Hirdetés
- MárkaLánc
- ID&Trust létezik vagy csak álcég?
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Szabad e használt OLED televíziót venni?
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Tervezek egy késő esti pesti "randalírozást". Amikor ÉV tanfiról jártam haza nagyon éveztem a pesti éjszakát.
Csak attól tartok a jard megfog-DigitXT! Inkább az utakkal van a baj, egyes helyeken lépésbe.
Igen lehet haladni az tény, csak nem hiányzik a bünti, most jól betenne.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
félisten
válasz AndrewTdi #37504 üzenetére
Én egyedül szeretek mászkálni, legalábbis még ez a gép van addig ez így is marad.
A "spontánalitás" vesztené el a többesszám.Más: Tegyük már tisztába a 2T bemelegítésének folyamatát mert mindenki mást mond. Mi a jó? Alapjáraton pár perc, vagy túráztatva rövid távon és come on!
Anyum a 4T kínait (a szemem becsukom): Indít és amint a motor jár gááááááááááááááz! Tök mindegy mi van! Azt is el kell cipelnem a kék holdhoz mert a szelep gumija szét van töredezve.
#37462) golyani! Most látom gépről. szép darab a tiéd is!
Megint más: A gumik. Jó ez a power pure SC, merek vele dőlni, de van véle egy kis gond. Tegyük fel megyek 70-el és meghúzom a hátsó féket. Intenzíven lassít, majd megnyúúúúlik és a lassulás elnyúlik, még jobban meghúzva megcsúszik és megy a segge. Nálatok is? Régen nem volt ilyen.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
korpicschess
veterán
válasz Kolondrum #37505 üzenetére
Hááát....
Ha hideg, szivató, első rúgásra indul. Megvárom míg alapjárati fordulat lesz, aztán kb. indulok is. Mondjuk nekem jó, azért nem nagyon szoktam cibálni, inkább legurulok a hegyről. Inkább azért szívás az RX-nél, mert csak fordulaton megy, amúgy nyögvenyelős.
Ma viszont egy olyan meredek emelkedőn felmentem vele simán, hogy amikor megláttam, hogy az jön (olyan utcában voltam amiben még nem), akkor megijedtem, hogy majd jól kiröhögnek ha megáll.Szerintem a finoman menni az jó megoldás. Nincs türelmem járatni.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
golyani
őstag
válasz Kolondrum #37489 üzenetére
van. csak levettem pár éve mert szúrta a szemem. esőbe meg csak akkor járok amikor elkap valahol. de amikor fent volt akkor is magamra húztam a permetet. így mondjuk a kerék is ver fel valamennyit.
nálam ilyen az indulás nyáron reggel:
beindítom, automata szívató megy, kinyitom a kaput, pici gázzal kiállok mire bezárom a kaput a szívató lejár, sisakot kesztyűt felveszem és indulok. ilyenkor az első pár száz métert 30-al teszem meg, mert nagyobb gázra még bedarál, utána 50, majd amikor kiértem a faluból ami a csövön kiférköszi!
nekem a pirelli EVO atom biztos, hidegen, melegen fix, jól érzékelhető csúszás határral. nem lehet, hogy egy picurka levegőbuborék van a fékben és az szórakozik veled?
[ Szerkesztve ]
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #37494 üzenetére
Jó lett! Rákapott a csavar!Nem lötyög.
Azért köszi :~)
golyani: én pont így indulok reggelente :~)
[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
golyani
őstag
válasz golyani #37509 üzenetére
nem tudtam már 2x-ra szerkeszteni ezért így:
tavasszal, illetve ősszel amikor hűvösebb van, akkor alapjáraton hagyom pöfögni 1-2 percet.
Tothgera30: egyszer elkezdtem keresgélni webshopokban, de csak régebbi matricákat találtam, pont ugyanilyet nem. lehet egyszer rákérdek az importőrnél.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Megint ott tartunk amiért kérdezem, mindenki máshogy. A KRESZ kérdések jellemzően régi azaz sztem 2T motorokról szólt. Legalábbis a képek arra utaltak. A kérdés is előjött, hogyan melegítjük be üzemmelegre. Én először azt válaszoltam amit reggel szoktam. -1 pont. A jó válasz az volt, hogy rövid távon nem alapjáraton.
Én mióta megvan azt csinálom, hogy indít, pár másodperc után szívató elenged, ekkor leesik a fordulat, gázzal korrigál, néha kicsit ráhúzom, beáll az alapjárat és elmegyek bezárni. Ekkor már a radim langyi. Mivel dombon lakom, legurulok és lent lassan megjáratom, de ekkor még jellemzően köhög, darál. 30 méter és elmúlik. Főútig lassan forgatom (bár ez is szörnyű hanggal jár) éppen haladok. Főúttól kímélve közel végsebességig. Pár km után elmúlik minden finomkodás. Tehát alapvetően járatom pár percet és nem azonnal húzom a szarvát.
Egyik fiatal kolléga MZ-vel meg ETZ-vel jár be. Nem egész 1km-t jön velük, az be sem melegszik.Gumi: Nem érzem, hogy más szinten fogna, de majd reggel kicsit jobban ránézek.NEm nézek le amikor már nyúlik, de mintha a forog és a megáll határon lenne ekkor.
golyani! Hiba miatt kivettem a termosztátot így nekem a téli járatás fontos mozzanat lesz, mivel azonnal elindul a körforgás. Sőt már a karbi fűtés sincs üzemben.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kolondrum #37505 üzenetére
Fél-háromnegyed gázzal illik max menni, egy helyben nem érdemes pöcögtetni, vagyis bemelegíteni alapjáraton nem illik úgyhagyni. Indítasz, aztán kis ideig kímélően mész (kb. amíg szívatóval mész - ha már itt tartunk, a manuálisat fokozatosan kell visszatolni, ahogy melegszik).
ETZ? Akkora b.szom bordáknak fél óra is kevés
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz molnarpeter #37513 üzenetére
Van nekem erre időm? Karbi takarítás óta amúgy nem érzem mikor mennyi szívató kell. Előfordul, hogy túl sok és ezért nem indul be. Nem kell full, elég kevés is, de olyan is van, hogy áll pl 3 órát és szívatóval indítanám nem megy. Mert nem kell. Ebben is változott. Az a fix, hogy reggel 15 fokban full szívató kell.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
korpicschess
veterán
válasz Kolondrum #37512 üzenetére
Nem egy nagy valami légteleníteni, szóval arra érdemes ránézni. Főleg ha van otthon fékfolyadékod, de én 800 Ft-ért vettem, és jó sokáig elég. Csak ugye tárolva romolhat sajnos.
Amúgy én már van, hogy az udvarban, de kb. az első kanyarban már szinte mindig leveszem a szivatót, mert nincs szüksége rá. Nem hiszem, hogy ezzel kárt teszek benne. Szinte indulás után van, hogy vissza engedhetném.
Nekem az a kérdésem, hogy mi a normális fordulatszámtartomány amiben jól érzi magát egy ilyen motor? Sajna az én fordulatszámmérőm csak egy csík, aki megy fel. Ha utazom, akkor úgy szoktam fele, hogy abban a tartományban, ahol még nem dolgozik igazán a kipu - ott meghúzva a gázt még van benne tartalék, és gyorsul frankón, csak ott már kajál...
Szóval a kérdésem, hogy mi az egészséges, gondolom túl lehet valamilyen szinten pörgetni ezt... háromnegyed fölé nem nagyon jártam még, általában a fele körül van.Ja, ma is megvicceltem pár embert. Azért nézett utánam a tag. Valami szerviz van az út végén, mindig csomó motor áll kint, végig lejt az út, az elején felgyorsítottam max közelbe, semmi forgalom... Behúztam a kuplungot, síri csöndben gurultam végig az úton, full gyorsan. Nem hiszem, hogy tudta hová tenni, hogy ~hang nélkül így megy.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DigitXT
nagyúr
válasz Kolondrum #37514 üzenetére
Attól függ, hogy mennyire hűlt le. Ha van hőmérőd, az alapján lehetne tippelni.
---
Kamionokra visszatérve. Rohadt nagy mögöttük a turbulencia! Lökdös a szele,
mint állat: baromira nem jó mögöttük menni még akár 50-100 méterrel sem.
Van, akik belemegy a seggükbe, aztán ott (szélárnyékban) spórol a fogyin, de
szvsz az is életveszélyes, semmit nem lát, hogy mi történik elöl - mikor fog pl.
a kamionsofőr beleállni a fékbe, mert mondjuk kikanyarodik elé a helyi vagány.
Ahhoz viszont, hogy korrekten (!!!) megelőzd, kell legalább 20 km/h előny, ami
85-nél már 105-öt jelentene - arra meg nem ugrik fel pikk-pakk a Maja... Ennyi.Ezért mondom, hogy túrázni nagyobb géppel érdemes elindulni, talán már egy
250-es "elegendő" lehet, de nem vagyok benne biztos. A következő szvsz a
400-as Maja lesz... Az is nagy bálna, de ha gyakran mennék országúton, kell.
Más dolog, hogy városban meg picit esetlen... Mondta is a szerencsétlenül járt
kollégám, hogy gondolkodik nagyobb gépben (az országútra), viszont munkába
járni (városon belül) jó a 125 ccm is, sőt. Megoldás, hogy 2 motort kell venni.Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy te se menj el 50-essel túrázni.
Nem kell félreértened! Én nem mennék, de nem a Te helyedben, hanem a saját
"helyemben". Ha olyan frankó útvonalakat ismersz, ahol kevés a forgalom, és a
tájak szépek, miért ne mennél? Ez tipikusan nem az A-ból B-be közlekedés.Egyébként a seggem egyáltalán nem fáradt el. A combom viszont igen, mert
ki szoktam támasztani magam a gépen, hogy minél stabilan üljek: néha ezt jól
észreveszem és "lazázok" picit, de általában lábat előre, megtámasztva...
Láttam amúgy pár szép lovat, meg frankó tájakat (a Bakonyon át mentem végül,
mert azt az utat 80%-ban elég jól ismertem), de nem álltam meg fotózni, mert a
"túra" nem éppen öncélú volt, hanem jelenésem volt Balatonfűzfőn: odagurultam.Ha már ennyit írtam, volt 2 technikai apróság. Az egyik, hogy a 811-esre rátérve
nyélgázra ugrott egyet a hajtás, onnantól picit magasabb fordulaton ment a gép,
mint a megszokott, így az 1-es útig elég sz*r tempót mentem (70 körül!). Toltak
le persze, de inkább fékeztem, csak férjenek el. Aztán az 1-esre ráfordulva a
váltó pikk-pakk helyreállt, onnantól megint a normál fordulattartományban voltam:
ezt nem tudom, mi lehet. Megcsúszott a szíj? Vagy a kuplung csúszott meg?A másik meg, hogy Biatorbágy magasságában egy-két fékezéskor elsőre puha
volt a hátsó fék, csak 1-2 pumpálásra keményedett fel. Utána viszont megint
semmi gond, faszán működött. Ezt se tudom, WTF. (Sokat nem is használtam,
hogy esetleg felforrt volna, vagy valami... Fékhatás amúgy rendben volt: furcsa.)Szerk: egy SPAR-os kamcsit Zámoly előtt próbáltam megelőzni: index/nyélgáz,
kihúzódok, látom, hogy van némi egyenes szakasz, de sajnos krvára nem indult
meg úgy a gép, ahogy kellett volna, hogy be merjem vállalni az előzést a látható
szakaszon: fék/visszaindex, aztán ennyi. Tovább 70-80-nal... De Zámolyon belül
simán lehagytam, mert 50-ről tudok akkorát "ugrani", ami az előzéshez kell...
Tudom, szabálytalan állat vagyok: zámolyi rendőröknek most szemhunyás, pls.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Mawyx
őstag
A városba beérkezve egy 250-es Burgonya ugyanúgy előnytelen mint egy 400-as?
(#37518) AndrewTdi: pirosnál előremenni esélytelen? Nem keskenyebb, nem karcsúbb?
[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
emiki6
veterán
No, ez érdekes topic, lehet kérdezgetek majd.
[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
Mawyx
őstag
válasz Tothgera30 #37519 üzenetére
Szigetszentmiklós- nullás- Bp belváros távra kellene, ami azért elég nagy távolság, a kistestűek életveszélyesek szerintem.
(#37521) DigitXT: jó, nem topmodell, amolyan nőiesen teltkarcsú
[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Tothgera30
Ármester
Akkor Liberty...
Tehát ez elég nagy testű (habár nem legnagyobb, de autók közt elférsz), viszont a kerékméret jobban számít, főleg ha ennyit mennél vele (gondolom napi 2*22-25km), akkor érdemes nagy kerekűt választanod. Ezek bírják tartani a forgalom ritmusát, sőt bátran lehet velük előzni (mondjuk én tuti pakolnék bele valami Multivart). Ülése kényelmes, bár napi szinten egy vizes 50-esel is le lehet húzni 2*20km-t, de mivel neked forgalmas útra kell, ezért jó lesz az. Amúgy használtan jó áron van (bár legtöbben nincs érvényes műszaki, tehát érdemes levizsgáztatni), illetve főleg magyar papírost keress.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
nagyúr
Egy kollégám Burgi 400-assal járt... Istenítette, hogy
mennyire pakolható (el is hiszem!), és állította, hogy
nincs vele semmi gond az autók közt sem (gyanús!).
Mondjuk egy másik kollega SW600-zal döcög be.
Meg vannak MP3-asok is (télen is azzal jár!). Váltós
motorból meg kb. 50-től 1300-ig minden... Abszolút
nem jellemző, hogy egy konkrét ccm körül forogna a
géppark, noha létezhet ilyen ideális méret a városba.
Viszont! Amint kidugja az orrát az országútra, máris
átértékelődik minden - megváltoznak a szempontok.
Szerintem nem sokan tartanak 2 motort csak ezért...
Sőt, lehet vegyes a használat pl. ingázik a munkába:
kompromisszumot kell kötni, hol legyen "ügyesebb"
a gép. Úgy látom, sokan inkább a városi esetlenség
mellett voksolnak az "országúti életveszély" helyett.Ezt még az előzőbe akartam belepasszírozni, de az
időm már lejárt. Ha Te is hosszabb távokra keresel
gépet, nem kifejezetten városi szaladgálásra, akkor
250 alá ne add. Esetleg még egy 180 2T. Ha játszik.
(Szerk: vagy az a 200-as is jó ötlet, mivel már azzal
sem para felhajtani a nullásra, de 50/125 felejtős...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #37516 üzenetére
Na én a kis váltós 125-ösömmel pont így "küzdök" a kamionokkal, sőt még inkább... (jóval gyengébb a tiédnél, de a 85 utazót tudom tartani sík terepen) Mondjuk az egyszámjegyű főútvonalakat eddig csak hétvégenként használtam, amikor a teherautók száma elenyésző. Péntek délután viszont csúcsforgalomban kell menjek a 6-oson jó sokat, fosok is tőle rendesen. (Motoros találkozóra gurulok Orfűre, ráadásul 2 méter magasra felcuccolva: sátor, matrac, hálózsák, teljes fotóscucc, hátizsák, mifaßom...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #37525 üzenetére
A 6-oson csapták el a kollégámat szombaton.
Óvatosan a sokáig tartó előzésekkel! Vmi furgont
előzött nyélgázon, végsebességen (Cygnus 125),
s mikor már "majdnem sikerült", feltűnt balról egy
másik furgon, ami mindkettőjüket előzte, de olyan
vehemensen, hogy a bal kerekével még a padkát
is megcsípte... Ez "nem lett volna baj", de 100-as
tempónál már egy komolyabb széllökés is elég a
bizonytalankodáshoz/egyensúlyvesztéshez, hát
még ha lekoccolják a tükrödet, és beszitál a gép!Csoda, hogy a két "dobozos" nem csukta össze,
és csoda, hogy a perec közben nem hajtottak rá.
Persze a vétkes (60-as banya) továbbhajtott. De
aztán visszajött, mert a cserbenhagyás egészen
más büntetőjogi kategória, mit így, hogy (mázli),
"csak" 8 napon belül gyógyuló sérülét okozott...Persze mindent tagadott, 3 különböző verzióval
állt elő a rendőröknek: eléugrott a motoros, stb.A mentősök meg megkönnyebbültek, mert azzal
hívták őket, hogy motoros az árokban: azt hitték,
hogy megint a fekete zsák kell, aztán mégsem...Ahogy korábban írtam: széles utat, gumi fákat!
(Inkább érdemes vmi lassabb "utazóra" beállni.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
canniball
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #37526 üzenetére
Jobbulást a barátodnak!
Én előzgetni nem akarok, motorral nem is szeretek (csak kb. 80-85-ig tudok normálisan gyorsulni, az meg éppen kevés), ha megy előttem legalább 70-nel, akkor simán beállok mögé 50-100m-rel. Hogy 10 perccel később érek oda, azt meg pont lesz*rom, ráérek... Amúgy meg a teljes szöveg:
"Széles utat, gumifákat!
Olcsó benzint, szűk p*nákat!"Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37526 üzenetére
Jobbulást neki!
Én is előzgettem hétvégén a 125-tel, meglepően dinamikus volt... 110km/h a vége óra szerint (4T)... Kíváncsi leszek, hogy GPS szerint mennyi, mert nem akarom elhinni Ami a lényeg, hogy nálam nem volt ilyennel probléma, igaz, szombaton túrázgattam... 3-as úton, nem nagyon előztek meg, csak 1-2 vadbarom.
110-nél már vastagon a pirosban van 10 000-től (10500at pörög ott ). Mondjuk a 90-100 kényelmes neki, ott 9-9500at pörög).
Jut eszembe... Régebben volt egy "vita" a GPS és óra szerinti végsebességről, és ajánlottatok programokat, amivel meglehetne nézni... Symbian Belle-re tudtok valamit? (Nokia E7). Ahogy emlékszem csak undroidot tárgyaltátok ki
Köszönöm.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #37527 üzenetére
Ma már dolgozik amúgy. Mondjuk a "Hattyút" nem láttam a garázsban.
MÁS: mi mehetett el a kuplungomon a tegnapi 2x125 km-től, hogy azóta is
csúszik már alapjáraton? Nagy meleg + hosszú terhelés, s "megnyúltak" a
rugók? Vagy pl. egy a 3-ból, vagy valami hasonló? Ma reggel is tolta magát
előre a gép, pedig ugye hideg volt, szóval úgy néz ki maradandó károsodás.
Mellesleg az alapjáratot is lefogja, alig 1500-at ketyeg: jó, hogy nem fullad...Holnap szétszedem, megnézem. Gondolom elég lesz majd a kis rugókat
lecserélni, csak ahhoz nem árt majd egy seeger fogó, meg egy jó erős kéz.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #37529 üzenetére
Én nem ismerem ezt az oprendszert. Esetleg kérdezd a hasonló nevű tagot...
Amúgy "vita", nem vita: én maradok a GPS-szerint (is) "hitelesített" sebesség
mérésnél, mert össze-vissza csalnak a robogók órái gyárilag, és véleményem
szerint ez okozhat furcsa helyzeteket robogós VS. autós viszonylatban. Mivel
az autók órája messze nem csal ANNYIT, tehát gyorsabbnak fogják érzékelni
az adott úton megengedett sebességet. Tehát le fognak tolni, mert mennének.Ellenben ha Te sem hiszed azt folyton, hogy gyorshajtasz, hanem tudod, hogy
pont normálisan mész, akkor csak azok fognak utolérni, és így megelőzni akik
valóban gyorshajtanak. És ezekből nagyságrendekkel kevesebb van az utakon.Szerintem a 110 km/h köszönő viszonyban nincs a valósággal. De ne legyen
igazam! Szeretem a Sym-et, az előző motorom is az volt - 1 év / 3800 km-ig.bogyo112: én is vagy 20 éve láttam, nagyjából 10 évesen, még VHS-en...
Nem is igazán értettem, csak arra emlékszem, hogy sajnáltam az autós bácsit.
Lehet, hogy otthon megnézem majd, csak rám ne jöjjön a kamion fóbia.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37535 üzenetére
Igen, első sorban neki szólt volna a kérdés
Sejtem, hogy nincs köszönő viszonyban sem, ezért lennék rá kíváncsi. Nem akarom a vitát újrakezdeni, csak nincs droidos telefonom. A mérések kedvéért nem fogok venni
Én is megszerettem a SYM-et, annak ellenére, hogy féltem tőle. Igazándiból jól megy, kezelhető, hatalmas testű, és sokat lehet bele pakolni Ja és amit elfelejtettem, hogy én fogom beletenni a 18000. km-t (mármint az órába). Ezalatt bárki kibérelhette, hajtotta boldog-boldogtalan. Ennek ellenére egész jól egyben maradt. Persze apróbb hibák vannak (amik ha saját lenne zavarnának, de 2 hétig tudok velük élni), egyébként pöcc-röff...
Plusz van egy kis respect az utakon, nem úgy mint a Tact-tal.
bogyo112: Jó annak akinél nincs letiltva a youtube a melóhelyen
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #37536 üzenetére
Az otthonról végzett távmunka egyik előnye. Viszont nincs igazán hétvégém se, ha jön péntek délután egy ajánlatkérés, hétfőre komplett előtervvel, számításokkal, árajánlattal kell referáljak. Valamit valamiért...
szerk: fix havibér, ha sok meló van, ha kevés. Ha van meló, azt azonnal meg kell csinálni. Most éppen volna bőven...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #37536 üzenetére
Kimegyünk Óbudán egy karikára, aztán megnézzük, mennyi az annyi...!
Hát igen - az a baj a kistestűekkel, hogy bicikli számba veszik őket. Pedig
harapósabbak egy bringásnál. Mondjuk arról ne is beszéljünk, hogy van aki
a nagy motort sem veszi észre, s akkor is kikanyarodik elé, ha xenonos.
Rengeteg ilyen baleset van sajnos. Xenon+hangos kipufogó+feltűnő ruházat,
és motor szín (ha lehet): akkor javulnak az esélyek, de résen kell lenni.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37539 üzenetére
Ha kimegyünk megköszönöm. Nekem akár még ma is jó lehet
Igen, a Tact elég hangos (2T) de így is kb 3 hónap alatt 4-5 olyan helyzet volt, amikor résen kellett lennem, mert lazán letoltak volna az útról. (Teljesség igénye nélkül: sávváltás, elém kikanyarodó autó, 2 szűk sáv, szemből jönnek, de beelőz...)
A feltűnő ruházatról: Dainese Evolution TS kabát, fekete robogón elég feltűnő jelenség, mindig megismernek, ha találkozok valakivel
www.dongosofor.hu
-
korpicschess
veterán
Na megjött a kar meg az olaj Citybike-tól, és szerencsére jó is lett. Olcsón megúsztam ez a csúszást.
Én nem hiszem, hogy fogok ott költeni, de küldtek kupont, aug. 31-ig 10k fölött 1000 Ft kedvezményt, 15k fölött 10%, ha esetleg érdekel valakit.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #37541 üzenetére
Ha nincs rá jelentkező, mivel győri bolt, engem érdekelhet Privátban megegyezünk
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
runner 125
nagyúr
válasz korpicschess #37541 üzenetére
Ismerem őket személyesen is, jó fej, segítőkész csapat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sifu91
aktív tag
Az enyémnek is van ilyen hangja, ha le van véve a kipufogó
Ad astra per aspera.
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #37540 üzenetére
Ma nem igazán jó, de holnap összehozhatunk valamit.
Mondjuk a kuplungom még sz*r lesz, de ha tudom tartani a
tempót veled, akkor meg tudom mondani a végsebességed.Csak kell egy szakasz, ahol ilyen 90-100-as tempó belefér:
nem muszáj bent maradni a városban, pl. 11-es út kifelé...?
Ha lemaradtam, akkor tutira 105 fölött volt a véged, sík úton
nekem addig megy, de nem szeretem "gyilkolni"... Fordulat
most szerencsére nem kritikus (8000 alatt), mert kivettem a
hézagolót: jobb a fogyasztásom így. De végre kevesebb lett.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
félisten
Fiúk, hány rutin óra van A korlátlanon??
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37545 üzenetére
Holnap tökéletes munka után. 11-es út tökéletes Gurulhatunk egyet
SymbianOS: [link] 22-ből úgy rémlik nekem, hogy 4-6 óra.
Esetleg tudsz válaszolni a fent feltett kérdésemre? E7-em van Belle-lel. Tudsz olyan programot, ami méri a sebességem (max. sebessége érdekelne a GTS-nek) grafikon, és társai előny[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest