dellorto karbival lenne baj.
Nem értek hozzá, azt tudom nagyon nem szabadna szó szerint ömlenie a benzinnek a karbiból amikor nem jár a motor, mert vákumos a benzincsap.
Előtte normális volt a fogyasztás, 3 tankolással ezelőtt hülyült meg mert sajnos én voltam a béna, fordítva mértem fogyasztást és állandóan leszívtam a benzint.... nem kellett volna, inkább rátankolással kellett volna mérnem, mivel a benzint és az olajat keverem, így nem csinálhatom azt, hogy odaállok a kúthoz és telinyomom.....
Egy kannába teszek 100ml Xado olajat, és arra jön 5L benzin a kútnál, otthon meg betöltöm.
Szerintem azért nem így van ahogy gondolod mert a vákum szabályozza mennyi benzin folyjon és ha többet forog többet kap, ha kevesebbet, akkor kevesebbet. Így meg orrba szájba kapta a benzint a rossz benzincsappal.
Gyakorlatilag a beömlőnél a gumicsőben állt a benzin mikor lehúztam a karbit.
[ Szerkesztve ]
undefined
A vakumos benzincsapnak semmi koze a tulfogyasztashoz. Az uszo-tuszelep paros akkor is tartja a beallitott szintet, ha kikotod a benzincsapot es fixen folyik a tartalybol a benzin a karbi fele. Jaro motornal is nyitva a csap, az uszo-tuszelep megis vegzi a dolgat.
a vákum szabályozza mennyi benzin folyjon és ha többet forog többet kap, ha kevesebbet, akkor kevesebbet. Így meg orrba szájba kapta a benzint a rossz benzincsappal.
Huvazze...
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
mégis helyreállt a fogyi, plusz más is tapasztalt ilyet: [link]
undefined
Persze persze.
ludsimon
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
amivel nincs tapasztalatod miért szólsz bele?
Hiába röhögsz kitört foggal.
A karbi nincs vízszintben és amikor az úszó vízszintbe kerül, akkor locsolja a benzint a motorba mikor jár szerintem ez az oka.
[ Szerkesztve ]
undefined
Nem tudom ezekben van-e tuszelep, maradjunk az uszonal. Amikor megfelelo a benzinszint, az uszo lezar, amikor alacsony a szint, akkor kinyit, mint a wc tartalyban pl. Amikor 12 ezres fordulaton porog a liberty es osszeszippantana a vakuum a tankot is es omlene a benzin a karburatorba, az uszo akkor is lezar, ha megfelelo a szint.
üszök
őstag
Ez így ahogy van hülyeség.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
ludsimon
veterán
Én meg mondom kipróbáltam, 5km-t ment 0,2L benzinnel sokat nyelezve 30-as övezetben mentem vele.
undefined
En mar azt sem ertettem, hogyan lehet lehuzni a karbirol az uszot. Persze ha szetszedte a karbit uszohazastol es kiszerelte belole, ok. Itt jon a kovetkezo logikai ellentet, hiszen ha elotte nem folyt, akkor jol zar aminek zarni kell es nem okozhatott tulfogyasztast. Kb ez olyan, hogy mikor kinyitottam a csapot folyt a viz. Meg szep, mikor az a dolga, hogy elzarja a vizet.
üszök
őstag
Akkor is hülyeség. A benzin szintet az úszó szabályozza a tűszeleppel,a csap csak meg gátolja,hogy elfojjon a benzin ha leállítod a motort,és nem zár az úszó. Semmi köze a túlfogyasztáshoz.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
ludsimon
veterán
Ne vitatkozzunk tényekkel.
undefined
Azt hiába törlöd...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
mumtaz
senior tag
Ez nem tény bazze. Te tényleg érted a technikai megoldást? A benzincsap egy kötelező biztonsági berendezés ejtőtankos megoldásoknál. Ezért van a trabantban és nincs a ladában, pedig mindkettő karbis. A benzincsap nem szabályozza a karbi által "elfogyasztott" üzemanyag mennyiségét. A karbiban az úszó feladata tartani a szintet. Ha nwm így lenne, már az is befolyásolná a fogyasztást, hogy telitankkal, vagy majdnem üressel mész. Ha szar az úszó, vagy nem zár a tűszelep, akkor kellene úsznia a szívócsőnek a benzinben.
Csak egyszer próbáld ki a rendszert. Ha nem lenne csap és direktbe menne egy cső a tankból a karbiba, akkor sem folyhat a benzin a karbiból. Csak akkor, ha a tűszelep nem zár rendesen, mert mondjuk kikopott, vagy kilyukadt az úszó.
Szóval inkább Te ne vitatkozz a technológiai tényekkel.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Nem tudjatok miert indult ilyen nehezen a foskeverom? Inditsam be 3 naponta vagy hogy?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó gamer PC (i5-11400F/16GB DDR4/500GB SSD+1TB HDD/RTX 2060 6GB)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár HP Spectre Pro X360 G2 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- DELL OPTIPLEX 3020 - i5/8GB/256GB/GT710