Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
korcsillio
őstag
Én csak "gyorshajtok", a többi szabályt betartom mindig .
kcsa
veterán
minta alapján még működhet. De inkább egy ilyen helyet kellene megkérdezned
#68036352
törölt tag
Majd csak lesz valami. Igazából(tudom ez nem blog, de ki kívánkozik) nagy dilemmában vagyok, hogy mi legyen a sorsa, tetszik szeretem, de van baja, nem tudom megéri-e költeni rá, rendbe rakni(főleg hogy szinte nincs hozzá alkatrész se) vagy inkább használni csőgázon amíg megy, aztán túl adni rajta és venni valami mást. Az a baj, abszolút nem értek a robogókhoz és szörnyű érzés. Minden autómat magam szereltem mindig, de ez teljesen új nekem. Ilyen dolgok pl, hogy ha jól látom, akkor a tompított világítás nem megy akksiról, meg ilyen dolgok, nekem ez mind új.
Illetve, télen szokott robogózni innen valaki?
ludsimon
veterán
Ezt azoknak akik nem látták még.
undefined
dzso22
senior tag
Amilyen jó gyerek voltam nekem is volt részem egy két ilyenben
Dolgozik ilyenkor az adrenalin.
Először egy 4 sebességes Puch-Ktm robogóval menekültem de éppen hogy megúsztam,viszont haverom elkapták. Az volt a büntetése hogy haza kellett tolnia a motort.
Másodszor egy 200-as Gilera Arizonával menekültem de feladták az üldözést mikor a szántóföldre dobtam a gépet
Harmadszor egy 250-es Ktm-en ültem de ezt nem nevezném üldözésnek mert arra sem vették a fáradságot hogy beüljenek a kocsiba,csak néztek mélán
És útóljára egy Simson star-al voltam meg haverral. Itt meg is fogtak de olyan vígjátékra kerekedett a dolog hogy röhögve hazáig elengedtek büntetés nélkül
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
ludsimon
veterán
Össze kéne hozni egy nagy topictalálkozót este 10h-kor!
Minimum egy évben 2x.
[ Szerkesztve ]
undefined
Something_
őstag
Kollegamat elutottek tavaly, neki sonic van. Nem tudom milyen allapotban van a blokk, azota az udvarban pihen a motor.
Dj.Mike
senior tag
Hello. Kérdésem a következő: Minek lehet az a jele ha a hátsó kerék felől csörgő kopogó hangok jönnek? Esetleg csapágytörés? Ha igen ahhoz mit kell megbontani hogy hozzáférjek a kerékcsapágyhoz? Már jó ideje fennáll a jelenség de ma vettem észre hogy még intenzívebben csinálja.
Tothgera30
Ármester
A kerékcsapágy mehetett szét, a deklit (deckel) kell lekapni, pár csavar tartja, nem nagy kunszt.
ui.: Végül LED-esítve lett az NRG, a Halogén és az indexek kivételével teljesen, nagyon erősen világít, és mintha feltünőbb lenne a forgalomban (bár ettől függetlenül ki-ki fordulnak elém, pedig még szemkontakt is megvan, de hát aki bunkó paraszt... ).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Dj.Mike
senior tag
Akkor a kereket le se kell venni? De gondolom akkor a kuplungot kéne levenni hogy le tudjam húzni a csapágyat?
Ha ennyire nem ertesz hozza, lehet neki sem kellene allni. Termeszetesen a kereket is le kell venni, hiszen azt a tengelyt rogzitik ezek a csapagyak, amire a kerek ra van szerelve. El kellene kezdeni bontani hatul, aztan csak megmutatja magat, de tenyleg hozzaertonek kellene csinalni. Mondjuk eleg nemtorodom hozzaallas igy motorozni hosszabb ideje, ha beall a hatulja abbol komoly baleset is lehet.
[ Szerkesztve ]
ludsimon
veterán
drift.
én szoktam úgy menni, hogy blokkolom a kereket, csak hogy szokjam és esős időben nehogy kicsússzon alólam.
igen, esőben is 2-3x blokkolóra húzom, hogy szokjam.
undefined
Mas, amikor szandekosan csusztatod es az is mas, mikor az user elozetes tudta nelkul 50-nel blokkol a hatulja.
Ezt az oldalt ismeritek?: [http://robogoalkatreszek.com/]
Vannak jo olcson dobozok, sehol sem talaltam meg ennyiert. Jo lenne egy a jogra, ket hete elo se vettem az autot, mindent el tudok vele rendezni, meg egy jo zar is kellene mar.
[ Szerkesztve ]
Dj.Mike
senior tag
Igazság szerint leírtad az igazat mert tényleg jó régóta csinálja de eddig nem hittem volna hogy nagy baj is lehet belőle. Meg aztán a motornak azt a részét én még nem babráltam csak az összes többit és igazad van benne hogy ahhoz tényleg nem értek azèrt is kérdeztem meg. De meg fogom kérdezni a menetèt és ha végképp nem megy akkor marad a szerelő. Elvégre csak nem játék.
enginev3.0
félisten
Hogy lehet hogy az SR Factory (2007) -hoz sehol nem találni 70ccm hengerszettet?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
ludsimon
veterán
Miért akarsz 70est?
undefined
mumtaz
senior tag
Ma lőttem néhány képet a Jetforce-ról.
Még van néhány abbróbb esztétikai javítani való rajta, de ami nagyon szar volt, azt javítottam.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
ludsimon
veterán
De szép!
Kár, hogy motorikusan meg nem olyan tökéletes mint ahogy kinéz.
[ Szerkesztve ]
undefined
enginev3.0
félisten
Hol tudom megnézni? Bár ha jól tudom akkor Piaggio blokkos, de nem injektoros, hanem karbis
(#60868) ludsimon@ Nem akarok, csak gondolkodok rajta, hogy ha nem sok pénz akkor lehet meg lehetne próbálni, mondjuk henger mellett még cserélni kellene karbit is, de azt majd a következő szezonban, addig meg egy nagyobb fúvóka
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
ludsimon
veterán
Áhh, sokat fog enni. Szerintem nem éri meg, de ez legyen a te döntésed!
Én is gondolkodtam egy ilyen gépen de max hobbi gépnek tudom elképzelni, aki nap mint nap ingázásra használná annak szerintem nagyon költséges hobbi.
Főtengőt is számolj bele, +30k!
Gyárid nem fogja elbírni a +200%-os teljesítményt, főleg ha gyári főtengő!
[ Szerkesztve ]
undefined
Nezd meg a blokk jobb oldalat, ez alapjan meg tudod allapitani milyen blokkos.
(#60869) mumtaz Nagyon tetszik ennek a tipusnak a vonalvezetese. Nekem a muszerfala olyan bazarinak hat, amugy a moci rendben van!
[ Szerkesztve ]
enginev3.0
félisten
Van nálunk is 3-4darab aeroxos, az egyik is így egykerekezik vele, nagyon profi, ügyes srác az biztos
De hogy az egész videóban egy kátyú nem volt az utakon
(#60873) Lauda@ Ez esetben piaggio, persze az a legdrágább
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
Orulj neki, hogy piaggio blokkos.
Ez esetben kereshetsz, mint piaggio nrg, ugy tudom ugyan az a blokk. Itt van hozza polini szett, az a 47mm nem tudom milyen hengerurtartalomnak felel meg.
enginev3.0
félisten
Örülök, de ez sem olcsóbb azt hittem ilyen 40 körül megúszható, mint ez
[link]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
ludsimon
veterán
plusz 30k főtengő.
undefined
enginev3.0
félisten
Azt műhelyben nem lehet hegesztéssel erősíteni? Úgy olvastam, hogy vagy csere, vagy oda kell adni olyannak aki ért hozzá és erősít rajta, gondolom hegesztés és esztergálás
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
ludsimon
veterán
Uh az nagyon sufnituningos.
nem ér annyit az egész, drága tanulópénz lenne a 40k-s hengerszettet szétverné.
undefined
ludsimon
veterán
ha nem is a high-tech verzió, de ez az evo tökéletes :
[link]
Fő az extra biztonság!
Én ez miatt nem paraznék folyamatosan mikor robban le alattam valahol a belvárosban.
[ Szerkesztve ]
undefined
mumtaz
senior tag
Úgy akartad mondani, hogy motorikusan még nem olyan tökéletes. Egyébként az a helyzet, hogy egyre jobb. Szerintem mikrokosz okozta az eddigieket is. Egyre ritkábban csinálja azt, amit csinált.
Ettől függetlenül szét fogom kapni az injektort, kitakarítom és kicserélem benne a tömítéseket, meg az üzemanyag csöveket. Ezen kívül még egy üzemanyagszint jeladó kell, mert azt kivégezték.
Lauda: Miért bazári az? Csak elektronikus. Ok, a demo mód, mikor ráadja az emger a gyújtást, de az szinte mindegyik ilyenen van.
Egyébként nincs benne semmi sallang.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
enginev3.0
félisten
Hát nálunk nincs belváros, az egész város átsétálható 15 perc alatt, toltam már haza másik robogót
De ennyit nem költök rá, akkor marad így ahogy van
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
dzso22
senior tag
Úgy döntöttem megint szétkapom a napokban a gépem
Következő történet az lesz hogy kap egy gyári vagy egy Sito kipput és megnézem alacsonyabb fordulatra hangolva mit tud.
Nem igazán jön be az sp3 nagyon magas fordulaton dolgozik és lentről néha hiányzik az a gyári kirobbanó erő.
Olyasmire gondolok hogy alig lehet lenn tartani az orrát ha az ember 0-ról húz rá egy kövéret.
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
ludsimon
veterán
annyira kilő?
olyan kellene nekem is. ahhoz mondjuk a gyári vas henger nem bírná a 9-10k fordulatot.
úgy jó ahogy most van.
undefined
enginev3.0
félisten
Mekkora az esélye, hogy a korábban NRG Mc3-ra vásárolt hátsó fékpofa jó a Factoryra is?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
Egy ilyen robogo mennyire halalos mutatvany?
4 utemu, viszont karbis es leghuteses, se injektor, se viz, rossebnek se kell mondjuk. Neztem az addresseket, de azok injektorosak.
Nem most lenne erdekes, csak kesobb esetleg ha fejlesztenek.
Ekorul mar vannak szepek. [link]
[ Szerkesztve ]
mumtaz
senior tag
Az erősített főtengely ajánlott, de nem kötelező egy 70-es vashengernél.
El kell olvasni a leírásokat is, mert egy 70-es henger nem hozza magával automatikusan a főtengely cserét is. Főleg a kicsi sárgák által gyártott vashengerek nem. Azok másra vannak kihegyezve. Általában náluk a 70-es az 50-es "felfúrt" változata, ami nem hozza magával a drasztikus fordulatszám emelkedést is. Inkább ugyanolyan a karaktrrisztikája, csak nagyobb nyomatékkal.
Monduzk egy sportkipuff által magasabbra tolt fordulatszám tartomány bár indokolná azoknál is.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Den
veterán
Egy 125-ös piaggio leader blokk van benne, egyszerű jól kitalált, megbízható szerkezet, alkatrész is elfogadható áron van hozzá. A motor többi részeről nem tudok mit mondani.
www.simson4t.hu
Den
veterán
Én sem tudom elképzelni, hogy pusztán a karbi beállítás miatt ekkora változást okozzon 10 fok eltérés, több dolog együtthatása lehet, de tényleg olyan sokvaltozós a colog, hogy innen ez kitalálhatatlan.
A mocid nagyon pofás lett.
www.simson4t.hu
Bilux
veterán
Egy malossi 70-es sport vashengerhez kell új főtengely? C-tech Peugeot-hoz lenne
Bár egyelőre beszerezhetetlenen mert az olaszok 1 hónapig sziesztáznak...
Vagy ha valaki tudna nekem hozatni valahonnan...
Cikkszáma: MAL-3112893
[ Szerkesztve ]
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
Den
veterán
Nem feltétlenül kell új főtengely.
www.simson4t.hu
mumtaz
senior tag
Na az már pont az a kategória, amihez én tennék erősebb főtengelyt. Főtengelyt honnan szerzel hozzá?
Den:"A mocid nagyon pofás lett."
Kösz. Még nincs kész, csak a nagyobb/sürgetőbb idomjavításokat végeztem el rajta. Vannak még illesztési hibák letört fülek/patentek miatt.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Koszi, jol hangzik. Egyik az itt van helyben, nem merek elmenni kiprobalni, hatha szerelmes leszek bele . Multkor a helyi lidl aruhaznal lattam egyet, annyira nem nagy szam kivulrol. Azert biztos kenyelmesebb, mint ezek a pici robogok es a 125-os 4T mar nem lehet egy gyenge darab.
dzso22
senior tag
Én is így vagyok vele.
Elbírja nem arról van szó de az üzemidejét le is felezhetjük a főtengőnek. Sőt ha már ici picit kopott de még "seftibe" nem észrevenni rajta hogy kotyogna a 70-es henger hamar elintézi a sorsát.
Érdemes Beruházni egy komolyabb főtengelyre még ha az ember nem is használja ki,legfeljebb lesz a gépben tartalék és egy tartós főtengely
[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
ludsimon
veterán
Én nagyon fosnék attól, hogy összerakom és szétveri a hengerfalat a szétmenő főtengely.
Tuti azon nem spórolnék, úgy is 30-40k km-ről van szó, nem 5-10k km-ről....
dzso22: Nem beszéltünk össze és ugyanazt mondtuk.
[ Szerkesztve ]
undefined
Ez hülyeség. Ha a gyári főtengely jó állapotban van, akkor egy vas 70es hengerhez nem fog kelleni új főtengely. Én évekig jártam a Malagutimmal gyári főtengellyel, 70es Pollini vashengerrel. Cserélni később csak azért kellett, mert a főtengely váltó oldalán a bordástengely szétnyíródott. Került bele egy RMS Racing tengely, semmivel nem változott a motor rezonanciára. Fogyasztás sem lesz több ha az ember nem tépi neki. Viszont aki a motorjába 70es hengert rak, nem azért teszi, hogy takarékoskodjon. Én soha nem takarékoskodtam, így kajálta be a 4-4.5 litert 100km-n. Azóta már más motort használok, az egy gyári 50es váltós, de az szintén megeszi a 4 litert. Annak is kinyomom a szemét
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
ludsimon
veterán
És mitől lenne jó állapotban egy 40k+ km-es főtengely?
undefined
Pete55555
addikt
Mondjuk attól, hogy rendesen kapott kenést, nem volt szénné tuningolva, esetleg a gyári fojtás is benne volt sokáig, csapágyak, szimeringek lettek cserélve...
Magyarán karban volt tartva.
Milyen mérnöknek készülsz ?
...Szeretem leracsniztatni...
ludsimon
veterán
Tehát azt mondod, hogy egy fogyasztói társadalomban ha valamit te karbantartasz, az sose megy tönkre.
Ok, köszönöm a bölcs gondolataid!
undefined
üszök
őstag
Az elsőnél azt jelenti az "érvényes Magyar okmányokkal",hogy tuti nincs külföldi papírja az életben nem lesz Magyar rendszáma,így meg ha megfognak vele megszívod. Én biztos nem adnék 200k-t érte.
A másodiknál oda van írva,hogy van kinti papír,az lehet rendszámos egyszer,k.b. 100k a papírozása. Viszont szerintem nem gyári a festése mert hátul nincsenek matricák.
Nem rossz moci a FLy kényelmes,olyasmi vezetni mint az ET Vespát. Viszont a levegős 125-ös blokktól nem kell sokat várni nem egy erőgép. Vagy 110 talán ki jön belőle,ha nem vagy túl nehéz de utazó 80-90. Ha nem űzöd 3 liter környékén elmegy,ha hajtod sem kell szerintem négynél sokkal több neki. "Fillérekért" van hozzá minden alkatrész.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya