Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [TheLázs:] Mintázatok és kihívások
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/pete55555.gif)
Pete55555
addikt
(#60891) Den
Nem feltétlenül kell új főtengely.
(#60892) mumtaz
Na az már pont az a kategória, amihez én tennék erősebb főtengelyt. Főtengelyt honnan szerzel hozzá?
(#60894) dzso22
Én is így vagyok vele.
Elbírja nem arról van szó de az üzemidejét le is felezhetjük a főtengőnek. Sőt ha már ici picit kopott de még "seftibe" nem észrevenni rajta hogy kotyogna a 70-es henger hamar elintézi a sorsát.
Érdemes Beruházni egy komolyabb főtengelyre még ha az ember nem is használja ki,legfeljebb lesz a gépben tartalék és egy tartós főtengely
(#60896) Casoli
Ez hülyeség. Ha a gyári főtengely jó állapotban van, akkor egy vas 70es hengerhez nem fog kelleni új főtengely. Én évekig jártam a Malagutimmal gyári főtengellyel, 70es Pollini vashengerrel. Cserélni később csak azért kellett, mert a főtengely váltó oldalán a bordástengely szétnyíródott. Került bele egy RMS Racing tengely, semmivel nem változott a motor rezonanciára. Fogyasztás sem lesz több ha az ember nem tépi neki. Viszont aki a motorjába 70es hengert rak, nem azért teszi, hogy takarékoskodjon. Én soha nem takarékoskodtam, így kajálta be a 4-4.5 litert 100km-n. Azóta már más motort használok, az egy gyári 50es váltós, de az szintén megeszi a 4 litert. Annak is kinyomom a szemét
(#60897) ludsimon
És mitől lenne jó állapotban egy 40k+ km-es főtengely?
(#60898) Pete55555 válasza ludsimon (#60897) üzenetére
Mondjuk attól, hogy rendesen kapott kenést, nem volt szénné tuningolva, esetleg a gyári fojtás is benne volt sokáig, csapágyak, szimeringek lettek cserélve...
Magyarán karban volt tartva.
(#60901) Casoli
EZ nem egy vasaló, hanem egy darab vas. Ha rendes kenést kapott a főtengely, akkor a csapágyai sem koptak szét. Nehogyazt hidd már, hogy egy főtengely 20-30ezerre van hitelesítve. Kb hasonló anyagból készül, mint az autókban a motoralkatrészek. Az is ha normálisan karban van tartva, 400-500ezer kilómétert is elmegy.
Ezekből a hsz-ekből te összeollóztad azt, hogy:
(#60899) ludsimon
Tehát azt mondod, hogy egy fogyasztói társadalomban ha valamit te karbantartasz, az sose megy tönkre.
Ok, köszönöm a bölcs gondolataid!
(#60907) ludsimon
Milyen jó, hogy csak én nem hiszem el, hogy egy gyári főtengely nem 70es hengerszettre lett tervezve főleg nem egy 40-50-60k km-t futott darab (ki tudja hányszor lett javítófúrás végezve a hengeren..).
Ja és szerintem akkor ajánljon egy laikusnak hülyeséget bárki, ha vállalja utána a következményeket!
Nehogy utólag derüljön ki mégse bírta és mehet a kukába a hengerszett is.
Gratulálok. Jó mérnök lesz belőled.
NEM!
...Szeretem leracsniztatni...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Redmi 12 / Midnight Black / Sky Blue / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Samsung Galaxy S22 Ultra / Phantom Black / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- MacBook Pro 16 inch M1 - ÁFÁS
- SPIGEN ULTRA HYBRID SAMSUNG S23/S24 ULTRA MINTÁS TOK
- Apple watch Ultra 2 hibátlan dobozos 2027.05. 09 Alza gari