- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pete55555
addikt
válasz
ludsimon #60907 üzenetére
(#60891) Den
Nem feltétlenül kell új főtengely.(#60892) mumtaz
Na az már pont az a kategória, amihez én tennék erősebb főtengelyt. Főtengelyt honnan szerzel hozzá?(#60894) dzso22
Én is így vagyok vele.
Elbírja nem arról van szó de az üzemidejét le is felezhetjük a főtengőnek. Sőt ha már ici picit kopott de még "seftibe" nem észrevenni rajta hogy kotyogna a 70-es henger hamar elintézi a sorsát.
Érdemes Beruházni egy komolyabb főtengelyre még ha az ember nem is használja ki,legfeljebb lesz a gépben tartalék és egy tartós főtengely(#60896) Casoli
Ez hülyeség. Ha a gyári főtengely jó állapotban van, akkor egy vas 70es hengerhez nem fog kelleni új főtengely. Én évekig jártam a Malagutimmal gyári főtengellyel, 70es Pollini vashengerrel. Cserélni később csak azért kellett, mert a főtengely váltó oldalán a bordástengely szétnyíródott. Került bele egy RMS Racing tengely, semmivel nem változott a motor rezonanciára. Fogyasztás sem lesz több ha az ember nem tépi neki. Viszont aki a motorjába 70es hengert rak, nem azért teszi, hogy takarékoskodjon. Én soha nem takarékoskodtam, így kajálta be a 4-4.5 litert 100km-n. Azóta már más motort használok, az egy gyári 50es váltós, de az szintén megeszi a 4 litert. Annak is kinyomom a szemét(#60897) ludsimon
És mitől lenne jó állapotban egy 40k+ km-es főtengely?(#60898) Pete55555 válasza ludsimon (#60897) üzenetére
Mondjuk attól, hogy rendesen kapott kenést, nem volt szénné tuningolva, esetleg a gyári fojtás is benne volt sokáig, csapágyak, szimeringek lettek cserélve...Magyarán karban volt tartva.
(#60901) Casoli
EZ nem egy vasaló, hanem egy darab vas. Ha rendes kenést kapott a főtengely, akkor a csapágyai sem koptak szét. Nehogyazt hidd már, hogy egy főtengely 20-30ezerre van hitelesítve. Kb hasonló anyagból készül, mint az autókban a motoralkatrészek. Az is ha normálisan karban van tartva, 400-500ezer kilómétert is elmegy.Ezekből a hsz-ekből te összeollóztad azt, hogy:
(#60899) ludsimon
Tehát azt mondod, hogy egy fogyasztói társadalomban ha valamit te karbantartasz, az sose megy tönkre.
Ok, köszönöm a bölcs gondolataid!(#60907) ludsimon
Milyen jó, hogy csak én nem hiszem el, hogy egy gyári főtengely nem 70es hengerszettre lett tervezve főleg nem egy 40-50-60k km-t futott darab (ki tudja hányszor lett javítófúrás végezve a hengeren..).
Ja és szerintem akkor ajánljon egy laikusnak hülyeséget bárki, ha vállalja utána a következményeket!
Nehogy utólag derüljön ki mégse bírta és mehet a kukába a hengerszett is.Gratulálok. Jó mérnök lesz belőled.
NEM!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P53 - i7-9750H I 16GB I 512SSD I FHD I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest